世界のガーデニング用品市場2023-2033:製品別(手動工具、ケープコッド除草機、舗装除草機、フィッシュテイル除草機、ハサミ&はさみ、芝刈り機&トリマー、エッジャー)、最終用途別(住宅、商業)、流通チャネル別(オンライン、小売、代理店)、地域別

【英語タイトル】Gardening Equipment Market Analysis By Product (Hand Tools, Cape Cod Weeders, Paving Weeders, Fishtail Weeders, Shears & Snips, Lawnmowers & Trimmers, Edgers), By End Use (Residential, Commercial), By Distribution Channel (Online, Retail, Distributors) & By Region - Global Market Insights 2023 to 2033

FactMRが出版した調査資料(FACT23JUL0066)・商品コード:FACT23JUL0066
・発行会社(調査会社):FactMR
・発行日:2023年6月
・ページ数:約170
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業装置
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧、印刷不可)USD4,500 ⇒換算¥684,000見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(同一拠点内共有可)USD8,500 ⇒換算¥1,292,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

ガーデニング用品市場 – レポートの範囲Fact.MRのガーデニング用品市場に関する最新調査レポートは、2023年から2033年までの10年間の予測を提供しています。この調査では、現在市場の成長を決定している重要なトレンドを分析しています。本レポートでは、ガーデニング用品市場の提供に関連する新興企業だけでなく、主要なステークホルダーとともに、主要な市場プレイヤーにとっての促進要因、阻害要因、機会などの重要なダイナミクスについて解説しています。
また、予測期間におけるガーデニング用品市場の将来的な状況に影響を与える原動力を提供します。地域市場全体のバリューチェーン分析、ビジネス遂行、サプライチェーン分析に関する詳細な評価もこのレポートでカバーしています。
ガーデニング用品市場で事業を展開する著名企業のリストは、その製品ポートフォリオ、主要戦略、SWOT分析とともに、この包括的な調査研究の信頼性を高めています。

レポート概要
この調査レポートは、世界中のガーデニング用品の生産能力、需要、製品開発、収益創出、販売など、多様な特徴に関する包括的な分析を提供しています。
予測期間中のガーデニング用品の売上高を考慮し、楽観的シナリオと保守的シナリオを通して市場の包括的な予測を提供します。また、世界平均価格との地域別価格比較も考慮されています。

市場規模評価に関する分析
市場は各セグメントごとに金額(US$ Mn)で分析されています。
ガーデニング用品の世界レベルおよび地域レベルの推定値は、金額ベース「US$ Mn」で入手可能です。市場の魅力度評価とともに、顕著な市場セグメントに関する前年比成長コントラストをレポートに組み込んでいます。さらに、すべてのセグメントの絶対ドル機会分析が、報告書に重要性を加えています。
絶対ドル機会は、世界のガーデニング用品の市場における販売と流通の観点を考慮し、潜在的なリソースの特定とともに、製造業者/販売業者が達成できる機会のレベルを評価する上で重要な役割を果たします。

地域セグメントに関する検査評価
本レポートでは、地域市場に関する予測を提供するのに役立つ主要なセクションを詳しく解説しています。これらの章には、地域マクロ(政治、経済、ビジネス環境の展望)が含まれており、予測期間中のガーデニング用品市場の成長に重大な影響を及ぼすと予想されます。
ガーデニング用品の需要に関する国別の評価は、市場規模の推定と予測、価格指数、地域や国における顕著なダイナミクスの影響分析とともに、各地域で提供されています。また、すべての地域市場について、前年比成長率の予測もレポートに組み込んでいます。
また、新興国の金額と数量の詳細な内訳もレポートに含まれています。

競合に関する詳細分析
本レポートでは、ガーデニング用品市場の主要メーカーについて、その詳細なプロファイルとともに明らかにしています。ガーデニング用品の提供を主な業務とする市場参入企業に関連する重要かつ最新のデータを、詳細なダッシュボードビューの助けを借りて提供します。本レポートに掲載されている著名企業の市場シェア分析および比較により、レポート読者はビジネスを進める上で先手を打つことができます。

