世界の美容家電市場予測 2022年-2028年

【英語タイトル】Global Beauty Appliances Market Growth 2022-2028

LP Informationが出版した調査資料(LP22DC1338)・商品コード:LP22DC1338
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2022年12月
・ページ数:112
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,660 ⇒換算¥549,000見積依頼/購入/質問フォーム
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❖ レポートの概要 ❖

美容家電の世界市場は、2021年のxxx百万ドルから2028年までにxxx百万ドルに増加すると推定されており、2022年から2028年の年平均成長率(CAGR)はxx%を示しています。COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の不確実性を念頭に置いて、さまざまな最終用途部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・分析しています。これらのインサイトは、主要な市場要因としてレポートに含まれています。
アジア太平洋の美容家電市場は、2022年にxxx百万ドルの市場規模が見込まれ、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。米国の美容家電市場は、2022年にxxx百万ドルの規模があり、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。ヨーロッパの美容家電市場は、2022年にxxx百万ドルの規模が見込まれ、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。中国の美容家電市場は、2022年にxxx百万ドルの規模があり、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。

世界の主要な美容家電プレーヤーは、Procter & Gamble、 Philips、 Panasonic、 Nu Skin Enterprises、 Hitachi、 FOREO、 YA-MAN、 Conair、 Home Skinovations、 MTG、 TriPollar、 Carol Cole (NuFace)、 Kingdom、 ARTISTIC&CO、 Notime、 Triaなどをカバーしています。売上の面では、世界最大の2社が2021年にほぼxx%の市場シェアを占めています。

*** レポート範囲 ***

この最新のレポートはすべての重要な側面をカバーしながら世界の美容家電市場に関する深い洞察を提供します。これは、市場のマクロな概要から、市場規模、競争環境、開発動向、ニッチ市場、主要な市場ドライバーと課題、バリュー チェーン分析などのミクロの詳細にまで及びます。当レポートは読者がパンデミックおよびロシア・ウクライナ戦争中に世界中で美容家電市場シナリオがどのように変化したかを理解できるように定量的データと定性的データの両方を使用して、世界の美容家電市場の包括的なイメージを提供することを目的としています。

分析の対象となる基準年は2021年で、市場の予測は2022年から2028年までのものです。

*** 市場細分化 ***

この調査では美容家電市場をセグメンテーションし、種類別 (アンチエイジング美容器、保湿美容器、クレンジング美容器、脱毛器、その他)、用途別 (フェイシャル、ボディ)、および地域別 (アジア太平洋、南北アメリカ、ヨーロッパ、および中東・アフリカ) の市場規模を予測しています。

・種類別区分:アンチエイジング美容器、保湿美容器、クレンジング美容器、脱毛器、その他

・用途別区分:フェイシャル、ボディ

・地域別区分
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東・アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

*** 各章の紹介 ***
第1章:美容家電の範囲、調査方法など
第2章:エグゼクティブサマリー、世界の美容家電市場規模 (販売量、売上) およびCAGR、地域別・種類別・用途別、2017年~2022年までの推移データ、および2028年までの市場予測
第3章:企業別美容家電の販売量、売上、平均価格、グローバル市場シェア、および業界ランキング
第4章:地域別および国別の美容家電の販売量と売上(米国、カナダ、ヨーロッパ、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ラテンアメリカ、中東・アフリカなど)
第5/6/7/8章:南北アメリカ、アジア太平洋、ヨーロッパ、中東・アフリカの国別、種類別の販売セグメント
第9章:市場動向、市場予測、機会、将来の市場に影響を与える経済動向の分析
第10章:製造コスト構造分析
第11章:販売チャンネル、販売業者および顧客
第12章:地域別、国別、種類別、用途別の世界の美容家電市場規模予測
第13章:主要企業の包括的な企業プロファイル
第14章:調査結果と結論

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:美容家電の年間販売量2017-2028、地域別現状・将来分析
・美容家電の種類別セグメント:アンチエイジング美容器、保湿美容器、クレンジング美容器、脱毛器、その他
・美容家電の種類別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・美容家電の用途別セグメント:フェイシャル、ボディ
・美容家電の用途別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界の美容家電市場
・企業別のグローバル美容家電市場データ:2020-2022年の年間販売量、市場シェア
・企業別の美容家電の年間売上:2020-2022年の売上、市場シェア
・企業別の美容家電販売価格
・主要企業の美容家電生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

