世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場(2022年~2032年):カテゴリ別(レギュラーコーヒー、グルメ・スペシャリティコーヒー)、地域別

【英語タイトル】Global Out-of-Home Coffee Market Size Study, by Category (Regular Coffee, Gourmet/Specialty Coffee), and Regional Forecasts 2022-2032

Bizwit Research & Consultingが出版した調査資料(BZW24DCB048)・商品コード:BZW24DCB048
・発行会社(調査会社):Bizwit Research & Consulting
・発行日:2024年10月
・ページ数:285
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:アメリカ、カナダ、イギリス、ドイツ、フランス、スペイン、イタリア、中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、ブラジル、メキシコ、南アフリカ、サウジアラビア
・産業分野:消費者&小売
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用、印刷不可)USD4,950 ⇒換算¥752,400見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprisewide(同一法人内共有可)USD6,250 ⇒換算¥950,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場は、2023年には392.6億米ドルに達すると予測されており、2024年から2032年の予測期間中のCAGRは3.70%で、着実な成長が見込まれています。
アウト・オブ・ホームコーヒー市場は、家庭内にとどまらず、カフェ、レストラン、オフィス、その他の社交や仕事場といった公共の場でのコーヒー消費を網羅しています。この市場は、消費者の利便性への親和性が高まり、コーヒーを飲みながら社交を楽しんだり、プレミアムコーヒーの体験にふけることが増えていることで牽引されています。確立されたコーヒーチェーンの成長と、拡大を続けるカフェ文化が、先進国市場と発展途上市場の両方で、この傾向にさらに拍車をかけています。

プレミアムコーヒーやスペシャルティコーヒーへの関心の高まりと可処分所得の増加が相まって、世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場は力強い成長を遂げています。特に都市部では、社交の場としてのコーヒーの魅力が主な推進要因となり、カフェやコーヒーを中心とした店舗の増加を促しています。しかし、家庭用コーヒーメーカーとの競争や、店舗外のコーヒー販売施設の運営に伴う高い運営コストなど、市場にはいくつかの課題があります。こうした課題があるものの、コーヒー販売技術の革新、環境に配慮したソリューション、健康志向のコーヒーの選択肢は、市場拡大の大きな機会を提供しています。

地域別に見ると、コーヒーチェーンの集中と確立されたカフェ文化により、北米がアウト・オブ・ホームコーヒー市場をリードしています。英国やドイツなどの成熟したコーヒー文化を持つ国々を抱えるヨーロッパは、2番目に大きな市場シェアを占めています。しかし、アジア太平洋地域は、急速な都市化、所得の増加、そして特に中国やインドなどの国々における西洋式のコーヒー消費習慣の普及により、最も急速に成長している市場です。

このレポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです。
The Kraft Heinz Company
Nestlé S.A.
Starbucks Corporation
The J.M. Smucker Company
JAB Holding Company
Luigi Lavazza S.p.A.
Tchibo GmbH
Baronet Coffee Inc.
Gruppo illy Spa
Blue Tokai Coffee Roasters

市場の詳細なセグメントおよびサブセグメントは以下に説明されています。
カテゴリー別
• レギュラーコーヒー
• グルメ/スペシャリティコーヒー

地域別:
北米
• 米国
• カナダ
ヨーロッパ
• 英国
• ドイツ
• フランス
• スペイン
• イタリア
• その他ヨーロッパ(ROE)
アジア太平洋
• 中国
• インド
• 日本
• オーストラリア
• 韓国
• その他アジア太平洋
中南米
• ブラジル
• メキシコ
中東およびアフリカ
• サウジアラビア
• 南アフリカ
• その他中東およびアフリカ

調査対象期間は以下の通りです。
• 歴史年:2022年
• 基準年:2023年
• 予測期間:2024年~2032年

主な調査結果:
• 2022年から2032年までの10年間の市場予測。
• 各市場セグメントの年間収益と地域レベルの分析。
• 主要地域の国レベルの分析による地理的状況の詳細な分析。
• 市場における主要企業の情報を含む競合状況。
• 主要な事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
• 市場の競合構造の分析。
• 市場の需要側と供給側の分析

