世界の低カロリーディップ市場2021-2031:形態別(オーガニック型、従来型)、種類別(クラシック、ガーリック、オニオン、チーズ、その他)、エンドユーザー別(家庭、食品サービス業)、流通チャネル別(大型スーパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、Eコマース、BtoB)

【英語タイトル】Low Calorie Dip Market By Form (Organic, Conventional), By Type (Classic, Garlic, Onion, Cheese, Others), By End User (Residential, Food Services), By Distribution Channel (Hypermarkets and Supermarkets, Specialty Stores, E-Commerce, Business to business): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC069)・商品コード:ALD23MC069
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:335
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
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❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には252,863.2千ドルであった世界の低カロリーディップ市場規模が2031年には424,640.9千ドルへ上り、予測期間中に年平均5.5%成長すると見込んでいます。本書では、低カロリーディップの世界市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、形態別(オーガニック型、従来型)分析、種類別(クラシック、ガーリック、オニオン、チーズ、その他)分析、エンドユーザー別(家庭、食品サービス業)分析、流通チャネル別(大型スーパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、Eコマース、BtoB)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、Kite Hill、Earthy Bliss、Focus Brands LLC、The Honest Stand、Pepsico, Inc.、Strauss Group inc.、Good Karma Foods、Rigoni Di Asiago S.R.L、General Mills, Inc.、Good Foods Group、GreenSpace Brands、Winegreens world、Nestle S.A.、PANOS brandsなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の低カロリーディップ市場規模:形態別
- オーガニック型低カロリーディップの市場規模
- 従来型低カロリーディップの市場規模
・世界の低カロリーディップ市場規模:種類別
- クラシックディップの市場規模
- ガーリックディップの市場規模
- オニオンディップの市場規模
- チーズディップの市場規模
- その他ディップの市場規模
・世界の低カロリーディップ市場規模:エンドユーザー別
- 家庭における市場規模
- 食品サービス業における市場規模
・世界の低カロリーディップ市場規模:流通チャネル別
- 大型スーパーマーケット・スーパーマーケットチャネルの市場規模
- 専門店チャネルの市場規模
- Eコマースチャネルの市場規模
- BtoBチャネルの市場規模
・世界の低カロリーディップ市場規模:地域別
- 北米の低カロリーディップ市場規模
- ヨーロッパの低カロリーディップ市場規模
- アジア太平洋の低カロリーディップ市場規模
- 中南米/中東・アフリカの低カロリーディップ市場規模
・競争状況
・企業情報

世界の低カロリーディップ市場は、2021年に252,863.2千ドル、2031年には424,640.9千ドルに達すると予測され、CAGRは5.5%となる見込みです。フードサービス分野は同市場への収益貢献が最も高く、2021年に2,203億7,790万ドル、2031年には3,600億5,000万ドルになる見込みで、CAGRは5.2%と予測されています。

パンデミックの結果、通常よりも健康的でタンパク質を多く含む食品を食べるようになったと報告する人の割合が増加しました。こうした要因がすべて、パンデミック期間中に低カロリーのスナック製品の売上を大幅に増加させる要因となり、この傾向は予測期間中も続くと予想されます。COVID-19の大流行と世界中の経済や産業への悪影響により、2020年の世界の低カロリースナック市場規模は大幅に縮小する見込みです。様々なシナリオを二次情報源からのデータと現状情報を用いて分析しました。また、これらのシナリオについて、食品・飲料業界の専門家と議論しました。

消費者の需要を満たし、ビジネスを拡大するために、様々な地域のオーガニック製品メーカーは既存製品の改良とフレーバー付きオーガニックディップの増産という戦略に従っています。これが、低カロリーのディップの需要が増えている主な理由の一つです。米国は、有機低カロリーディップ市場で大きなシェアを持つ支配的な国の一つであり、中国、カナダ、メキシコ、英国など他の多くの国に製品を輸出しています。

外食産業は、食品を調理し、輸送し、顧客に販売する役割を担っています。レストランチェーン、クイックサービスレストラン、ファーストカジュアルレストラン、クラウドキッチン、フードデリバリーサービスなどがその例。外食産業は、Burger King、Yum Brands、KFC、McDonald’s、Domino’s、Pizza Hutなどのファーストフードチェーンの浸透により、近年かつてない勢いで成長しています。これらのファストフードチェーンは、手頃な価格の食事プランに低カロリーディップを頻繁に組み込んでおり、これが世界中で低カロリーディップの消費を増加させる重要な要因となっています。

