世界のエコビューティ製品市場予測 2022年-2028年

【英語タイトル】Global Eco Beauty Product Market Growth 2022-2028

LP Informationが出版した調査資料(LP22DC1506)・商品コード:LP22DC1506
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2022年12月
・ページ数:116
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,660 ⇒換算¥556,320見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,490 ⇒換算¥834,480見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(閲覧人数制限なし)USD7,320 ⇒換算¥1,112,640見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

エコビューティ製品の世界市場は、2021年のxxx百万ドルから2028年までにxxx百万ドルに増加すると推定されており、2022年から2028年の年平均成長率(CAGR)はxx%を示しています。COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の不確実性を念頭に置いて、さまざまな最終用途部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・分析しています。これらのインサイトは、主要な市場要因としてレポートに含まれています。
アジア太平洋のエコビューティ製品市場は、2022年にxxx百万ドルの市場規模が見込まれ、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。米国のエコビューティ製品市場は、2022年にxxx百万ドルの規模があり、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。ヨーロッパのエコビューティ製品市場は、2022年にxxx百万ドルの規模が見込まれ、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。中国のエコビューティ製品市場は、2022年にxxx百万ドルの規模があり、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。

世界の主要なエコビューティ製品プレーヤーは、Augustinus Bader、 BYBI、 Caudalie、 Chanel、 Circumference、 Earth Harbor、 Fruu、 Lush、 Mark & Spencers、 Monta、 Rabot 1745、 Superzero、 The Body Shop、 Three Ships、 UpCircle Beautyzなどをカバーしています。売上の面では、世界最大の2社が2021年にほぼxx%の市場シェアを占めています。

*** レポート範囲 ***

この最新のレポートはすべての重要な側面をカバーしながら世界のエコビューティ製品市場に関する深い洞察を提供します。これは、市場のマクロな概要から、市場規模、競争環境、開発動向、ニッチ市場、主要な市場ドライバーと課題、バリュー チェーン分析などのミクロの詳細にまで及びます。当レポートは読者がパンデミックおよびロシア・ウクライナ戦争中に世界中でエコビューティ製品市場シナリオがどのように変化したかを理解できるように定量的データと定性的データの両方を使用して、世界のエコビューティ製品市場の包括的なイメージを提供することを目的としています。

分析の対象となる基準年は2021年で、市場の予測は2022年から2028年までのものです。

*** 市場細分化 ***

この調査ではエコビューティ製品市場をセグメンテーションし、種類別 (パーソナルケア、フレグランス、メイクアップ、その他の製品)、用途別 (オフライン販売、オンライン販売)、および地域別 (アジア太平洋、南北アメリカ、ヨーロッパ、および中東・アフリカ) の市場規模を予測しています。

・種類別区分:パーソナルケア、フレグランス、メイクアップ、その他の製品

・用途別区分:オフライン販売、オンライン販売

・地域別区分
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東・アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

*** 各章の紹介 ***
第1章:エコビューティ製品の範囲、調査方法など
第2章:エグゼクティブサマリー、世界のエコビューティ製品市場規模 (販売量、売上) およびCAGR、地域別・種類別・用途別、2017年~2022年までの推移データ、および2028年までの市場予測
第3章:企業別エコビューティ製品の販売量、売上、平均価格、グローバル市場シェア、および業界ランキング
第4章:地域別および国別のエコビューティ製品の販売量と売上(米国、カナダ、ヨーロッパ、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ラテンアメリカ、中東・アフリカなど)
第5/6/7/8章:南北アメリカ、アジア太平洋、ヨーロッパ、中東・アフリカの国別、種類別の販売セグメント
第9章:市場動向、市場予測、機会、将来の市場に影響を与える経済動向の分析
第10章:製造コスト構造分析
第11章:販売チャンネル、販売業者および顧客
第12章:地域別、国別、種類別、用途別の世界のエコビューティ製品市場規模予測
第13章:主要企業の包括的な企業プロファイル
第14章:調査結果と結論

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:エコビューティ製品の年間販売量2017-2028、地域別現状・将来分析
・エコビューティ製品の種類別セグメント:パーソナルケア、フレグランス、メイクアップ、その他の製品
・エコビューティ製品の種類別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・エコビューティ製品の用途別セグメント:オフライン販売、オンライン販売
・エコビューティ製品の用途別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界のエコビューティ製品市場
・企業別のグローバルエコビューティ製品市場データ:2020-2022年の年間販売量、市場シェア
・企業別のエコビューティ製品の年間売上:2020-2022年の売上、市場シェア
・企業別のエコビューティ製品販売価格
・主要企業のエコビューティ製品生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