美容家電の地域別レビュー
・地域別の美容家電市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・主要国別の美容家電市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・南北アメリカの美容家電販売の成長
・アジア太平洋の美容家電販売の成長
・ヨーロッパの美容家電販売の成長
・中東・アフリカの美容家電販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別の美容家電販売量、売上(2017-2022)
・南北アメリカの美容家電の種類別販売量
・南北アメリカの美容家電の用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別の美容家電販売量、売上(2017-2022)
・アジア太平洋の美容家電の種類別販売量
・アジア太平洋の美容家電の用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

ヨーロッパ市場
・ヨーロッパの国別の美容家電販売量、売上(2017-2022)
・ヨーロッパの美容家電の種類別販売量
・ヨーロッパの美容家電の用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別の美容家電販売量、売上(2017-2022)
・中東・アフリカの美容家電の種類別販売量
・中東・アフリカの美容家電の用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・美容家電の製造コスト構造分析
・美容家電の製造プロセス分析
・美容家電の産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・美容家電の主要なグローバル販売業者
・美容家電の主要なグローバル顧客

地域別の美容家電市場予測レビュー
・地域別の美容家電市場規模予測(2023-2028)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・ヨーロッパの国別予測
・美容家電の種類別市場規模予測
・美容家電の用途別市場規模予測

主要企業分析
Procter & Gamble、 Philips、 Panasonic、 Nu Skin Enterprises、 Hitachi、 FOREO、 YA-MAN、 Conair、 Home Skinovations、 MTG、 TriPollar、 Carol Cole (NuFace)、 Kingdom、 ARTISTIC&CO、 Notime、 Tria
・企業情報
・美容家電製品
・美容家電販売量、売上、価格、粗利益(2020-2022)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論

The global market for Beauty Appliances is estimated to increase from US$ 32210 million in 2021 to reach US$ 102410 million by 2028, exhibiting a CAGR of 18.0% during 2022-2028. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19 and Russia-Ukraine War, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.
Global top 5 players of Beauty Appliances occupied for 15% of the market, including Procter & Gamble, Philips, Panasonic, Nu Skin Enterprises, Hitachi. Europe is the largest market of Beauty Appliances, holding a share over 25%. Then China takes over 18%. In terms of type, Anti-aging Beauty Device shares over 38% of the market, while Epilator 30%. In terms of application, Facial use shares the largest percent of nearly 70%.

[Report Coverage]
This latest report provides a deep insight into the global Beauty Appliances market covering all its essential aspects. This ranges from a macro overview of the market to micro details of the market size, competitive landscape, development trend, niche market, key market drivers and challenges, value chain analysis, etc.
This report aims to provide a comprehensive picture of the global Beauty Appliances market, with both quantitative and qualitative data, to help readers understand how the Beauty Appliances market scenario changed across the globe during the pandemic and Russia-Ukraine War.
The base year considered for analyses is 2021, while the market estimates and forecasts are given from 2022 to 2028. The market estimates are provided in terms of revenue in USD millions and volume in K Units.

[Market Segmentation]
The study segments the Beauty Appliances market and forecasts the market size by Type (Anti-aging Beauty Device, Moisturizing Beauty Device and Cleaning Beauty Device), by Application (Facial and Body.), and region (APAC, Americas, Europe, and Middle East & Africa).
Segmentation by type
Anti-aging Beauty Device
Moisturizing Beauty Device
Cleaning Beauty Device
Epilator
Other
Segmentation by application
Facial
Body
Segmentation by region
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
Major companies covered
Procter & Gamble
Philips
Panasonic
Nu Skin Enterprises
Hitachi
FOREO
YA-MAN
Conair
Home Skinovations
MTG
TriPollar
Carol Cole (NuFace)
Kingdom
ARTISTIC&CO
Notime
Tria

[Chapter Introduction]
Chapter 1: Scope of Beauty Appliances, Research Methodology, etc.
Chapter 2: Executive Summary, global Beauty Appliances market size (sales and revenue) and CAGR, Beauty Appliances market size by region, by type, by application, historical data from 2017 to 2022, and forecast to 2028.
Chapter 3: Beauty Appliances sales, revenue, average price, global market share, and industry ranking by company, 2017-2022
Chapter 4: Global Beauty Appliances sales and revenue by region and by country. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Europe, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Latin America and Middle East & Africa.
Chapter 5, 6, 7, 8: Americas, APAC, Europe, Middle East & Africa, sales segment by country, by type, and type.
Chapter 9: Analysis of the current market trends, market forecast, opportunities and economic trends that are affecting the future marketplace
Chapter 10: Manufacturing cost structure analysis
Chapter 11: Sales channel, distributors, and customers
Chapter 12: Global Beauty Appliances market size forecast by region, by country, by type, and application.
Chapter 13: Comprehensive company profiles of the leading players, including Procter & Gamble, Philips, Panasonic, Nu Skin Enterprises, Hitachi, FOREO, YA-MAN, Conair and Home Skinovations, etc.
Chapter 14: Research Findings and Conclusion

