拡張現実(AR)ゲームの世界市場2023-2029:ヘッドマウントディスプレイ、ハンドヘルドディスプレイ、空間ディスプレイ

【英語タイトル】Global Augmented Reality Gaming Market Growth 2023-2029

LP Informationが出版した調査資料(LP23JU7530)・商品コード:LP23JU7530
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2023年5月
・ページ数:102
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:電子&半導体
◆販売価格オプション(消費税別)
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❖ レポートの概要 ❖

LPインフォメーション社の最新調査レポート「拡張現実(AR)ゲームの世界市場」は、過去の販売実績から2022年の世界の拡張現実(AR)ゲームの総販売量を検討し、2023年から2029年の予測される拡張現実(AR)ゲームの販売量を地域別・市場分野別に包括的に分析しています。本調査レポートでは、地域別、市場分野別、サブセクター別の拡張現実(AR)ゲームの市場規模を掲載し、XXX百万米ドル規模の世界の拡張現実(AR)ゲーム市場の詳細な分析を提供します。本インサイトレポートは、世界の拡張現実(AR)ゲーム業界を包括的に分析し、製品セグメント、企業情報、売上、市場シェア、最新動向、M&A活動に関する主要トレンドを明らかにしています。
また、本資料では、加速する世界の拡張現実(AR)ゲーム市場における各社の独自のポジションをより深く理解するために、拡張現実(AR)ゲーム製品ポートフォリオ、能力、市場参入戦略、市場でのポジション、海外展開に焦点を当て、主要なグローバル企業の戦略を分析しています。

世界の拡張現実(AR)ゲーム市場規模は、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに成長すると予測され、2023年から2029年までの年平均成長率は000%と予測されます。拡張現実(AR)ゲームの米国市場は、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに増加し、2023年から2029年までのCAGRは000%と予測されています。拡張現実(AR)ゲームの中国市場は、2023年から2029年までの年平均000%成長率で、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに増加すると推定されます。拡張現実(AR)ゲームの欧州市場は、2023年から2029年にかけて年平均000%成長率で、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに増加すると推定されています。

拡張現実(AR)ゲームの世界主要メーカーとしては、Augmented Pixels、 Aurasma、 Blippar、 Catchoom、 Infinity Augmented Reality、 Metaio、 Qualcomm、 Total Immersion、 VividWorks、 Wikitude、 Zapparなどを掲載しており、売上の面では、世界の2大企業が2022年にほぼ000%のシェアを占めています。

本調査資料では、製品タイプ、用途、主要メーカー、主要地域、国別の拡張現実(AR)ゲーム市場の包括的な概要、市場シェア、成長機会などの情報を提供しています。

【市場細分化】

本調査では拡張現実(AR)ゲーム市場をセグメンテーションし、種類別 (ヘッドマウントディスプレイ、ハンドヘルドディスプレイ、空間ディスプレイ)、用途別 (業務用、家庭用)、および地域別 (アジア太平洋、南北アメリカ、欧州、および中東・アフリカ) の市場規模を予測しています。

・種類別区分:ヘッドマウントディスプレイ、ハンドヘルドディスプレイ、空間ディスプレイ

・用途別区分:業務用、家庭用

・地域別区分
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
欧州(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東・アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

【本レポートで扱う主な質問】

・世界の拡張現実(AR)ゲーム市場の10年間の市場状況・展望は?
・世界および地域別に見た拡張現実(AR)ゲーム市場成長の要因は何か?
・拡張現実(AR)ゲームの市場機会はエンドマーケットの規模によってどのように変化するのか?
・拡張現実(AR)ゲームのタイプ別、用途別の内訳は?
・新型コロナウイルス感染症とロシア・ウクライナ戦争の影響は?

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:拡張現実(AR)ゲームの年間販売量2018-2029、地域別現状・将来分析
・拡張現実(AR)ゲームの種類別セグメント:ヘッドマウントディスプレイ、ハンドヘルドディスプレイ、空間ディスプレイ
・拡張現実(AR)ゲームの種類別販売量:2018-2023年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・拡張現実(AR)ゲームの用途別セグメント:業務用、家庭用
・拡張現実(AR)ゲームの用途別販売量:2018-2023年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界の拡張現実(AR)ゲーム市場
・企業別のグローバル拡張現実(AR)ゲーム市場データ:2018-2023年の年間販売量、市場シェア
・企業別の拡張現実(AR)ゲームの年間売上:2018-2023年の売上、市場シェア
・企業別の拡張現実(AR)ゲーム販売価格
・主要企業の拡張現実(AR)ゲーム生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

