世界のフレーバーウォーター市場2022年:市場規模予測(~2028年)

【英語タイトル】Global Flavoured Bottled Water Market 2022 by Manufacturers, Regions, Type and Application, Forecast to 2028

GlobalInfoResearchが出版した調査資料(GIR22DC2055)・商品コード:GIR22DC2055
・発行会社(調査会社):GlobalInfoResearch
・発行日:2023年1月(※2025年版があります。お問い合わせください。)
・ページ数:96
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(注文後2-3日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品&飲料
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,480 ⇒換算¥515,040見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,220 ⇒換算¥772,560見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(同一法人内共有可)USD6,960 ⇒換算¥1,030,080見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

フレーバーウォーター市場レポートは、世界の市場規模、地域および国レベルの市場規模、セグメント市場の成長性、市場シェア、競争環境、販売分析、国内および世界の市場プレーヤーの影響、バリューチェーンの最適化、最近の動向、機会分析、市場成長の戦略的な分析、製品発売、地域市場の拡大などに関する情報を提供します。
GlobalInfoResearchの最新の調査によると、世界のフレーバーウォーターの市場規模は2021年のxxx米ドルから2028年にはxxx米ドルと推定され、xxx%の成長率で成長すると予想されます。

フレーバーウォーター市場は種類と用途によって区分されます。2017年~2028年において、量と金額の観点から種類別および用途別セグメントの売上予測データを提供します。この分析は、適格なニッチ市場をターゲットにすることでビジネスを拡大するのに役立ちます。

種類別セグメントは次をカバーします。
・ペットボトル式、スタンドパウチ式、ガラス瓶式、その他

用途別セグメントは次のように区分されます。
・小売店、スーパーマーケット、Eコマース

世界のフレーバーウォーター市場の主要な市場プレーヤーは以下のとおりです。
・PepsiCo、Coca Cola、Suntory、Unicer、Icelandic Glacial、CG Roxane、Vichy Catalan Corporation、Mountain Valley Spring Company

地域別セグメントは次の地域・国をカバーします。
・北米(米国、カナダ、メキシコ)
・ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、ロシア、イタリア)
・アジア太平洋(日本、中国、韓国、インド、東南アジア、オーストラリア)
・南アメリカ(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア)
・中東およびアフリカ(サウジアラビア、UAE、エジプト、南アフリカ)

本調査レポートの内容は計15章あります。
・第1章では、フレーバーウォーター製品の調査範囲、市場の概要、市場の成長要因・阻害要因、および市場動向について説明します。
・第2章では、主要なフレーバーウォーターメーカーの企業概要、2019年~2022年までのフレーバーウォーターの価格、販売量、売上、市場シェアを掲載しています。
・第3章では、主要なフレーバーウォーターメーカーの競争状況、販売量、売上、世界市場シェアが重点的に比較分析されています。
・第4章では、2017年~2028年までの地域別フレーバーウォーターの販売量、売上、成長性を示しています。
・第5、6章では、2017年~2028年までのフレーバーウォーターの種類別と用途別の市場規模、市場シェアと成長率を掲載しています。
・第7、8、9、10、11章では、2017年~2022年までの世界の主要国での販売量、売上、市場シェア、並びに2023年~2028年までの主要地域でのフレーバーウォーター市場予測を収録しています。
・第12章では、主要な原材料、主要なサプライヤー、およびフレーバーウォーターの産業チェーンを掲載しています。
・第13、14、15章では、フレーバーウォーターの販売チャネル、販売業者、顧客、調査結果と結論、付録、データソースなどについて説明します。