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❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Beauty Appliances Annual Sales 2017-2028
2.1.2 World Current & Future Analysis for Beauty Appliances by Geographic Region, 2017, 2022 & 2028
2.1.3 World Current & Future Analysis for Beauty Appliances by Country/Region, 2017, 2022 & 2028
2.2 Beauty Appliances Segment by Type
2.2.1 Anti-aging Beauty Device
2.2.2 Moisturizing Beauty Device
2.2.3 Cleaning Beauty Device
2.2.4 Epilator
2.2.5 Other
2.3 Beauty Appliances Sales by Type
2.3.1 Global Beauty Appliances Sales Market Share by Type (2017-2022)
2.3.2 Global Beauty Appliances Revenue and Market Share by Type (2017-2022)
2.3.3 Global Beauty Appliances Sale Price by Type (2017-2022)
2.4 Beauty Appliances Segment by Application
2.4.1 Facial
2.4.2 Body
2.5 Beauty Appliances Sales by Application
2.5.1 Global Beauty Appliances Sale Market Share by Application (2017-2022)
2.5.2 Global Beauty Appliances Revenue and Market Share by Application (2017-2022)
2.5.3 Global Beauty Appliances Sale Price by Application (2017-2022)
3 Global Beauty Appliances by Company
3.1 Global Beauty Appliances Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Beauty Appliances Annual Sales by Company (2020-2022)
3.1.2 Global Beauty Appliances Sales Market Share by Company (2020-2022)
3.2 Global Beauty Appliances Annual Revenue by Company (2020-2022)
3.2.1 Global Beauty Appliances Revenue by Company (2020-2022)
3.2.2 Global Beauty Appliances Revenue Market Share by Company (2020-2022)
3.3 Global Beauty Appliances Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Beauty Appliances Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Beauty Appliances Product Location Distribution
3.4.2 Players Beauty Appliances Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2020-2022)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Beauty Appliances by Geographic Region
4.1 World Historic Beauty Appliances Market Size by Geographic Region (2017-2022)
4.1.1 Global Beauty Appliances Annual Sales by Geographic Region (2017-2022)
4.1.2 Global Beauty Appliances Annual Revenue by Geographic Region
4.2 World Historic Beauty Appliances Market Size by Country/Region (2017-2022)
4.2.1 Global Beauty Appliances Annual Sales by Country/Region (2017-2022)
4.2.2 Global Beauty Appliances Annual Revenue by Country/Region
4.3 Americas Beauty Appliances Sales Growth
4.4 APAC Beauty Appliances Sales Growth
4.5 Europe Beauty Appliances Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Beauty Appliances Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Beauty Appliances Sales by Country
5.1.1 Americas Beauty Appliances Sales by Country (2017-2022)
5.1.2 Americas Beauty Appliances Revenue by Country (2017-2022)
5.2 Americas Beauty Appliances Sales by Type
5.3 Americas Beauty Appliances Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Beauty Appliances Sales by Region
6.1.1 APAC Beauty Appliances Sales by Region (2017-2022)
6.1.2 APAC Beauty Appliances Revenue by Region (2017-2022)
6.2 APAC Beauty Appliances Sales by Type
6.3 APAC Beauty Appliances Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Beauty Appliances by Country
7.1.1 Europe Beauty Appliances Sales by Country (2017-2022)
7.1.2 Europe Beauty Appliances Revenue by Country (2017-2022)
7.2 Europe Beauty Appliances Sales by Type
7.3 Europe Beauty Appliances Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Beauty Appliances by Country
8.1.1 Middle East & Africa Beauty Appliances Sales by Country (2017-2022)
8.1.2 Middle East & Africa Beauty Appliances Revenue by Country (2017-2022)
8.2 Middle East & Africa Beauty Appliances Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Beauty Appliances Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Beauty Appliances
10.3 Manufacturing Process Analysis of Beauty Appliances
10.4 Industry Chain Structure of Beauty Appliances
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Beauty Appliances Distributors
11.3 Beauty Appliances Customer
12 World Forecast Review for Beauty Appliances by Geographic Region
12.1 Global Beauty Appliances Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Beauty Appliances Forecast by Region (2023-2028)
12.1.2 Global Beauty Appliances Annual Revenue Forecast by Region (2023-2028)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Beauty Appliances Forecast by Type