レポートには、各プレイヤーの包括的なSWOT分析とともに、製品ポートフォリオや主要戦略などの要点を含む企業プロファイルが含まれています。企業のプレゼンスはマッピングされ、すべての著名なプレイヤーのマトリックスを通して提示されるため、読者に実用的な洞察を提供し、市場の状況を思慮深く提示し、ガーデニング用品の領域における競争レベルを予測するのに役立ちます。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand Side Trends

    1.3. Supply Side Trends

    1.4. Summary of Statistics

    1.5. Summary of Key Findings

    1.6. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage

    2.2. Market Definition

        2.2.1. Scope

        2.2.2. Limitations

3. Market Risks and Trends Assessment

    3.1. Risk Assessment

        3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Global Market

        3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis

            3.1.2.1. Change in Demand and Consumption Growth

            3.1.2.2. Before and After COVID-19 Crisis (Projected)

            3.1.2.3. Before and after SARS Pandemic (Actual)

            3.1.2.4. Before and After Sub-prime Crisis – 2008 (Actual)

            3.1.2.5. Change in Demand post Recovery Period (After Each Crisis)

        3.1.3. Impact on Market Volume (Units) and Value (US$ Mn)

            3.1.3.1. Likely Loss of Value in 2022

            3.1.3.2. Mid-term and Long Term Forecast

            3.1.3.3. Quarter By Quarter Dip and Recovery Assessment

        3.1.4. Recovery Assessment By Key Market Segments

        3.1.5. Action Points and Recommendation for Suppliers

    3.2. Key Trends Impacting the Market

    3.3. Product Innovation / Development Trends

4. Market Background and Foundation Data Points

    4.1. Global Gardening Industry Market Outlook

    4.2. Types of

    4.3. Evolution & Transition:

    4.4. Macro-Economic Factors

        4.4.1. Global GDP Growth Outlook

        4.4.2. Fluctuation in Raw Material Prices

        4.4.3. Others

    4.5. Forecast Factors – Relevance & Impact

        4.5.1. Top Companies Historical Growth

        4.5.2. End-Use Industry Growth

        4.5.3. Investments in Production Technology

        4.5.4. Planned Expansions

        4.5.5. Impact of COVID-19 in Short Term Forecast

        4.5.6. Others

    4.6. Market Dynamics

        4.6.1. Drivers

        4.6.2. Restraints

        4.6.3. Opportunity Analysis

    4.7. Scenario Forecast

(Demand in optimistic, likely, and conservative market conditions)

    4.8. Investment feasibility Analysis

    4.9. Policy and Regulatory Landscape

    4.10. PATENT Analysis

    4.11. Value Chain Analysis

        4.11.1. Operating Margins (at each node of value chain)

        4.11.2. Key Manufacturers

        4.11.3. Key Distributor/Retailers

        4.11.4. Key Buying Industries

5. Key Success Factors

    5.1. Expanding Portfolio of

    5.2. Collaborating with Key Consumers to Secure Long-Run Revenues

    5.3. Bundled Product Offerings on the basis of Distribution Channel

    5.4. Strengthening Presence through Channel Partner in Non- Conventional Markets

    5.5. Others (Discussed in Report)

6. Global Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

    6.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2018-2022

    6.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2023-2033

    6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7. Global Market – Pricing Analysis

    7.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

    7.2. Pricing Break-up

        7.2.1. Manufacturer Level Pricing

        7.2.2. Distributor Level Pricing

    7.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

8. Global Market Demand (US$ Mn) Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

    8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018-2022

    8.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023-2033

        8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

9. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

    9.1. Introduction / Key Findings

    9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) By Product Type, 2018-2022

    9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2023-2033

        9.3.1. Hand tools

        9.3.2. Cape Cod weeder,

        9.3.3. Paving weeder,

        9.3.4. Fishtail weeder,

        9.3.5. Shears and snips

        9.3.6. Lawnmowers and trimmers

        9.3.7. Edger

    9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

10. Global Market Analysis and Forecast, By End Use

    10.1. Definition

    10.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) , By End Use , 2023-2033

        10.2.1. Residential gardening equipment

        10.2.2. Commercial gardening equipment

    10.3. Incremental Opportunity Analysis, By End Use

11. Global Market Analysis and Forecast, By Distribution Channel

    11.1. Definition

    11.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) , By Distribution Channel , 2023-2033

