世界のスポーツウェアレギンス市場予測 2022年-2028年

【英語タイトル】Global Sportswear Leggings Market Growth 2022-2028

LP Informationが出版した調査資料(LP22DC1979)・商品コード:LP22DC1979
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2022年12月
・ページ数:110
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,660 ⇒換算¥556,320見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,490 ⇒換算¥834,480見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(閲覧人数制限なし)USD7,320 ⇒換算¥1,112,640見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

スポーツウェアレギンスの世界市場は、2021年のxxx百万ドルから2028年までにxxx百万ドルに増加すると推定されており、2022年から2028年の年平均成長率(CAGR)はxx%を示しています。COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の不確実性を念頭に置いて、さまざまな最終用途部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・分析しています。これらのインサイトは、主要な市場要因としてレポートに含まれています。
アジア太平洋のスポーツウェアレギンス市場は、2022年にxxx百万ドルの市場規模が見込まれ、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。米国のスポーツウェアレギンス市場は、2022年にxxx百万ドルの規模があり、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。ヨーロッパのスポーツウェアレギンス市場は、2022年にxxx百万ドルの規模が見込まれ、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。中国のスポーツウェアレギンス市場は、2022年にxxx百万ドルの規模があり、2022年から2028年にかけて約xx%のCAGRで成長すると予想されています。

世界の主要なスポーツウェアレギンスプレーヤーは、Adidas、 Under Armour、 American Eagle Outfitters、 Varley Clothing、 Lululemon、 Athleta、 Decathlon、 Nike、 Li Ning、 ANTA Sports Products、 Girlfriend Collective、 Spanx、 CSP International Fashion Group、 Gymshark、 H&Mなどをカバーしています。売上の面では、世界最大の2社が2021年にほぼxx%の市場シェアを占めています。

*** レポート範囲 ***

この最新のレポートはすべての重要な側面をカバーしながら世界のスポーツウェアレギンス市場に関する深い洞察を提供します。これは、市場のマクロな概要から、市場規模、競争環境、開発動向、ニッチ市場、主要な市場ドライバーと課題、バリュー チェーン分析などのミクロの詳細にまで及びます。当レポートは読者がパンデミックおよびロシア・ウクライナ戦争中に世界中でスポーツウェアレギンス市場シナリオがどのように変化したかを理解できるように定量的データと定性的データの両方を使用して、世界のスポーツウェアレギンス市場の包括的なイメージを提供することを目的としています。

分析の対象となる基準年は2021年で、市場の予測は2022年から2028年までのものです。

*** 市場細分化 ***

この調査ではスポーツウェアレギンス市場をセグメンテーションし、種類別 (男性、女性、子供)、用途別 (ネット販売、百貨店、専門店)、および地域別 (アジア太平洋、南北アメリカ、ヨーロッパ、および中東・アフリカ) の市場規模を予測しています。

・種類別区分:男性、女性、子供

・用途別区分:ネット販売、百貨店、専門店

・地域別区分
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東・アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

*** 各章の紹介 ***
第1章:スポーツウェアレギンスの範囲、調査方法など
第2章:エグゼクティブサマリー、世界のスポーツウェアレギンス市場規模 (販売量、売上) およびCAGR、地域別・種類別・用途別、2017年~2022年までの推移データ、および2028年までの市場予測
第3章:企業別スポーツウェアレギンスの販売量、売上、平均価格、グローバル市場シェア、および業界ランキング
第4章:地域別および国別のスポーツウェアレギンスの販売量と売上(米国、カナダ、ヨーロッパ、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ラテンアメリカ、中東・アフリカなど)
第5/6/7/8章:南北アメリカ、アジア太平洋、ヨーロッパ、中東・アフリカの国別、種類別の販売セグメント
第9章:市場動向、市場予測、機会、将来の市場に影響を与える経済動向の分析
第10章:製造コスト構造分析
第11章:販売チャンネル、販売業者および顧客
第12章:地域別、国別、種類別、用途別の世界のスポーツウェアレギンス市場規模予測
第13章:主要企業の包括的な企業プロファイル
第14章:調査結果と結論

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:スポーツウェアレギンスの年間販売量2017-2028、地域別現状・将来分析
・スポーツウェアレギンスの種類別セグメント:男性、女性、子供
・スポーツウェアレギンスの種類別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・スポーツウェアレギンスの用途別セグメント:ネット販売、百貨店、専門店
・スポーツウェアレギンスの用途別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界のスポーツウェアレギンス市場
・企業別のグローバルスポーツウェアレギンス市場データ:2020-2022年の年間販売量、市場シェア
・企業別のスポーツウェアレギンスの年間売上:2020-2022年の売上、市場シェア
・企業別のスポーツウェアレギンス販売価格
・主要企業のスポーツウェアレギンス生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

