世界のペット用機能性おやつ市場2021-2031:ペット別(犬、猫、その他)、用途別(骨健康、脳健康、肥満、皮膚疾患、その他)、流通チャネル別(ペットショップ、薬局、動物病院、オンラインストア、その他)

【英語タイトル】Functional Pet Treat Market By Pet (Dog, Cat, Others), By Application (Bone Health, Brain Health, Obesity, Skin Diseases, Others), By Distribution Channel (Pet Stores, Pharmacies, Veterinary Clinics, Online Stores, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC051)・商品コード:ALD23MC051
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:281
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には291百万ドルであった世界のペット用機能性おやつ市場規模が2031年には722.8百万ドルへ上り、2022年から2031年の間に年平均9.2%成長すると見込んでいます。本書では、ペット用機能性おやつの世界市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、ペット別(犬、猫、その他)分析、用途別(骨健康、脳健康、肥満、皮膚疾患、その他)、流通チャネル別(ペットショップ、薬局、動物病院、オンラインストア、その他)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、Better Choice Company Inc.、Sunshine Mills Inc.、The J.M. Smucker Co.、Plato Pet Treats、Mars, Incorporated、Real Pet Food Company Pty. Ltd.、General Mills Inc.、Thai Union Group PCL.、Wellness Pet Company, Inc.、Natural Balance Pet Foods, Inc.、Colgate-Palmolive Company、Nestle S.A.、Nulo Pet Food、Pure Treats Inc.、Charoen Pokphand Foods PLC.などの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のペット用機能性おやつ市場規模:ペット別
- 犬における市場規模
- 猫における市場規模
- その他における市場規模
・世界のペット用機能性おやつ市場規模:用途別
- 骨健康における市場規模
- 脳健康における市場規模
- 肥満における市場規模
- 皮膚疾患における市場規模
- その他用途における市場規模
・世界のペット用機能性おやつ市場規模:流通チャネル別
- ペットショップチャネルの市場規模
- 薬局チャネルの市場規模
- 動物病院チャネルの市場規模
- オンラインショップチャネルの市場規模
- その他チャネルの市場規模
・世界のペット用機能性おやつ市場規模:地域別
- 北米のペット用機能性おやつ市場規模
- ヨーロッパのペット用機能性おやつ市場規模
- アジア太平洋のペット用機能性おやつ市場規模
- 中南米/中東・アフリカのペット用機能性おやつ市場規模
・競争状況
・企業情報

世界のペット用機能性おやつ市場は、2021年に2億9,100万ドル、2031年には7億2,280万ドルに達すると予測され、2022年から2031年までの年平均成長率は9.2%となる見込みです。
機能性ペット用おやつは、ペットに幅広い健康上のメリットを提供することを目的とした天然成分を強化した特殊配合飼料です。体重管理、歯の健康、消化器系の健康、免疫システムの強化は、ペットの飼い主が関心を寄せる主な機能分野です。機能性ペット用おやつは、犬や猫の病気予防や治療に役立ちます。従来のペット用おやつに代わるものとして人気があり、ペットの全身の健康を維持するために与えられています。

ペット飼育から子育てへのシフトは、特に先進国におけるペットケア市場の重要かつ決定的な傾向です。先進国では3分の1の世帯がペットを飼っています。従来、ペットの飼い主は家族の食事の残りや残飯をペットに与えていました。しかし、ペットの飼い主は、これらの動物の健康を向上させることに重点を置いて製造されたペット用おやつや機能性おやつを認識するようになってきています。また、精神衛生の向上やストレスの減少など、ペットに関連するさまざまな利点があるため、ペットの飼育が増加しています。American Veterinary Medical Foundation (AVMF)が実施した調査によると、ペットを飼っているアメリカ人の10人中9人が、ペットを家族の一員と考えています。
米国ペット用品協会(APPA)が実施した2018年全国ペット飼育者調査によると、米国では68%の世帯がペットを飼育しています。同国におけるペットへの支出は、2007年の41.2%から2018年には69.4%に増加し、そのうちペット用おやつにかけるお金は40%以上45%を占めています。総合すると、ペットの人間化の増加が予測期間中に機能性ペット用おやつの需要を高めると予想されることを示しています。
機能性ペット用おやつは、ペット用おやつ業界において新しく革新的な製品分野であり、認知度を高めるための広告だけでなく、幅広い流通網も必要です。発展途上国におけるスーパーマーケットやハイパーマーケットを含む大型小売店の急速な増加により、機能性ペット用おやつの入手が容易になりました。スーパーマーケットやコンビニエンスストアは、様々なペット用サプリメントのより良い流通拠点となっています。さらに、都市化の進展が小売セクターの成長を後押しし、ひいては機能性ペット用おやつの需要を生み出すと期待されています。