        11.2.1. Online sales

        11.2.2. Retail sales

        11.2.3. Distributor sales

    11.3. Global Incremental Opportunity, By Distribution Channel

12. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

    12.1. Introduction

    12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) By Region, 2018-2022

    12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) and Forecast By Region, 2023-2033

        12.3.1. North America

        12.3.2. Latin America

        12.3.3. Europe

        12.3.4. Japan

        12.3.5. APEJ

        12.3.6. MEA

    12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    13.1. Introduction

    13.2. Pricing Analysis

    13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Volume and Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        13.4.1. By Country

            13.4.1.1. U.S.

            13.4.1.2. Canada

        13.4.2. By Product Type

        13.4.3. By End Use

        13.4.4. By Distribution Channel

    13.5. Market Attractiveness Analysis

        13.5.1. By Country

        13.5.2. By Product Type

        13.5.3. By End Use

        13.5.4. By Distribution Channel

    13.6. Market Trends

    13.7. Key Market Participants – Intensity Mapping

    13.8. Drivers and Restraints – Impact Analysis

14. Latin America Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    14.1. Introduction

    14.2. Pricing Analysis

    14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        14.4.1. By Country

            14.4.1.1. Brazil

            14.4.1.2. Mexico

            14.4.1.3. Rest of Latin America

        14.4.2. By Product Type

        14.4.3. By End Use

        14.4.4. By Distribution Channel

    14.5. Market Attractiveness Analysis

        14.5.1. By Country

        14.5.2. By Product Type

        14.5.3. By End Use

        14.5.4. By Distribution Channel

    14.6. Market Trends

    14.7. Key Market Participants – Intensity Mapping

    14.8. Drivers and Restraints – Impact Analysis

15. Europe Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    15.1. Introduction

    15.2. Pricing Analysis

    15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        15.4.1. By Country

            15.4.1.1. Germany

            15.4.1.2. Italy

            15.4.1.3. France

            15.4.1.4. U.K.

            15.4.1.5. BENELUX

            15.4.1.6. Rest of Europe

        15.4.2. By Product Type

        15.4.3. By End Use

        15.4.4. By Distribution Channel

    15.5. Market Attractiveness Analysis

        15.5.1. By Country

        15.5.2. By Product Type

        15.5.3. By End Use

        15.5.4. By Distribution Channel

    15.6. Market Trends

    15.7. Key Market Participants – Intensity Mapping

    15.8. Drivers and Restraints – Impact Analysis

16. APEJ Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    16.1. Introduction

    16.2. Pricing Analysis

    16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        16.4.1. By Country

            16.4.1.1. China

            16.4.1.2. South Korea

            16.4.1.3. India

            16.4.1.4. Thailand

            16.4.1.5. ANZ

            16.4.1.6. Rest of APEJ

        16.4.2. By Product type

        16.4.3. By End Use

        16.4.4. By Distribution Channel

    16.5. Market Attractiveness Analysis

        16.5.1. By Country

        16.5.2. By Product Type

        16.5.3. By End Use

        16.5.4. By Distribution Channel

    16.6. Market Trends

    16.7. Key Market Participants – Intensity Mapping

    16.8. Drivers and Restraints – Impact Analysis

17. Middle East & Africa Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    17.1. Introduction

    17.2. Pricing Analysis

    17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        17.4.1. By Country

            17.4.1.1. Iran

            17.4.1.2. Saudi Arabia

            17.4.1.3. Rest of Middle East & Africa

        17.4.2. By Product Type

        17.4.3. By End Use

        17.4.4. By Distribution Channel

    17.5. Market Attractiveness Analysis

        17.5.1. By Country

        17.5.2. By Product Type

        17.5.3. By End Use

        17.5.4. By Distribution Channel

    17.6. Market Trends

    17.7. Key Market Participants – Intensity Mapping

    17.8. Drivers and Restraints – Impact Analysis

18. Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, Key Country Analysis

    18.1. Introduction

    18.2. Japan Market

        18.2.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.2.1.1. By Product Type

            18.2.1.2. By End Use

            18.2.1.3. By Distribution Channel

    18.3. South Korea Market

        18.3.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.3.1.1. By Product Type

