世界の脱塩ホエイパウダー原料市場(2022年~2032年):製品種類別(40%脱塩ホエイ、50%脱塩ホエイ、70%脱塩ホエイ、90%脱塩ホエイ)、性質別(有機、慣行)、用途別(ベーカリー・製菓、乳製品、冷凍食品、スポーツ栄養、飲料、肉製品、医薬品、その他)、地域別

【英語タイトル】Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Size study, by Product Type (40% Demineralized Whey, 50% Demineralized Whey, 70% Demineralized Whey, 90% Demineralized Whey), by Nature (Organic, Conventional), by Application (Bakery and Confectionery, Dairy Products, Frozen Foods, Sports Nutrition, Beverages, Meat Products, Medicine, Others), and Regional Forecasts 2022-2032

Bizwit Research & Consultingが出版した調査資料(BZW24DCB107)・商品コード:BZW24DCB107
・発行会社(調査会社):Bizwit Research & Consulting
・発行日:2024年10月
・ページ数:285
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:アメリカ、カナダ、イギリス、ドイツ、フランス、スペイン、イタリア、中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、ブラジル、メキシコ、南アフリカ、サウジアラビア
・産業分野:食料&農業
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用、印刷不可)USD4,950 ⇒換算¥752,400見積依頼/購入/質問フォーム
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❖ レポートの概要 ❖

世界の脱塩ホエイパウダー原料市場は、2023年には約8億3321万米ドルの規模に達すると予測されており、2024年から2032年の予測期間には7.1%以上の健全な成長率で成長すると見込まれています。
脱塩ホエイはチーズの副産物であり、高タンパクで低乳脂肪であることから、さまざまな分野で広く利用されている重要な成分です。この黄色がかった流動性の粉末は、カルシウム、リン、カリウムを含有しているため、乳児用調製粉乳、スポーツ栄養、ベーカリー製品、菓子製品において重要な役割を果たしています。しかし、ミネラル分が乳児用食品には適さないため、脱塩プロセスが採用されています。このプロセスには、ナノろ過、イオン交換クロマトグラフィー、電気透析などの高度な技術が用いられ、これらのミネラル分を低減します。

脱塩ホエイパウダー原料の世界市場は、高タンパク食への需要の高まりと乳児数の増加を背景に、著しい成長を遂げています。 主な乳児用調製粉乳のサプライヤーは、ミネラル含有量を最小限に抑えた製品を提供することに熱心に取り組んでおり、これが脱塩ホエイパウダー原料の需要を後押ししています。 例えば、Agrana Starchは、乳児用調製粉乳向けに有機および慣行の成分の両方を提供しており、ベビーフードには天然で安全な成分が必要であることを強調しています。こうした好材料があるにもかかわらず、中国、インド、ブラジルなどの発展途上国における脱塩乳清パウダー原料の高コストや不十分な流通システムが市場成長の大きな課題となっています。さらに、ベーカリーやスポーツ栄養など、さまざまな業界で脱塩乳清パウダー原料の用途が拡大していることから、今後数年間で大幅な成長機会が生まれると予想されています。

脱塩ホエイパウダー原料の世界市場の調査で対象とした主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、中南米、その他地域です。北米は、脱塩ホエイパウダー原料の世界市場において、収益の面で優位を占める地域です。この地域における市場成長は、富裕層の増加や健康問題に関する消費者の意識の高まりといった要因に起因しています。米国は、可処分所得の増加と乳製品に対する需要の高まりにより、最も支配的な市場となる見通しです。脱塩ホエイパウダーの成分は、筋肉増強、免疫力の向上、脂肪燃焼などの効果があるため、パーソナルケアやスポーツ栄養における需要が急増しており、これが市場成長をさらに後押ししています。一方、アジア太平洋地域の市場は、栄養製品に対する消費者の意識の高まり、可処分所得の増加、特に中国やインドなどの国々における食品および飲料産業の拡大を背景に、予測期間中に最も速いペースで成長すると予測されています。また、この地域における急速な成長を推進する主な要因として、乳児用調製粉乳産業の成長と健康的な食習慣のトレンドの高まりも挙げられます。

このレポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです:
Valio Ltd
Euroserum
Friesland Campina
Groupe Lactalis S.A
ALIMA Group
James Farrell & Company, LLC
RENY PICOT ILAS POLONIA S.A.
CHAROTAR CASEIN COMPANY
Hochwald Foods GmbH
Saputo Dairy UK
Agropur Inc.
Bayerische Milchindustrie eG
Tatua Co-operative Dairy Company Limited
Carbery Food Ingredients Ltd.
Milei GmbH

市場の詳細なセグメントおよびサブセグメントは以下に説明されています。
製品タイプ別:
40%脱塩ホエイ
50%脱塩ホエイ
70%脱塩ホエイ
90%脱塩ホエイ

性質別:
有機
慣行

用途別:
ベーカリーおよび菓子類
乳製品
冷凍食品
スポーツ栄養
飲料
肉製品
医薬品
その他

地域別:
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC
中南米
ブラジル
メキシコ
中南米その他
中東およびアフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
RoMEA

調査対象期間は以下の通りです。
歴史年 – 2022年
基準年 – 2023年
予測期間 – 2024年から2032年

主な調査結果:
2022年から2032年までの10年間の市場予測。
各市場セグメントの年間収益および地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細な分析。
市場における主要企業の情報を含む競合状況。
主要な事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競合構造の分析。
市場の需要側および供給側分析。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

第1章 脱塩ホエイパウダー原料の世界市場 エグゼクティブサマリー
1.1. 脱塩ホエイパウダー原料の世界市場規模および予測(2022年~2032年)
1.2. 地域別概要
1.3. 分野別概要
1.3.1. 製品タイプ別
1.3.2. 性質別
1.3.3. 用途別
1.4. 主要トレンド
1.5. 不況の影響
1.6. アナリストの推奨事項および結論

第2章 世界の脱塩ホエイパウダー原料市場の定義および調査の前提条件
2.1. 調査目的
2.2. 市場の定義
2.3. 調査の前提条件
2.3.1. 包含および除外
2.3.2. 制限
2.3.3. 供給サイド分析
2.3.3.1. 供給
2.3.3.2. インフラ
2.3.3.3. 規制環境
2.3.3.4. 市場競争
2.3.3.5. 経済的実現可能性(消費者視点
2.3.4. 需要側分析
2.3.4.1. 規制枠組み
2.3.4.2. 技術的進歩
2.3.4.3. 環境への配慮
2.3.4.4. 消費者意識と受容
2.4. 推定方法
2.5. 調査対象年
2.6. 通貨換算レート

第3章 世界の脱塩ホエイパウダー原料市場のダイナミクス
3.1. 市場推進要因
3.1.1. タンパク質を豊富に含む食事への需要の高まり
3.1.2. 乳児数の増加
3.1.3. 消費者における健康意識の高まり
3.2. 市場の課題
3.2.1. 脱塩ホエイパウダー原料の高コスト
3.2.2. 発展途上国における不十分な流通システム
3.3. 市場の機会
3.3.1. さまざまな産業における用途の拡大
3.3.2. 革新的な技術の進歩

第4章 脱脂乳清パウダーのグローバル市場における業界分析
4.1. ポーターの5フォースモデル
4.1.1. 供給業者の交渉力
4.1.2. 購入業者の交渉力
4.1.3. 新規参入の脅威
4.1.4. 代替品の脅威
4.1.5. 競争上の競合
4.1.6. ポーターの5フォースモデルへの未来志向のアプローチ
4.1.7. ポーターの5フォース影響分析
4.2. PESTEL分析
4.2.1. 政治
4.2.2. 経済
4.2.3. 社会
4.2.4. 技術
4.2.5. 環境
4.2.6. 法律
4.3. 最大の投資機会
4.4. トップの勝利戦略
4.5. 破壊的トレンド
4.6. 業界専門家による見解
4.7. アナリストによる推奨および結論

