世界のフレーバーコンセントレート市場2022年:食品用、非食品用

【英語タイトル】Global Flavor Concentrate Market 2022 by Manufacturers, Regions, Type and Application, Forecast to 2028

GlobalInfoResearchが出版した調査資料(GIR22NO3412)・商品コード:GIR22NO3412
・発行会社(調査会社):GlobalInfoResearch
・発行日:2022年11月2日(※2025年版があります。お問い合わせください。)
・ページ数:109
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(注文後2-3日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:化学&材料
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,480 ⇒換算¥528,960見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,220 ⇒換算¥793,440見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(同一法人内共有可)USD6,960 ⇒換算¥1,057,920見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

フレーバーコンセントレート市場レポートは、世界の市場規模、地域および国レベルの市場規模、セグメント市場の成長性、市場シェア、競争環境、販売分析、国内および世界の市場プレーヤーの影響、バリューチェーンの最適化、最近の動向、機会分析、市場成長の戦略的な分析、製品発売、地域市場の拡大などに関する情報を提供します。
GlobalInfoResearchの最新の調査によると、世界のフレーバーコンセントレートの市場規模は2021年のxxx米ドルから2028年にはxxx米ドルと推定され、xxx%の成長率で成長すると予想されます。

フレーバーコンセントレート市場は種類と用途によって区分されます。2017年~2028年において、量と金額の観点から種類別および用途別セグメントの売上予測データを提供します。この分析は、適格なニッチ市場をターゲットにすることでビジネスを拡大するのに役立ちます。

種類別セグメントは次をカバーします。
・食品用、非食品用

用途別セグメントは次のように区分されます。
・化粧品、パーソナルケア製品、食品・飲料、その他

世界のフレーバーコンセントレート市場の主要な市場プレーヤーは以下のとおりです。
・Nature's Flavors, Inc.、One on One Flavors、Kerry Group、Ingredion、Symrise、Firmenich、Capella Flavors, Inc、International Flavors & Fragrances、Tate & Lyle、Takasago、Givaudan、T. Hasegawa

地域別セグメントは次の地域・国をカバーします。
・北米(米国、カナダ、メキシコ)
・ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、ロシア、イタリア)
・アジア太平洋(日本、中国、韓国、インド、東南アジア、オーストラリア)
・南アメリカ(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア)
・中東およびアフリカ(サウジアラビア、UAE、エジプト、南アフリカ)

本調査レポートの内容は計15章あります。
・第1章では、フレーバーコンセントレート製品の調査範囲、市場の概要、市場の成長要因・阻害要因、および市場動向について説明します。
・第2章では、主要なフレーバーコンセントレートメーカーの企業概要、2019年~2022年までのフレーバーコンセントレートの価格、販売量、売上、市場シェアを掲載しています。
・第3章では、主要なフレーバーコンセントレートメーカーの競争状況、販売量、売上、世界市場シェアが重点的に比較分析されています。
・第4章では、2017年~2028年までの地域別フレーバーコンセントレートの販売量、売上、成長性を示しています。
・第5、6章では、2017年~2028年までのフレーバーコンセントレートの種類別と用途別の市場規模、市場シェアと成長率を掲載しています。
・第7、8、9、10、11章では、2017年~2022年までの世界の主要国での販売量、売上、市場シェア、並びに2023年~2028年までの主要地域でのフレーバーコンセントレート市場予測を収録しています。
・第12章では、主要な原材料、主要なサプライヤー、およびフレーバーコンセントレートの産業チェーンを掲載しています。
・第13、14、15章では、フレーバーコンセントレートの販売チャネル、販売業者、顧客、調査結果と結論、付録、データソースなどについて説明します。

***** 目次(一部) *****

・市場概要
- フレーバーコンセントレートの概要
- 種類別分析(2017年vs2021年vs2028年):食品用、非食品用
- 用途別分析(2017年vs2021年vs2028年):化粧品、パーソナルケア製品、食品・飲料、その他
- 世界のフレーバーコンセントレート市場規模・予測
- 世界のフレーバーコンセントレート生産能力分析
- 市場の成長要因・阻害要因・動向
・メーカー情報(企業概要、製品概要、販売量、価格、売上)
- Nature's Flavors, Inc.、One on One Flavors、Kerry Group、Ingredion、Symrise、Firmenich、Capella Flavors, Inc、International Flavors & Fragrances、Tate & Lyle、Takasago、Givaudan、T. Hasegawa
・メーカー別市場シェア・市場集中度
・地域別市場分析2017年-2028年
・種類別分析2017年-2028年:食品用、非食品用
・用途別分析2017年-2028年:化粧品、パーソナルケア製品、食品・飲料、その他
・フレーバーコンセントレートの北米市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:アメリカ、カナダ、メキシコなど
・フレーバーコンセントレートのヨーロッパ市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:ドイツ、イギリス、フランス、ロシア、イタリアなど
・フレーバーコンセントレートのアジア市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:中国、日本、韓国、インド、東南アジア、オーストラリアなど
・フレーバーコンセントレートの南米市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:ブラジル、アルゼンチンなど
・フレーバーコンセントレートの中東・アフリカ市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:サウジアラビア、トルコ、エジプト、南アフリカなど
・原材料および産業チェーン
・販売チャネル、流通業者・代理店、顧客リスト
・調査の結果・結論

