世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場2021-2031:製品別(オンイヤー、オーバーイヤー)、種類別、用途別、流通チャネル別

【英語タイトル】Noise Cancelling Headphones Market By Product (On-Ear, Over Ear), By Type (Wired, Wireless), By Application (Gaming, Virtual Reality, Music and Entertainment, Others), By Distribution Channel (Online, Offline): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MA083)・商品コード:ALD23MA083
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年12月
・ページ数:199
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料では、2021年に131億ドルであった世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模が、2031年までに454億ドルに達し、2021年から2031年の間に年平均13.2%で成長すると予想しています。本資料は、ノイズキャンセリングヘッドホンの世界市場を総合的に分析し、市場実態を明らかにするとともに、将来を展望したレポートです。イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、製品別(オンイヤー、オーバーイヤー)分析、種類別(有線、無線)分析、用途別(ゲーム、VR、音楽・エンターテインメント、その他)分析、流通チャネル別(オンライン、オフライン)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目を掲載しています。本書には、Audio-Technica Corporation 、Beats Electronics LLC、Bose Corporation 、Sony Corporation 、Logitech、Harman Kardon 、Koninklijke Philips N.V. 、Shenzhen Grandsun Electronic Co., Ltd.、Samsung Electronics Co Ltd、Sennheiser electronic GmbH & Co. KGなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模:製品別
- オンイヤーにおける市場規模
- オーバーイヤーにおける市場規模
・世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模:種類別
- 有線ノイズキャンセリングヘッドホンの市場規模
- 無線ノイズキャンセリングヘッドホンの市場規模
・世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模:用途別
- ゲームにおける市場規模
- VRにおける市場規模
- 音楽・エンターテインメントにおける市場規模
- その他における市場規模
・世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模:流通チャネル別
- オンラインチャネルの市場規模
- オフラインチャネルの市場規模
・世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模:地域別
- 北米のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模
- ヨーロッパのノイズキャンセリングヘッドホン市場規模
- アジア太平洋のノイズキャンセリングヘッドホン市場規模
- 中南米・中東・アフリカのノイズキャンセリングヘッドホン市場規模
・競争状況
・企業情報

世界のノイズキャンセリングヘッドフォン市場は、2021年に131億ドルと評価され、2021年から2031年まで年平均成長率は13.2%で成長して2031年には454億ドルに達すると予測されています。
ノイズキャンセリングヘッドフォンは、アクティブノイズコントロール(ANC)、アクティブノイズリダクション(ANR)、ノイズキャンセリングとしても知られる、不要な周囲の音を低減できる技術的にアップグレードされたヘッドフォンです。ノイズキャンセリングを使えば、レベルを上げすぎずにオーディオコンテンツを聴くことができ、旅行中、飛行機のような騒がしい環境でも眠ることができます。

技術開発や電子部品の小型化に対する消費者の需要の高まりにより、ノイズキャンセリングヘッドホンの世界市場は予測期間中に大きく拡大すると予想されます。さらに、ワイヤレスノイズキャンセリングヘッドホンの市場は、運動用ヘッドホンの使用率の上昇によって牽引されると予測されています。スマートフォン革命のもう一つの影響は、スマートフォンのハードウェアからヘッドフォンジャックが取り除かれたことにより、ワイヤレスノイズキャンセリングヘッドフォンの人気が高まっていることです。しかし、ノイズキャンセリングヘッドホンの世界市場の拡大は、予測期間中に偽造品の拡散により困難に直面する可能性があります。スマートヘッドホンの普及率の増加は、オーバーイヤー型ノイズキャンセリングヘッドホンやオンイヤー型ノイズキャンセリングヘッドホンのウェアラブル技術革命のもう一つの結果であり、したがって、予測期間中にノイズキャンセリングヘッドホン市場を拡大する有利な機会を提供します。

分析にあたり、ノイズキャンセリングヘッドホン市場は、製品、種類、用途、流通チャネル、地域に基づいてセグメンテーションをカバーしています。レポートでは、オンイヤー型やオーバーイヤー型などの様々な製品に関する情報を提供します。さらに、この調査でカバーされる主な種類には、有線および無線が含まれます。さらに、ゲーム、バーチャルリアリティ、音楽&エンターテイメントなどの用途の詳細についても概説しています。さらに、オンラインやオフラインなど、さまざまな流通チャネルにおける現在の市場動向についても分析しています。さらに、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAなどの地域別の現在の市場動向も分析しています。