スポーツウェアレギンスの地域別レビュー
・地域別のスポーツウェアレギンス市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・主要国別のスポーツウェアレギンス市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・南北アメリカのスポーツウェアレギンス販売の成長
・アジア太平洋のスポーツウェアレギンス販売の成長
・ヨーロッパのスポーツウェアレギンス販売の成長
・中東・アフリカのスポーツウェアレギンス販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別のスポーツウェアレギンス販売量、売上(2017-2022)
・南北アメリカのスポーツウェアレギンスの種類別販売量
・南北アメリカのスポーツウェアレギンスの用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別のスポーツウェアレギンス販売量、売上(2017-2022)
・アジア太平洋のスポーツウェアレギンスの種類別販売量
・アジア太平洋のスポーツウェアレギンスの用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

ヨーロッパ市場
・ヨーロッパの国別のスポーツウェアレギンス販売量、売上(2017-2022)
・ヨーロッパのスポーツウェアレギンスの種類別販売量
・ヨーロッパのスポーツウェアレギンスの用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別のスポーツウェアレギンス販売量、売上(2017-2022)
・中東・アフリカのスポーツウェアレギンスの種類別販売量
・中東・アフリカのスポーツウェアレギンスの用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・スポーツウェアレギンスの製造コスト構造分析
・スポーツウェアレギンスの製造プロセス分析
・スポーツウェアレギンスの産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・スポーツウェアレギンスの主要なグローバル販売業者
・スポーツウェアレギンスの主要なグローバル顧客

地域別のスポーツウェアレギンス市場予測レビュー
・地域別のスポーツウェアレギンス市場規模予測(2023-2028)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・ヨーロッパの国別予測
・スポーツウェアレギンスの種類別市場規模予測
・スポーツウェアレギンスの用途別市場規模予測

主要企業分析
Adidas、 Under Armour、 American Eagle Outfitters、 Varley Clothing、 Lululemon、 Athleta、 Decathlon、 Nike、 Li Ning、 ANTA Sports Products、 Girlfriend Collective、 Spanx、 CSP International Fashion Group、 Gymshark、 H&M
・企業情報
・スポーツウェアレギンス製品
・スポーツウェアレギンス販売量、売上、価格、粗利益(2020-2022)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論

The global market for Sportswear Leggings is estimated to increase from US$ million in 2021 to reach US$ million by 2028, exhibiting a CAGR of % during 2022-2028. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19 and Russia-Ukraine War, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.
The APAC Sportswear Leggings market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
The United States Sportswear Leggings market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
The Europe Sportswear Leggings market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
The China Sportswear Leggings market is expected at value of US$ million in 2022 and grow at approximately % CAGR during 2022 and 2028.
Global key Sportswear Leggings players cover Adidas, Under Armour, American Eagle Outfitters, Varley Clothing and Lululemon, etc. In terms of revenue, the global largest two companies occupy a share nearly % in 2021.

[Report Coverage]
This latest report provides a deep insight into the global Sportswear Leggings market covering all its essential aspects. This ranges from a macro overview of the market to micro details of the market size, competitive landscape, development trend, niche market, key market drivers and challenges, value chain analysis, etc.
This report aims to provide a comprehensive picture of the global Sportswear Leggings market, with both quantitative and qualitative data, to help readers understand how the Sportswear Leggings market scenario changed across the globe during the pandemic and Russia-Ukraine War.
The base year considered for analyses is 2021, while the market estimates and forecasts are given from 2022 to 2028. The market estimates are provided in terms of revenue in USD millions and volume in K Units.

[Market Segmentation]
The study segments the Sportswear Leggings market and forecasts the market size by Type (Men, Women and Kid), by Application (Online Sales, Departmental Stores and Specialty Stores,), and region (APAC, Americas, Europe, and Middle East & Africa).
Segmentation by type
Men
Women
Kid
Segmentation by application
Online Sales
Departmental Stores
Specialty Stores
Segmentation by region
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
Major companies covered
Adidas
Under Armour
American Eagle Outfitters
Varley Clothing
Lululemon
Athleta
Decathlon
Nike
Li Ning
ANTA Sports Products
Girlfriend Collective
Spanx
CSP International Fashion Group
Gymshark
H&M