***** 目次(一部) *****

・市場概要
- フレーバーウォーターの概要
- 種類別分析(2017年vs2021年vs2028年):ペットボトル式、スタンドパウチ式、ガラス瓶式、その他
- 用途別分析(2017年vs2021年vs2028年):小売店、スーパーマーケット、Eコマース
- 世界のフレーバーウォーター市場規模・予測
- 世界のフレーバーウォーター生産能力分析
- 市場の成長要因・阻害要因・動向
・メーカー情報(企業概要、製品概要、販売量、価格、売上)
- PepsiCo、Coca Cola、Suntory、Unicer、Icelandic Glacial、CG Roxane、Vichy Catalan Corporation、Mountain Valley Spring Company
・メーカー別市場シェア・市場集中度
・地域別市場分析2017年-2028年
・種類別分析2017年-2028年:ペットボトル式、スタンドパウチ式、ガラス瓶式、その他
・用途別分析2017年-2028年:小売店、スーパーマーケット、Eコマース
・フレーバーウォーターの北米市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:アメリカ、カナダ、メキシコなど
・フレーバーウォーターのヨーロッパ市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:ドイツ、イギリス、フランス、ロシア、イタリアなど
・フレーバーウォーターのアジア市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:中国、日本、韓国、インド、東南アジア、オーストラリアなど
・フレーバーウォーターの南米市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:ブラジル、アルゼンチンなど
・フレーバーウォーターの中東・アフリカ市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:サウジアラビア、トルコ、エジプト、南アフリカなど
・原材料および産業チェーン
・販売チャネル、流通業者・代理店、顧客リスト
・調査の結果・結論

The Flavoured Bottled Water market report provides a detailed analysis of global market size, regional and country-level market size, segmentation market growth, market share, competitive Landscape, sales analysis, impact of domestic and global market players, value chain optimization, trade regulations, recent developments, opportunities analysis, strategic market growth analysis, product launches, area marketplace expanding, and technological innovations.
According to our (Global Info Research) latest study, due to COVID-19 pandemic, the global Flavoured Bottled Water market size is estimated to be worth US$ million in 2021 and is forecast to a readjusted size of USD million by 2028 with a CAGR of % during review period. Retail Stores accounting for % of the Flavoured Bottled Water global market in 2021, is projected to value USD million by 2028, growing at a % CAGR in next six years. While PET Bottles segment is altered to a % CAGR between 2022 and 2028.
Global key manufacturers of Flavoured Bottled Water include PepsiCo, Coca Cola, Suntory, Unicer, and Icelandic Glacial, etc. In terms of revenue, the global top four players hold a share over % in 2021.
Market segmentation
Flavoured Bottled Water market is split by Type and by Application. For the period 2017-2028, the growth among segments provide accurate calculations and forecasts for sales by Type and by Application in terms of volume and value. This analysis can help you expand your business by targeting qualified niche markets.
Market segment by Type, covers
PET Bottles
Stand-Up Pouches
Glass Bottles
Others
Market segment by Application can be divided into
Retail Stores
Supermarkets
E-Commerce
The key market players for global Flavoured Bottled Water market are listed below:
PepsiCo
Coca Cola
Suntory
Unicer
Icelandic Glacial
CG Roxane
Vichy Catalan Corporation
Mountain Valley Spring Company
Market segment by region, regional analysis covers
North America (United States, Canada and Mexico)
Europe (Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, and Rest of Europe)
Asia-Pacific (China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, and Australia)
South America (Brazil, Argentina, Colombia, and Rest of South America)
Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, Egypt, South Africa, and Rest of Middle East & Africa)
The content of the study subjects, includes a total of 15 chapters:
Chapter 1, to describe Flavoured Bottled Water product scope, market overview, market opportunities, market driving force and market risks.
Chapter 2, to profile the top manufacturers of Flavoured Bottled Water, with price, sales, revenue and global market share of Flavoured Bottled Water from 2019 to 2022.
Chapter 3, the Flavoured Bottled Water competitive situation, sales, revenue and global market share of top manufacturers are analyzed emphatically by landscape contrast.
Chapter 4, the Flavoured Bottled Water breakdown data are shown at the regional level, to show the sales, revenue and growth by regions, from 2017 to 2028.
Chapter 5 and 6, to segment the sales by Type and application, with sales market share and growth rate by type, application, from 2017 to 2028.
Chapter 7, 8, 9, 10 and 11, to break the sales data at the country level, with sales, revenue and market share for key countries in the world, from 2017 to 2022.and Flavoured Bottled Water market forecast, by regions, type and application, with sales and revenue, from 2023 to 2028.
Chapter 12, the key raw materials and key suppliers, and industry chain of Flavoured Bottled Water.
Chapter 13, 14, and 15, to describe Flavoured Bottled Water sales channel, distributors, customers, research findings and conclusion, appendix and data source.