現在、低カロリーディップの代用品として、フレッシュなディップ、ソース、ケチャップ、その他のスプレッドなど、数多くの製品が市場に出回っています。これらの代用品は抹茶と同じような効能があり、競争力のある価格で販売されています。その結果、消費者は容易にこれらの代替品に切り替えることができます。前述の事実は、業界にとって潜在的な代替品の脅威となり、市場成長の妨げになると予想されます。

雇用の増加と都市化は市場にとってプラス要因です。世界銀行によると、世界人口の約54.8%が現在就業しており、雇用と多忙なライフスタイルの増加に伴い、コンビニエンスフードの需要も増加するため、市場成長にプラスの影響を与えます。さらに、消費者はファースト&セデンタリー・ライフスタイルのダイナミックな変化を採用し、その結果、家庭活動としての家庭料理が減少または廃止されています。このようなライフスタイルの変化により、消費者は時間と労力を節約するためにコンビニエンス・フードに引き寄せられ、市場の成長を後押ししています。

低カロリーディップ市場は、形態、種類、エンドユーザー、流通チャネル、地域によって区分されます。
種類別では、クラシック、ガーリック、オニオン、チーズ、その他に分類されます。
形態別では、市場はオーガニックと従来型に二分されます。エンドユーザー別では、外食用と家庭用に細分化されます。
流通チャネル別では、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、eコマース、B2Bに分類されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、ロシア、スウェーデン、オランダ、デンマーク、ポーランド、その他欧州)、アジア太平洋(中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、タイ、シンガポール、インドネシア、ニュージーランド、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、南アフリカ、中東、サウジアラビア、エジプト、ナイジェリア、その他LAMEA)に市場を分けて分析しています。

世界の低カロリーディップ市場で事業を展開する企業は、市場シェアを拡大し、収益性を獲得し、市場競争力を維持するために、製品投入、地理的拡大、買収を含むがこれらに限定されない様々な開発戦略を採用しています。市場分析に含まれる主要企業は、Kite Hill、Earthy Bliss、Focus Brands LLC、The Honest Stand、Pepsico, Inc.、Strauss Group inc.、Good Karma Foods、Rigoni Di Asiago S.R.L、General Mills, Inc.、Good Foods Group、GreenSpace Brands、Winegreens world、Nestle S.A.、PANOSブランドなどです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの低カロリーディップ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、低カロリーディップ市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・低カロリーディップ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界別の低カロリーディップ市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
形態別
オーガニック
従来型

エンドユーザー別
住宅
フードサービス

種類別
クラシック
ガーリック
オニオン
チーズ
その他

流通チャネル別
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
専門店
Eコマース
B to B

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
ロシア
スウェーデン
オランダ
デンマーク
ポーランド
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
タイ
マレーシア
シンガポール
インドネシア
ニュージーランド
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
南アフリカ
中東
サウジアラビア
エジプト
ナイジェリア
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Kite Hill
Earthy Bliss
Focus Brands LLC
The Honest Stand
Pepsico, Inc.
Strauss Group inc.
Good Karma Foods
Rigoni Di Asiago S.R.L
General Mills, Inc.
Good Foods Group
GreenSpace Brands
Winegreens world
Nestle S.A.
PANOS brands

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Market dynamics
3.4.1.Drivers
3.4.1.1. Growing obese population
3.4.1.2. Growth of veganism
3.4.1.3. Growing QSR and food service industry

3.4.2.Restraints
3.4.2.1. Availability of alternatives
3.4.2.2. Awareness regarding the disadvantages of processed food

3.4.3.Opportunities
3.4.3.1. Expansion of sales channel
3.4.3.2. Rise in demand for organic
3.4.3.3. Growth in demand for convenience products with a busy lifestyle
3.4.3.4. Rise in demand from developing countries