エコビューティ製品の地域別レビュー
・地域別のエコビューティ製品市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・主要国別のエコビューティ製品市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・南北アメリカのエコビューティ製品販売の成長
・アジア太平洋のエコビューティ製品販売の成長
・ヨーロッパのエコビューティ製品販売の成長
・中東・アフリカのエコビューティ製品販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別のエコビューティ製品販売量、売上(2017-2022)
・南北アメリカのエコビューティ製品の種類別販売量
・南北アメリカのエコビューティ製品の用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別のエコビューティ製品販売量、売上(2017-2022)
・アジア太平洋のエコビューティ製品の種類別販売量
・アジア太平洋のエコビューティ製品の用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

ヨーロッパ市場
・ヨーロッパの国別のエコビューティ製品販売量、売上(2017-2022)
・ヨーロッパのエコビューティ製品の種類別販売量
・ヨーロッパのエコビューティ製品の用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別のエコビューティ製品販売量、売上(2017-2022)
・中東・アフリカのエコビューティ製品の種類別販売量
・中東・アフリカのエコビューティ製品の用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・エコビューティ製品の製造コスト構造分析
・エコビューティ製品の製造プロセス分析
・エコビューティ製品の産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・エコビューティ製品の主要なグローバル販売業者
・エコビューティ製品の主要なグローバル顧客

地域別のエコビューティ製品市場予測レビュー
・地域別のエコビューティ製品市場規模予測(2023-2028)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・ヨーロッパの国別予測
・エコビューティ製品の種類別市場規模予測
・エコビューティ製品の用途別市場規模予測

主要企業分析
Augustinus Bader、 BYBI、 Caudalie、 Chanel、 Circumference、 Earth Harbor、 Fruu、 Lush、 Mark & Spencers、 Monta、 Rabot 1745、 Superzero、 The Body Shop、 Three Ships、 UpCircle Beautyz
・企業情報
・エコビューティ製品製品
・エコビューティ製品販売量、売上、価格、粗利益(2020-2022)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論

The global market for Eco Beauty Product is estimated to increase from US$ million in 2021 to reach US$ million by 2028, exhibiting a CAGR of % during 2022-2028. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19 and Russia-Ukraine War, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.
The APAC Eco Beauty Product market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
The United States Eco Beauty Product market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
The Europe Eco Beauty Product market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
The China Eco Beauty Product market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
Global key Eco Beauty Product players cover Augustinus Bader, BYBI, Caudalie, Chanel and Circumference, etc. In terms of revenue, the global largest two companies occupy a share nearly % in 2021.

[Report Coverage]
This latest report provides a deep insight into the global Eco Beauty Product market covering all its essential aspects. This ranges from a macro overview of the market to micro details of the market size, competitive landscape, development trend, niche market, key market drivers and challenges, value chain analysis, etc.
This report aims to provide a comprehensive picture of the global Eco Beauty Product market, with both quantitative and qualitative data, to help readers understand how the Eco Beauty Product market scenario changed across the globe during the pandemic and Russia-Ukraine War.
The base year considered for analyses is 2021, while the market estimates and forecasts are given from 2022 to 2028. The market estimates are provided in terms of revenue in USD millions and volume in K Units.

[Market Segmentation]
The study segments the Eco Beauty Product market and forecasts the market size by Type (Personal Care, Fragrances and Makeup), by Application (Offline Sales and Online Sales.), and region (APAC, Americas, Europe, and Middle East & Africa).
Segmentation by type
Personal Care
Fragrances
Makeup
Others Products
Segmentation by application
Offline Sales
Online Sales
Segmentation by region
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
Major companies covered
Augustinus Bader
BYBI
Caudalie
Chanel
Circumference
Earth Harbor
Fruu
Lush
Mark & Spencers
Monta
Rabot 1745
Superzero
The Body Shop
Three Ships
UpCircle Beautyz

