世界の浄水器市場(〜2030年)

【英語タイトル】Global Water Purifier Market Research Report Forecast to 2030

Market Research Futureが出版した調査資料(MRF23JUN016)・商品コード:MRF23JUN016
・発行会社(調査会社):Market Research Future
・発行日:2023年4月
・ページ数:100
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業装置
◆販売価格オプション(消費税別)
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❖ レポートの概要 ❖

Market Research Future社の本調査レポートは、浄水器の世界市場について総合的に分析し、今後の市場動向を予測した資料です。本書は、エグゼクティブサマリー、イントロダクション、調査手法、市場インサイト、市場動向、市場要因分析、製品別(RO浄水器、UV浄水器、活性炭フィルタ型浄水器)分析、エンドユーザー別(家庭、商業)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、その他地域)分析、競争状況、企業情報などの項目を掲載しています。なお、主要企業として、Panasonic Corporation(Japan)、Xiaomi Inc.(China)、A. O. Smith(US)、Coway Co ltd(South Korea)、BWT AG(Austria)、Culligan(US)、EcoWater Systems LLC(US)などの情報が含まれています。
・エグゼクティブサマリー
・イントロダクション
・調査手法
・市場インサイト
・市場動向
・市場要因分析
・世界の浄水器市場規模:製品別
- RO浄水器の市場規模
- UV浄水器の市場規模
- 活性炭フィルタ型浄水器の市場規模
・世界の浄水器市場規模:エンドユーザー別
- 家庭における市場規模
- 商業における市場規模
・世界の浄水器市場規模:地域別
- 北米の浄水器市場規模
- ヨーロッパの浄水器市場規模
- アジア太平洋の浄水器市場規模
- その他地域の浄水器市場規模
・競争状況
・企業情報

浄水器の2030年までの市場予測

市場概要:
浄水器は、河川、湖沼、井戸などの水源から飲料水を浄化する装置です。危険な細菌や寄生虫を除去し、水を安全に飲めるようにします。浄水器は、家庭や企業、災害の影響を受けた地域や飲料水が不足している地域で主に使用されます。ポイント・オブ・ユース・ウォーターとも呼ばれます。
WHOは、不純物を含んだ水を飲むことのリスクなど、健康と安全について人々を教育するキャンペーンを実施しています。WHOによると、水、衛生設備、衛生の不備が原因で、世界中で毎年40億件の下痢が発生しています。コレラ、下痢、赤痢、腸チフスなどの病気は、汚染された水の摂取と関連しています。こうした疾病の増加により、浄水器とフィルターの需要が高まっています。

セグメント概要:
世界の浄水器システム市場は、RO、UV、活性炭フィルターの3つの製品タイプに分けられます。世界的な人口増加と都市化が安全な飲料水需要の原動力となり、浄水器の使用が増加しています。
製薬業界の成長も、清潔な飲料水需要の増加に寄与しています。市場はさらに、住宅用と商業用の最終用途に細分化されます。

地域分析:
世界の浄水器市場を支配しているのはアジア太平洋地域であり、特に中国やインドのような国の人口密度が高いことがその理由です。同市場は、商業需要の増加、浄水への嗜好、政府プログラムにより、近年著しい成長を遂げています。これらの地域における人口の増加は、市場をさらに牽引すると予想されます。インドは、経済発展、清潔な水に対する政府の取り組み、人口増加により、浄水器の需要が大きい。例えば、インド政府の「Jal Shuddhi」プログラムは、パンジャブ州、ラジャスタン州、アンドラ・プラデシュ州、カルナータカ州などで、水が汚染された村に浄水器を設置することにより、47百万人に浄化された水を提供することを目的としています。
北米もまた、家庭用製品の需要拡大、清潔な水の不足、人口の増加といった要因によって、世界の浄水器市場で大きなシェアを占めています。米国は北米最大の市場であり、水を媒介とする病気に対する意識の高まりや、社会全体における最適な水の使用に対する関心の高まりがその要因となっています。

