世界の土地測量装置市場2023-2032年:製品別(GNSSシステム、トータルステーション・セオドライト、水準器、3Dレーザー、UAV、パイプレーザー、その他)、産業別(建設、石油・ガス、農業、鉱業、災害管理、その他)、用途別(検査・モニタリング、容積計算、レイアウトポイント)

【英語タイトル】Land Survey Equipment Market By Product (GNSS System, Total stations and Theodolites, Levels, 3D laser, UAV, Pipe Lasers, Others), By Industry (Construction, Oil and Gas, Agriculture, Mining, Disaster Management, Others), By Application (Inspection and Monitoring, Volumetric Calculations, Layout Points): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD24JAN0142)・商品コード:ALD24JAN0142
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年10月
・ページ数:279
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:建設
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

土地測量装置市場規模は2022年に9,995.40百万ドル、2032年には17,154.10百万ドルに達し、2023年から2032年までのCAGRは5.6%になると予測されています。土地測量装置市場とは、建設、石油・ガス、農業、鉱業、災害管理など様々な産業における検査・監視、体積計算、レイアウトポイントのためのツールを指します。土地測量装置ツールには、GNSSシステム、トータルステーション&セオドライト、水準器、3Dレーザー/レーザースキャナー、無人航空機などが含まれます。
ドローンの使用は、ビデオ撮影や写真撮影のために世界的に増加しています。ドローンはコンピュータやスマートデバイスを通じて遠隔操作が可能。ドローンは主に商業および防衛分野で測量や監視に使用されています。土地測量装置市場は、いくつかのスマートシティが計画されている発展途上国における都市化と工業化によっても牽引されています。土地測量は、これらの都市の初期計画段階で不可欠な要素です。その計画や実際の建設プロセスの前に、測量や検査活動が必要です。したがって、この要因は、予測期間中の土地測量装置市場の成長のドライバーとして機能します。また、土地測量装置は、ソフトウェアで同時にデータを処理するため、その適用プロセスで多くの時間を節約し、正確な出力を提供します。

さらに、多くの小規模企業が土地機器製品のレンタルやリースサービスを提供しており、エンドユーザーが直接機器を購入することを制限しています。土地測量装置のリース&レンタルは、一部のエンドユーザーが限られた期間だけ機器を必要とし、そのメンテナンスコストを節約するため、費用対効果の高いオプションです。さらに、土地測量装置市場は、熟練した人材と機器やそのソフトウェアの操作に関する技術的知識を必要とします。

しかし、初期費用が高く、土地測量装置のレンタルやリースサービスプロバイダーが市場の成長を妨げています。さらに、先進的なソフトウェアや機器を使用したデータ収集とアップグレードされたデータ管理システム、および土地調査手法の技術的進歩が、予測期間中に土地測量装置市場を押し上げると予想されます。

土地測量装置市場は、製品、産業、用途、地域によって区分されます。製品別では、GNSSシステム、トータルステーション&セオドライト、水準器、3Dレーザー/レーザースキャナー、UAV、パイプレーザー、その他に分類されています。産業別では、建設、石油・ガス、農業、鉱業、災害管理、その他に分類されています。用途別では、検査・モニタリング、体積計算、レイアウトポイントに分類されています。

地域別では、北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカで市場を分析されています。アジア太平洋は土地測量装置市場で最も高いシェアを占めており、中南米・中東・アフリカは予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予測されています。

世界市場で事業を展開する主要企業は、市場への働きかけを強化し、市場での厳しい競争を維持するために、製品の発売や製品開発などの主要戦略を採用しています。例えば、2022年7月、Hi-Target社は、目視測位が可能なリアルタイムキネマティック(RTK)GNSS受信機を発売しました。ポケットサイズのvRTK GNSS RTKシステムは、非接触画像測量を可能にするプロ仕様のデュアルカメラを搭載。また、高度な慣性計測ユニット(IMU)も搭載しています。

競合分析:
土地測量装置市場レポートで紹介されている主な企業は、Hi-Target、Hudaco Industries Limited、Kolida Instrument Co. (CHC Navigation)、Stonex、Suzhou Foif Co., Ltd.、Topcon Corporation、Trimble Incです。

