世界のグルテンフリー菓子市場2023年-2032年:製品種類別(グルテンフリークッキー、グルテンフリーケーキ、グルテンフリーチョコレート、ベーキングミックス、その他)、価格帯別(エコノミー、ミッドレンジ、高級品)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、医薬品・ドラッグストア、オンライン販売チャネル、その他)

【英語タイトル】Gluten Free Confectionary Market By Product Type (Gluten-free cookies, Gluten-free cakes, Gluten-free chocolates, Baking mixes, Others), By Price Point (Economy, Mid-Range, Luxury), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Convenience Stores, Pharmaceutical and Drug Stores, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23OCT075)・商品コード:ALD23OCT075
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年8月
・ページ数:433
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥535,500見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥859,500見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,440,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

グルテンフリー菓子市場とは、グルテンを含まない甘いお菓子やデザートの製造に重点を置く菓子産業の一分野を指します。グルテンは小麦、大麦、ライ麦に含まれるタンパク質で、グルテン関連疾患を持つ人やグルテン除去食を実践している人は、菓子類を含むグルテンを含む製品を避ける必要があります。
グルテンフリー菓子市場は、チョコレート、キャンディー、クッキー、ケーキ、その他のスイーツなど、製品のラインナップの拡大を目の当たりにしてきました。このような入手しやすさと種類の増加は、より多くの消費者をこの市場に引き付けています。グルテンフリー菓子市場には、技術革新と製品開発の機会が十分にあります。メーカーは、進化する消費者の嗜好に対応し、グルテンフリー製品の味と品質を向上させるために、新しい素材、風味、食感を探求するかもしれません。

さらに、スーパーマーケット、専門店、オンライン・プラットフォームなど、さまざまな小売チャネルでグルテンフリー菓子製品を入手できるようになったことも、大きな成長機会をもたらしています。メーカー各社はこうしたチャネルを活用することで、より幅広い消費者層にリーチし、市場での存在感を高めることができる。さらに、グルテンフリー菓子市場にはグローバル展開の機会もあります。様々な地域でグルテンフリー製品に対する需要が伸びています。グルテン関連疾患に対する認識が世界中に広まるにつれて、メーカーは新たな市場に進出し、顧客基盤を多様化させる可能性があります。

グルテンフリー製品の入手可能性は近年著しく高まっており、大規模メーカーとニッチブランドの両方が提供するグルテンフリー菓子の選択肢の幅が広がっています。小売業者は、消費者の需要の増加に対応するため、オフライン・オンラインを問わず、グルテンフリー製品専用の棚スペースを設けています。Eコマース・プラットフォームは、世界中の消費者がグルテンフリー菓子製品を入手しやすくする上で重要な役割を果たしています。

しかし、菓子類を含むグルテンフリー製品は、グルテンを含む製品に比べて価格が高い場合が多い。グルテンフリーの代替原料のコスト、特殊な製造工程、認証要件などが、高価格の一因となっています。このようなコストの壁が、一部の消費者にとってグルテンフリー菓子の購入しやすさ、入手しやすさ を制限しているのかもしれません。グルテンを含まないため、グルテンフリー菓子製品に求められる食感や品質を実現するのが難しい。メーカー各社は、こうした課題を克服し、味や食感においてグルテン含有製品と遜色のないグルテンフリー製品を提供するために、研究開発に投資する必要があります。