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1 Market Overview
1.1 Flavoured Bottled Water Introduction
1.2 Market Analysis by Type
1.2.1 Overview: Global Flavoured Bottled Water Revenue by Type: 2017 Versus 2021 Versus 2028
1.2.2 PET Bottles
1.2.3 Stand-Up Pouches
1.2.4 Glass Bottles
1.2.5 Others
1.3 Market Analysis by Application
1.3.1 Overview: Global Flavoured Bottled Water Revenue by Application: 2017 Versus 2021 Versus 2028
1.3.2 Retail Stores
1.3.3 Supermarkets
1.3.4 E-Commerce
1.4 Global Flavoured Bottled Water Market Size & Forecast
1.4.1 Global Flavoured Bottled Water Sales in Value (2017 & 2021 & 2028)
1.4.2 Global Flavoured Bottled Water Sales in Volume (2017-2028)
1.4.3 Global Flavoured Bottled Water Price (2017-2028)
1.5 Global Flavoured Bottled Water Production Capacity Analysis
1.5.1 Global Flavoured Bottled Water Total Production Capacity (2017-2028)
1.5.2 Global Flavoured Bottled Water Production Capacity by Geographic Region
1.6 Market Drivers, Restraints and Trends
1.6.1 Flavoured Bottled Water Market Drivers
1.6.2 Flavoured Bottled Water Market Restraints
1.6.3 Flavoured Bottled Water Trends Analysis
2 Manufacturers Profiles
2.1 PepsiCo
2.1.1 PepsiCo Details
2.1.2 PepsiCo Major Business
2.1.3 PepsiCo Flavoured Bottled Water Product and Services
2.1.4 PepsiCo Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.2 Coca Cola
2.2.1 Coca Cola Details
2.2.2 Coca Cola Major Business
2.2.3 Coca Cola Flavoured Bottled Water Product and Services
2.2.4 Coca Cola Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.3 Suntory
2.3.1 Suntory Details
2.3.2 Suntory Major Business
2.3.3 Suntory Flavoured Bottled Water Product and Services
2.3.4 Suntory Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.4 Unicer
2.4.1 Unicer Details
2.4.2 Unicer Major Business
2.4.3 Unicer Flavoured Bottled Water Product and Services
2.4.4 Unicer Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.5 Icelandic Glacial
2.5.1 Icelandic Glacial Details
2.5.2 Icelandic Glacial Major Business
2.5.3 Icelandic Glacial Flavoured Bottled Water Product and Services
2.5.4 Icelandic Glacial Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.6 CG Roxane
2.6.1 CG Roxane Details
2.6.2 CG Roxane Major Business
2.6.3 CG Roxane Flavoured Bottled Water Product and Services
2.6.4 CG Roxane Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.7 Vichy Catalan Corporation
2.7.1 Vichy Catalan Corporation Details
2.7.2 Vichy Catalan Corporation Major Business
2.7.3 Vichy Catalan Corporation Flavoured Bottled Water Product and Services
2.7.4 Vichy Catalan Corporation Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.8 Mountain Valley Spring Company
2.8.1 Mountain Valley Spring Company Details
2.8.2 Mountain Valley Spring Company Major Business
2.8.3 Mountain Valley Spring Company Flavoured Bottled Water Product and Services
2.8.4 Mountain Valley Spring Company Flavoured Bottled Water Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
3 Flavoured Bottled Water Breakdown Data by Manufacturer
3.1 Global Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Manufacturer (2019, 2020, 2021, and 2022)
3.2 Global Flavoured Bottled Water Revenue by Manufacturer (2019, 2020, 2021, and 2022)
3.3 Key Manufacturer Market Position in Flavoured Bottled Water
3.4 Market Concentration Rate
3.4.1 Top 3 Flavoured Bottled Water Manufacturer Market Share in 2021
3.4.2 Top 6 Flavoured Bottled Water Manufacturer Market Share in 2021
3.5 Global Flavoured Bottled Water Production Capacity by Company: 2021 VS 2022
3.6 Manufacturer by Geography: Head Office and Flavoured Bottled Water Production Site
3.7 New Entrant and Capacity Expansion Plans
3.8 Mergers & Acquisitions
4 Market Analysis by Region
4.1 Global Flavoured Bottled Water Market Size by Region
4.1.1 Global Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Region (2017-2028)
4.1.2 Global Flavoured Bottled Water Revenue by Region (2017-2028)
4.2 North America Flavoured Bottled Water Revenue (2017-2028)
4.3 Europe Flavoured Bottled Water Revenue (2017-2028)
4.4 Asia-Pacific Flavoured Bottled Water Revenue (2017-2028)
4.5 South America Flavoured Bottled Water Revenue (2017-2028)
4.6 Middle East and Africa Flavoured Bottled Water Revenue (2017-2028)
5 Market Segment by Type
5.1 Global Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Type (2017-2028)
5.2 Global Flavoured Bottled Water Revenue by Type (2017-2028)
