第1章 自動車破砕残さ (ASR) 市場の概要
1.1. 自動車破砕残さ (ASR) 市場規模および予測(2022年~2032年)
1.2. 地域別概要
1.3. 分野別概要
1.3.1. 用途別
1.3.2. 組成別
1.3.3. 技術別
1.4. 主要トレンド
1.5. 不況の影響
1.6. アナリストの推奨事項と結論
第2章 世界の自動車破砕残さ (ASR) 市場の定義と調査の前提条件
2.1. 調査目的
2.2. 市場の定義
2.3. 調査の前提条件
2.3.1. 対象範囲と除外範囲
2.3.2. 制限事項
2.3.3. 供給サイド分析
2.3.3.1. 供給能力
2.3.3.2. インフラ
2.3.3.3. 規制環境
2.3.3.4. 市場競争
2.3.3.5. 経済的実現可能性(消費者視点
2.3.4. 需要側分析
2.3.4.1. 規制枠組み
2.3.4.2. 技術的進歩
2.3.4.3. 環境への配慮
2.3.4.4. 消費者意識と受容性
2.4. 推定方法
2.5. 調査対象年
2.6. 通貨換算レート
第3章 世界の自動車破砕残さ (ASR) 市場のダイナミクス
3.1. 市場の推進要因
3.1.1. 循環経済イニシアティブへの重点の拡大
3.1.2. リサイクル技術における技術的進歩
3.1.3. 自動車生産および販売台数の増加
3.2. 市場の課題
3.2.1. 先進的なリサイクル技術の運用コストの高さ
3.2.2. ASRの複雑な材料組成
3.3. 市場機会
3.3.1. ASRリサイクル材料からの環境にやさしい製品の開発
3.3.2. 新興市場の拡大
3.3.3. 材料科学とリサイクルプロセスの進歩
第4章 世界の自動車破砕残さ (ASR) リサイクル市場の産業分析
4.1. ポーターの5つの力モデル
4.1.1. 供給業者の交渉力
4.1.2. 購入業者の交渉力
4.1.3. 新規参入の脅威
4.1.4. 代替品の脅威
4.1.5. 競争上の競合
4.1.6. ポーターの5フォースモデルへの未来志向のアプローチ
4.1.7. ポーターの5フォース影響分析
4.2. PESTEL分析
4.2.1. 政治
4.2.2. 経済
4.2.3. 社会
4.2.4. 技術
4.2.5. 環境
4.2.6. 法律
4.3. トップ投資機会
4.4. トップの勝利戦略
4.5. 破壊的トレンド
4.6. 業界専門家による見解
4.7. アナリストの推奨事項と結論
第5章 自動車破砕残さ (ASR) の世界市場規模・予測 2022年~2032年 用途別
5.1. セグメントダッシュボード
5.2. 自動車破砕残さ (ASR) の世界市場:用途別収益トレンド分析、2022年および2032年(10億米ドル
5.2.1. 埋め立て
5.2.2. エネルギー回収
5.2.3. リサイクル
第6章 2022年から2032年の自動車破砕残さ (ASR) 市場規模および予測:構成別
6.1. セグメントダッシュボード
6.2. 2022年から2032年の自動車破砕残さ (ASR) 市場:構成別収益トレンド分析(単位:10億米ドル
6.2.1. 金属
6.2.2. プラスチック
6.2.3. ゴム
6.2.4. 繊維
6.2.5. その他
第7章 技術別 自動車破砕残さ (ASR) 市場規模・予測 2022年~2032年
7.1. セグメントダッシュボード
7.2. 自動車破砕残さ (ASR) 市場:技術別収益動向分析 2022年~2032年(10億米ドル
7.2.1. 空気分類
7.2.2. 光選別
7.2.3. 磁気分離
7.2.4. 渦電流分離
7.2.5. スクリーニング
7.2.6. その他
第8章 地域別自動車破砕残さ (ASR) 市場規模・予測 2022年~2032年
7.1. 北米自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.1.1. 米国自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.1.1.1. 用途別内訳 市場規模・予測、2022年~2032年(10億米ドル
7.1.1.2. 組成別内訳 市場規模・予測、2022年~2032年(10億米ドル
7.1.1.3. 技術別内訳 市場規模・予測、2022年~2032年(10億米ドル
7.1.2. カナダ自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.2. 欧州自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.2.1. 英国自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.2.2. ドイツ自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.2.3. フランス自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.2.4. スペイン自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.2.5. イタリア自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.2.6. その他の欧州自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.3. アジア太平洋地域自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.3.1. 中国自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.3.2. インド自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.3.3. 日本自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.3.4. オーストラリア自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.3.5. 韓国自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.3.6. アジア太平洋地域その他自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.4. ラテンアメリカ自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.4.1. ブラジル自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.4.2. メキシコ自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.4.3. ラテンアメリカその他自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.5. 中東およびアフリカの自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.5.1. サウジアラビアの自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.5.2. 南アフリカの自動車破砕残さ (ASR) 市場