[Chapter Introduction]
Chapter 1: Scope of Eco Beauty Product, Research Methodology, etc.
Chapter 2: Executive Summary, global Eco Beauty Product market size (sales and revenue) and CAGR, Eco Beauty Product market size by region, by type, by application, historical data from 2017 to 2022, and forecast to 2028.
Chapter 3: Eco Beauty Product sales, revenue, average price, global market share, and industry ranking by company, 2017-2022
Chapter 4: Global Eco Beauty Product sales and revenue by region and by country. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Europe, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Latin America and Middle East & Africa.
Chapter 5, 6, 7, 8: Americas, APAC, Europe, Middle East & Africa, sales segment by country, by type, and type.
Chapter 9: Analysis of the current market trends, market forecast, opportunities and economic trends that are affecting the future marketplace
Chapter 10: Manufacturing cost structure analysis
Chapter 11: Sales channel, distributors, and customers
Chapter 12: Global Eco Beauty Product market size forecast by region, by country, by type, and application.
Chapter 13: Comprehensive company profiles of the leading players, including Augustinus Bader, BYBI, Caudalie, Chanel, Circumference, Earth Harbor, Fruu, Lush and Mark & Spencers, etc.
Chapter 14: Research Findings and Conclusion

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Eco Beauty Product Annual Sales 2017-2028
2.1.2 World Current & Future Analysis for Eco Beauty Product by Geographic Region, 2017, 2022 & 2028
2.1.3 World Current & Future Analysis for Eco Beauty Product by Country/Region, 2017, 2022 & 2028
2.2 Eco Beauty Product Segment by Type
2.2.1 Personal Care
2.2.2 Fragrances
2.2.3 Makeup
2.2.4 Others Products
2.3 Eco Beauty Product Sales by Type
2.3.1 Global Eco Beauty Product Sales Market Share by Type (2017-2022)
2.3.2 Global Eco Beauty Product Revenue and Market Share by Type (2017-2022)
2.3.3 Global Eco Beauty Product Sale Price by Type (2017-2022)
2.4 Eco Beauty Product Segment by Application
2.4.1 Offline Sales
2.4.2 Online Sales
2.5 Eco Beauty Product Sales by Application
2.5.1 Global Eco Beauty Product Sale Market Share by Application (2017-2022)
2.5.2 Global Eco Beauty Product Revenue and Market Share by Application (2017-2022)
2.5.3 Global Eco Beauty Product Sale Price by Application (2017-2022)
3 Global Eco Beauty Product by Company
3.1 Global Eco Beauty Product Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Eco Beauty Product Annual Sales by Company (2020-2022)
3.1.2 Global Eco Beauty Product Sales Market Share by Company (2020-2022)
3.2 Global Eco Beauty Product Annual Revenue by Company (2020-2022)
3.2.1 Global Eco Beauty Product Revenue by Company (2020-2022)
3.2.2 Global Eco Beauty Product Revenue Market Share by Company (2020-2022)
3.3 Global Eco Beauty Product Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Eco Beauty Product Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Eco Beauty Product Product Location Distribution
3.4.2 Players Eco Beauty Product Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2020-2022)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Eco Beauty Product by Geographic Region
4.1 World Historic Eco Beauty Product Market Size by Geographic Region (2017-2022)
4.1.1 Global Eco Beauty Product Annual Sales by Geographic Region (2017-2022)
4.1.2 Global Eco Beauty Product Annual Revenue by Geographic Region
4.2 World Historic Eco Beauty Product Market Size by Country/Region (2017-2022)
4.2.1 Global Eco Beauty Product Annual Sales by Country/Region (2017-2022)
4.2.2 Global Eco Beauty Product Annual Revenue by Country/Region
4.3 Americas Eco Beauty Product Sales Growth
4.4 APAC Eco Beauty Product Sales Growth
4.5 Europe Eco Beauty Product Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Eco Beauty Product Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Eco Beauty Product Sales by Country
5.1.1 Americas Eco Beauty Product Sales by Country (2017-2022)
5.1.2 Americas Eco Beauty Product Revenue by Country (2017-2022)
5.2 Americas Eco Beauty Product Sales by Type
5.3 Americas Eco Beauty Product Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Eco Beauty Product Sales by Region
6.1.1 APAC Eco Beauty Product Sales by Region (2017-2022)
6.1.2 APAC Eco Beauty Product Revenue by Region (2017-2022)
6.2 APAC Eco Beauty Product Sales by Type
6.3 APAC Eco Beauty Product Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Eco Beauty Product by Country
7.1.1 Europe Eco Beauty Product Sales by Country (2017-2022)
7.1.2 Europe Eco Beauty Product Revenue by Country (2017-2022)
7.2 Europe Eco Beauty Product Sales by Type
7.3 Europe Eco Beauty Product Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Eco Beauty Product by Country
8.1.1 Middle East & Africa Eco Beauty Product Sales by Country (2017-2022)
8.1.2 Middle East & Africa Eco Beauty Product Revenue by Country (2017-2022)