3.5.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: LOW CALORIE DIP MARKET, BY FORM
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2. Organic
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market share analysis by country
4.3. Conventional
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 5: LOW CALORIE DIP MARKET, BY TYPE
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2. Classic
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market share analysis by country
5.3. Garlic
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market share analysis by country
5.4. Onion
5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2 Market size and forecast, by region
5.4.3 Market share analysis by country
5.5. Cheese
5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2 Market size and forecast, by region
5.5.3 Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2 Market size and forecast, by region
5.6.3 Market share analysis by country
CHAPTER 6: LOW CALORIE DIP MARKET, BY END USER
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2. Residential
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market share analysis by country
6.3. Food Services
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 7: LOW CALORIE DIP MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2. Hypermarkets and Supermarkets
7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2 Market size and forecast, by region
7.2.3 Market share analysis by country
7.3. Specialty Stores
7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2 Market size and forecast, by region
7.3.3 Market share analysis by country
7.4. E-Commerce
7.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2 Market size and forecast, by region
7.4.3 Market share analysis by country
7.5. Business to business
7.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2 Market size and forecast, by region
7.5.3 Market share analysis by country
CHAPTER 8: LOW CALORIE DIP MARKET, BY REGION
8.1 Overview
8.1.1 Market size and forecast
8.2 North America
8.2.1 Key trends and opportunities
8.2.2 North America Market size and forecast, by Form
8.2.3 North America Market size and forecast, by Type
8.2.4 North America Market size and forecast, by End User
8.2.5 North America Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6 North America Market size and forecast, by country
8.2.6.1 U.S.
8.2.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.1.2 Market size and forecast, by Form
8.2.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.2.6.1.4 Market size and forecast, by End User
8.2.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.2 Canada
8.2.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.2.2 Market size and forecast, by Form
8.2.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.2.6.2.4 Market size and forecast, by End User
8.2.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.3 Mexico
8.2.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.3.2 Market size and forecast, by Form
8.2.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.2.6.3.4 Market size and forecast, by End User
8.2.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3 Europe
8.3.1 Key trends and opportunities
8.3.2 Europe Market size and forecast, by Form
8.3.3 Europe Market size and forecast, by Type
8.3.4 Europe Market size and forecast, by End User
8.3.5 Europe Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
8.3.6.1 UK
8.3.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.1.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.1.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.2 Germany
8.3.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.2.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.2.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.3 France
8.3.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.3.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.3.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.4 Italy
8.3.6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.4.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.4.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.4.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.4.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.5 Spain
8.3.6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.5.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.5.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.5.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.5.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.6 Russia
8.3.6.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.6.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.6.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.6.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.6.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.7 Sweden
8.3.6.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.7.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.7.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.7.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.7.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.8 Netherlands
8.3.6.8.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.8.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.8.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.8.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.8.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.9 Denmark
8.3.6.9.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.9.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.9.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.9.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.9.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.10 Poland
8.3.6.10.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.10.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.10.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.10.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.10.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.11 Rest of Europe
8.3.6.11.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.11.2 Market size and forecast, by Form
8.3.6.11.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.11.4 Market size and forecast, by End User
8.3.6.11.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4 Asia-Pacific
8.4.1 Key trends and opportunities
8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Form
8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type
8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by End User
8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
8.4.6.1 China
8.4.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.1.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.1.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.2 Japan
8.4.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.2.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.2.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.3 India
8.4.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.3.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.3.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.4 Australia
8.4.6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.4.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.4.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.4.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.4.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.5 South Korea
8.4.6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.5.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.5.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.5.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.5.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.6 Thailand