7.5.3. 中東およびアフリカのその他の自動車破砕残さ (ASR) 市場
第8章 競合情報
8.1 主要企業のSWOT分析
8.1.1 企業1
8.1.2 企業2
8.1.3 企業3
8.2 トップ市場戦略
8.3 企業プロフィール
8.3.1. Sims Limited
8.3.1.1 重要情報
8.3.1.2 概要
8.3.1.3. 財務(データ入手可能の場合
8.3.1.4. 製品概要
8.3.1.5. 市場戦略
8.3.2. Galloo Group
8.3.3. Toyota Tsusho Corporation
8.3.4. Liberty Steel Group
8.3.5. LKQ Corporation
8.3.6. Kuusakoski Group
8.3.7. GFG Alliance
8.3.8. Metso Outotec
8.3.9. Schnitzer Steel Industries, Inc.
8.3.10. European Metal Recycling
第9章 調査プロセス
9.1. 調査プロセス
9.1.1. データマイニング
9.1.2. 分析
9.1.3. 市場推定
9.1.4. 検証
9.1.5. 発行
9.2. 調査の属性
The automotive shredded residue industry revolves around the management, recycling, and disposal of materials left after the shredding of end-of-life vehicles (ELVs). When vehicles reach the end of their operational life, they are dismantled, and reusable parts are extracted. The remaining hulks are shredded into smaller pieces, resulting in ASR, a complex mix of ferrous and non-ferrous metals, plastics, glass, rubber, textiles, and other materials. The industry primarily focuses on recovering valuable materials from ASR, making it a critical component of the circular economy within the automotive sector.
Market dynamics in the ASR industry are shaped by several key factors, including the growing emphasis on circular economy initiatives, technological advancements, and regulatory pressures. The circular economy’s focus on reusing and recycling materials is a significant driver, encouraging the development of efficient ASR management solutions to recover valuable materials from ELVs. Technological advancements, particularly in separation technologies, have also bolstered the industry by improving recovery rates and reducing waste. However, the high operational costs associated with advanced recycling technologies pose a challenge to market growth, particularly for smaller recycling firms. Additionally, the complex composition of ASR and market volatility for recycled materials further hinder market expansion.
Despite these challenges, the market is ripe with opportunities, particularly in the development of eco-friendly products from recycled ASR materials. Advances in material science and recycling processes open up avenues for creating high-quality, sustainable products that meet the growing demand for eco-friendly solutions across various industries. Furthermore, the global increase in vehicle production and sales is driving demand for ASR processing, as more vehicles reach the end of their lifecycle, necessitating efficient recycling technologies.
Regionally, North America stands out as a significant contributor to ASR generation, supported by its robust automotive industry and stringent environmental regulations. These regulations compel manufacturers and recyclers to invest in advanced shredding and recycling technologies, resulting in higher ASR recovery rates. The region's mature recycling infrastructure and established network of shredding facilities also facilitate effective ASR management. Meanwhile, the Asia-Pacific region is emerging as the fastest-growing market for ASR, driven by the rapid expansion of the automotive industry in countries like China, India, and South Korea. The region’s growing population, rising urbanization, and governmental emphasis on sustainable practices have spurred investments in ASR processing technologies, positioning Asia-Pacific as a key player in the global ASR market.
Major market players included in this report are:
Sims Limited
Galloo Group
Toyota Tsusho Corporation
Liberty Steel Group
LKQ Corporation
Kuusakoski Group
GFG Alliance
Metso Outotec
Schnitzer Steel Industries, Inc.
European Metal Recycling
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Application
• Landfill
• Energy Recovery
• Recycling
By Composition
• Metals
• Plastics
• Rubber
• Textile
• Others
By Technology
• Air Classification
• Optical Sorting
• Magnetic Separation
• Eddy Current Separation
• Screening
• Others
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
Latin America
• Brazil
• Mexico
• RoLA
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.