主要企業:
この市場調査における主要企業には、Panasonic Corporation (Japan), Xiaomi Inc. (China), A. O. Smith (US), Coway Co ltd (South Korea), and Unilever (UK) dominate the global market
Prominent players in the global water purifier market include Eureka Forbes (India), BWT AG (Austria), Culligan (US), EcoWater Systems LLC (US) and Brita LP (US)などが含まれます。

新型コロナウイルスの影響:
新型コロナウイルスの大流行は、逆浸透(RO)水処理システム部品市場に好影響をもたらしました。世界保健機関(WHO)によると、このウイルスは飲料水や廃水を通じて急速に拡散するため、パンデミックの間、RO水処理システムの採用が増加しました。にもかかわらず、2020年の浄水需要はパンデミック前に比べて減少する見込みです。
ウイルスは飲料水からは検出されておらず、現在のところ水道へのリスクは低いと考えられています。安全な水道水や集中型の水処理システムがない地域では、限外ろ過やナノメンブレンフィルター、紫外線照射フィルターなどの家庭用水処理技術が、ウイルスの除去や破壊に効果的であることが証明されています。パンデミックの地域的な影響はさまざまですが、アジア、ヨーロッパ、北米、南米諸国などに大きな影響を及ぼしています。それぞれの国には独自の課題があり、浄水器メーカーは労働力の減少、生産上の課題、健康安全上の懸念などの困難に直面しています。パンデミックが収まった後、完全な回復には数ヶ月かかるかもしれません。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY 17

1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS 19

1.1.1 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY PRODUCT TYPE 20

1.1.2 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY END USE 21

1.1.3 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY REGION 22

2 MARKET INTRODUCTION 23

2.1 SCOPE OF THE STUDY 23

2.2 RESEARCH OBJECTIVE 23

2.3 MARKET STRUCTURE 24

2.4 KEY BUYING CRITERIA 24

3 RESEARCH METHODOLOGY 25

3.1 RESEARCH PROCESS 25

3.2 PRIMARY RESEARCH 26

3.3 SECONDARY RESEARCH 27

3.4 MARKET SIZE ESTIMATION 28

3.5 FORECAST MODEL 29

3.6 LIST OF ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 30

4 MARKET INSIGHTS 31

5 MARKET DYNAMICS 33

5.1 INTRODUCTION 33

5.2 DRIVERS 34

5.2.1 INCREASING AWARENESS ABOUT WATER-BORNE DISEASES 34

5.2.2 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS IN WATER PURIFIERS 34

5.2.3 DRIVERS IMPACT ANALYSIS 35

5.3 RESTRAINT 35

5.3.1 HIGH EQUIPMENT AND MAINTENANCE COSTS 35

5.3.2 RESTRAINT IMPACT ANALYSIS 36

5.4 OPPORTUNITY 36

5.4.1 INCREASING PER CAPITA DISPOSABLE INCOME IN ASIA-PACIFIC 36

6 MARKET FACTOR ANALYSIS 37

6.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 37

6.1.1 RAW MATERIAL SUPPLY 37

6.1.2 MANUFACTURING 38

6.1.3 DISTRIBUTION 38

6.1.4 OPERATION & MAINTENANCE 38

6.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 39

6.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 39

6.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 40

6.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES 40

6.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 40

6.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 40

6.3 IMPACT OF THE COVID-19 OUTBREAK ON GLOBAL WATER PURIFIER MARKET 41

6.3.1 OVERVIEW 41

6.3.2 IMPACT ON PRODUCTION 41

6.3.2.1 A.O. SMITH: 42

6.3.2.2 PENTAIR PLC: 42

6.3.2.3 3M.: 42

6.3.2.4 UNILEVER: 42

6.3.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 42

6.3.4 IMPACT ON AVAILABILITY OF RAW MATERIAL 42

6.3.5 CASH FLOW CONSTRAINTS 43

6.3.6 IMPACT ON WORLD TRADE 43

7 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY PRODUCT TYPE 44

7.1 OVERVIEW 44

7.1.1 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 45

7.2 RO WATER PURIFIERS 46

7.2.1 RO WATER PURIFIERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 46

7.3 UV WATER PURIFIERS 47

7.3.1 UV WATER PURIFIERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 47

7.4 ACTIVATED CARBON FILTERS 48

7.4.1 ACTIVATED CARBON FILTERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 48

8 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY END USE 49

8.1 OVERVIEW 49

8.1.1 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY END USE, 2022–2030 50