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

第1章 グローバルなアウト・オブ・ホームコーヒー市場 エグゼクティブサマリー
1.1. グローバルなアウト・オブ・ホームコーヒー市場規模および予測(2022年~2032年)
1.2. 地域別概要
1.3. セグメント別概要
1.3.1. カテゴリー別(レギュラーコーヒー、グルメ/スペシャリティコーヒー)
1.4. 主要トレンド
1.5. 不況の影響
1.6. アナリストの推奨および結論

第2章 世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場の定義と調査の前提条件
2.1. 調査目的
2.2. 市場の定義
2.3. 調査の前提条件
2.3.1. 対象と除外
2.3.2. 制限
2.3.3. 供給サイド分析
2.3.3.1. 入手可能性
2.3.3.2. インフラ
2.3.3.3. 規制環境
2.3.3.4. 市場競争
2.3.3.5. 経済的実現可能性(消費者視点
2.3.4. 需要側分析
2.3.4.1. 規制枠組み
2.3.4.2. 技術的進歩
2.3.4.3. 環境への配慮
2.3.4.4. 消費者意識と受容性
2.4. 推定方法
2.5. 調査対象年
2.6. 通貨換算レート

第3章 世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場の動向
3.1. 市場の推進要因
3.1.1. プレミアムコーヒーおよびスペシャルティコーヒーに対する嗜好の高まり
3.1.2. 可処分所得の増加と都市化
3.2. 市場の課題
3.2.1. 家庭用コーヒーメーカーとの競争
3.2.2. 高い運用コスト
3.3. 市場機会
3.3.1. コーヒー自動販売機の技術的進歩
3.3.2. 健康志向のオプションによる消費者層の拡大

第4章 グローバルなアウト・オブ・ホームコーヒー市場の業界分析
4.1. ポーターの5つの力モデル
4.1.1. 供給業者の交渉力
4.1.2. 購入者の交渉力
4.1.3. 新規参入の脅威
4.1.4. 代替品の脅威
4.1.5. 競争上の競合
4.1.6. ポーターの5フォースモデルへの未来志向のアプローチ
4.1.7. ポーターの5フォース影響分析
4.2. PESTEL分析
4.2.1. 政治
4.2.2. 経済
4.2.3. 社会
4.2.4. 技術
4.2.5. 環境
4.2.6. 法律
4.3. トップ投資機会
4.4. トップ勝利戦略
4.5. 破壊的トレンド
4.6. 業界専門家による見解
4.7. アナリストによる推奨事項と結論

第5章 2022年から2032年までの世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場規模および予測:カテゴリー別
5.1. セグメントダッシュボード
5.2. 世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場:カテゴリー別収益トレンド分析、2022年および2032年(10億米ドル
5.2.1. レギュラーコーヒー
5.2.2. グルメ/スペシャルティコーヒー

第6章 地域別 2022年~2032年の世界的なアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場規模および予測
6.1. 北米のアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.1.1. 米国のアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.1.1.1. カテゴリー別規模および予測、2022年~2032年
6.1.2. カナダのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.2. 欧州のアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.2.1. 英国のアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.2.2. ドイツのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.2.3. フランスのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.2.4. スペインのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.2.5. イタリアのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.2.6. その他のヨーロッパのコーヒー市場
6.3. アジア太平洋地域のコーヒー市場
6.3.1. 中国のコーヒー市場
6.3.2. インドのコーヒー市場
6.3.3. 日本のコーヒー市場
6.3.4. オーストラリアのコーヒー市場
6.3.5. 韓国のアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.3.6. アジア太平洋地域その他諸国のアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.4. ラテンアメリカのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.4.1. ブラジルのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.4.2. メキシコのアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.4.3. ラテンアメリカその他諸国のアウト・オブ・ホーム・コーヒー市場
6.5. 中東およびアフリカのコーヒー市場
6.5.1. サウジアラビアのコーヒー市場
6.5.2. 南アフリカのコーヒー市場
6.5.3. 中東およびアフリカのその他の国のコーヒー市場