グルテンフリー菓子市場は、製品タイプ、価格帯、流通チャネル、地域によって区分されます。製品タイプ別では、グルテンフリークッキー、グルテンフリーケーキ、グルテンフリーチョコレート、ベーキングミックス、その他に分類されています。 価格帯別では、エコノミー、ミッドレンジ、ラグジュアリーに分類されまsy。 流通チャネル別では、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、医薬品・ドラッグストア、オンライン販売チャネル、その他い分類されています。地域別では、北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)、ヨーロッパ(フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、イギリス、その他のヨーロッパ地域)、アジア太平洋地域(中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域)、中南米・中東・アフリカ(ブラジル、サウジアラビア、南アフリカ、トルコ、その他の中南米・中東・アフリカ地域)にわたって分析しています。
同市場で事業を展開する主要企業は、合併、製品投入、買収、提携、パートナーシップなどの主要市場戦略に注力しています。また、競争の激しい市場において営業権を維持するため、市場リーチの強化にも注力しています。グルテンフリー菓子市場の主要企業には、Bob's Red Mill Natural Foods, Inc.、Pamelas Products、Simple Mills, Inc.、Unreal Brands Inc.、Hail Merry LLC、SmartSweets Inc.、King Arthur Baking Company, Inc.、MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.、The GFB: Gluten Free Bar、Conagra Brands, Inc.などがあります。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのグルテンフリー製菓市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、有力なグルテンフリー製菓市場機会を特定します。
主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
グルテンフリー菓子市場の細分化に関する詳細な分析により、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別のグルテンフリー菓子市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの更新可能です*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります)
無料のアップデートとして、購入前または購入後に、5社の会社概要を追加可能です。
アナリストによる16時間のサポート可能です。* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ可能です。* (レポートの範囲またはセグメントが要件と一致しない場合、20% は 3 営業日の無料作業に相当し、1 回適用されます。)
5ユーザー・エンタープライズユーザーライセンスの無料データパック可能です。(Excel版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料更新可能です。
24時間優先対応可能です。
産業の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供します。

本レポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールが必要です。)
ブランドシェア分析
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)

主要市場セグメント

製品タイプ別
グルテンフリークッキー
グルテンフリーケーキ
グルテンフリーチョコレート
ベーキングミックス
その他

価格帯別
エコノミー
ミッドレンジ
ラグジュアリー

流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
医薬品・ドラッグストア
オンライン販売チャネル
その他

地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
中南米・中東・アフリカ
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
トルコ
その他の地域

主な市場プレイヤー
King Arthur Baking Company, Inc.
Unreal Brands Inc.
Hail Merry LLC
The GFB
Bob's Red Mill Natural Foods, Inc.
MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.
Pamelas Products
Conagra Brands, Inc.
SmartSweets Inc.
Simple Mills, Inc.

第1章. 序章
第2章. エグゼクティブサマリー
第3章. 市場概要
第4章. グルテンフリー菓子の市場分析:製品種類別
第5章. グルテンフリー菓子の市場分析:価格別
第6章. グルテンフリー菓子の市場分析:流通チャネル別
第7章. グルテンフリー菓子の市場分析:地域別
第8章. 競争状況
第9章. 企業情報