8.2 RESIDENTIAL 51

8.2.1 OFFLINE SALES 51

8.2.2 ONLINE SALES 51

8.2.3 RESIDENTIAL: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 51

8.3 COMMERCIAL 52

8.3.1 OFFLINE SALES 52

8.3.2 ONLINE SALES 52

8.3.3 COMMERCIAL: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 52

9 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY REGION 53

9.1 OVERVIEW 53

9.1.1 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 54

9.2 NORTH AMERICA 55

9.2.1 NORTH AMERICA WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2022–2030 56

9.2.2 US 57

9.2.3 CANADA 58

9.3 EUROPE 59

9.3.1 EUROPE WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2022–2030 60

9.3.2 GERMANY 61

9.3.3 UK 62

9.3.4 FRANCE 63

9.3.5 SPAIN 64

9.3.6 REST OF EUROPE 65

9.4 ASIA-PACIFIC 66

9.4.1 ASIA-PACIFIC WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2022–2030 67

9.4.2 CHINA 68

9.4.3 JAPAN 69

9.4.4 SOUTH KOREA 70

9.4.5 INDIA 71

9.4.6 SOUTHEAST ASIA 72

9.4.7 REST OF ASIA-PACIFIC 73

9.5 REST OF THE WORLD 74

9.5.1 REST OF THE WORLD WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 75

9.5.2 LATIN AMERICA 76

9.5.3 MIDDLE EAST & AFRICA 77

10 COMPETITIVE LANDSCAPE 78

10.1 COMPETITIVE OVERVIEW 78

10.2 COMPETITIVE BENCHMARKING 79

10.3 MARKET SHARE ANALYSIS 81

10.4 KEY DEVELOPMENTS IN THE GLOBAL WATER PURIFIER MARKET 81

10.4.1 KEY DEVELOPMENTS: MERGERS & ACQUISITIONS 81

10.4.2 KEY DEVELOPMENTS: COLLABORATION 82

10.4.3 KEY DEVELOPMENTS: CONTRACTS & AGREEMENTS 83

10.4.4 KEY DEVELOPMENTS: PARTNERSHIP 83

10.4.5 KEY DEVELOPMENTS: EXPANSION 83

10.4.6 KEY DEVELOPMENTS: PRODUCT LAUNCH 84

11 COMPANY PROFILES 85

11.1 PANASONIC CORPORATION 85

11.1.1 COMPANY OVERVIEW 85

11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 86

11.1.3 PRODUCTS OFFERED 87

11.1.4 KEY DEVELOPMENTS 87

11.1.5 SWOT ANALYSIS 88

11.1.6 KEY STRATEGIES 88

11.2 COWAY CO., LTD. 89

11.2.1 COMPANY OVERVIEW 89

11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 89

11.2.3 PRODUCTS OFFERED 90

11.2.4 KEY DEVELOPMENTS 91

11.2.5 SWOT ANALYSIS 91

11.2.6 KEY STRATEGIES 91

11.3 XIAOMI INC. 92

11.3.1 COMPANY OVERVIEW 92

11.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 92

11.3.3 PRODUCTS OFFERED 92

11.3.4 KEY DEVELOPMENTS 93

11.3.5 SWOT ANALYSIS 93

11.3.6 KEY STRATEGIES 93

11.4 A. O. SMITH (A. O. SMITH CORPORATION) 94

11.4.1 COMPANY OVERVIEW 94

11.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 95

11.4.3 PRODUCTS OFFERED 95

11.4.4 KEY DEVELOPMENTS 96

11.4.5 SWOT ANALYSIS 97

11.4.6 KEY STRATEGIES 97

11.5 UNILEVER 98

11.5.1 COMPANY OVERVIEW 98

11.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 99

11.5.3 PRODUCTS OFFERED 99

11.5.4 KEY DEVELOPMENTS 100

11.5.5 SWOT ANALYSIS 101

11.5.6 KEY STRATEGIES 101

11.6 EUREKA FORBES 102

11.6.1 COMPANY OVERVIEW 102

11.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 103

11.6.3 PRODUCTS OFFERED 104

11.6.4 KEY DEVELOPMENTS 104

11.6.5 SWOT ANALYSIS 105

11.6.6 KEY STRATEGIES 105

11.7 BWT AG 106

11.7.1 COMPANY OVERVIEW 106

11.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 106

11.7.3 PRODUCTS OFFERED 107

11.7.4 KEY DEVELOPMENTS 107

11.7.5 KEY STRATEGIES 107

11.8 CULLIGAN 108

11.8.1 COMPANY OVERVIEW 108

11.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 108

11.8.3 PRODUCTS OFFERED 109