ステークホルダーにとっての主なメリットは以下の通りです:
・本レポートは、2022年から2032年までの土地測量装置市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、一般的な土地測量装置市場の機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・土地測量装置市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界別の土地測量装置市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
・四半期ごとの最新情報の提供します。*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
・ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5つ無料で追加できます。
・5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
・アナリストによる16時間のサポート可能です。* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます。)
・15%の無料カスタマイズ可能です。*(レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15%は3営業日の無料作業に相当します。)
・5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスご購入の場合、無料データパックを提供します。(エクセル版レポート)
・レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料更新可能です。
・24時間優先対応可能です。
・業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供します。

このレポートで可能なカスタマイズは以下の通りです(追加費用とスケジュールが必要です。):
・インストールベース分析
・製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
・主要プレイヤーの新製品開発/製品マトリックス
・顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
・国/地域の追加分析-市場規模・予測
・平均販売価格分析/価格帯分析
・ブランドシェア分析
・クリスクロスセグメント分析-市場規模・予測
・企業プロファイルの拡張リスト
・過去の市場データ
・輸入輸出分析/データ
・主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含むエクセル形式)
・顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
・世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
・一人当たりの消費動向
・製品消費分析
・償還シナリオ
・SWOT分析
・バリュー市場規模・予測

主要市場セグメント:

・製品別:
GNSSシステム
トータルステーションとセオドライト
水準器
3Dレーザー
UAV
パイプレーザー
その他

・産業別:
建設
石油・ガス
農業
鉱業
防災
その他

・用途別:
検査・モニタリング
体積計算
レイアウトポイント

・地域別:
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋
中南米・中東・アフリカ
中南米
中東
アフリカ

主要市場企業は以下の通りです:
SUZHOU FOIF CO LTD.
Trimble Inc.
Stonex srl
Hi-Target
Robert Bosch GmbH (CST/Berger)
TOPCON CORPORATION
SHANGHAI HUACE NAVIGATION TECHNOLOGY LTD
GUANGDONG KOLIDA INSTRUMENT CO., LTD
Hexagon AB
HUDACO INDUSTRIES LIMITED (V.I INSTRUMENTS)