The Flavor Concentrate market report provides a detailed analysis of global market size, regional and country-level market size, segmentation market growth, market share, competitive Landscape, sales analysis, impact of domestic and global market players, value chain optimization, trade regulations, recent developments, opportunities analysis, strategic market growth analysis, product launches, area marketplace expanding, and technological innovations.
According to our (Global Info Research) latest study, due to COVID-19 pandemic, the global Flavor Concentrate market size is estimated to be worth US$ million in 2021 and is forecast to a readjusted size of USD million by 2028 with a CAGR of % during forecast period 2022-2028. Cosmetic accounting for % of the Flavor Concentrate global market in 2021, is projected to value USD million by 2028, growing at a % CAGR in next six years. While Food Grade segment is altered to a % CAGR between 2022 and 2028.
Global key manufacturers of Flavor Concentrate include Nature’s Flavors, Inc., One on One Flavors, Kerry Group, Ingredion, and Symrise, etc. In terms of revenue, the global top four players hold a share over % in 2021.
Market segmentation
Flavor Concentrate market is split by Type and by Application. For the period 2017-2028, the growth among segments provide accurate calculations and forecasts for sales by Type and by Application in terms of volume and value. This analysis can help you expand your business by targeting qualified niche markets.
Market segment by Type, covers
Food Grade
Non-food Grade
Market segment by Application can be divided into
Cosmetic
Personal Care Products
Food and Beverages
Other
The key market players for global Flavor Concentrate market are listed below:
Nature’s Flavors, Inc.
One on One Flavors
Kerry Group
Ingredion
Symrise
Firmenich
Capella Flavors, Inc
International Flavors & Fragrances
Tate & Lyle
Takasago
Givaudan
T. Hasegawa
Market segment by region, regional analysis covers
North America (United States, Canada and Mexico)
Europe (Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, and Rest of Europe)
Asia-Pacific (China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, and Australia)
South America (Brazil, Argentina, Colombia, and Rest of South America)
Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, Egypt, South Africa, and Rest of Middle East & Africa)
The content of the study subjects, includes a total of 15 chapters:
Chapter 1, to describe Flavor Concentrate product scope, market overview, market opportunities, market driving force and market risks.
Chapter 2, to profile the top manufacturers of Flavor Concentrate, with price, sales, revenue and global market share of Flavor Concentrate from 2019 to 2022.
Chapter 3, the Flavor Concentrate competitive situation, sales, revenue and global market share of top manufacturers are analyzed emphatically by landscape contrast.
Chapter 4, the Flavor Concentrate breakdown data are shown at the regional level, to show the sales, revenue and growth by regions, from 2017 to 2028.
Chapter 5 and 6, to segment the sales by Type and application, with sales market share and growth rate by type, application, from 2017 to 2028.
Chapter 7, 8, 9, 10 and 11, to break the sales data at the country level, with sales, revenue and market share for key countries in the world, from 2017 to 2022.and Flavor Concentrate market forecast, by regions, type and application, with sales and revenue, from 2023 to 2028.
Chapter 12, the key raw materials and key suppliers, and industry chain of Flavor Concentrate.
Chapter 13, 14, and 15, to describe Flavor Concentrate sales channel, distributors, customers, research findings and conclusion, appendix and data source.