12.7 Global Beauty Appliances Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Procter & Gamble
13.1.1 Procter & Gamble Company Information
13.1.2 Procter & Gamble Beauty Appliances Product Offered
13.1.3 Procter & Gamble Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.1.4 Procter & Gamble Main Business Overview
13.1.5 Procter & Gamble Latest Developments
13.2 Philips
13.2.1 Philips Company Information
13.2.2 Philips Beauty Appliances Product Offered
13.2.3 Philips Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.2.4 Philips Main Business Overview
13.2.5 Philips Latest Developments
13.3 Panasonic
13.3.1 Panasonic Company Information
13.3.2 Panasonic Beauty Appliances Product Offered
13.3.3 Panasonic Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.3.4 Panasonic Main Business Overview
13.3.5 Panasonic Latest Developments
13.4 Nu Skin Enterprises
13.4.1 Nu Skin Enterprises Company Information
13.4.2 Nu Skin Enterprises Beauty Appliances Product Offered
13.4.3 Nu Skin Enterprises Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.4.4 Nu Skin Enterprises Main Business Overview
13.4.5 Nu Skin Enterprises Latest Developments
13.5 Hitachi
13.5.1 Hitachi Company Information
13.5.2 Hitachi Beauty Appliances Product Offered
13.5.3 Hitachi Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.5.4 Hitachi Main Business Overview
13.5.5 Hitachi Latest Developments
13.6 FOREO
13.6.1 FOREO Company Information
13.6.2 FOREO Beauty Appliances Product Offered
13.6.3 FOREO Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.6.4 FOREO Main Business Overview
13.6.5 FOREO Latest Developments
13.7 YA-MAN
13.7.1 YA-MAN Company Information
13.7.2 YA-MAN Beauty Appliances Product Offered
13.7.3 YA-MAN Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.7.4 YA-MAN Main Business Overview
13.7.5 YA-MAN Latest Developments
13.8 Conair
13.8.1 Conair Company Information
13.8.2 Conair Beauty Appliances Product Offered
13.8.3 Conair Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.8.4 Conair Main Business Overview
13.8.5 Conair Latest Developments
13.9 Home Skinovations
13.9.1 Home Skinovations Company Information
13.9.2 Home Skinovations Beauty Appliances Product Offered
13.9.3 Home Skinovations Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.9.4 Home Skinovations Main Business Overview
13.9.5 Home Skinovations Latest Developments
13.10 MTG
13.10.1 MTG Company Information
13.10.2 MTG Beauty Appliances Product Offered
13.10.3 MTG Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.10.4 MTG Main Business Overview
13.10.5 MTG Latest Developments
13.11 TriPollar
13.11.1 TriPollar Company Information
13.11.2 TriPollar Beauty Appliances Product Offered
13.11.3 TriPollar Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.11.4 TriPollar Main Business Overview
13.11.5 TriPollar Latest Developments
13.12 Carol Cole (NuFace)
13.12.1 Carol Cole (NuFace) Company Information
13.12.2 Carol Cole (NuFace) Beauty Appliances Product Offered
13.12.3 Carol Cole (NuFace) Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.12.4 Carol Cole (NuFace) Main Business Overview
13.12.5 Carol Cole (NuFace) Latest Developments
13.13 Kingdom
13.13.1 Kingdom Company Information
13.13.2 Kingdom Beauty Appliances Product Offered
13.13.3 Kingdom Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.13.4 Kingdom Main Business Overview
13.13.5 Kingdom Latest Developments
13.14 ARTISTIC&CO
13.14.1 ARTISTIC&CO Company Information
13.14.2 ARTISTIC&CO Beauty Appliances Product Offered
13.14.3 ARTISTIC&CO Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.14.4 ARTISTIC&CO Main Business Overview
13.14.5 ARTISTIC&CO Latest Developments
13.15 Notime
13.15.1 Notime Company Information
13.15.2 Notime Beauty Appliances Product Offered
13.15.3 Notime Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.15.4 Notime Main Business Overview
13.15.5 Notime Latest Developments
13.16 Tria
13.16.1 Tria Company Information
13.16.2 Tria Beauty Appliances Product Offered
13.16.3 Tria Beauty Appliances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.16.4 Tria Main Business Overview
13.16.5 Tria Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



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