[Chapter Introduction]
Chapter 1: Scope of Sportswear Leggings, Research Methodology, etc.
Chapter 2: Executive Summary, global Sportswear Leggings market size (sales and revenue) and CAGR, Sportswear Leggings market size by region, by type, by application, historical data from 2017 to 2022, and forecast to 2028.
Chapter 3: Sportswear Leggings sales, revenue, average price, global market share, and industry ranking by company, 2017-2022
Chapter 4: Global Sportswear Leggings sales and revenue by region and by country. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Europe, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Latin America and Middle East & Africa.
Chapter 5, 6, 7, 8: Americas, APAC, Europe, Middle East & Africa, sales segment by country, by type, and type.
Chapter 9: Analysis of the current market trends, market forecast, opportunities and economic trends that are affecting the future marketplace
Chapter 10: Manufacturing cost structure analysis
Chapter 11: Sales channel, distributors, and customers
Chapter 12: Global Sportswear Leggings market size forecast by region, by country, by type, and application.
Chapter 13: Comprehensive company profiles of the leading players, including Adidas, Under Armour, American Eagle Outfitters, Varley Clothing, Lululemon, Athleta, Decathlon, Nike and Li Ning, etc.
Chapter 14: Research Findings and Conclusion

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Sportswear Leggings Annual Sales 2017-2028
2.1.2 World Current & Future Analysis for Sportswear Leggings by Geographic Region, 2017, 2022 & 2028
2.1.3 World Current & Future Analysis for Sportswear Leggings by Country/Region, 2017, 2022 & 2028
2.2 Sportswear Leggings Segment by Type
2.2.1 Men
2.2.2 Women
2.2.3 Kid
2.3 Sportswear Leggings Sales by Type
2.3.1 Global Sportswear Leggings Sales Market Share by Type (2017-2022)
2.3.2 Global Sportswear Leggings Revenue and Market Share by Type (2017-2022)
2.3.3 Global Sportswear Leggings Sale Price by Type (2017-2022)
2.4 Sportswear Leggings Segment by Application
2.4.1 Online Sales
2.4.2 Departmental Stores
2.4.3 Specialty Stores
2.5 Sportswear Leggings Sales by Application
2.5.1 Global Sportswear Leggings Sale Market Share by Application (2017-2022)
2.5.2 Global Sportswear Leggings Revenue and Market Share by Application (2017-2022)
2.5.3 Global Sportswear Leggings Sale Price by Application (2017-2022)
3 Global Sportswear Leggings by Company
3.1 Global Sportswear Leggings Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Sportswear Leggings Annual Sales by Company (2020-2022)
3.1.2 Global Sportswear Leggings Sales Market Share by Company (2020-2022)
3.2 Global Sportswear Leggings Annual Revenue by Company (2020-2022)
3.2.1 Global Sportswear Leggings Revenue by Company (2020-2022)
3.2.2 Global Sportswear Leggings Revenue Market Share by Company (2020-2022)
3.3 Global Sportswear Leggings Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Sportswear Leggings Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Sportswear Leggings Product Location Distribution
3.4.2 Players Sportswear Leggings Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2020-2022)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Sportswear Leggings by Geographic Region
4.1 World Historic Sportswear Leggings Market Size by Geographic Region (2017-2022)
4.1.1 Global Sportswear Leggings Annual Sales by Geographic Region (2017-2022)
4.1.2 Global Sportswear Leggings Annual Revenue by Geographic Region
4.2 World Historic Sportswear Leggings Market Size by Country/Region (2017-2022)
4.2.1 Global Sportswear Leggings Annual Sales by Country/Region (2017-2022)
4.2.2 Global Sportswear Leggings Annual Revenue by Country/Region
4.3 Americas Sportswear Leggings Sales Growth
4.4 APAC Sportswear Leggings Sales Growth
4.5 Europe Sportswear Leggings Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Sportswear Leggings Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Sportswear Leggings Sales by Country
5.1.1 Americas Sportswear Leggings Sales by Country (2017-2022)
5.1.2 Americas Sportswear Leggings Revenue by Country (2017-2022)
5.2 Americas Sportswear Leggings Sales by Type
5.3 Americas Sportswear Leggings Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Sportswear Leggings Sales by Region
6.1.1 APAC Sportswear Leggings Sales by Region (2017-2022)
6.1.2 APAC Sportswear Leggings Revenue by Region (2017-2022)
6.2 APAC Sportswear Leggings Sales by Type
6.3 APAC Sportswear Leggings Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Sportswear Leggings by Country
7.1.1 Europe Sportswear Leggings Sales by Country (2017-2022)
7.1.2 Europe Sportswear Leggings Revenue by Country (2017-2022)
7.2 Europe Sportswear Leggings Sales by Type
7.3 Europe Sportswear Leggings Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Sportswear Leggings by Country
8.1.1 Middle East & Africa Sportswear Leggings Sales by Country (2017-2022)
8.1.2 Middle East & Africa Sportswear Leggings Revenue by Country (2017-2022)