第1章:イントロダクション
1.1. 報告書の記述
1.2. 主要市場セグメント
1.3. ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4. 調査方法
1.4.1. 一次調査
1.4.2. 二次調査
1.4.3. アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1. CXOの視点
第3章:市場概要
3.1. 市場の定義と範囲
3.2. 主な調査結果
3.2.1. 主な影響要因
3.2.2. 投資ポケットの上位
3.3. ポーターの5つの力分析
3.3.1. サプライヤーの低い交渉力
3.3.2. 新規参入の脅威が低い
3.3.3. 代替品の脅威が低い
3.3.4. ライバルの激しさが低い
3.3.5. 買い手の低い交渉力
3.4. 市場ダイナミクス
3.4.1. 促進要因
3.4.1.1. ドローン利用需要の増加
3.4.1.2. 時間と精度の優位性
3.4.1.3. スマートシティ開発に注力
3.4.2. 制約事項
3.4.2.1. 土地測量装置のレンタル・リースサービス業者
3.4.2.2. 高いイニシャルコスト
3.4.3. ビジネスチャンス
3.4.3.1. 土地調査手法の技術進歩
第4章:土地測量装置市場:製品別
4.1. 概要
4.1.1. 市場規模・予測
4.2. GNSSシステム
4.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.2.2. 地域別の市場規模・予測
4.2.3. 国別市場シェア分析
4.3. トータルステーションとセオドライト
4.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.3.2. 地域別の市場規模・予測
4.3.3. 国別市場シェア分析
4.4. レベル
4.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.4.2. 市場規模・予測:地域別
4.4.3. 国別市場シェア分析
4.5. 3Dレーザー
4.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.5.2. 市場規模・予測:地域別
4.5.3. 国別市場シェア分析
4.6. UAV
4.6.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.6.2. 地域別の市場規模・予測
4.6.3. 国別市場シェア分析
4.7. パイプレーザー
4.7.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.7.2. 市場規模・予測:地域別
4.7.3. 国別市場シェア分析
4.8. その他
4.8.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.8.2. 市場規模・予測:地域別
4.8.3. 国別の市場シェア分析
第5章:土地測量装置市場:産業別
5.1. 概要
5.1.1. 市場規模・予測
5.2. 建設
5.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.2.2. 市場規模・予測:地域別
5.2.3. 国別市場シェア分析
5.3. 石油・ガス
5.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.3.2. 市場規模・予測:地域別
5.3.3. 国別市場シェア分析
5.4. 農業分野
5.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.4.2. 市場規模・予測:地域別
5.4.3. 国別市場シェア分析
5.5. 鉱業
5.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.5.2. 市場規模・予測:地域別
5.5.3. 国別市場シェア分析
5.6. 災害管理
5.6.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.6.2. 市場規模・予測:地域別
5.6.3. 国別市場シェア分析
5.7. その他
5.7.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.7.2. 市場規模・予測:地域別
5.7.3. 国別の市場シェア分析
第6章:土地測量装置市場:用途別
6.1. 概要
6.1.1. 市場規模・予測
6.2. 検査とモニタリング
6.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.2.2. 市場規模・予測:地域別
6.2.3. 国別市場シェア分析
6.3. 容積計算
6.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.3.2. 地域別の市場規模・予測
6.3.3. 国別市場シェア分析
6.4. レイアウトポイント
6.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.4.2. 市場規模・予測:地域別
6.4.3. 国別市場シェア分析
第7章:土地測量装置市場:地域別
7.1. 概要
7.1.1. 市場規模・予測 地域別
7.2. 北米
7.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.2.2. 市場規模・予測:製品別
7.2.3. 市場規模・予測:産業別
7.2.4. 市場規模・予測:用途別
7.2.5. 市場規模・予測:国別
7.2.5.1. 米国
7.2.5.1.1. 市場規模・予測:製品別
7.2.5.1.2. 市場規模・予測:産業別
7.2.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.2.5.2. カナダ
7.2.5.2.1. 市場規模・予測:製品別
7.2.5.2.2. 市場規模・予測:産業別
7.2.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.2.5.3. メキシコ
7.2.5.3.1. 市場規模・予測:製品別
7.2.5.3.2. 市場規模・予測:産業別
7.2.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
7.3. 欧州
7.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.3.2. 市場規模・予測:製品別
7.3.3. 市場規模・予測:産業別
7.3.4. 市場規模・予測:用途別
7.3.5. 市場規模・予測:国別
7.3.5.1. ドイツ
7.3.5.1.1. 市場規模・予測:製品別
7.3.5.1.2. 市場規模・予測:産業別
7.3.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.2. フランス
7.3.5.2.1. 市場規模・予測:製品別
7.3.5.2.2. 市場規模・予測:産業別
7.3.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.3. イギリス
7.3.5.3.1. 市場規模・予測:製品別
7.3.5.3.2. 市場規模・予測:産業別
7.3.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.4. イタリア
7.3.5.4.1. 市場規模・予測:製品別
7.3.5.4.2. 市場規模・予測:産業別
7.3.5.4.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.5. その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1. 市場規模・予測:製品別
7.3.5.5.2. 市場規模・予測:産業別
7.3.5.5.3. 市場規模・予測:用途別
7.4. アジア太平洋地域
7.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.4.2. 市場規模・予測:製品別
7.4.3. 市場規模・予測:産業別
7.4.4. 市場規模・予測:用途別
7.4.5. 市場規模・予測:国別
7.4.5.1. 中国
7.4.5.1.1. 市場規模・予測:製品別
7.4.5.1.2. 市場規模・予測:産業別
7.4.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.2. 日本
7.4.5.2.1. 市場規模・予測:製品別
7.4.5.2.2. 市場規模・予測:産業別
7.4.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.3. インド
7.4.5.3.1. 市場規模・予測:製品別
7.4.5.3.2. 市場規模・予測:産業別
7.4.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.4. 韓国
7.4.5.4.1. 市場規模・予測:製品別
7.4.5.4.2. 市場規模・予測:産業別
7.4.5.4.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.5. その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1. 市場規模・予測:製品別
7.4.5.5.2. 市場規模・予測:産業別
7.4.5.5.3. 市場規模・予測:用途別
7.5. ラメア
7.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.5.2. 市場規模・予測:製品別
7.5.3. 市場規模・予測:産業別
7.5.4. 市場規模・予測:用途別
7.5.5. 市場規模・予測:国別
7.5.5.1. ラテンアメリカ
7.5.5.1.1. 市場規模・予測:製品別
7.5.5.1.2. 市場規模・予測:産業別
7.5.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.2. 中東
7.5.5.2.1. 市場規模・予測:製品別
7.5.5.2.2. 市場規模・予測:産業別
7.5.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.3. アフリカ
7.5.5.3.1. 市場規模・予測:製品別
7.5.5.3.2. 市場規模・予測:産業別
7.5.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
第8章:競争環境
8.1. はじめに
8.2. 上位の勝利戦略
8.3. 上位10社の製品マッピング
8.4. 競合ダッシュボード
8.5. 競合ヒートマップ
8.6. トッププレーヤーのポジショニング:2022年
第9章:企業情報

