機能性フレグランスの世界市場2023-2029:天然香料、人工香料

【英語タイトル】Global Functional Fragrances Market Growth 2023-2029

LP Informationが出版した調査資料(LP23JU6604)・商品コード:LP23JU6604
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2023年5月
・ページ数:127
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:化学&材料
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,660 ⇒換算¥556,320見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,490 ⇒換算¥834,480見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(閲覧人数制限なし)USD7,320 ⇒換算¥1,112,640見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

LPインフォメーション社の最新調査レポート「機能性フレグランスの世界市場」は、過去の販売実績から2022年の世界の機能性フレグランスの総販売量を検討し、2023年から2029年の予測される機能性フレグランスの販売量を地域別・市場分野別に包括的に分析しています。本調査レポートでは、地域別、市場分野別、サブセクター別の機能性フレグランスの市場規模を掲載し、XXX百万米ドル規模の世界の機能性フレグランス市場の詳細な分析を提供します。本インサイトレポートは、世界の機能性フレグランス業界を包括的に分析し、製品セグメント、企業情報、売上、市場シェア、最新動向、M&A活動に関する主要トレンドを明らかにしています。
また、本資料では、加速する世界の機能性フレグランス市場における各社の独自のポジションをより深く理解するために、機能性フレグランス製品ポートフォリオ、能力、市場参入戦略、市場でのポジション、海外展開に焦点を当て、主要なグローバル企業の戦略を分析しています。

世界の機能性フレグランス市場規模は、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに成長すると予測され、2023年から2029年までの年平均成長率は000%と予測されます。機能性フレグランスの米国市場は、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに増加し、2023年から2029年までのCAGRは000%と予測されています。機能性フレグランスの中国市場は、2023年から2029年までの年平均000%成長率で、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに増加すると推定されます。機能性フレグランスの欧州市場は、2023年から2029年にかけて年平均000%成長率で、2022年のXXX百万米ドルから2029年にはXXX百万米ドルに増加すると推定されています。

機能性フレグランスの世界主要メーカーとしては、Givaudan、 Firmenich、 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF)、 Symrise、 Takasago、 WILD Flavors、 Mane、 Sensient、 Robertet SA、 T. Hasegawa、 Kerry、 McCormick、 Synergy Flavor、 Prova、 Huabao、 Yingyang、 Zhonghua、 Shanghai Apple、 Wanxiang International、 Botonなどを掲載しており、売上の面では、世界の2大企業が2022年にほぼ000%のシェアを占めています。

本調査資料では、製品タイプ、用途、主要メーカー、主要地域、国別の機能性フレグランス市場の包括的な概要、市場シェア、成長機会などの情報を提供しています。

【市場細分化】

本調査では機能性フレグランス市場をセグメンテーションし、種類別 (天然香料、人工香料)、用途別 (食品&飲料、日用化学品、タバコ産業)、および地域別 (アジア太平洋、南北アメリカ、欧州、および中東・アフリカ) の市場規模を予測しています。

・種類別区分:天然香料、人工香料

・用途別区分:食品&飲料、日用化学品、タバコ産業

・地域別区分
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
欧州(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東・アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

【本レポートで扱う主な質問】

・世界の機能性フレグランス市場の10年間の市場状況・展望は?
・世界および地域別に見た機能性フレグランス市場成長の要因は何か?
・機能性フレグランスの市場機会はエンドマーケットの規模によってどのように変化するのか?
・機能性フレグランスのタイプ別、用途別の内訳は?
・新型コロナウイルス感染症とロシア・ウクライナ戦争の影響は?

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:機能性フレグランスの年間販売量2018-2029、地域別現状・将来分析
・機能性フレグランスの種類別セグメント:天然香料、人工香料
・機能性フレグランスの種類別販売量:2018-2023年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・機能性フレグランスの用途別セグメント:食品&飲料、日用化学品、タバコ産業
・機能性フレグランスの用途別販売量:2018-2023年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界の機能性フレグランス市場
・企業別のグローバル機能性フレグランス市場データ:2018-2023年の年間販売量、市場シェア
・企業別の機能性フレグランスの年間売上:2018-2023年の売上、市場シェア
・企業別の機能性フレグランス販売価格
・主要企業の機能性フレグランス生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

