世界のアウト・オブ・ホームティー市場(2022年~2032年):製品種類別(ハーブティー、緑茶、紅茶、ウーロン茶、その他)、包装形態別(パウチ、ティーバッグ、缶入り茶、ボトル入り茶、その他)、エンドユーザー別(屋台・カフェ、ホテル・レストラン、オフィス・施設、その他)、地域別

【英語タイトル】Global Out of Home Tea Market Size Study, by Product Type (Herbal Tea, Green Tea, Black Tea, Oolong Tea, Others), by Packaging Formats (Pouches, Tea Bags, Canned Tea, Bottled Tea, Others), by End-User (Tea Stalls & Café’s, Hotels & Restaurants, Offices & Institutions, Others), and Regional Forecasts 2022-2032

Bizwit Research & Consultingが出版した調査資料(BZW24DCB095)・商品コード:BZW24DCB095
・発行会社(調査会社):Bizwit Research & Consulting
・発行日:2024年10月
・ページ数:285
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:アメリカ、カナダ、イギリス、ドイツ、フランス、スペイン、イタリア、中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、ブラジル、メキシコ、南アフリカ、サウジアラビア
・産業分野:食料&農業
◆販売価格オプション(消費税別)
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❖ レポートの概要 ❖

世界のアウト・オブ・ホームティー市場は、2023年には約236.5億米ドルに達すると予測されており、2024年から2032年の予測期間中には9.3%という堅調な成長率で拡大すると見込まれています。
紅茶は、その健康効果に対する消費者の意識の高まりを主な要因として、世界で最も一般的に飲まれている飲料となっています。紅茶には抗酸化作用があり、咳の抑制にも役立ちます。また、特に労働者や専門職従事者、学生など、人々を元気付けるために広く飲まれています。屋台やカフェ、レストランなど、家庭外での紅茶消費の増加傾向に伴い、紅茶の需要は大幅に増加しています。

屋台やカフェのオーナーは、より多くの顧客を惹きつけるために、高品質で衛生的なサービスを提供することに多大な努力を払っています。フランチャイズ店舗の設立やオンライン紅茶小売店の成長により、紅茶製品の入手や消費がさらに容易になっています。例えば、インドのベンガルールを拠点とする大手紅茶小売店Chai Pointは、2018年6月に133万米ドルを投じて市内全域に30店舗の新しい紅茶店をオープンし、この分野の拡大可能性を強調しました。

また、新型コロナウイルス感染症(COVID-19)のパンデミック下で、免疫力を高める食品や飲料を好む消費者が増えていることもあり、ホテルやレストランでも紅茶の需要が高まっています。インスタントエナジードリンクとして需要が高まっている一方で、IoT対応のティーサーバーなど、お茶の製造技術の革新が茶商の生産性を高めています。しかし、プレミアムティー製品の価格の高さと、新型コロナウイルス感染症の流行による家庭外での紅茶消費の一時的な減少により、市場の成長にはいくつかの課題が生じています。

アジア太平洋地域、特に中国とインドは、路上での紅茶消費量が多いこと、紅茶文化と伝統が根強いこと、消費者の間で便利でプレミアムな紅茶体験への嗜好が高まっていること、そして都市化が急速に進んでいることなどから、家庭外での紅茶市場を牽引すると予測されています。多忙なライフスタイルにより、すぐに飲める紅茶や外出先で飲める紅茶の需要が高まっています。また、カフェチェーンや紅茶専門店が増加していることで、社交の場やプレミアムな紅茶を飲むというトレンドの高まりに対応しています。さらに、この地域の中流階級の拡大と嗜好の変化は、伝統的なブレンドから現代的なフレーバーティーや健康志向の製品まで、紅茶のイノベーションとバラエティの拡大を後押ししています。北米では、より健康的な飲料への需要の高まり、高級紅茶の消費の増加、そして多様な紅茶の品揃えを提供するカフェやクイックサービスレストランのチェーン店の拡大が、家庭外での紅茶市場を牽引しています。健康志向やプレミアムな手作りのお茶体験に対する消費者の関心の高まりが市場の成長を後押しする一方で、すぐに飲めるお茶や外出先でも飲めるお茶の利便性は多忙なライフスタイルに合致しています。さらに、世界的なお茶のトレンドや革新的なブランドや製品が拡大していることの影響により、消費者の関心と市場の拡大がさらに刺激されています。

本レポートで取り上げた主な市場関係者は以下の通りです。
Unilever Plc.
Starbucks Corporation
Tata Global Beverages Ltd.
The Republic of Tea
Tenfu Corporation
JAB Holding Company
Hain Celestial Group
Associated British Foods Plc.
The Coca-Cola Company
Nestle S.A.