❖ レポートの目次 ❖

1 Market Overview
1.1 Flavor Concentrate Introduction
1.2 Market Analysis by Type
1.2.1 Overview: Global Flavor Concentrate Revenue by Type: 2017 Versus 2021 Versus 2028
1.2.2 Food Grade
1.2.3 Non-food Grade
1.3 Market Analysis by Application
1.3.1 Overview: Global Flavor Concentrate Revenue by Application: 2017 Versus 2021 Versus 2028
1.3.2 Cosmetic
1.3.3 Personal Care Products
1.3.4 Food and Beverages
1.3.5 Other
1.4 Global Flavor Concentrate Market Size & Forecast
1.4.1 Global Flavor Concentrate Sales in Value (2017 & 2021 & 2028)
1.4.2 Global Flavor Concentrate Sales in Volume (2017-2028)
1.4.3 Global Flavor Concentrate Price (2017-2028)
1.5 Global Flavor Concentrate Production Capacity Analysis
1.5.1 Global Flavor Concentrate Total Production Capacity (2017-2028)
1.5.2 Global Flavor Concentrate Production Capacity by Geographic Region
1.6 Market Drivers, Restraints and Trends
1.6.1 Flavor Concentrate Market Drivers
1.6.2 Flavor Concentrate Market Restraints
1.6.3 Flavor Concentrate Trends Analysis
2 Manufacturers Profiles
2.1 Nature’s Flavors, Inc.
2.1.1 Nature’s Flavors, Inc. Details
2.1.2 Nature’s Flavors, Inc. Major Business
2.1.3 Nature’s Flavors, Inc. Flavor Concentrate Product and Services
2.1.4 Nature’s Flavors, Inc. Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.2 One on One Flavors
2.2.1 One on One Flavors Details
2.2.2 One on One Flavors Major Business
2.2.3 One on One Flavors Flavor Concentrate Product and Services
2.2.4 One on One Flavors Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.3 Kerry Group
2.3.1 Kerry Group Details
2.3.2 Kerry Group Major Business
2.3.3 Kerry Group Flavor Concentrate Product and Services
2.3.4 Kerry Group Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.4 Ingredion
2.4.1 Ingredion Details
2.4.2 Ingredion Major Business
2.4.3 Ingredion Flavor Concentrate Product and Services
2.4.4 Ingredion Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.5 Symrise
2.5.1 Symrise Details
2.5.2 Symrise Major Business
2.5.3 Symrise Flavor Concentrate Product and Services
2.5.4 Symrise Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.6 Firmenich
2.6.1 Firmenich Details
2.6.2 Firmenich Major Business
2.6.3 Firmenich Flavor Concentrate Product and Services
2.6.4 Firmenich Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.7 Capella Flavors, Inc
2.7.1 Capella Flavors, Inc Details
2.7.2 Capella Flavors, Inc Major Business
2.7.3 Capella Flavors, Inc Flavor Concentrate Product and Services
2.7.4 Capella Flavors, Inc Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.8 International Flavors & Fragrances
2.8.1 International Flavors & Fragrances Details
2.8.2 International Flavors & Fragrances Major Business
2.8.3 International Flavors & Fragrances Flavor Concentrate Product and Services
2.8.4 International Flavors & Fragrances Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.9 Tate & Lyle
2.9.1 Tate & Lyle Details
2.9.2 Tate & Lyle Major Business
2.9.3 Tate & Lyle Flavor Concentrate Product and Services
2.9.4 Tate & Lyle Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.10 Takasago
2.10.1 Takasago Details
2.10.2 Takasago Major Business
2.10.3 Takasago Flavor Concentrate Product and Services
2.10.4 Takasago Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.11 Givaudan
2.11.1 Givaudan Details
2.11.2 Givaudan Major Business
2.11.3 Givaudan Flavor Concentrate Product and Services
2.11.4 Givaudan Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.12 T. Hasegawa
2.12.1 T. Hasegawa Details
2.12.2 T. Hasegawa Major Business
2.12.3 T. Hasegawa Flavor Concentrate Product and Services
2.12.4 T. Hasegawa Flavor Concentrate Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
3 Flavor Concentrate Breakdown Data by Manufacturer
3.1 Global Flavor Concentrate Sales in Volume by Manufacturer (2019, 2020, 2021, and 2022)
3.2 Global Flavor Concentrate Revenue by Manufacturer (2019, 2020, 2021, and 2022)
3.3 Key Manufacturer Market Position in Flavor Concentrate
3.4 Market Concentration Rate
3.4.1 Top 3 Flavor Concentrate Manufacturer Market Share in 2021
3.4.2 Top 6 Flavor Concentrate Manufacturer Market Share in 2021
3.5 Global Flavor Concentrate Production Capacity by Company: 2021 VS 2022
3.6 Manufacturer by Geography: Head Office and Flavor Concentrate Production Site
3.7 New Entrant and Capacity Expansion Plans
3.8 Mergers & Acquisitions
4 Market Analysis by Region
4.1 Global Flavor Concentrate Market Size by Region
4.1.1 Global Flavor Concentrate Sales in Volume by Region (2017-2028)
4.1.2 Global Flavor Concentrate Revenue by Region (2017-2028)
4.2 North America Flavor Concentrate Revenue (2017-2028)