拡張現実(AR)ゲームの地域別レビュー
・地域別の拡張現実(AR)ゲーム市場規模2018-2023:年間販売量、売上
・主要国別の拡張現実(AR)ゲーム市場規模2018-2023:年間販売量、売上
・南北アメリカの拡張現実(AR)ゲーム販売の成長
・アジア太平洋の拡張現実(AR)ゲーム販売の成長
・欧州の拡張現実(AR)ゲーム販売の成長
・中東・アフリカの拡張現実(AR)ゲーム販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別の拡張現実(AR)ゲーム販売量、売上(2018-2023)
・南北アメリカの拡張現実(AR)ゲームの種類別販売量
・南北アメリカの拡張現実(AR)ゲームの用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別の拡張現実(AR)ゲーム販売量、売上(2018-2023)
・アジア太平洋の拡張現実(AR)ゲームの種類別販売量
・アジア太平洋の拡張現実(AR)ゲームの用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

欧州市場
・欧州の国別の拡張現実(AR)ゲーム販売量、売上(2018-2023)
・欧州の拡張現実(AR)ゲームの種類別販売量
・欧州の拡張現実(AR)ゲームの用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別の拡張現実(AR)ゲーム販売量、売上(2018-2023)
・中東・アフリカの拡張現実(AR)ゲームの種類別販売量
・中東・アフリカの拡張現実(AR)ゲームの用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・拡張現実(AR)ゲームの製造コスト構造分析
・拡張現実(AR)ゲームの製造プロセス分析
・拡張現実(AR)ゲームの産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・拡張現実(AR)ゲームの主要なグローバル販売業者
・拡張現実(AR)ゲームの主要なグローバル顧客

地域別の拡張現実(AR)ゲーム市場予測レビュー
・地域別の拡張現実(AR)ゲーム市場規模予測(2024-2029)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・欧州の国別予測
・拡張現実(AR)ゲームの種類別市場規模予測
・拡張現実(AR)ゲームの用途別市場規模予測

主要企業分析
Augmented Pixels、 Aurasma、 Blippar、 Catchoom、 Infinity Augmented Reality、 Metaio、 Qualcomm、 Total Immersion、 VividWorks、 Wikitude、 Zappar
・企業情報
・拡張現実(AR)ゲーム製品
・拡張現実(AR)ゲーム販売量、売上、価格、粗利益(2018-2023)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論

Augmented reality (AR) is a live direct or indirect view of a physical, real-world environment whose elements are augmented (or supplemented) by computer-generated sensory input such as sound, video, graphics or GPS data. It is related to a more general concept called mediated reality, in which a view of reality is modified (possibly even diminished rather than augmented) by a computer. As a result, the technology functions by enhancing one’s current perception of reality.
LPI (LP Information)’ newest research report, the “Augmented Reality Gaming Industry Forecast” looks at past sales and reviews total world Augmented Reality Gaming sales in 2022, providing a comprehensive analysis by region and market sector of projected Augmented Reality Gaming sales for 2023 through 2029. With Augmented Reality Gaming sales broken down by region, market sector and sub-sector, this report provides a detailed analysis in US$ millions of the world Augmented Reality Gaming industry.
This Insight Report provides a comprehensive analysis of the global Augmented Reality Gaming landscape and highlights key trends related to product segmentation, company formation, revenue, and market share, latest development, and M&A activity. This report also analyzes the strategies of leading global companies with a focus on Augmented Reality Gaming portfolios and capabilities, market entry strategies, market positions, and geographic footprints, to better understand these firms’ unique position in an accelerating global Augmented Reality Gaming market.
This Insight Report evaluates the key market trends, drivers, and affecting factors shaping the global outlook for Augmented Reality Gaming and breaks down the forecast by type, by application, geography, and market size to highlight emerging pockets of opportunity. With a transparent methodology based on hundreds of bottom-up qualitative and quantitative market inputs, this study forecast offers a highly nuanced view of the current state and future trajectory in the global Augmented Reality Gaming.
The global Augmented Reality Gaming market size is projected to grow from US$ million in 2022 to US$ million in 2029; it is expected to grow at a CAGR of % from 2023 to 2029.
North America is anticipated to emerge as a leading global augmented reality market in overall gaming business. This growth has been spurred by growth in consumers’ disposable income and constant technological innovation. However, South Korea and China in Asia Pacific region are poised to remain as lucrative growth regions throughout the forecast period. From the global standpoint, factors such as technological breakthroughs are foreseen to drive market growth, whereas the upgrade cost of augmented reality devices and high maintenance is expected to curtail growth to some extent.
This report presents a comprehensive overview, market shares, and growth opportunities of Augmented Reality Gaming market by product type, application, key manufacturers and key regions and countries.
Market Segmentation:
Segmentation by type
Head Mounted Display
Handheld Display
Spatial Display
Segmentation by application
Commercial Use
Home Use
This report also splits the market by region:
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
The below companies that are profiled have been selected based on inputs gathered from primary experts and analyzing the company’s coverage, product portfolio, its market penetration.
Augmented Pixels
Aurasma
Blippar
Catchoom
Infinity Augmented Reality
Metaio
Qualcomm
Total Immersion
VividWorks
Wikitude
Zappar
Key Questions Addressed in this Report
What is the 10-year outlook for the global Augmented Reality Gaming market?
What factors are driving Augmented Reality Gaming market growth, globally and by region?
Which technologies are poised for the fastest growth by market and region?
How do Augmented Reality Gaming market opportunities vary by end market size?
How does Augmented Reality Gaming break out type, application?
What are the influences of COVID-19 and Russia-Ukraine war?