第7章 競合情報
7.1. 主要企業のSWOT分析
7.1.1. クラフト・ハインツ社
7.1.2. ネスレ S.A.
7.1.3. スターバックス・コーポレーション
7.2. トップ市場戦略
7.3. 企業プロフィール
7.3.1. The Kraft Heinz Company
7.3.1.1. 重要情報
7.3.1.2. 概要
7.3.1.3. 財務(データ入手可能性による
7.3.1.4. 製品概要
7.3.1.5. 市場戦略
7.3.2. Nestlé S.A.
7.3.3. Starbucks Corporation
7.3.4. The J.M. Smucker Company
7.3.5. JAB Holding Company
7.3.6. Luigi Lavazza S.p.A.
7.3.7. Tchibo GmbH
7.3.8. Baronet Coffee Inc.
7.3.9. Gruppo illy Spa
7.3.10. Blue Tokai Coffee Roasters

第8章 調査プロセス
8.1. 調査プロセス
8.1.1. データマイニング
8.1.2. 分析
8.1.3. 市場予測
8.1.4. 検証
8.1.5. 発行
8.2. 調査属性

Global Out-of-Home Coffee Market is anticipated to grow steadily, with its market size estimated at USD 39.26 billion in 2023, registering a CAGR of 3.70% during the forecast period from 2024 to 2032.

The out-of-home coffee market encompasses the consumption of coffee in public spaces such as cafés, restaurants, offices, and other social or work environments, beyond the domestic sphere. This market is driven by consumers' increasing affinity for convenience, socializing over coffee, and indulging in premium coffee experiences. The growth of established coffee chains and an ever-expanding café culture has further fueled this trend across both developed and developing markets.

The Global Out-of-Home Coffee Market is driven by burgeoning interest in premium and specialty coffee varieties, paired with rising disposable incomes, has steered the market towards robust growth. The allure of coffee as a social experience, particularly in urban areas, has been a key driver, encouraging the proliferation of cafés and coffee-centric venues. However, the market faces certain challenges, such as competition from at-home coffee machines and high operational costs associated with running out-of-home coffee establishments. Despite these challenges, innovations in coffee vending technology, eco-friendly solutions, and health-conscious coffee options offer significant opportunities for market expansion.

Regionally, North America leads the out-of-home coffee market, driven by a high concentration of coffee chains and a well-established café culture. Europe, with its mature coffee culture in countries such as the UK and Germany, holds the second-largest market share. The Asia-Pacific region, however, is the fastest-growing market, spurred by rapid urbanization, rising incomes, and the increasing adoption of Western-style coffee consumption habits, particularly in nations such as China and India.

Major market players included in this report are:
The Kraft Heinz Company
Nestlé S.A.
Starbucks Corporation
The J.M. Smucker Company
JAB Holding Company
Luigi Lavazza S.p.A.
Tchibo GmbH
Baronet Coffee Inc.
Gruppo illy Spa
Blue Tokai Coffee Roasters

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Category
• Regular Coffee
• Gourmet/Specialty Coffee

By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe (ROE)
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa

Years considered for the study are as follows:
• Historical Year: 2022
• Base Year: 2023
• Forecast Period: 2024 to 2032

Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional-level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with country-level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market

Chapter 1. Global Out-of-Home Coffee Market Executive Summary
1.1. Global Out-of-Home Coffee Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Category (Regular Coffee, Gourmet/Specialty Coffee)
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Out-of-Home Coffee Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory Frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Out-of-Home Coffee Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Rising Preference for Premium and Specialty Coffee
3.1.2. Increased Disposable Income and Urbanization
3.2. Market Challenges
3.2.1. Competition from At-Home Coffee Machines
3.2.2. High Operational Costs
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Technological Advancements in Coffee Vending
3.3.2. Expanding Consumer Base with Health-Conscious Options

Chapter 4. Global Out-of-Home Coffee Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunities
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Out-of-Home Coffee Market Size & Forecast by Category 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Out-of-Home Coffee Market: Category Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Regular Coffee
5.2.2. Gourmet/Specialty Coffee