4.3 Europe Flavor Concentrate Revenue (2017-2028)
4.4 Asia-Pacific Flavor Concentrate Revenue (2017-2028)
4.5 South America Flavor Concentrate Revenue (2017-2028)
4.6 Middle East and Africa Flavor Concentrate Revenue (2017-2028)
5 Market Segment by Type
5.1 Global Flavor Concentrate Sales in Volume by Type (2017-2028)
5.2 Global Flavor Concentrate Revenue by Type (2017-2028)
5.3 Global Flavor Concentrate Price by Type (2017-2028)
6 Market Segment by Application
6.1 Global Flavor Concentrate Sales in Volume by Application (2017-2028)
6.2 Global Flavor Concentrate Revenue by Application (2017-2028)
6.3 Global Flavor Concentrate Price by Application (2017-2028)
7 North America by Country, by Type, and by Application
7.1 North America Flavor Concentrate Sales by Type (2017-2028)
7.2 North America Flavor Concentrate Sales by Application (2017-2028)
7.3 North America Flavor Concentrate Market Size by Country
7.3.1 North America Flavor Concentrate Sales in Volume by Country (2017-2028)
7.3.2 North America Flavor Concentrate Revenue by Country (2017-2028)
7.3.3 United States Market Size and Forecast (2017-2028)
7.3.4 Canada Market Size and Forecast (2017-2028)
7.3.5 Mexico Market Size and Forecast (2017-2028)
8 Europe by Country, by Type, and by Application
8.1 Europe Flavor Concentrate Sales by Type (2017-2028)
8.2 Europe Flavor Concentrate Sales by Application (2017-2028)
8.3 Europe Flavor Concentrate Market Size by Country
8.3.1 Europe Flavor Concentrate Sales in Volume by Country (2017-2028)
8.3.2 Europe Flavor Concentrate Revenue by Country (2017-2028)
8.3.3 Germany Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.4 France Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.5 United Kingdom Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.6 Russia Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.7 Italy Market Size and Forecast (2017-2028)
9 Asia-Pacific by Region, by Type, and by Application
9.1 Asia-Pacific Flavor Concentrate Sales by Type (2017-2028)
9.2 Asia-Pacific Flavor Concentrate Sales by Application (2017-2028)
9.3 Asia-Pacific Flavor Concentrate Market Size by Region
9.3.1 Asia-Pacific Flavor Concentrate Sales in Volume by Region (2017-2028)
9.3.2 Asia-Pacific Flavor Concentrate Revenue by Region (2017-2028)
9.3.3 China Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.4 Japan Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.5 Korea Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.6 India Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.7 Southeast Asia Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.8 Australia Market Size and Forecast (2017-2028)
10 South America by Region, by Type, and by Application
10.1 South America Flavor Concentrate Sales by Type (2017-2028)
10.2 South America Flavor Concentrate Sales by Application (2017-2028)
10.3 South America Flavor Concentrate Market Size by Country
10.3.1 South America Flavor Concentrate Sales in Volume by Country (2017-2028)
10.3.2 South America Flavor Concentrate Revenue by Country (2017-2028)
10.3.3 Brazil Market Size and Forecast (2017-2028)
10.3.4 Argentina Market Size and Forecast (2017-2028)
11 Middle East & Africa by Country, by Type, and by Application
11.1 Middle East & Africa Flavor Concentrate Sales by Type (2017-2028)
11.2 Middle East & Africa Flavor Concentrate Sales by Application (2017-2028)
11.3 Middle East & Africa Flavor Concentrate Market Size by Country
11.3.1 Middle East & Africa Flavor Concentrate Sales in Volume by Country (2017-2028)
11.3.2 Middle East & Africa Flavor Concentrate Revenue by Country (2017-2028)
11.3.3 Turkey Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.4 Egypt Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.5 Saudi Arabia Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.6 South Africa Market Size and Forecast (2017-2028)
12 Raw Material and Industry Chain
12.1 Raw Material of Flavor Concentrate and Key Manufacturers
12.2 Manufacturing Costs Percentage of Flavor Concentrate
12.3 Flavor Concentrate Production Process
12.4 Flavor Concentrate Industrial Chain
13 Sales Channel, Distributors, Traders and Dealers
13.1 Sales Channel
13.1.1 Direct Marketing
13.1.2 Indirect Marketing
13.2 Flavor Concentrate Typical Distributors
13.3 Flavor Concentrate Typical Customers
14 Research Findings and Conclusion
15 Appendix
15.1 Methodology
15.2 Research Process and Data Source
15.3 Disclaimer



★調査レポート[世界のフレーバーコンセントレート市場2022年:食品用、非食品用] (コード:GIR22NO3412)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のフレーバーコンセントレート市場2022年:食品用、非食品用]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