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❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
1.8 Market Estimation Caveats
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Augmented Reality Gaming Annual Sales 2018-2029
2.1.2 World Current & Future Analysis for Augmented Reality Gaming by Geographic Region, 2018, 2022 & 2029
2.1.3 World Current & Future Analysis for Augmented Reality Gaming by Country/Region, 2018, 2022 & 2029
2.2 Augmented Reality Gaming Segment by Type
2.2.1 Head Mounted Display
2.2.2 Handheld Display
2.2.3 Spatial Display
2.3 Augmented Reality Gaming Sales by Type
2.3.1 Global Augmented Reality Gaming Sales Market Share by Type (2018-2023)
2.3.2 Global Augmented Reality Gaming Revenue and Market Share by Type (2018-2023)
2.3.3 Global Augmented Reality Gaming Sale Price by Type (2018-2023)
2.4 Augmented Reality Gaming Segment by Application
2.4.1 Commercial Use
2.4.2 Home Use
2.5 Augmented Reality Gaming Sales by Application
2.5.1 Global Augmented Reality Gaming Sale Market Share by Application (2018-2023)
2.5.2 Global Augmented Reality Gaming Revenue and Market Share by Application (2018-2023)
2.5.3 Global Augmented Reality Gaming Sale Price by Application (2018-2023)
3 Global Augmented Reality Gaming by Company
3.1 Global Augmented Reality Gaming Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Augmented Reality Gaming Annual Sales by Company (2018-2023)
3.1.2 Global Augmented Reality Gaming Sales Market Share by Company (2018-2023)
3.2 Global Augmented Reality Gaming Annual Revenue by Company (2018-2023)
3.2.1 Global Augmented Reality Gaming Revenue by Company (2018-2023)
3.2.2 Global Augmented Reality Gaming Revenue Market Share by Company (2018-2023)
3.3 Global Augmented Reality Gaming Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Augmented Reality Gaming Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Augmented Reality Gaming Product Location Distribution
3.4.2 Players Augmented Reality Gaming Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2018-2023)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Augmented Reality Gaming by Geographic Region
4.1 World Historic Augmented Reality Gaming Market Size by Geographic Region (2018-2023)
4.1.1 Global Augmented Reality Gaming Annual Sales by Geographic Region (2018-2023)
4.1.2 Global Augmented Reality Gaming Annual Revenue by Geographic Region (2018-2023)
4.2 World Historic Augmented Reality Gaming Market Size by Country/Region (2018-2023)
4.2.1 Global Augmented Reality Gaming Annual Sales by Country/Region (2018-2023)
4.2.2 Global Augmented Reality Gaming Annual Revenue by Country/Region (2018-2023)
4.3 Americas Augmented Reality Gaming Sales Growth
4.4 APAC Augmented Reality Gaming Sales Growth
4.5 Europe Augmented Reality Gaming Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Augmented Reality Gaming Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Augmented Reality Gaming Sales by Country
5.1.1 Americas Augmented Reality Gaming Sales by Country (2018-2023)
5.1.2 Americas Augmented Reality Gaming Revenue by Country (2018-2023)
5.2 Americas Augmented Reality Gaming Sales by Type
5.3 Americas Augmented Reality Gaming Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Augmented Reality Gaming Sales by Region
6.1.1 APAC Augmented Reality Gaming Sales by Region (2018-2023)
6.1.2 APAC Augmented Reality Gaming Revenue by Region (2018-2023)
6.2 APAC Augmented Reality Gaming Sales by Type
6.3 APAC Augmented Reality Gaming Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Augmented Reality Gaming by Country
7.1.1 Europe Augmented Reality Gaming Sales by Country (2018-2023)
7.1.2 Europe Augmented Reality Gaming Revenue by Country (2018-2023)
7.2 Europe Augmented Reality Gaming Sales by Type
7.3 Europe Augmented Reality Gaming Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Augmented Reality Gaming by Country
8.1.1 Middle East & Africa Augmented Reality Gaming Sales by Country (2018-2023)
8.1.2 Middle East & Africa Augmented Reality Gaming Revenue by Country (2018-2023)