11.8.4 KEY DEVELOPMENTS 109

11.8.5 KEY STRATEGIES 109

11.9 ECOWATER SYSTEMS LLC 110

11.9.1 COMPANY OVERVIEW 110

11.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 110

11.9.3 PRODUCTS OFFERED 111

11.9.4 KEY DEVELOPMENTS 111

11.9.5 KEY STRATEGIES 111

11.10 BRITA, LP 112

11.10.1 COMPANY OVERVIEW 112

11.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 112

11.10.3 PRODUCTS OFFERED 113

11.10.4 KEY DEVELOPMENTS 113

11.10.5 KEY STRATEGIES 113

11.11 3M 114

11.11.1 COMPANY OVERVIEW 114

11.11.2 FINANCIAL OVERVIEW 115

11.11.3 PRODUCTS OFFERED 116

11.11.4 KEY DEVELOPMENTS 116

11.11.5 SWOT ANALYSIS 117

11.11.6 KEY STRATEGIES 117

11.12 PENTAIR PLC 118

11.12.1 COMPANY OVERVIEW 118

11.12.2 FINANCIAL OVERVIEW 119

11.12.3 PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED 120

11.12.4 KEY DEVELOPMENTS 120

11.12.5 SWOT ANALYSIS 121

11.12.6 KEY STRATEGIES 121

11.13 MITSUBISHI CHEMICAL CORPORATION 122

11.13.1 COMPANY OVERVIEW 122

11.13.2 FINANCIAL OVERVIEW 123

11.13.3 PRODUCTS OFFERED 124

11.13.4 KEY DEVELOPMENTS 124

11.13.5 SWOT ANALYSIS 125

11.13.6 KEY STRATEGIES 125

11.14 TORAY INDUSTRIES, INC. 126

11.14.1 COMPANY OVERVIEW 126

11.14.2 FINANCIAL OVERVIEW 127

11.14.3 PRODUCTS OFFERED 127

11.14.4 KEY DEVELOPMENTS 128

11.14.5 SWOT ANALYSIS 128

11.14.6 KEY STRATEGIES 128

11.15 KONINKLIJKE PHILIPS N.V. 129

11.15.1 COMPANY OVERVIEW 129

11.15.2 FINANCIAL OVERVIEW 130

11.15.3 PRODUCTS OFFERED 130

11.15.4 KEY DEVELOPMENTS 131

11.15.5 SWOT ANALYSIS 131

11.15.6 KEY STRATEGIES 131

11.16 ENMETEC GMBH 132

11.16.1 COMPANY OVERVIEW 132

11.16.2 FINANCIAL OVERVIEW 132

11.16.3 PRODUCTS OFFERED 133

11.16.4 KEY DEVELOPMENTS 133

11.16.5 KEY STRATEGIES 133

11.17 CARRIER MIDEA INDIA 134

11.17.1 COMPANY OVERVIEW 134

11.17.2 FINANCIAL OVERVIEW 134

11.17.3 PRODUCTS OFFERED 135

11.17.4 KEY DEVELOPMENTS 135

11.17.5 KEY STRATEGIES 135

11.18 KENT RO SYSTEMS LTD. 136

11.18.1 COMPANY OVERVIEW 136

11.18.2 FINANCIAL OVERVIEW 136

11.18.3 PRODUCTS OFFERED 137

11.18.4 KEY DEVELOPMENTS 139

11.18.5 KEY STRATEGIES 139

11.19 LIVPURE PVT. LTD. 140

11.19.1 COMPANY OVERVIEW 140

11.19.2 FINANCIAL OVERVIEW 140

11.19.3 PRODUCTS OFFERED 141

11.19.4 KEY DEVELOPMENTS 142

11.19.5 KEY STRATEGIES 142

11.20 SHENZHEN ANGEL DRINKING WATER EQUIPMENT CO., LTD. 143

11.20.1 COMPANY OVERVIEW 143

11.20.2 FINANCIAL OVERVIEW 143

11.20.3 PRODUCTS OFFERED 144

11.20.4 KEY DEVELOPMENTS 144

11.20.5 KEY STRATEGIES 144

11.21 NINGBO LAMO DRINKING WATER EQUIPMENT CO., LTD 145

11.21.1 COMPANY OVERVIEW 145

11.21.2 FINANCIAL OVERVIEW 145

11.21.3 PRODUCTS OFFERED 146

11.21.4 KEY DEVELOPMENTS 146

11.21.5 KEY STRATEGIES 146

12 APPENDIX 147

12.1 REFERENCES 147

LIST OF TABLES

TABLE 1 PRIMARY INTERVIEWS 26

TABLE 2 LIST OF ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 30

TABLE 3 GDP PER CAPITA IN DEVELOPING NATIONS (USD) 36

TABLE 4 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 45

TABLE 5 CONTAMINANTS REMOVED BY HOUSEHOLD REVERSE OSMOSIS UNITS 46

TABLE 6 RO WATER PURIFIERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 (USD MILLION) 46

TABLE 7 UV WATER PURIFIERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 (USD MILLION) 47

TABLE 8 ACTIVATED CARBON FILTERS: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 (USD MILLION) 48