機能性フレグランスの地域別レビュー
・地域別の機能性フレグランス市場規模2018-2023:年間販売量、売上
・主要国別の機能性フレグランス市場規模2018-2023:年間販売量、売上
・南北アメリカの機能性フレグランス販売の成長
・アジア太平洋の機能性フレグランス販売の成長
・欧州の機能性フレグランス販売の成長
・中東・アフリカの機能性フレグランス販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別の機能性フレグランス販売量、売上(2018-2023)
・南北アメリカの機能性フレグランスの種類別販売量
・南北アメリカの機能性フレグランスの用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別の機能性フレグランス販売量、売上(2018-2023)
・アジア太平洋の機能性フレグランスの種類別販売量
・アジア太平洋の機能性フレグランスの用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

欧州市場
・欧州の国別の機能性フレグランス販売量、売上(2018-2023)
・欧州の機能性フレグランスの種類別販売量
・欧州の機能性フレグランスの用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別の機能性フレグランス販売量、売上(2018-2023)
・中東・アフリカの機能性フレグランスの種類別販売量
・中東・アフリカの機能性フレグランスの用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・機能性フレグランスの製造コスト構造分析
・機能性フレグランスの製造プロセス分析
・機能性フレグランスの産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・機能性フレグランスの主要なグローバル販売業者
・機能性フレグランスの主要なグローバル顧客

地域別の機能性フレグランス市場予測レビュー
・地域別の機能性フレグランス市場規模予測(2024-2029)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・欧州の国別予測
・機能性フレグランスの種類別市場規模予測
・機能性フレグランスの用途別市場規模予測

主要企業分析
Givaudan、 Firmenich、 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF)、 Symrise、 Takasago、 WILD Flavors、 Mane、 Sensient、 Robertet SA、 T. Hasegawa、 Kerry、 McCormick、 Synergy Flavor、 Prova、 Huabao、 Yingyang、 Zhonghua、 Shanghai Apple、 Wanxiang International、 Boton
・企業情報
・機能性フレグランス製品
・機能性フレグランス販売量、売上、価格、粗利益(2018-2023)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論

LPI (LP Information)’ newest research report, the “Functional Fragrances Industry Forecast” looks at past sales and reviews total world Functional Fragrances sales in 2022, providing a comprehensive analysis by region and market sector of projected Functional Fragrances sales for 2023 through 2029. With Functional Fragrances sales broken down by region, market sector and sub-sector, this report provides a detailed analysis in US$ millions of the world Functional Fragrances industry.
This Insight Report provides a comprehensive analysis of the global Functional Fragrances landscape and highlights key trends related to product segmentation, company formation, revenue, and market share, latest development, and M&A activity. This report also analyzes the strategies of leading global companies with a focus on Functional Fragrances portfolios and capabilities, market entry strategies, market positions, and geographic footprints, to better understand these firms’ unique position in an accelerating global Functional Fragrances market.
This Insight Report evaluates the key market trends, drivers, and affecting factors shaping the global outlook for Functional Fragrances and breaks down the forecast by type, by application, geography, and market size to highlight emerging pockets of opportunity. With a transparent methodology based on hundreds of bottom-up qualitative and quantitative market inputs, this study forecast offers a highly nuanced view of the current state and future trajectory in the global Functional Fragrances.
The global Functional Fragrances market size is projected to grow from US$ million in 2022 to US$ million in 2029; it is expected to grow at a CAGR of % from 2023 to 2029.
United States market for Functional Fragrances is estimated to increase from US$ million in 2022 to US$ million by 2029, at a CAGR of % from 2023 through 2029.
China market for Functional Fragrances is estimated to increase from US$ million in 2022 to US$ million by 2029, at a CAGR of % from 2023 through 2029.
Europe market for Functional Fragrances is estimated to increase from US$ million in 2022 to US$ million by 2029, at a CAGR of % from 2023 through 2029.
Global key Functional Fragrances players cover Givaudan, Firmenich, International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF), Symrise, Takasago, WILD Flavors, Mane, Sensient and Robertet SA, etc. In terms of revenue, the global two largest companies occupied for a share nearly % in 2022.
This report presents a comprehensive overview, market shares, and growth opportunities of Functional Fragrances market by product type, application, key manufacturers and key regions and countries.
Market Segmentation:
Segmentation by type
Natural Fragrances
Artificial Fragrances
Segmentation by application
Food and Beverages
Daily Chemicals
Tobacco Industry
This report also splits the market by region:
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
The below companies that are profiled have been selected based on inputs gathered from primary experts and analyzing the company’s coverage, product portfolio, its market penetration.
Givaudan
Firmenich
International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF)
Symrise
Takasago
WILD Flavors
Mane
Sensient
Robertet SA
T. Hasegawa
Kerry
McCormick
Synergy Flavor
Prova
Huabao
Yingyang
Zhonghua
Shanghai Apple
Wanxiang International
Boton
Key Questions Addressed in this Report
What is the 10-year outlook for the global Functional Fragrances market?
What factors are driving Functional Fragrances market growth, globally and by region?
Which technologies are poised for the fastest growth by market and region?
How do Functional Fragrances market opportunities vary by end market size?
How does Functional Fragrances break out type, application?
What are the influences of COVID-19 and Russia-Ukraine war?