8.2 Middle East & Africa Augmented Reality Gaming Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Augmented Reality Gaming Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Augmented Reality Gaming
10.3 Manufacturing Process Analysis of Augmented Reality Gaming
10.4 Industry Chain Structure of Augmented Reality Gaming
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Augmented Reality Gaming Distributors
11.3 Augmented Reality Gaming Customer
12 World Forecast Review for Augmented Reality Gaming by Geographic Region
12.1 Global Augmented Reality Gaming Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Augmented Reality Gaming Forecast by Region (2024-2029)
12.1.2 Global Augmented Reality Gaming Annual Revenue Forecast by Region (2024-2029)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Augmented Reality Gaming Forecast by Type
12.7 Global Augmented Reality Gaming Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Augmented Pixels
13.1.1 Augmented Pixels Company Information
13.1.2 Augmented Pixels Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.1.3 Augmented Pixels Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.1.4 Augmented Pixels Main Business Overview
13.1.5 Augmented Pixels Latest Developments
13.2 Aurasma
13.2.1 Aurasma Company Information
13.2.2 Aurasma Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.2.3 Aurasma Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.2.4 Aurasma Main Business Overview
13.2.5 Aurasma Latest Developments
13.3 Blippar
13.3.1 Blippar Company Information
13.3.2 Blippar Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.3.3 Blippar Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.3.4 Blippar Main Business Overview
13.3.5 Blippar Latest Developments
13.4 Catchoom
13.4.1 Catchoom Company Information
13.4.2 Catchoom Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.4.3 Catchoom Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.4.4 Catchoom Main Business Overview
13.4.5 Catchoom Latest Developments
13.5 Infinity Augmented Reality
13.5.1 Infinity Augmented Reality Company Information
13.5.2 Infinity Augmented Reality Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.5.3 Infinity Augmented Reality Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.5.4 Infinity Augmented Reality Main Business Overview
13.5.5 Infinity Augmented Reality Latest Developments
13.6 Metaio
13.6.1 Metaio Company Information
13.6.2 Metaio Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.6.3 Metaio Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.6.4 Metaio Main Business Overview
13.6.5 Metaio Latest Developments
13.7 Qualcomm
13.7.1 Qualcomm Company Information
13.7.2 Qualcomm Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.7.3 Qualcomm Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.7.4 Qualcomm Main Business Overview
13.7.5 Qualcomm Latest Developments
13.8 Total Immersion
13.8.1 Total Immersion Company Information
13.8.2 Total Immersion Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.8.3 Total Immersion Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.8.4 Total Immersion Main Business Overview
13.8.5 Total Immersion Latest Developments
13.9 VividWorks
13.9.1 VividWorks Company Information
13.9.2 VividWorks Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.9.3 VividWorks Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.9.4 VividWorks Main Business Overview
13.9.5 VividWorks Latest Developments
13.10 Wikitude
13.10.1 Wikitude Company Information
13.10.2 Wikitude Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.10.3 Wikitude Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.10.4 Wikitude Main Business Overview
13.10.5 Wikitude Latest Developments
13.11 Zappar
13.11.1 Zappar Company Information
13.11.2 Zappar Augmented Reality Gaming Product Portfolios and Specifications
13.11.3 Zappar Augmented Reality Gaming Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.11.4 Zappar Main Business Overview
13.11.5 Zappar Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



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