Chapter 6. Global Out-of-Home Coffee Market Size & Forecast by Region 2022-2032
6.1. North America Out-of-Home Coffee Market
6.1.1. U.S. Out-of-Home Coffee Market
6.1.1.1. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
6.1.2. Canada Out-of-Home Coffee Market
6.2. Europe Out-of-Home Coffee Market
6.2.1. U.K. Out-of-Home Coffee Market
6.2.2. Germany Out-of-Home Coffee Market
6.2.3. France Out-of-Home Coffee Market
6.2.4. Spain Out-of-Home Coffee Market
6.2.5. Italy Out-of-Home Coffee Market
6.2.6. Rest of Europe Out-of-Home Coffee Market
6.3. Asia-Pacific Out-of-Home Coffee Market
6.3.1. China Out-of-Home Coffee Market
6.3.2. India Out-of-Home Coffee Market
6.3.3. Japan Out-of-Home Coffee Market
6.3.4. Australia Out-of-Home Coffee Market
6.3.5. South Korea Out-of-Home Coffee Market
6.3.6. Rest of Asia-Pacific Out-of-Home Coffee Market
6.4. Latin America Out-of-Home Coffee Market
6.4.1. Brazil Out-of-Home Coffee Market
6.4.2. Mexico Out-of-Home Coffee Market
6.4.3. Rest of Latin America Out-of-Home Coffee Market
6.5. Middle East & Africa Out-of-Home Coffee Market
6.5.1. Saudi Arabia Out-of-Home Coffee Market
6.5.2. South Africa Out-of-Home Coffee Market
6.5.3. Rest of Middle East & Africa Out-of-Home Coffee Market

Chapter 7. Competitive Intelligence
7.1. Key Company SWOT Analysis
7.1.1. The Kraft Heinz Company
7.1.2. Nestlé S.A.
7.1.3. Starbucks Corporation
7.2. Top Market Strategies
7.3. Company Profiles
7.3.1. The Kraft Heinz Company
7.3.1.1. Key Information
7.3.1.2. Overview
7.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
7.3.1.4. Product Summary
7.3.1.5. Market Strategies
7.3.2. Nestlé S.A.
7.3.3. Starbucks Corporation
7.3.4. The J.M. Smucker Company
7.3.5. JAB Holding Company
7.3.6. Luigi Lavazza S.p.A.
7.3.7. Tchibo GmbH
7.3.8. Baronet Coffee Inc.
7.3.9. Gruppo illy Spa
7.3.10. Blue Tokai Coffee Roasters

Chapter 8. Research Process
8.1. Research Process
8.1.1. Data Mining
8.1.2. Analysis
8.1.3. Market Estimation
8.1.4. Validation
8.1.5. Publishing
8.2. Research Attributes

❖ 世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場に関するよくある質問(FAQ) ❖

・アウト・オブ・ホームコーヒーの世界市場規模は?
→Bizwit Research & Consulting社は2023年のアウト・オブ・ホームコーヒーの世界市場規模を392.6億米ドルと推定しています。

・アウト・オブ・ホームコーヒーの世界市場予測は?
→Bizwit Research & Consulting社は2032年のアウト・オブ・ホームコーヒーの世界市場規模をXX米ドルと予測しています。

・アウト・オブ・ホームコーヒー市場の成長率は?
→Bizwit Research & Consulting社はアウト・オブ・ホームコーヒーの世界市場が2024年~2032年に年平均3.7%成長すると予測しています。

・世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場における主要企業は?
→Bizwit Research & Consulting社は「The Kraft Heinz Company、Nestlé S.A.、Starbucks Corporation、The J.M. Smucker Company、JAB Holding Company、Luigi Lavazza S.p.A.、Tchibo GmbH、Baronet Coffee Inc.、Gruppo illy Spa、Blue Tokai Coffee Roastersなど ...」をグローバルアウト・オブ・ホームコーヒー市場の主要企業として認識しています。

※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。

★調査レポート[世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場(2022年~2032年):カテゴリ別(レギュラーコーヒー、グルメ・スペシャリティコーヒー)、地域別] (コード:BZW24DCB048)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のアウト・オブ・ホームコーヒー市場(2022年~2032年):カテゴリ別(レギュラーコーヒー、グルメ・スペシャリティコーヒー)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