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
1.8 Market Estimation Caveats
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Functional Fragrances Annual Sales 2018-2029
2.1.2 World Current & Future Analysis for Functional Fragrances by Geographic Region, 2018, 2022 & 2029
2.1.3 World Current & Future Analysis for Functional Fragrances by Country/Region, 2018, 2022 & 2029
2.2 Functional Fragrances Segment by Type
2.2.1 Natural Fragrances
2.2.2 Artificial Fragrances
2.3 Functional Fragrances Sales by Type
2.3.1 Global Functional Fragrances Sales Market Share by Type (2018-2023)
2.3.2 Global Functional Fragrances Revenue and Market Share by Type (2018-2023)
2.3.3 Global Functional Fragrances Sale Price by Type (2018-2023)
2.4 Functional Fragrances Segment by Application
2.4.1 Food and Beverages
2.4.2 Daily Chemicals
2.4.3 Tobacco Industry
2.5 Functional Fragrances Sales by Application
2.5.1 Global Functional Fragrances Sale Market Share by Application (2018-2023)
2.5.2 Global Functional Fragrances Revenue and Market Share by Application (2018-2023)
2.5.3 Global Functional Fragrances Sale Price by Application (2018-2023)
3 Global Functional Fragrances by Company
3.1 Global Functional Fragrances Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Functional Fragrances Annual Sales by Company (2018-2023)
3.1.2 Global Functional Fragrances Sales Market Share by Company (2018-2023)
3.2 Global Functional Fragrances Annual Revenue by Company (2018-2023)
3.2.1 Global Functional Fragrances Revenue by Company (2018-2023)
3.2.2 Global Functional Fragrances Revenue Market Share by Company (2018-2023)
3.3 Global Functional Fragrances Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Functional Fragrances Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Functional Fragrances Product Location Distribution
3.4.2 Players Functional Fragrances Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2018-2023)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Functional Fragrances by Geographic Region
4.1 World Historic Functional Fragrances Market Size by Geographic Region (2018-2023)
4.1.1 Global Functional Fragrances Annual Sales by Geographic Region (2018-2023)
4.1.2 Global Functional Fragrances Annual Revenue by Geographic Region (2018-2023)
4.2 World Historic Functional Fragrances Market Size by Country/Region (2018-2023)
4.2.1 Global Functional Fragrances Annual Sales by Country/Region (2018-2023)
4.2.2 Global Functional Fragrances Annual Revenue by Country/Region (2018-2023)
4.3 Americas Functional Fragrances Sales Growth
4.4 APAC Functional Fragrances Sales Growth
4.5 Europe Functional Fragrances Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Functional Fragrances Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Functional Fragrances Sales by Country
5.1.1 Americas Functional Fragrances Sales by Country (2018-2023)
5.1.2 Americas Functional Fragrances Revenue by Country (2018-2023)
5.2 Americas Functional Fragrances Sales by Type
5.3 Americas Functional Fragrances Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Functional Fragrances Sales by Region
6.1.1 APAC Functional Fragrances Sales by Region (2018-2023)
6.1.2 APAC Functional Fragrances Revenue by Region (2018-2023)
6.2 APAC Functional Fragrances Sales by Type
6.3 APAC Functional Fragrances Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Functional Fragrances by Country
7.1.1 Europe Functional Fragrances Sales by Country (2018-2023)
7.1.2 Europe Functional Fragrances Revenue by Country (2018-2023)
7.2 Europe Functional Fragrances Sales by Type
7.3 Europe Functional Fragrances Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Functional Fragrances by Country
8.1.1 Middle East & Africa Functional Fragrances Sales by Country (2018-2023)
8.1.2 Middle East & Africa Functional Fragrances Revenue by Country (2018-2023)
8.2 Middle East & Africa Functional Fragrances Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Functional Fragrances Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Functional Fragrances
10.3 Manufacturing Process Analysis of Functional Fragrances
10.4 Industry Chain Structure of Functional Fragrances
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Functional Fragrances Distributors
11.3 Functional Fragrances Customer
12 World Forecast Review for Functional Fragrances by Geographic Region
12.1 Global Functional Fragrances Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Functional Fragrances Forecast by Region (2024-2029)
12.1.2 Global Functional Fragrances Annual Revenue Forecast by Region (2024-2029)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Functional Fragrances Forecast by Type
12.7 Global Functional Fragrances Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Givaudan
13.1.1 Givaudan Company Information
13.1.2 Givaudan Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.1.3 Givaudan Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.1.4 Givaudan Main Business Overview
13.1.5 Givaudan Latest Developments
13.2 Firmenich
13.2.1 Firmenich Company Information
13.2.2 Firmenich Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.2.3 Firmenich Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.2.4 Firmenich Main Business Overview
13.2.5 Firmenich Latest Developments
13.3 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF)