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in demand for drone usage
3.4.1.2. Advantage in time and accuracy
3.4.1.3. Focus on Developing smart cities
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Rental and leasing service providers for land survey equipment
3.4.2.2. High Initial Cost
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Technological advancements in land survey methods
CHAPTER 4: LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. GNSS System
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Total stations and Theodolites
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Levels
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. 3D laser
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. UAV
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Pipe Lasers
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
4.8. Others
4.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.8.2. Market size and forecast, by region
4.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Construction
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Oil and Gas
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Agriculture
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Mining
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Disaster Management
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
5.7. Others
5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.7.2. Market size and forecast, by region
5.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Inspection and Monitoring
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Volumetric Calculations
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Layout Points
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product
7.2.3. Market size and forecast, by Industry
7.2.4. Market size and forecast, by Application
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Industry
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Industry
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Industry
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product
7.3.3. Market size and forecast, by Industry
7.3.4. Market size and forecast, by Application
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Industry
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Industry
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Industry
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Industry
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Industry
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product
7.4.3. Market size and forecast, by Industry
7.4.4. Market size and forecast, by Application
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Industry
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Industry
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Industry
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Industry
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Industry
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product
7.5.3. Market size and forecast, by Industry
7.5.4. Market size and forecast, by Application
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Industry
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Industry
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Industry
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Application
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Robert Bosch GmbH (CST/Berger)
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. Hexagon AB
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Hi-Target
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Key strategic moves and developments
9.4. HUDACO INDUSTRIES LIMITED (V.I INSTRUMENTS)
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. GUANGDONG KOLIDA INSTRUMENT CO., LTD
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. SHANGHAI HUACE NAVIGATION TECHNOLOGY LTD
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Key strategic moves and developments
9.7. SUZHOU FOIF CO LTD.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Stonex srl
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Key strategic moves and developments
9.9. TOPCON CORPORATION
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. Trimble Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.10.7. Key strategic moves and developments