ペットを飼うという概念は、米国、英国、オーストラリアなどの先進国だけでなく、インド、中国、ブラジルなどの発展途上国でも高まっています。個人の可処分所得が急速に増加したことで、こうした国々の人々はペットを飼うことができるようになり、ペットに最高のクオリティ・オブ・ライフを与えることができるようになりました。メキシコだけでも約1,800万匹のペットが飼われており、2015年にはペット用おやつの売上高の約8%が増加しました。さらに、アジア太平洋地域のペット用機能性おやつ産業は、ペット人口の増加により、著しい成長を遂げています。例えば、インドのペット人口は2006年の700万匹から2011年には1,000万匹以上に増加しています。発展途上国における消費者のライフスタイルの改善と所得の増加により、すべての所得層でペットの受け入れが増加しました。
ペット用おやつ、ペット用機能性機能性おやつ、ペット用サプリメント業界における規制上の制約の増加は、予測期間中、ペット用機能性おやつ市場にマイナスの影響を与えると予想されます。例えば、米国では、ペット用おやつは、連邦と州の両方の要件を満たすために、米国FDAによって高度に規制されています。米国FDAは、完成したペット用サプリメントとその応用の両方に法律を課しています。FDAと米国飼料検査官協会(AAFCO)によって承認されるまでは、どのような成分もペット用サプリメントに使用することはできません。これらの組織は、ペット用サプリメントに関するモデル法案や法律を策定しています。

2010年食品安全近代化法(FSMA)により、米国内のペット用サプリメント製造業者向けに、食品の認証、殺菌、衛生、表示に関するガイドラインが発行されました。また、世界共通の規制体制がないため、グローバルな取引は困難です。ペット用機能性おやつ添加物の製造には莫大な投資が行われますが、規制やガイドラインが異なれば、製造業者にとって大きな損失につながります。そのため、ガイドラインの変更に合わせて製造原料や設備を頻繁に更新するにはコストがかかります。前述の要因は、予測期間中の市場の成長を妨げると予想されます。
ペット用機能性おやつ市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析。2021年には、北米がペット用機能性おやつ市場を支配し、予測期間中もその優位性を維持すると予測されています。この主な要因は、ペットの飼育数の増加と、ヘルスケア&グルーミング製品を含むペットケア製品への支出の増加です。さらに、ペットのおやつとサプリメントのパッケージングにおける技術革新の成長は、北米における機能的なペットのおやつの需要をエスカレートさせると予想されます。さらに、ペット用機能性おやつに使用できる天然&オーガニックペット原料を見つけるための研究の増加は、市場の成長のための潜在的な機会を作成します。さらに、北米ではペットの健康や動物福祉に関する関心が高まっているため、ペットの飼い主はプレミアム&スーパープレミアムのペット用機能性おやつを求めています。カナダとメキシコはペット用サプリメントにとって有利な市場であり、予測期間中の年平均成長率はそれぞれ9.6%と9.3%です。

分析の目的のために、世界のペット用機能性おやつ市場のスコープは、ペット、用途、流通チャネル、および地域に基づくセグメンテーションをカバーしています。レポートでは、犬、猫、その他など様々なペットに関する情報を提供します。また、骨の健康、脳の健康、肥満、皮膚疾患など、さまざまな用途の詳細についても概説しています。また、主な流通チャネルとして、ペットショップ、薬局、動物病院、オンラインショップなどを取り上げています。さらに、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAなどの地域別に、ペット用機能性おやつの現在の市場動向を分析しています。