第5章 脱脂ホエイパウダー原料の世界市場規模および予測 製品タイプ別 2022年~2032年
5.1. セグメントダッシュボード
5.2. 脱脂ホエイパウダー原料の世界市場: 製品タイプ別収益トレンド分析、2022年および2032年(百万米ドル)
5.2.1. 40%脱塩ホエイ
5.2.2. 50%脱塩ホエイ
5.2.3. 70%脱塩ホエイ
5.2.4. 90%脱塩ホエイ

第6章 脱塩ホエイパウダー原料の世界市場規模・予測 2022年~2032年 種類別
6.1. セグメントダッシュボード
6.2. 脱塩ホエイパウダー原料の世界市場:種類別収益動向分析、2022年および2032年(百万米ドル)
6.2.1. 有機
6.2.2. 慣行

第7章 脱脂乳清パウダー成分の世界市場規模・予測 2022年~2032年 用途別
7.1. セグメントダッシュボード
7.2. 脱脂乳清パウダー成分の世界市場:用途別収益トレンド分析、2022年~2032年(百万米ドル)
7.2.1. ベーカリーおよび菓子類
7.2.2. 乳製品
7.2.3. 冷凍食品
7.2.4. スポーツ栄養
7.2.5. 飲料
7.2.6. 肉製品
7.2.7. 医薬品
7.2.8. その他

第8章 脱塩ホエイパウダー原料の世界市場規模・予測 地域別 2022年~2032年
8.1. 北米脱塩ホエイパウダー原料市場
8.1.1. 米国脱塩ホエイパウダー原料市場
8.1.1.1. 製品タイプ別内訳規模・予測 2022年~2032年
8.1.1.2. 性質別内訳:規模と予測、2022年~2032年
8.1.1.3. 用途別内訳:規模と予測、2022年~2032年
8.1.2. カナダ脱塩ホエイパウダー原料市場
8.2. 欧州脱塩ホエイパウダー原料市場
8.2.1. 英国脱塩ホエイパウダー原料市場
8.2.2. ドイツ脱塩ホエイパウダー原料市場
8.2.3. フランス脱塩ホエイパウダー原料市場
8.2.4. スペイン脱塩ホエイパウダー原料市場
8.2.5. イタリア脱塩ホエイパウダー原料市場
8.2.6. ヨーロッパのその他の脱塩ホエイパウダー原料市場
8.3. アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー原料市場
8.3.1. 中国の脱塩ホエイパウダー原料市場
8.3.2. インドの脱塩ホエイパウダー原料市場
8.3.3. 日本脱塩ホエイパウダー原料市場
8.3.4. オーストラリア脱塩ホエイパウダー原料市場
8.3.5. 韓国脱塩ホエイパウダー原料市場
8.3.6. アジア太平洋地域その他脱塩ホエイパウダー原料市場
8.4. ラテンアメリカ脱塩ホエイパウダー原料市場
8.4.1. ブラジル脱塩ホエイパウダー原料市場
8.4.2. メキシコ脱塩ホエイパウダー原料市場
8.4.3. ラテンアメリカその他地域の脱塩ホエイパウダー原料市場
8.5. 中東およびアフリカ脱塩ホエイパウダー原料市場
8.5.1. サウジアラビア脱塩ホエイパウダー原料市場
8.5.2. 南アフリカ脱塩ホエイパウダー原料市場
8.5.3. 中東およびアフリカのその他地域脱塩ホエイパウダー原料市場

第9章 競合情報
9.1. 主要企業のSWOT分析
9.1.1. 企業1
9.1.2. 企業2
9.1.3. 企業3
9.2. トップ市場戦略
9.3. 企業プロフィール
9.3.1. Valio Ltd
9.3.1.1. 重要情報
9.3.1.2. 概要
9.3.1.3. 財務(データ入手可能性による)
9.3.1.4. 製品概要
9.3.1.5. 市場戦略
9.3.2. Euroserum
9.3.3. Friesland Campina
9.3.4. Groupe Lactalis S.A
9.3.5. ALIMA Group
9.3.6. James Farrell & Company, LLC
9.3.7. RENY PICOT ILAS POLONIA S.A.
9.3.8. CHAROTAR CASEIN COMPANY
9.3.9. Hochwald Foods GmbH
9.3.10. Saputo Dairy UK
9.3.11. Agropur Inc.
9.3.12. Bayerische Milchindustrie eG
9.3.13. Tatua Co-operative Dairy Company Limited
9.3.14. Carbery Food Ingredients Ltd.
9.3.15. Milei GmbH

第10章 調査プロセス
10.1. 調査プロセス
10.1.1. データマイニング
10.1.2. 分析
10.1.3. 市場推定
10.1.4. 検証
10.1.5. 発行
10.2. 調査の属性

Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market is valued at approximately USD 833.21 Million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.1% over the forecast period 2024-2032.