13.3.1 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF) Company Information
13.3.2 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF) Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.3.3 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF) Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.3.4 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF) Main Business Overview
13.3.5 International Flavors & Fragrances, Inc. (IFF) Latest Developments
13.4 Symrise
13.4.1 Symrise Company Information
13.4.2 Symrise Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.4.3 Symrise Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.4.4 Symrise Main Business Overview
13.4.5 Symrise Latest Developments
13.5 Takasago
13.5.1 Takasago Company Information
13.5.2 Takasago Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.5.3 Takasago Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.5.4 Takasago Main Business Overview
13.5.5 Takasago Latest Developments
13.6 WILD Flavors
13.6.1 WILD Flavors Company Information
13.6.2 WILD Flavors Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.6.3 WILD Flavors Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.6.4 WILD Flavors Main Business Overview
13.6.5 WILD Flavors Latest Developments
13.7 Mane
13.7.1 Mane Company Information
13.7.2 Mane Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.7.3 Mane Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.7.4 Mane Main Business Overview
13.7.5 Mane Latest Developments
13.8 Sensient
13.8.1 Sensient Company Information
13.8.2 Sensient Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.8.3 Sensient Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.8.4 Sensient Main Business Overview
13.8.5 Sensient Latest Developments
13.9 Robertet SA
13.9.1 Robertet SA Company Information
13.9.2 Robertet SA Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.9.3 Robertet SA Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.9.4 Robertet SA Main Business Overview
13.9.5 Robertet SA Latest Developments
13.10 T. Hasegawa
13.10.1 T. Hasegawa Company Information
13.10.2 T. Hasegawa Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.10.3 T. Hasegawa Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.10.4 T. Hasegawa Main Business Overview
13.10.5 T. Hasegawa Latest Developments
13.11 Kerry
13.11.1 Kerry Company Information
13.11.2 Kerry Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.11.3 Kerry Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.11.4 Kerry Main Business Overview
13.11.5 Kerry Latest Developments
13.12 McCormick
13.12.1 McCormick Company Information
13.12.2 McCormick Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.12.3 McCormick Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.12.4 McCormick Main Business Overview
13.12.5 McCormick Latest Developments
13.13 Synergy Flavor
13.13.1 Synergy Flavor Company Information
13.13.2 Synergy Flavor Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.13.3 Synergy Flavor Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.13.4 Synergy Flavor Main Business Overview
13.13.5 Synergy Flavor Latest Developments
13.14 Prova
13.14.1 Prova Company Information
13.14.2 Prova Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.14.3 Prova Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.14.4 Prova Main Business Overview
13.14.5 Prova Latest Developments
13.15 Huabao
13.15.1 Huabao Company Information
13.15.2 Huabao Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.15.3 Huabao Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.15.4 Huabao Main Business Overview
13.15.5 Huabao Latest Developments
13.16 Yingyang
13.16.1 Yingyang Company Information
13.16.2 Yingyang Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.16.3 Yingyang Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.16.4 Yingyang Main Business Overview
13.16.5 Yingyang Latest Developments
13.17 Zhonghua
13.17.1 Zhonghua Company Information
13.17.2 Zhonghua Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.17.3 Zhonghua Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.17.4 Zhonghua Main Business Overview
13.17.5 Zhonghua Latest Developments
13.18 Shanghai Apple
13.18.1 Shanghai Apple Company Information
13.18.2 Shanghai Apple Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.18.3 Shanghai Apple Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.18.4 Shanghai Apple Main Business Overview
13.18.5 Shanghai Apple Latest Developments
13.19 Wanxiang International
13.19.1 Wanxiang International Company Information
13.19.2 Wanxiang International Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.19.3 Wanxiang International Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.19.4 Wanxiang International Main Business Overview
13.19.5 Wanxiang International Latest Developments
13.20 Boton
13.20.1 Boton Company Information
13.20.2 Boton Functional Fragrances Product Portfolios and Specifications
13.20.3 Boton Functional Fragrances Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
13.20.4 Boton Main Business Overview
13.20.5 Boton Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



★調査レポート[機能性フレグランスの世界市場2023-2029:天然香料、人工香料] (コード:LP23JU6604)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[機能性フレグランスの世界市場2023-2029:天然香料、人工香料]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