市場の詳細なセグメントおよびサブセグメントは以下に説明されています。
製品タイプ別:
• ハーブティー
• 緑茶
• 紅茶
• ウーロン茶
• その他

包装形態別:
• 袋
• ティーバッグ
• 缶入り茶
• ボトル入り茶
• その他

エンドユーザー別:
• 屋台やカフェ
• ホテルやレストラン
• オフィスや施設
• その他

地域別:
北米:
米国
カナダ
ヨーロッパ:
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域:
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC(その他アジア太平洋地域
中南米:
ブラジル
メキシコ
中南米その他
中東およびアフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
中東およびアフリカその他

調査対象年は以下の通りです。
• 歴史年 – 2022年
• 基準年 – 2023年
• 予測期間 – 2024年から2032年

主な調査結果:
• 2022年から2032年の10年間の市場予測。
• 各市場セグメントの年間収益と地域分析。
• 国レベルの洞察を含む詳細な地理的状況分析。
• 主要企業のプロフィールを含む競合状況。
• 今後の市場アプローチのための推奨事項を含む主要な事業戦略の分析。
• 需要と供給の両面からの詳細な分析。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

第1章 グローバルなアウト・オブ・ホームティー市場 エグゼクティブサマリー
1.1. グローバルなアウト・オブ・ホームティー市場規模および予測(2022年~2032年)
1.2. 地域別概要
1.3. セグメント別概要
1.3.1. 製品タイプ別
1.3.2. パッケージング形式別
1.3.3. エンドユーザー別
1.4. 主要トレンド
1.5. 不況の影響
1.6. アナリストの推奨事項と結論

第2章 世界のアウト・オブ・ホームティー市場の定義と調査の前提条件
2.1. 調査の目的
2.2. 市場の定義
2.3. 調査の前提条件
2.3.1. 対象と除外
2.3.2. 制限
2.3.3. 供給サイド分析
2.3.3.1. 供給量
2.3.3.2. インフラ
2.3.3.3. 規制環境
2.3.3.4. 市場競争
2.3.3.5. 経済的実現可能性(消費者視点
2.3.4. 需要側分析
2.3.4.1. 規制枠組み
2.3.4.2. 技術的進歩
2.3.4.3. 環境への配慮
2.3.4.4. 消費者意識と受容性
2.4. 推定方法
2.5. 調査対象年
2.6. 通貨換算レート

第3章 世界のアウト・オブ・ホームティー市場の動向
3.1. 市場推進要因
3.1.1. 商業スペースにおけるティー需要の高まり
3.1.2. 免疫力を高める飲料への注目度上昇
3.2. 市場の課題
3.2.1. プレミアムティー製品の価格の高さ
3.2.2. 外出先での消費に対するCOVID-19の影響
3.3. 市場機会
3.3.1. カフェ・フランチャイズとオンライン販売の拡大
3.3.2. 紅茶製造機器における技術革新

第4章 世界の屋外での茶市場の産業分析
4.1. ポーターの5つの力モデル
4.1.1. 供給業者の交渉力
4.1.2. 購入業者の交渉力
4.1.3. 新規参入の脅威
4.1.4. 代替品の脅威
4.1.5. 競争の激しさ
4.2. PESTEL分析
4.2.1. 政治
4.2.2. 経済
4.2.3. 社会
4.2.4. 技術
4.2.5. 環境
4.2.6. 法律
4.3. トップ投資機会
4.4. トップ勝利戦略
4.5. 破壊的トレンド
4.6. 業界専門家による見解
4.7. アナリストの推奨事項と結論

第5章 製品タイプ別世界市場規模・予測(2022年~2032年)
5.1. セグメントダッシュボード
5.2. ハーブティー
5.3. 緑茶
5.4. 紅茶
5.5. ウーロン茶
5.6. その他

第6章 グローバルなアウト・オブ・ホームティー市場規模および予測(2022年~2032年)包装形態別
6.1. セグメントダッシュボード
6.2. 袋
6.3. ティーバッグ
6.4. 缶入り茶
6.5. ボトル入り茶
6.6. その他

第7章 グローバルな屋外での茶市場規模およびエンドユーザー別予測(2022年~2032年)
7.1. セグメントダッシュボード
7.2. 茶スタンドおよびカフェ
7.3. ホテルおよびレストラン
7.4. オフィスおよび施設
7.5. その他