8.2 Middle East & Africa Eco Beauty Product Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Eco Beauty Product Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Eco Beauty Product
10.3 Manufacturing Process Analysis of Eco Beauty Product
10.4 Industry Chain Structure of Eco Beauty Product
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Eco Beauty Product Distributors
11.3 Eco Beauty Product Customer
12 World Forecast Review for Eco Beauty Product by Geographic Region
12.1 Global Eco Beauty Product Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Eco Beauty Product Forecast by Region (2023-2028)
12.1.2 Global Eco Beauty Product Annual Revenue Forecast by Region (2023-2028)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Eco Beauty Product Forecast by Type
12.7 Global Eco Beauty Product Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Augustinus Bader
13.1.1 Augustinus Bader Company Information
13.1.2 Augustinus Bader Eco Beauty Product Product Offered
13.1.3 Augustinus Bader Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.1.4 Augustinus Bader Main Business Overview
13.1.5 Augustinus Bader Latest Developments
13.2 BYBI
13.2.1 BYBI Company Information
13.2.2 BYBI Eco Beauty Product Product Offered
13.2.3 BYBI Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.2.4 BYBI Main Business Overview
13.2.5 BYBI Latest Developments
13.3 Caudalie
13.3.1 Caudalie Company Information
13.3.2 Caudalie Eco Beauty Product Product Offered
13.3.3 Caudalie Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.3.4 Caudalie Main Business Overview
13.3.5 Caudalie Latest Developments
13.4 Chanel
13.4.1 Chanel Company Information
13.4.2 Chanel Eco Beauty Product Product Offered
13.4.3 Chanel Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.4.4 Chanel Main Business Overview
13.4.5 Chanel Latest Developments
13.5 Circumference
13.5.1 Circumference Company Information
13.5.2 Circumference Eco Beauty Product Product Offered
13.5.3 Circumference Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.5.4 Circumference Main Business Overview
13.5.5 Circumference Latest Developments
13.6 Earth Harbor
13.6.1 Earth Harbor Company Information
13.6.2 Earth Harbor Eco Beauty Product Product Offered
13.6.3 Earth Harbor Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.6.4 Earth Harbor Main Business Overview
13.6.5 Earth Harbor Latest Developments
13.7 Fruu
13.7.1 Fruu Company Information
13.7.2 Fruu Eco Beauty Product Product Offered
13.7.3 Fruu Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.7.4 Fruu Main Business Overview
13.7.5 Fruu Latest Developments
13.8 Lush
13.8.1 Lush Company Information
13.8.2 Lush Eco Beauty Product Product Offered
13.8.3 Lush Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.8.4 Lush Main Business Overview
13.8.5 Lush Latest Developments
13.9 Mark & Spencers
13.9.1 Mark & Spencers Company Information
13.9.2 Mark & Spencers Eco Beauty Product Product Offered
13.9.3 Mark & Spencers Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.9.4 Mark & Spencers Main Business Overview
13.9.5 Mark & Spencers Latest Developments
13.10 Monta
13.10.1 Monta Company Information
13.10.2 Monta Eco Beauty Product Product Offered
13.10.3 Monta Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.10.4 Monta Main Business Overview
13.10.5 Monta Latest Developments
13.11 Rabot 1745
13.11.1 Rabot 1745 Company Information
13.11.2 Rabot 1745 Eco Beauty Product Product Offered
13.11.3 Rabot 1745 Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.11.4 Rabot 1745 Main Business Overview
13.11.5 Rabot 1745 Latest Developments
13.12 Superzero
13.12.1 Superzero Company Information
13.12.2 Superzero Eco Beauty Product Product Offered
13.12.3 Superzero Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.12.4 Superzero Main Business Overview
13.12.5 Superzero Latest Developments
13.13 The Body Shop
13.13.1 The Body Shop Company Information
13.13.2 The Body Shop Eco Beauty Product Product Offered
13.13.3 The Body Shop Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.13.4 The Body Shop Main Business Overview
13.13.5 The Body Shop Latest Developments
13.14 Three Ships
13.14.1 Three Ships Company Information
13.14.2 Three Ships Eco Beauty Product Product Offered
13.14.3 Three Ships Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.14.4 Three Ships Main Business Overview
13.14.5 Three Ships Latest Developments
13.15 UpCircle Beautyz
13.15.1 UpCircle Beautyz Company Information
13.15.2 UpCircle Beautyz Eco Beauty Product Product Offered
13.15.3 UpCircle Beautyz Eco Beauty Product Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.15.4 UpCircle Beautyz Main Business Overview
13.15.5 UpCircle Beautyz Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



★調査レポート[世界のエコビューティ製品市場予測 2022年-2028年] (コード:LP22DC1506)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のエコビューティ製品市場予測 2022年-2028年]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