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increasing Awareness and Diagnosis of Gluten-Related Disorders
3.4.1.2. Expansion of Product Offerings and Innovation
3.4.1.3. Influence of Health and Wellness Trends
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Higher Cost
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Collaboration and Partnerships and Product Diversification
3.4.3.2. Education and Consumer Engagement
CHAPTER 4: GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Gluten-free cookies
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Gluten-free cakes
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Gluten-free chocolates
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Baking mixes
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Economy
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Mid-Range
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Luxury
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarket/Hypermarket
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Convenience Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Pharmaceutical and Drug Stores
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Online Sales Channel
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.3. Market size and forecast, by Price Point
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Price Point
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Price Point
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Price Point
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.3. Market size and forecast, by Price Point
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Price Point
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Price Point
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Price Point
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Price Point
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Price Point
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Price Point
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.3. Market size and forecast, by Price Point
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Price Point
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Price Point
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Price Point
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Price Point
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Price Point
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.3. Market size and forecast, by Price Point
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Price Point
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Saudi Arabia
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Price Point
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Price Point
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. Turkey
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Price Point
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. Rest of LAMEA
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Price Point
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Pamelas Products
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Key strategic moves and developments
9.2. Bob’s Red Mill Natural Foods, Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Simple Mills, Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Unreal Brands Inc.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. Hail Merry LLC
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. SmartSweets Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Key strategic moves and developments
9.7. King Arthur Baking Company, Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Conagra Brands, Inc.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. The GFB
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR GLUTEN-FREE COOKIES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR GLUTEN-FREE CAKES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR GLUTEN-FREE CHOCOLATES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR BAKING MIXES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. GLOBAL GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR ECONOMY, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR MID-RANGE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR LUXURY, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. GLOBAL GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR SUPERMARKET/HYPERMARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR CONVENIENCE STORES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR PHARMACEUTICAL AND DRUG STORES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR ONLINE SALES CHANNEL, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. NORTH AMERICA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. NORTH AMERICA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. NORTH AMERICA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. NORTH AMERICA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. U.S. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. U.S. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. U.S. GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. CANADA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. CANADA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. CANADA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. MEXICO GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. MEXICO GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. MEXICO GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. EUROPE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. EUROPE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. EUROPE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. EUROPE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. UK GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. UK GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. UK GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. GERMANY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. GERMANY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. GERMANY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. FRANCE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. FRANCE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. FRANCE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. ITALY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. ITALY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. ITALY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. SPAIN GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. SPAIN GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. SPAIN GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. REST OF EUROPE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. REST OF EUROPE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. REST OF EUROPE GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. ASIA-PACIFIC GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. ASIA-PACIFIC GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. ASIA-PACIFIC GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. ASIA-PACIFIC GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. CHINA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. CHINA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. CHINA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. JAPAN GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. JAPAN GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. JAPAN GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. INDIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 64. INDIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 65. INDIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 66. AUSTRALIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 67. AUSTRALIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 68. AUSTRALIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 69. REST OF ASIA-PACIFIC GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 70. REST OF ASIA-PACIFIC GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 71. REST OF ASIA-PACIFIC GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 72. LAMEA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 73. LAMEA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 74. LAMEA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 75. LAMEA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 76. BRAZIL GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 77. BRAZIL GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 78. BRAZIL GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 79. SAUDI ARABIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 80. SAUDI ARABIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 81. SAUDI ARABIA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 82. SOUTH AFRICA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 83. SOUTH AFRICA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 84. SOUTH AFRICA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 85. TURKEY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 86. TURKEY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 87. TURKEY GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 88. REST OF LAMEA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 89. REST OF LAMEA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY PRICE POINT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 90. REST OF LAMEA GLUTEN FREE CONFECTIONARY MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 91. PAMELAS PRODUCTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 92. PAMELAS PRODUCTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 93. PAMELAS PRODUCTS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 94. PAMELAS PRODUCTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 95. PAMELAS PRODUCTS: KEY STRATERGIES
TABLE 96. BOB'S RED MILL NATURAL FOODS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 97. BOB'S RED MILL NATURAL FOODS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 98. BOB'S RED MILL NATURAL FOODS, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 99. BOB'S RED MILL NATURAL FOODS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 100. BOB'S RED MILL NATURAL FOODS, INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 101. SIMPLE MILLS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 102. SIMPLE MILLS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 103. SIMPLE MILLS, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 104. SIMPLE MILLS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 105. UNREAL BRANDS INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 106. UNREAL BRANDS INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 107. UNREAL BRANDS INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 108. UNREAL BRANDS INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 109. HAIL MERRY LLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 110. HAIL MERRY LLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 111. HAIL MERRY LLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 112. HAIL MERRY LLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 113. SMARTSWEETS INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 114. SMARTSWEETS INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 115. SMARTSWEETS INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 116. SMARTSWEETS INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 117. SMARTSWEETS INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 118. KING ARTHUR BAKING COMPANY, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 119. KING ARTHUR BAKING COMPANY, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 120. KING ARTHUR BAKING COMPANY, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 121. KING ARTHUR BAKING COMPANY, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 122. KING ARTHUR BAKING COMPANY, INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 123. MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 124. MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 125. MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 126. MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 127. MONDELEZ INTERNATIONAL, INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 128. CONAGRA BRANDS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 129. CONAGRA BRANDS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 130. CONAGRA BRANDS, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 131. CONAGRA BRANDS, INC.: SERVICE SEGMENTS
TABLE 132. CONAGRA BRANDS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 133. THE GFB: KEY EXECUTIVES
TABLE 134. THE GFB: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 135. THE GFB: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 136. THE GFB: PRODUCT PORTFOLIO

★調査レポート[世界のグルテンフリー菓子市場2023年-2032年:製品種類別(グルテンフリークッキー、グルテンフリーケーキ、グルテンフリーチョコレート、ベーキングミックス、その他)、価格帯別(エコノミー、ミッドレンジ、高級品)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、医薬品・ドラッグストア、オンライン販売チャネル、その他)] (コード:ALD23OCT075)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のグルテンフリー菓子市場2023年-2032年:製品種類別(グルテンフリークッキー、グルテンフリーケーキ、グルテンフリーチョコレート、ベーキングミックス、その他)、価格帯別(エコノミー、ミッドレンジ、高級品)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、医薬品・ドラッグストア、オンライン販売チャネル、その他)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