Chapter 1. Global Automotive Shredded Residue Market Executive Summary
1.1. Global Automotive Shredded Residue Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Application
1.3.2. By Composition
1.3.3. By Technology
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 2. Global Automotive Shredded Residue Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Shredded Residue Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Growing Emphasis on Circular Economy Initiatives
3.1.2. Technological Advancements in Recycling Technologies
3.1.3. Increasing Vehicle Production and Sales
3.2. Market Challenges
3.2.1. High Operational Costs of Advanced Recycling Technologies
3.2.2. Complex Material Composition of ASR
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Development of Eco-Friendly Products from Recycled ASR Materials
3.3.2. Expansion in Emerging Markets
3.3.3. Advances in Material Science and Recycling Processes
Chapter 4. Global Automotive Shredded Residue Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunity
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Automotive Shredded Residue Market Size & Forecasts by Application 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Automotive Shredded Residue Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Landfill
5.2.2. Energy Recovery
5.2.3. Recycling
Chapter 6. Global Automotive Shredded Residue Market Size & Forecasts by Composition 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Automotive Shredded Residue Market: Composition Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Metals
6.2.2. Plastics
6.2.3. Rubber
6.2.4. Textile
6.2.5. Others
Chapter 7. Global Automotive Shredded Residue Market Size & Forecasts by Technology 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Automotive Shredded Residue Market: Technology Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Air Classification
7.2.2. Optical Sorting
7.2.3. Magnetic Separation
7.2.4. Eddy Current Separation
7.2.5. Screening
7.2.6. Others
Chapter 8. Global Automotive Shredded Residue Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
7.1. North America Automotive Shredded Residue Market
7.1.1. U.S. Automotive Shredded Residue Market
7.1.1.1. Application Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
7.1.1.2. Composition Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
7.1.1.3. Technology Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
7.1.2. Canada Automotive Shredded Residue Market
7.2. Europe Automotive Shredded Residue Market
7.2.1. U.K. Automotive Shredded Residue Market
7.2.2. Germany Automotive Shredded Residue Market
7.2.3. France Automotive Shredded Residue Market
7.2.4. Spain Automotive Shredded Residue Market
7.2.5. Italy Automotive Shredded Residue Market
7.2.6. Rest of Europe Automotive Shredded Residue Market
7.3. Asia-Pacific Automotive Shredded Residue Market
7.3.1. China Automotive Shredded Residue Market
7.3.2. India Automotive Shredded Residue Market
7.3.3. Japan Automotive Shredded Residue Market
7.3.4. Australia Automotive Shredded Residue Market
7.3.5. South Korea Automotive Shredded Residue Market
7.3.6. Rest of Asia-Pacific Automotive Shredded Residue Market
7.4. Latin America Automotive Shredded Residue Market
7.4.1. Brazil Automotive Shredded Residue Market
7.4.2. Mexico Automotive Shredded Residue Market
7.4.3. Rest of Latin America Automotive Shredded Residue Market
7.5. Middle East & Africa Automotive Shredded Residue Market
7.5.1. Saudi Arabia Automotive Shredded Residue Market
7.5.2. South Africa Automotive Shredded Residue Market
7.5.3. Rest of Middle East & Africa Automotive Shredded Residue Market
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Sims Limited
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Galloo Group
8.3.3. Toyota Tsusho Corporation
8.3.4. Liberty Steel Group
8.3.5. LKQ Corporation
8.3.6. Kuusakoski Group
8.3.7. GFG Alliance
8.3.8. Metso Outotec
8.3.9. Schnitzer Steel Industries, Inc.
8.3.10. European Metal Recycling
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
❖ 世界の自動車破砕残さ (ASR)市場に関するよくある質問(FAQ) ❖
・自動車破砕残さ (ASR)の世界市場規模は?
→Bizwit Research & Consulting社は2023年の自動車破砕残さ (ASR)の世界市場規模を11億米ドルと推定しています。
・自動車破砕残さ (ASR)の世界市場予測は?
→Bizwit Research & Consulting社は2032年の自動車破砕残さ (ASR)の世界市場規模をXX米ドルと予測しています。
・自動車破砕残さ (ASR)市場の成長率は?
→Bizwit Research & Consulting社は自動車破砕残さ (ASR)の世界市場が2024年~2032年に年平均5.8%成長すると予測しています。
・世界の自動車破砕残さ (ASR)市場における主要企業は?
→Bizwit Research & Consulting社は「Sims Limited、Galloo Group、Toyota Tsusho Corporation、Liberty Steel Group、LKQ Corporation、Kuusakoski Group、GFG Alliance、Metso Outotec、Schnitzer Steel Industries, Inc.、European Metal Recyclingなど ...」をグローバル自動車破砕残さ (ASR)市場の主要企業として認識しています。
※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。