5.3 Global Flavoured Bottled Water Price by Type (2017-2028)
6 Market Segment by Application
6.1 Global Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Application (2017-2028)
6.2 Global Flavoured Bottled Water Revenue by Application (2017-2028)
6.3 Global Flavoured Bottled Water Price by Application (2017-2028)
7 North America by Country, by Type, and by Application
7.1 North America Flavoured Bottled Water Sales by Type (2017-2028)
7.2 North America Flavoured Bottled Water Sales by Application (2017-2028)
7.3 North America Flavoured Bottled Water Market Size by Country
7.3.1 North America Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Country (2017-2028)
7.3.2 North America Flavoured Bottled Water Revenue by Country (2017-2028)
7.3.3 United States Market Size and Forecast (2017-2028)
7.3.4 Canada Market Size and Forecast (2017-2028)
7.3.5 Mexico Market Size and Forecast (2017-2028)
8 Europe by Country, by Type, and by Application
8.1 Europe Flavoured Bottled Water Sales by Type (2017-2028)
8.2 Europe Flavoured Bottled Water Sales by Application (2017-2028)
8.3 Europe Flavoured Bottled Water Market Size by Country
8.3.1 Europe Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Country (2017-2028)
8.3.2 Europe Flavoured Bottled Water Revenue by Country (2017-2028)
8.3.3 Germany Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.4 France Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.5 United Kingdom Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.6 Russia Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.7 Italy Market Size and Forecast (2017-2028)
9 Asia-Pacific by Region, by Type, and by Application
9.1 Asia-Pacific Flavoured Bottled Water Sales by Type (2017-2028)
9.2 Asia-Pacific Flavoured Bottled Water Sales by Application (2017-2028)
9.3 Asia-Pacific Flavoured Bottled Water Market Size by Region
9.3.1 Asia-Pacific Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Region (2017-2028)
9.3.2 Asia-Pacific Flavoured Bottled Water Revenue by Region (2017-2028)
9.3.3 China Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.4 Japan Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.5 Korea Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.6 India Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.7 Southeast Asia Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.8 Australia Market Size and Forecast (2017-2028)
10 South America by Region, by Type, and by Application
10.1 South America Flavoured Bottled Water Sales by Type (2017-2028)
10.2 South America Flavoured Bottled Water Sales by Application (2017-2028)
10.3 South America Flavoured Bottled Water Market Size by Country
10.3.1 South America Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Country (2017-2028)
10.3.2 South America Flavoured Bottled Water Revenue by Country (2017-2028)
10.3.3 Brazil Market Size and Forecast (2017-2028)
10.3.4 Argentina Market Size and Forecast (2017-2028)
11 Middle East & Africa by Country, by Type, and by Application
11.1 Middle East & Africa Flavoured Bottled Water Sales by Type (2017-2028)
11.2 Middle East & Africa Flavoured Bottled Water Sales by Application (2017-2028)
11.3 Middle East & Africa Flavoured Bottled Water Market Size by Country
11.3.1 Middle East & Africa Flavoured Bottled Water Sales in Volume by Country (2017-2028)
11.3.2 Middle East & Africa Flavoured Bottled Water Revenue by Country (2017-2028)
11.3.3 Turkey Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.4 Egypt Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.5 Saudi Arabia Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.6 South Africa Market Size and Forecast (2017-2028)
12 Raw Material and Industry Chain
12.1 Raw Material of Flavoured Bottled Water and Key Manufacturers
12.2 Manufacturing Costs Percentage of Flavoured Bottled Water
12.3 Flavoured Bottled Water Production Process
12.4 Flavoured Bottled Water Industrial Chain
13 Sales Channel, Distributors, Traders and Dealers
13.1 Sales Channel
13.1.1 Direct Marketing
13.1.2 Indirect Marketing
13.2 Flavoured Bottled Water Typical Distributors
13.3 Flavoured Bottled Water Typical Customers
14 Research Findings and Conclusion
15 Appendix
15.1 Methodology
15.2 Research Process and Data Source
15.3 Disclaimer



★調査レポート[世界のフレーバーウォーター市場2022年:市場規模予測(~2028年)] (コード:GIR22DC2055)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のフレーバーウォーター市場2022年:市場規模予測(~2028年)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