第8章 地域別世界屋外用茶市場規模および予測(2022年~2032年)
8.1. 北米屋外用茶市場
8.1.1. 米国
8.1.2. カナダ
8.2. 欧州屋外用茶市場
8.2.1. 英国
8.2.2. ドイツ
8.2.3. フランス
8.2.4. スペイン
8.2.5. イタリア
8.2.6. その他の欧州
8.3. アジア太平洋地域 屋外紅茶市場
8.3.1. 中国
8.3.2. インド
8.3.3. 日本
8.3.4. オーストラリア
8.3.5. 韓国
8.3.6. アジア太平洋地域その他
8.4. ラテンアメリカ アウトオブホームティー市場
8.4.1. ブラジル
8.4.2. メキシコ
8.5. 中東およびアフリカ アウトオブホームティー市場
8.5.1. サウジアラビア
8.5.2. 南アフリカ

第9章 競合情報
9.1. 主要企業のSWOT分析
9.1.1. 企業1
9.1.2. 企業 2
9.1.3. 企業 3
9.2. トップ市場戦略
9.3. 企業プロフィール
9.3.1. Unilever Plc.
9.3.1.1. 重要情報
9.3.1.2. 概要
9.3.1.3. 財務(データ入手可能性による)
9.3.1.4. 製品概要
9.3.1.5. 市場戦略
9.3.2. Starbucks Corporation
9.3.3. Tata Global Beverages Ltd.
9.3.4. The Republic of Tea
9.3.5. Tenfu Corporation
9.3.6. JAB Holding Company
9.3.7. Hain Celestial Group
9.3.8. Associated British Foods Plc.
9.3.9. The Coca-Cola Company
9.3.10. Nestle S.A.

第10章 調査プロセス
10.1. データマイニング
10.2. 分析
10.3. 市場推定
10.4. 検証
10.5. 発行
10.6. 調査の属性

Global out of home tea market is valued at approximately USD 23.65 billion in 2023 and is expected to expand at a robust growth rate of 9.3% during the forecast period of 2024-2032.

Tea has become the most commonly consumed beverage globally, driven primarily by increased consumer awareness regarding its health benefits. Tea offers antioxidants, supports cough control, and is widely consumed to energize individuals, particularly workers, professionals, and students. With the rising trend of out-of-home tea consumption, including at tea stalls, cafés, and restaurants, the demand for tea has surged considerably.

Tea stalls and café owners have made significant efforts to provide high-quality and hygienic tea services to attract more customers. The establishment of franchise outlets and the growth of online tea retail stores further facilitate the accessibility and consumption of tea products. For instance, Chai Point, a leading tea retailer in Bengaluru, India, invested USD 1.33 million in June 2018 to set up 30 new tea stores across the city, highlighting the expansion potential in this sector.

The growing consumer preference for immunity-boosting food and beverages during the COVID-19 pandemic has also propelled demand for tea among hotels and restaurants. Tea stalls have seen rising demand as instant energy drinks, while innovations in tea-making technologies, such as IoT-enabled tea machines, are boostinsg the productivity of tea merchants. However, the high price of premium tea products and the temporary reduction in out-of-home tea consumption during the COVID-19 outbreak have created some challenges for market growth.

The Asia-Pacific region, particularly China and India, is projected to dominate the out-of-home tea market due to high on-the-street tea consumption, strong tea culture and tradition, increasing consumer preference for convenient and premium tea experiences, and rapid urbanization. Busy lifestyles boost demand for ready-to-drink and on-the-go tea options, while the growth of café chains and specialty tea shops cater to the rising trend of social and premium tea consumption. Additionally, the region's expanding middle class and evolving taste preferences are fueling innovation and variety in tea offerings, from traditional blends to modern, flavored, and health-oriented options. In North America, the out-of-home tea market is driven by a growing demand for healthier beverage options, a rise in specialty tea consumption, and the expansion of café and quick-service restaurant chains offering diverse tea selections. Increasing consumer interest in wellness and premium, artisanal tea experiences contributes to market growth, while the convenience of ready-to-drink and on-the-go tea options aligns with busy lifestyles. Additionally, the influence of global tea trends and the expanding presence of innovative tea brands and products further stimulate consumer interest and market expansion.

Major market players profiled in this report include:
Unilever Plc.
Starbucks Corporation
Tata Global Beverages Ltd.
The Republic of Tea
Tenfu Corporation
JAB Holding Company
Hain Celestial Group
Associated British Foods Plc.
The Coca-Cola Company
Nestle S.A.