さらに、競争環境を維持し、市場シェアを拡大するために主要市場プレーヤーが採用した戦略についても取り上げています。Archer-Daniels-Midland Company、Bacterfield、DAR PRO Ingredients、IsoNova Technologies LLC、Kerry Group、Nestlé Purina PetCare Company、PDM Group (Prosper De Mulder Ltd.)、Petcurean Pet Nutrition USA Inc.、Roquette Frères、The Scoular Companyなどは、本レポートで取り上げているペット用機能性おやつ市場の主要企業の一部です。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのペット用機能性おやつ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、有力なペット用機能性おやつ市場機会を特定します。
・主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・ペット用機能性おやつ市場のセグメンテーションを詳細に分析し、市場機会を把握します。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・ペット用機能性おやつの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
ペット別


その他

用途別
骨健康
脳健康
肥満
皮膚疾患
その他

流通チャネル別
ペットショップ
薬局
動物病院
オンラインショップ
その他

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
フランス
ドイツ
ロシア
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
サウジアラビア
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Better Choice Company Inc.
Sunshine Mills Inc.
The J.M. Smucker Co.
Plato Pet Treats
Mars, Incorporated
Real Pet Food Company Pty. Ltd.
General Mills Inc.
Thai Union Group PCL.
Wellness Pet Company, Inc.
Natural Balance Pet Foods, Inc.
Colgate-Palmolive Company
Nestle S.A.
Nulo Pet Food
Pure Treats Inc.
Charoen Pokphand Foods PLC.

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Bargaining power of suppliers
3.3.2. Bargaining power of buyers
3.3.3. Threat of substitutes
3.3.4. Threat of new entrants
3.3.5. Intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Traditional ways of feeding pets
3.4.1.2. Lack of awareness regarding the benefits of functional pet treat
3.4.1.3. Increase in regulatory guidelines related to pet treat

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Rise in trend of pet humanization
3.4.2.2. Increase in awareness about pet health
3.4.2.3. Rapid growth of retail sector and pet shops

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Product innovation and rise in demand for organic ingredients
3.4.3.2. Increase in pet ownership in developing nations
3.4.3.3. Rise in e-commerce sales

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Market Share Analysis
CHAPTER 4: FUNCTIONAL PET TREAT MARKET, BY PET
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Dog
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Cat
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Others
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: FUNCTIONAL PET TREAT MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Bone Health
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Brain Health
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Obesity
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Skin Diseases
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: FUNCTIONAL PET TREAT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Pet Stores
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Pharmacies
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Veterinary Clinics
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Online Stores
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: FUNCTIONAL PET TREAT MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Pet
7.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Pet
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Pet
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Pet
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. Germany
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Russia
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Italy
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.7. Rest of Europe
7.3.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Pet
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Pet
7.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Pet
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Pet
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Pet
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Pet
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Pet
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Pet
7.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Pet
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Pet
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Saudi Arabia
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Pet
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. South Africa
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Pet
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. Rest of LAMEA
7.5.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Pet
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Nestle S.A.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Mars, Incorporated
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. General Mills Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Real Pet Food Company Pty. Ltd.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Natural Balance Pet Foods, Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Wellness Pet Company, Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Sunshine Mills Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Colgate-Palmolive Company
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Plato Pet Treats
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Key strategic moves and developments
9.10. The J.M. Smucker Co.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.11. Better Choice Company Inc.
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key Executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.11.6. Business performance
9.11.7. Key strategic moves and developments
9.12. Charoen Pokphand Foods PLC.
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key Executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.12.6. Business performance
9.13. Pure Treats Inc.
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key Executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. Nulo Pet Food
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key Executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.15. Thai Union Group PCL.
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key Executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio
9.15.6. Business performance



★調査レポート[世界のペット用機能性おやつ市場2021-2031:ペット別(犬、猫、その他)、用途別(骨健康、脳健康、肥満、皮膚疾患、その他)、流通チャネル別(ペットショップ、薬局、動物病院、オンラインストア、その他)] (コード:ALD23MC051)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のペット用機能性おやつ市場2021-2031:ペット別(犬、猫、その他)、用途別(骨健康、脳健康、肥満、皮膚疾患、その他)、流通チャネル別(ペットショップ、薬局、動物病院、オンラインストア、その他)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