TABLE 9 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 50

TABLE 10 RESIDENTIAL: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 (USD MILLION) 51

TABLE 11 COMMERCIAL: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 (USD MILLION) 52

TABLE 12 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 (USD MILLION) 54

TABLE 13 NORTH AMERICA: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2022–2030 (USD MILLION) 56

TABLE 14 NORTH AMERICA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 56

TABLE 15 NORTH AMERICA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 56

TABLE 16 US: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 57

TABLE 17 US: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 57

TABLE 18 CANADA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 58

TABLE 19 CANADA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 58

TABLE 20 EUROPE: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2022–2030 (USD MILLION) 60

TABLE 21 EUROPE: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 60

TABLE 22 EUROPE: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 61

TABLE 23 GERMANY: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 61

TABLE 24 GERMANY: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 61

TABLE 25 UK: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 62

TABLE 26 UK: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 62

TABLE 27 FRANCE: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 63

TABLE 28 FRANCE: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 63

TABLE 29 SPAIN: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 64

TABLE 30 SPAIN: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 64

TABLE 31 REST OF EUROPE: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 65

TABLE 32 REST OF EUROPE: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 65

TABLE 33 ASIA-PACIFIC: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY COUNTRY, 2022–2030 (USD MILLION) 67

TABLE 34 ASIA-PACIFIC: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 67

TABLE 35 ASIA-PACIFIC: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 68

TABLE 36 CHINA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 68

TABLE 37 CHINA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 68

TABLE 38 JAPAN: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 69

TABLE 39 JAPAN: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 69

TABLE 40 SOUTH KOREA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 70

TABLE 41 SOUTH KOREA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 70

TABLE 42 INDIA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 71

TABLE 43 INDIA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 71

TABLE 44 SOUTHEAST ASIA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 72

TABLE 45 SOUTHEAST ASIA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 72

TABLE 46 REST OF ASIA-PACIFIC: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 73

TABLE 47 REST OF ASIA-PACIFIC: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 73

TABLE 48 REST OF THE WORLD: MARKET ESTIMATES & FORECAST, BY REGION, 2022–2030 (USD MILLION) 75

TABLE 49 REST OF THE WORLD: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 75

TABLE 50 REST OF THE WORLD: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 75