Demineralized whey, a by-product of cheese, is an essential ingredient widely utilized across various sectors due to its high protein content and low milk fat. This yellowish, free-flowing powder plays a crucial role in infant formula, sports nutrition, bakery, and confectionery products due to its calcium, phosphorus, and potassium content. However, due to the mineral content being unsuitable for infant food, the demineralization process is employed, which includes advanced techniques like nanofiltration, ion exchange chromatography, and electro-dialysis to reduce these minerals.

The global market for demineralized whey powder ingredients is experiencing significant growth driven by the rising demand for protein-rich diets and the increasing number of infants. Major suppliers of infant formula are keen on offering products with minimal mineral content, which is propelling the demand for demineralized whey powder ingredients. For instance, Agrana Starch offers both organic and conventional components for infant food formulas, emphasizing the need for natural and safe ingredients in baby food. Despite these favorable factors, the high cost of demineralized whey powder ingredients and inadequate distribution systems in developing nations such as China, India, and Brazil pose significant challenges to market growth. Moreover, the growing application of demineralized whey powder ingredients across various industries, including bakery and sports nutrition, is expected to present substantial growth opportunities in the coming years.

The key regions considered for the Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is a dominating region in the Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market in terms of revenue. The market growth in the region is being attributed to factors including the rising number of affluent individuals and increasing consumer awareness regarding health issues. The U.S. is poised to be the most dominant market driven by higher disposable incomes and growing demand for dairy products. The surge in demand for demineralized whey powder ingredients in personal care and sports nutrition, due to their benefits in muscle gain, improved immunity, and fat loss, is further fueling market growth. Whereas, the market in Asia Pacific is anticipated to grow at the fastest rate over the forecast period fueled by rising consumer awareness about nutritional products, increasing disposable incomes, and expanding food and beverage industries, particularly in countries like China and India. The growing infant formula industry and the rising trend of healthy eating habits are also major factors propelling the rapid growth in this region.

Major market players included in this report are:
Valio Ltd
Euroserum
Friesland Campina
Groupe Lactalis S.A
ALIMA Group
James Farrell & Company, LLC
RENY PICOT ILAS POLONIA S.A.
CHAROTAR CASEIN COMPANY
Hochwald Foods GmbH
Saputo Dairy UK
Agropur Inc.
Bayerische Milchindustrie eG
Tatua Co-operative Dairy Company Limited
Carbery Food Ingredients Ltd.
Milei GmbH

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
40% Demineralized Whey
50% Demineralized Whey
70% Demineralized Whey
90% Demineralized Whey

By Nature:
Organic
Conventional

By Application:
Bakery and Confectionery
Dairy Products
Frozen Foods
Sports Nutrition
Beverages
Meat Products
Medicine
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.

Chapter 1. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Executive Summary
1.1. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Size & Forecast (2022- 2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Product Type
1.3.2. By Nature
1.3.3. By Application
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Growing Demand for Protein-rich Diets
3.1.2. Increase in Number of Infants
3.1.3. Rising Health Consciousness Among Consumers
3.2. Market Challenges
3.2.1. High Cost of Demineralized Whey Powder Ingredients
3.2.2. Inadequate Distribution Systems in Developing Nations
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Growing Applications in Various Industries
3.3.2. Advancements in Innovative Technologies

Chapter 4. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market: Product Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million)
5.2.1. 40% Demineralized Whey
5.2.2. 50% Demineralized Whey
5.2.3. 70% Demineralized Whey
5.2.4. 90% Demineralized Whey