8.2 Middle East & Africa Sportswear Leggings Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Sportswear Leggings Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Sportswear Leggings
10.3 Manufacturing Process Analysis of Sportswear Leggings
10.4 Industry Chain Structure of Sportswear Leggings
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Sportswear Leggings Distributors
11.3 Sportswear Leggings Customer
12 World Forecast Review for Sportswear Leggings by Geographic Region
12.1 Global Sportswear Leggings Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Sportswear Leggings Forecast by Region (2023-2028)
12.1.2 Global Sportswear Leggings Annual Revenue Forecast by Region (2023-2028)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Sportswear Leggings Forecast by Type
12.7 Global Sportswear Leggings Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Adidas
13.1.1 Adidas Company Information
13.1.2 Adidas Sportswear Leggings Product Offered
13.1.3 Adidas Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.1.4 Adidas Main Business Overview
13.1.5 Adidas Latest Developments
13.2 Under Armour
13.2.1 Under Armour Company Information
13.2.2 Under Armour Sportswear Leggings Product Offered
13.2.3 Under Armour Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.2.4 Under Armour Main Business Overview
13.2.5 Under Armour Latest Developments
13.3 American Eagle Outfitters
13.3.1 American Eagle Outfitters Company Information
13.3.2 American Eagle Outfitters Sportswear Leggings Product Offered
13.3.3 American Eagle Outfitters Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.3.4 American Eagle Outfitters Main Business Overview
13.3.5 American Eagle Outfitters Latest Developments
13.4 Varley Clothing
13.4.1 Varley Clothing Company Information
13.4.2 Varley Clothing Sportswear Leggings Product Offered
13.4.3 Varley Clothing Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.4.4 Varley Clothing Main Business Overview
13.4.5 Varley Clothing Latest Developments
13.5 Lululemon
13.5.1 Lululemon Company Information
13.5.2 Lululemon Sportswear Leggings Product Offered
13.5.3 Lululemon Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.5.4 Lululemon Main Business Overview
13.5.5 Lululemon Latest Developments
13.6 Athleta
13.6.1 Athleta Company Information
13.6.2 Athleta Sportswear Leggings Product Offered
13.6.3 Athleta Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.6.4 Athleta Main Business Overview
13.6.5 Athleta Latest Developments
13.7 Decathlon
13.7.1 Decathlon Company Information
13.7.2 Decathlon Sportswear Leggings Product Offered
13.7.3 Decathlon Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.7.4 Decathlon Main Business Overview
13.7.5 Decathlon Latest Developments
13.8 Nike
13.8.1 Nike Company Information
13.8.2 Nike Sportswear Leggings Product Offered
13.8.3 Nike Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.8.4 Nike Main Business Overview
13.8.5 Nike Latest Developments
13.9 Li Ning
13.9.1 Li Ning Company Information
13.9.2 Li Ning Sportswear Leggings Product Offered
13.9.3 Li Ning Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.9.4 Li Ning Main Business Overview
13.9.5 Li Ning Latest Developments
13.10 ANTA Sports Products
13.10.1 ANTA Sports Products Company Information
13.10.2 ANTA Sports Products Sportswear Leggings Product Offered
13.10.3 ANTA Sports Products Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.10.4 ANTA Sports Products Main Business Overview
13.10.5 ANTA Sports Products Latest Developments
13.11 Girlfriend Collective
13.11.1 Girlfriend Collective Company Information
13.11.2 Girlfriend Collective Sportswear Leggings Product Offered
13.11.3 Girlfriend Collective Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.11.4 Girlfriend Collective Main Business Overview
13.11.5 Girlfriend Collective Latest Developments
13.12 Spanx
13.12.1 Spanx Company Information
13.12.2 Spanx Sportswear Leggings Product Offered
13.12.3 Spanx Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.12.4 Spanx Main Business Overview
13.12.5 Spanx Latest Developments
13.13 CSP International Fashion Group
13.13.1 CSP International Fashion Group Company Information
13.13.2 CSP International Fashion Group Sportswear Leggings Product Offered
13.13.3 CSP International Fashion Group Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.13.4 CSP International Fashion Group Main Business Overview
13.13.5 CSP International Fashion Group Latest Developments
13.14 Gymshark
13.14.1 Gymshark Company Information
13.14.2 Gymshark Sportswear Leggings Product Offered
13.14.3 Gymshark Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.14.4 Gymshark Main Business Overview
13.14.5 Gymshark Latest Developments
13.15 H&M
13.15.1 H&M Company Information
13.15.2 H&M Sportswear Leggings Product Offered
13.15.3 H&M Sportswear Leggings Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.15.4 H&M Main Business Overview
13.15.5 H&M Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



★調査レポート[世界のスポーツウェアレギンス市場予測 2022年-2028年] (コード:LP22DC1979)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のスポーツウェアレギンス市場予測 2022年-2028年]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