TABLE 51 LATIN AMERICA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 76

TABLE 52 LATIN AMERICA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 76

TABLE 53 MIDDLE EAST & AFRICA: MARKET ESTIMATES, BY PRODUCT TYPE, 2022–2030 (USD MILLION) 77

TABLE 54 MIDDLE EAST & AFRICA: MARKET ESTIMATES, BY END USE, 2022–2030 (USD MILLION) 77

TABLE 55 KEY DEVELOPMENTS: MERGERS & ACQUISITIONS 81

TABLE 56 KEY DEVELOPMENTS: COLLABORATION 82

TABLE 57 KEY DEVELOPMENTS: CONTRACTS & AGREEMENTS 83

TABLE 58 KEY DEVELOPMENTS: PARTNERSHIP 83

TABLE 59 KEY DEVELOPMENTS: EXPANSION 83

TABLE 60 KEY DEVELOPMENTS: PRODUCT LAUNCH 84

TABLE 61 PANASONIC CORPORATION: PRODUCTS OFFERED 87

TABLE 62 PANASONIC CORPORATION: KEY DEVELOPMENTS 87

TABLE 63 COWAY CO., LTD.: PRODUCTS OFFERED 90

TABLE 64 COWAY CO., LTD.: KEY DEVELOPMENTS 91

TABLE 65 XIAOMI INC.: PRODUCTS OFFERED 92

TABLE 66 XIAOMI INC.: KEY DEVELOPMENTS 93

TABLE 67 A. O. SMITH: PRODUCTS OFFERED 95

TABLE 68 A. O. SMITH: KEY DEVELOPMENTS 96

TABLE 69 UNILEVER: PRODUCTS OFFERED 99

TABLE 70 UNILEVER: KEY DEVELOPMENTS 100

TABLE 71 EUREKA FORBES: PRODUCTS OFFERED 104

TABLE 72 BWT AG: PRODUCTS OFFERED 107

TABLE 73 CULLIGAN: PRODUCTS OFFERED 109

TABLE 74 CULLIGAN: KEY DEVELOPMENTS 109

TABLE 75 ECOWATER SYSTEMS LLC: PRODUCTS OFFERED 111

TABLE 76 BRITA, LP: PRODUCTS OFFERED 113

TABLE 77 BRITA, LP: KEY DEVELOPMENTS 113

TABLE 78 3M: PRODUCTS OFFERED 116

TABLE 79 3M: KEY DEVELOPMENTS 116

TABLE 80 PENTAIR PLC: PRODUCTS/SOLUTIONS/SERVICES OFFERED 120

TABLE 81 PENTAIR PLC: KEY DEVELOPMENTS 120

TABLE 82 MITSUBISHI CHEMICAL CORPORATION: PRODUCTS OFFERED 124

TABLE 83 MITSUBISHI CHEMICAL CORPORATION: KEY DEVELOPMENTS 124

TABLE 84 TORAY INDUSTRIES, INC.: PRODUCTS OFFERED 127

TABLE 85 TORAY INDUSTRIES, INC.: KEY DEVELOPMENTS 128

TABLE 86 KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: PRODUCTS OFFERED 130

TABLE 87 KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: KEY DEVELOPMENTS 131

TABLE 88 ENMETEC GMBH: PRODUCTS OFFERED 133

TABLE 89 CARRIER MIDEA INDIA: PRODUCTS OFFERED 135

TABLE 90 KENT RO SYSTEMS LTD.: PRODUCTS OFFERED 137

TABLE 91 KENT RO SYSTEMS LTD: KEY DEVELOPMENTS 139

TABLE 92 LIVPURE PVT. LTD.: PRODUCTS OFFERED 141

TABLE 93 LIVPURE PVT. LTD.: KEY DEVELOPMENTS 142

TABLE 94 SHENZHEN ANGEL DRINKING WATER EQUIPMENT CO., LTD.: PRODUCTS OFFERED 144

TABLE 95 NINGBO LAMO DRINKING WATER EQUIPMENT CO., LTD.: PRODUCTS OFFERED 146

TABLE 96 NINGBO LAMO DRINKING WATER EQUIPMENT CO., LTD.: KEY DEVELOPMENTS 146

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