The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:
By Product Type:
• Herbal Tea
• Green Tea
• Black Tea
• Oolong Tea
• Others

By Packaging Formats:
• Pouches
• Tea Bags
• Canned Tea
• Bottled Tea
• Others

By End-User:
• Tea Stalls & Café’s
• Hotels & Restaurants
• Offices & Institutions
• Others

By Region:
North America:
• U.S.
• Canada
Europe:
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE (Rest of Europe)
Asia Pacific:
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC (Rest of Asia Pacific)
Latin America:
• Brazil
• Mexico
• RoLA (Rest of Latin America)
Middle East & Africa:
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA (Rest of Middle East & Africa)

Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
• Market estimates and forecasts for 10 years, 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional analysis for each market segment.
• Detailed geographic landscape analysis, including country-level insights.
• Competitive landscape with profiles of major players.
• Analysis of key business strategies with recommendations for future market approaches.
• In-depth demand and supply-side analysis.

Chapter 1. Global Out of Home Tea Market Executive Summary
1.1. Global Out of Home Tea Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Product Type
1.3.2. By Packaging Formats
1.3.3. By End-User
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Out of Home Tea Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory Frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Out of Home Tea Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Growing Demand for Tea in Commercial Spaces
3.1.2. Increased Focus on Immunity-Boosting Drinks
3.2. Market Challenges
3.2.1. High Cost of Premium Tea Products
3.2.2. Impact of COVID-19 on Out-of-Home Consumption
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Expansion of Café Franchises and Online Sales
3.3.2. Technological Innovations in Tea-Making Equipment

Chapter 4. Global Out of Home Tea Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunities
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Out of Home Tea Market Size & Forecasts by Product Type (2022-2032)
5.1. Segment Dashboard
5.2. Herbal Tea
5.3. Green Tea
5.4. Black Tea
5.5. Oolong Tea
5.6. Others

Chapter 6. Global Out of Home Tea Market Size & Forecasts by Packaging Formats (2022-2032)
6.1. Segment Dashboard
6.2. Pouches
6.3. Tea Bags
6.4. Canned Tea
6.5. Bottled Tea
6.6. Others

Chapter 7. Global Out of Home Tea Market Size & Forecasts by End-User (2022-2032)
7.1. Segment Dashboard
7.2. Tea Stalls & Café’s
7.3. Hotels & Restaurants
7.4. Offices & Institutions
7.5. Others

Chapter 8. Global Out of Home Tea Market Size & Forecasts by Region (2022-2032)
8.1. North America Out of Home Tea Market
8.1.1. U.S.
8.1.2. Canada
8.2. Europe Out of Home Tea Market
8.2.1. UK
8.2.2. Germany
8.2.3. France
8.2.4. Spain
8.2.5. Italy
8.2.6. Rest of Europe
8.3. Asia-Pacific Out of Home Tea Market
8.3.1. China
8.3.2. India
8.3.3. Japan
8.3.4. Australia
8.3.5. South Korea
8.3.6. Rest of Asia Pacific
8.4. Latin America Out of Home Tea Market
8.4.1. Brazil
8.4.2. Mexico
8.5. Middle East & Africa Out of Home Tea Market
8.5.1. Saudi Arabia
8.5.2. South Africa

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Unilever Plc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Starbucks Corporation
9.3.3. Tata Global Beverages Ltd.
9.3.4. The Republic of Tea
9.3.5. Tenfu Corporation
9.3.6. JAB Holding Company
9.3.7. Hain Celestial Group
9.3.8. Associated British Foods Plc.
9.3.9. The Coca-Cola Company
9.3.10. Nestle S.A.

Chapter 10. Research Process
10.1. Data Mining
10.2. Analysis
10.3. Market Estimation
10.4. Validation
10.5. Publishing
10.6. Research Attributes

❖ 世界のアウト・オブ・ホームティー市場に関するよくある質問(FAQ) ❖

・アウト・オブ・ホームティーの世界市場規模は?
→Bizwit Research & Consulting社は2023年のアウト・オブ・ホームティーの世界市場規模を236.5億米ドルと推定しています。

・アウト・オブ・ホームティーの世界市場予測は?
→Bizwit Research & Consulting社は2032年のアウト・オブ・ホームティーの世界市場規模をXX米ドルと予測しています。

・アウト・オブ・ホームティー市場の成長率は?
→Bizwit Research & Consulting社はアウト・オブ・ホームティーの世界市場が2024年~2032年に年平均9.3%成長すると予測しています。

・世界のアウト・オブ・ホームティー市場における主要企業は?
→Bizwit Research & Consulting社は「Unilever Plc.、Starbucks Corporation、Tata Global Beverages Ltd.、The Republic of Tea、Tenfu Corporation、JAB Holding Company、Hain Celestial Group、Associated British Foods Plc.、The Coca-Cola Company、Nestle S.A.など ...」をグローバルアウト・オブ・ホームティー市場の主要企業として認識しています。

※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。

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