Chapter 6. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Size & Forecasts by Nature 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market: Nature Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million)
6.2.1. Organic
6.2.2. Conventional

Chapter 7. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Size & Forecasts by Application 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million)
7.2.1. Bakery and Confectionery
7.2.2. Dairy Products
7.2.3. Frozen Foods
7.2.4. Sports Nutrition
7.2.5. Beverages
7.2.6. Meat Products
7.2.7. Medicine
7.2.8. Others

Chapter 8. Global Demineralized Whey Powder Ingredient Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.1.1. U.S. Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.1.1.1. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. Nature breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.2. Europe Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.2.1. U.K. Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.2.2. Germany Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.2.3. France Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.2.4. Spain Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.2.5. Italy Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.2.6. Rest of Europe Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.3. Asia-Pacific Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.3.1. China Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.3.2. India Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.3.3. Japan Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.3.4. Australia Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.3.5. South Korea Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.4. Latin America Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.4.1. Brazil Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.4.2. Mexico Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.4.3. Rest of Latin America Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.5. Middle East & Africa Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.5.1. Saudi Arabia Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.5.2. South Africa Demineralized Whey Powder Ingredient Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Demineralized Whey Powder Ingredient Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Valio Ltd
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Euroserum
9.3.3. Friesland Campina
9.3.4. Groupe Lactalis S.A
9.3.5. ALIMA Group
9.3.6. James Farrell & Company, LLC
9.3.7. RENY PICOT ILAS POLONIA S.A.
9.3.8. CHAROTAR CASEIN COMPANY
9.3.9. Hochwald Foods GmbH
9.3.10. Saputo Dairy UK
9.3.11. Agropur Inc.
9.3.12. Bayerische Milchindustrie eG
9.3.13. Tatua Co-operative Dairy Company Limited
9.3.14. Carbery Food Ingredients Ltd.
9.3.15. Milei GmbH

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

❖ 世界の脱塩ホエイパウダー原料市場に関するよくある質問(FAQ) ❖

・脱塩ホエイパウダー原料の世界市場規模は?
→Bizwit Research & Consulting社は2023年の脱塩ホエイパウダー原料の世界市場規模を8億3321万米ドルと推定しています。

・脱塩ホエイパウダー原料の世界市場予測は?
→Bizwit Research & Consulting社は2032年の脱塩ホエイパウダー原料の世界市場規模をXX米ドルと予測しています。

・脱塩ホエイパウダー原料市場の成長率は?
→Bizwit Research & Consulting社は脱塩ホエイパウダー原料の世界市場が2024年~2032年に年平均7.1%成長すると予測しています。

・世界の脱塩ホエイパウダー原料市場における主要企業は?
→Bizwit Research & Consulting社は「Valio Ltd、Euroserum、Friesland Campina、Groupe Lactalis S.A、ALIMA Group、James Farrell & Company, LLC、RENY PICOT ILAS POLONIA S.A.、CHAROTAR CASEIN COMPANY、Hochwald Foods GmbH、Saputo Dairy UK、Agropur Inc.、Bayerische Milchindustrie eG、Tatua Co-operative Dairy Company Limited、Carbery Food Ingredients Ltd.、Milei GmbHなど ...」をグローバル脱塩ホエイパウダー原料市場の主要企業として認識しています。

※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。

★調査レポート[世界の脱塩ホエイパウダー原料市場(2022年~2032年):製品種類別(40%脱塩ホエイ、50%脱塩ホエイ、70%脱塩ホエイ、90%脱塩ホエイ)、性質別(有機、慣行)、用途別(ベーカリー・製菓、乳製品、冷凍食品、スポーツ栄養、飲料、肉製品、医薬品、その他)、地域別] (コード:BZW24DCB107)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の脱塩ホエイパウダー原料市場(2022年~2032年):製品種類別(40%脱塩ホエイ、50%脱塩ホエイ、70%脱塩ホエイ、90%脱塩ホエイ)、性質別(有機、慣行)、用途別(ベーカリー・製菓、乳製品、冷凍食品、スポーツ栄養、飲料、肉製品、医薬品、その他)、地域別]についてメールでお問い合わせ


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