8.4.6.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.6.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.6.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.6.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.6.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.7 Malaysia
8.4.6.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.7.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.7.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.7.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.7.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.8 Singapore
8.4.6.8.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.8.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.8.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.8.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.8.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.9 Indonesia
8.4.6.9.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.9.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.9.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.9.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.9.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.10 New Zealand
8.4.6.10.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.10.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.10.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.10.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.10.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.11 Rest of Asia-Pacific
8.4.6.11.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.11.2 Market size and forecast, by Form
8.4.6.11.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.11.4 Market size and forecast, by End User
8.4.6.11.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5 LAMEA
8.5.1 Key trends and opportunities
8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Form
8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Type
8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by End User
8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
8.5.6.1 Brazil
8.5.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.1.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.1.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.2 Argentina
8.5.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.2.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.2.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.3 South Africa
8.5.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.3.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.3.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.4 Middle East
8.5.6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.4.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.4.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.4.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.4.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.5 Saudi Arabia
8.5.6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.5.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.5.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.5.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.5.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.6 Egypt
8.5.6.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.6.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.6.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.6.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.6.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.7 Nigeria
8.5.6.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.7.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.7.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.7.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.7.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.8 Rest of LAMEA
8.5.6.8.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.8.2 Market size and forecast, by Form
8.5.6.8.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.8.4 Market size and forecast, by End User
8.5.6.8.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1 Kite Hill
10.1.1 Company overview
10.1.2 Key Executives
10.1.3 Company snapshot
10.1.4 Operating business segments
10.1.5 Product portfolio
10.1.6 Business performance
10.1.7 Key strategic moves and developments
10.2 Earthy Bliss
10.2.1 Company overview
10.2.2 Key Executives
10.2.3 Company snapshot
10.2.4 Operating business segments
10.2.5 Product portfolio
10.2.6 Business performance
10.2.7 Key strategic moves and developments
10.3 Focus Brands LLC
10.3.1 Company overview
10.3.2 Key Executives
10.3.3 Company snapshot
10.3.4 Operating business segments
10.3.5 Product portfolio
10.3.6 Business performance
10.3.7 Key strategic moves and developments
10.4 The Honest Stand
10.4.1 Company overview
10.4.2 Key Executives
10.4.3 Company snapshot
10.4.4 Operating business segments
10.4.5 Product portfolio
10.4.6 Business performance
10.4.7 Key strategic moves and developments
10.5 Pepsico, Inc.
10.5.1 Company overview
10.5.2 Key Executives
10.5.3 Company snapshot
10.5.4 Operating business segments
10.5.5 Product portfolio
10.5.6 Business performance
10.5.7 Key strategic moves and developments
10.6 Strauss Group inc.
10.6.1 Company overview
10.6.2 Key Executives
10.6.3 Company snapshot
10.6.4 Operating business segments
10.6.5 Product portfolio
10.6.6 Business performance
10.6.7 Key strategic moves and developments
10.7 Good Karma Foods
10.7.1 Company overview
10.7.2 Key Executives
10.7.3 Company snapshot
10.7.4 Operating business segments
10.7.5 Product portfolio
10.7.6 Business performance
10.7.7 Key strategic moves and developments
10.8 Rigoni Di Asiago S.R.L
10.8.1 Company overview
10.8.2 Key Executives
10.8.3 Company snapshot
10.8.4 Operating business segments
10.8.5 Product portfolio
10.8.6 Business performance
10.8.7 Key strategic moves and developments
10.9 General Mills, Inc.
10.9.1 Company overview
10.9.2 Key Executives
10.9.3 Company snapshot
10.9.4 Operating business segments
10.9.5 Product portfolio
10.9.6 Business performance
10.9.7 Key strategic moves and developments
10.10 Good Foods Group
10.10.1 Company overview
10.10.2 Key Executives
10.10.3 Company snapshot
10.10.4 Operating business segments
10.10.5 Product portfolio
10.10.6 Business performance
10.10.7 Key strategic moves and developments
10.11 GreenSpace Brands
10.11.1 Company overview
10.11.2 Key Executives
10.11.3 Company snapshot
10.11.4 Operating business segments
10.11.5 Product portfolio
10.11.6 Business performance
10.11.7 Key strategic moves and developments
10.12 Winegreens world
10.12.1 Company overview
10.12.2 Key Executives
10.12.3 Company snapshot
10.12.4 Operating business segments
10.12.5 Product portfolio
10.12.6 Business performance
10.12.7 Key strategic moves and developments
10.13 Nestle S.A.
10.13.1 Company overview
10.13.2 Key Executives
10.13.3 Company snapshot
10.13.4 Operating business segments
10.13.5 Product portfolio
10.13.6 Business performance
10.13.7 Key strategic moves and developments
10.14 PANOS brands
10.14.1 Company overview
10.14.2 Key Executives
10.14.3 Company snapshot
10.14.4 Operating business segments
10.14.5 Product portfolio
10.14.6 Business performance
10.14.7 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界の低カロリーディップ市場2021-2031:形態別(オーガニック型、従来型)、種類別(クラシック、ガーリック、オニオン、チーズ、その他)、エンドユーザー別(家庭、食品サービス業)、流通チャネル別(大型スーパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、Eコマース、BtoB)] (コード:ALD23MC069)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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