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR GNSS SYSTEM, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR TOTAL STATIONS AND THEODOLITES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR LEVELS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR 3D LASER, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR UAV, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR PIPE LASERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. GLOBAL LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR CONSTRUCTION, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR OIL AND GAS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR AGRICULTURE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR MINING, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR DISASTER MANAGEMENT, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. GLOBAL LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR INSPECTION AND MONITORING, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR VOLUMETRIC CALCULATIONS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET FOR LAYOUT POINTS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. NORTH AMERICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. NORTH AMERICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. NORTH AMERICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. NORTH AMERICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. U.S. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. U.S. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. U.S. LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. CANADA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. CANADA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. CANADA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. MEXICO LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. MEXICO LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. MEXICO LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. EUROPE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. EUROPE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. EUROPE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. EUROPE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. GERMANY LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. GERMANY LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. GERMANY LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. FRANCE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. FRANCE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. FRANCE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. UK LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. UK LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. UK LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. ITALY LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. ITALY LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. ITALY LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. REST OF EUROPE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. REST OF EUROPE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. REST OF EUROPE LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. ASIA-PACIFIC LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. ASIA-PACIFIC LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. ASIA-PACIFIC LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. ASIA-PACIFIC LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. CHINA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. CHINA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. CHINA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. JAPAN LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. JAPAN LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. JAPAN LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. INDIA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 64. INDIA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 65. INDIA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 66. SOUTH KOREA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 67. SOUTH KOREA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 68. SOUTH KOREA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 69. REST OF ASIA-PACIFIC LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 70. REST OF ASIA-PACIFIC LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 71. REST OF ASIA-PACIFIC LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 72. LAMEA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 73. LAMEA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 74. LAMEA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 75. LAMEA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 76. LATIN AMERICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 77. LATIN AMERICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 78. LATIN AMERICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 79. MIDDLE EAST LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 80. MIDDLE EAST LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 81. MIDDLE EAST LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 82. AFRICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 83. AFRICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 84. AFRICA LAND SURVEY EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 85. ROBERT BOSCH GMBH (CST/BERGER): KEY EXECUTIVES
TABLE 86. ROBERT BOSCH GMBH (CST/BERGER): COMPANY SNAPSHOT
TABLE 87. ROBERT BOSCH GMBH (CST/BERGER): PRODUCT SEGMENTS
TABLE 88. ROBERT BOSCH GMBH (CST/BERGER): SERVICE SEGMENTS
TABLE 89. ROBERT BOSCH GMBH (CST/BERGER): PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 90. HEXAGON AB: KEY EXECUTIVES
TABLE 91. HEXAGON AB: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 92. HEXAGON AB: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 93. HEXAGON AB: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 94. HEXAGON AB: KEY STRATERGIES
TABLE 95. HI-TARGET: KEY EXECUTIVES
TABLE 96. HI-TARGET: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 97. HI-TARGET: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 98. HI-TARGET: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 99. HI-TARGET: KEY STRATERGIES
TABLE 100. HUDACO INDUSTRIES LIMITED (V.I INSTRUMENTS): KEY EXECUTIVES
TABLE 101. HUDACO INDUSTRIES LIMITED (V.I INSTRUMENTS): COMPANY SNAPSHOT
TABLE 102. HUDACO INDUSTRIES LIMITED (V.I INSTRUMENTS): PRODUCT SEGMENTS
TABLE 103. HUDACO INDUSTRIES LIMITED (V.I INSTRUMENTS): PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 104. GUANGDONG KOLIDA INSTRUMENT CO., LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 105. GUANGDONG KOLIDA INSTRUMENT CO., LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 106. GUANGDONG KOLIDA INSTRUMENT CO., LTD: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 107. GUANGDONG KOLIDA INSTRUMENT CO., LTD: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 108. SHANGHAI HUACE NAVIGATION TECHNOLOGY LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 109. SHANGHAI HUACE NAVIGATION TECHNOLOGY LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 110. SHANGHAI HUACE NAVIGATION TECHNOLOGY LTD: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 111. SHANGHAI HUACE NAVIGATION TECHNOLOGY LTD: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 112. SHANGHAI HUACE NAVIGATION TECHNOLOGY LTD: KEY STRATERGIES
TABLE 113. SUZHOU FOIF CO LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 114. SUZHOU FOIF CO LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 115. SUZHOU FOIF CO LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 116. SUZHOU FOIF CO LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 117. STONEX SRL: KEY EXECUTIVES
TABLE 118. STONEX SRL: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 119. STONEX SRL: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 120. STONEX SRL: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 121. STONEX SRL: KEY STRATERGIES
TABLE 122. TOPCON CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 123. TOPCON CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 124. TOPCON CORPORATION: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 125. TOPCON CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 126. TOPCON CORPORATION: KEY STRATERGIES
TABLE 127. TRIMBLE INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 128. TRIMBLE INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 129. TRIMBLE INC.: SERVICE SEGMENTS
TABLE 130. TRIMBLE INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 131. TRIMBLE INC.: KEY STRATERGIES

★調査レポート[世界の土地測量装置市場2023-2032年:製品別(GNSSシステム、トータルステーション・セオドライト、水準器、3Dレーザー、UAV、パイプレーザー、その他)、産業別(建設、石油・ガス、農業、鉱業、災害管理、その他)、用途別(検査・モニタリング、容積計算、レイアウトポイント)] (コード:ALD24JAN0142)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の土地測量装置市場2023-2032年:製品別(GNSSシステム、トータルステーション・セオドライト、水準器、3Dレーザー、UAV、パイプレーザー、その他)、産業別(建設、石油・ガス、農業、鉱業、災害管理、その他)、用途別(検査・モニタリング、容積計算、レイアウトポイント)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