            18.3.1.2. By End Use

            18.3.1.3. By Distribution Channel

    18.4. India Market

        18.4.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.4.1.1. By Product Type

            18.4.1.2. By End Use

            18.4.1.3. By Distribution Channel

    18.5. China Market

        18.5.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.5.1.1. By Product Type

            18.5.1.2. By End Use

            18.5.1.3. By Distribution Channel

    18.6. U.S. Market

        18.6.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.6.1.1. By Product Type

            18.6.1.2. By End Use

            18.6.1.3. By Distribution Channel

    18.7. Canada Market

        18.7.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.7.1.1. By Product Type

            18.7.1.2. By End Use

            18.7.1.3. By Distribution Channel

    18.8. Germany Market

        18.8.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.8.1.1. By Product Type

            18.8.1.2. By End Use

            18.8.1.3. By Distribution Channel

    18.9. UK Market

        18.9.1. Market Volume (Units) and Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy

            18.9.1.1. By Product Type

            18.9.1.2. By End Use

            18.9.1.3. By Distribution Channel

19. Market Structure Analysis

    19.1. Market Analysis By Tier of Companies

    19.2. Market Concentration

    19.3. Market Share Analysis of Top Players

    19.4. Market Presence Analysis

20. Competition Analysis

    20.1. Competition Dashboard

    20.2. Pricing Analysis By Competition

    20.3. Competition Benchmarking

    20.4. Competition Deep Dive

        20.4.1. Alamo Group Inc

            20.4.1.1. Overview

            20.4.1.2. Product Portfolio

            20.4.1.3. Sales Footprint

            20.4.1.4. Strategy Overview.

        20.4.2. Blount International Inc

            20.4.2.1. Overview

            20.4.2.2. Product Portfolio

            20.4.2.3. Sales Footprint

            20.4.2.4. Strategy Overview.

        20.4.3. Briggs and Stratton Corp

            20.4.3.1. Overview

            20.4.3.2. Product Portfolio

            20.4.3.3. Sales Footprint

            20.4.3.4. Strategy Overview.

        20.4.4. Deers and Co

            20.4.4.1. Overview

            20.4.4.2. Product Portfolio

            20.4.4.3. Sales Footprint

            20.4.4.4. Strategy Overview.

        20.4.5. Estwing Manufacturing Company Inc

            20.4.5.1. Overview

            20.4.5.2. Product Portfolio

            20.4.5.3. Sales Footprint

            20.4.5.4. Strategy Overview.

        20.4.6. Kubota Corp

            20.4.6.1. Overview

            20.4.6.2. Product Portfolio

            20.4.6.3. Sales Footprint

            20.4.6.4. Strategy Overview.

        20.4.7. Robert Bosch GMBH

            20.4.7.1. Overview

            20.4.7.2. Product Portfolio

            20.4.7.3. Sales Footprint

            20.4.7.4. Strategy Overview.

        20.4.8. Stanley Black & Decker, Inc

            20.4.8.1. Overview

            20.4.8.2. Product Portfolio

            20.4.8.3. Sales Footprint

            20.4.8.4. Strategy Overview.

        20.4.9. The Ames Companies Inc

            20.4.9.1. Overview

            20.4.9.2. Product Portfolio

            20.4.9.3. Sales Footprint

            20.4.9.4. Strategy Overview.

        20.4.10. The Toro Co

            20.4.10.1. Overview

            20.4.10.2. Product Portfolio

            20.4.10.3. Sales Footprint

            20.4.10.4. Strategy Overview.

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology



★調査レポート[世界のガーデニング用品市場2023-2033:製品別(手動工具、ケープコッド除草機、舗装除草機、フィッシュテイル除草機、ハサミ&はさみ、芝刈り機&トリマー、エッジャー)、最終用途別(住宅、商業)、流通チャネル別(オンライン、小売、代理店)、地域別] (コード:FACT23JUL0066)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のガーデニング用品市場2023-2033:製品別(手動工具、ケープコッド除草機、舗装除草機、フィッシュテイル除草機、ハサミ&はさみ、芝刈り機&トリマー、エッジャー)、最終用途別(住宅、商業)、流通チャネル別(オンライン、小売、代理店)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