市場で事業を展開する主要企業には、Audio-Technica Corporation、Beats Electronics LLC(Apple)、Bose Corporation、Shenzhen Grandsun Electronic Co. KG、ソニー株式会社、Samsung Electronics Co.などです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのノイズキャンセリングヘッドフォン市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、一般的なノイズキャンセリングヘッドフォン市場機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・ノイズキャンセリングヘッドホン市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解します。
・地域別および世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
製品別
オンイヤー型
オーバーイヤー型

種類別
有線
無線

用途別
ゲーム
バーチャルリアリティ
音楽・エンターテインメント
その他

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
Audio-Technica Corporation
Beats Electronics LLC
Bose Corporation
ソニー株式会社
Logitech
Harman Kardon
Koninklijke Philips N.V.
Shenzhen Grandsun Electronic Co., Ltd.
Samsung Electronics Co Ltd
Sennheiser electronic GmbH & Co. KG

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Market dynamics
3.4.1.Drivers
3.4.1.1. Technological advancements and miniaturization of electronic components.
3.4.1.2. Growing penetration of smartphones, tablets, and other multimedia devices.
3.4.1.3. Rise in adoption of wireless headphones during workout and other activities.

3.4.2.Restraints
3.4.2.1. Counterfeit products.

3.4.3.Opportunities
3.4.3.1. Increasing penetration of wearable technology.

3.5.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: NOISE CANCELLING HEADPHONES MARKET, BY PRODUCT
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2. On-Ear
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market share analysis by country
4.3. Over Ear
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 5: NOISE CANCELLING HEADPHONES MARKET, BY TYPE
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2. Wired
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market share analysis by country
5.3. Wireless
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 6: NOISE CANCELLING HEADPHONES MARKET, BY APPLICATION
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2. Gaming
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market share analysis by country
6.3. Virtual Reality
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market share analysis by country
6.4. Music and Entertainment
6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2 Market size and forecast, by region
6.4.3 Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2 Market size and forecast, by region
6.5.3 Market share analysis by country
CHAPTER 7: NOISE CANCELLING HEADPHONES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2. Online
7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2 Market size and forecast, by region
7.2.3 Market share analysis by country
7.3. Offline
7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2 Market size and forecast, by region
7.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 8: NOISE CANCELLING HEADPHONES MARKET, BY REGION
8.1 Overview
8.1.1 Market size and forecast
8.2 North America
8.2.1 Key trends and opportunities
8.2.2 North America Market size and forecast, by Product
8.2.3 North America Market size and forecast, by Type
8.2.4 North America Market size and forecast, by Application
8.2.5 North America Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6 North America Market size and forecast, by country
8.2.6.1 U.S.
8.2.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.1.2 Market size and forecast, by Product
8.2.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.2.6.1.4 Market size and forecast, by Application
8.2.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.2 Canada
8.2.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.2.2 Market size and forecast, by Product
8.2.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.2.6.2.4 Market size and forecast, by Application
8.2.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.3 Mexico
8.2.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.3.2 Market size and forecast, by Product
8.2.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.2.6.3.4 Market size and forecast, by Application
8.2.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3 Europe
8.3.1 Key trends and opportunities
8.3.2 Europe Market size and forecast, by Product
8.3.3 Europe Market size and forecast, by Type
8.3.4 Europe Market size and forecast, by Application
8.3.5 Europe Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
8.3.6.1 UK
8.3.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.1.2 Market size and forecast, by Product
8.3.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.1.4 Market size and forecast, by Application
8.3.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.2 Germany
8.3.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.2.2 Market size and forecast, by Product
8.3.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.2.4 Market size and forecast, by Application
8.3.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.3 France
8.3.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.3.2 Market size and forecast, by Product
8.3.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.3.4 Market size and forecast, by Application
8.3.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.4 Rest of Europe
8.3.6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.4.2 Market size and forecast, by Product
8.3.6.4.3 Market size and forecast, by Type
8.3.6.4.4 Market size and forecast, by Application
8.3.6.4.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4 Asia-Pacific
8.4.1 Key trends and opportunities
8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Product
8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type
8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
8.4.6.1 China
8.4.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.1.2 Market size and forecast, by Product
8.4.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.1.4 Market size and forecast, by Application
8.4.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.2 India
8.4.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.2.2 Market size and forecast, by Product
8.4.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.2.4 Market size and forecast, by Application
8.4.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.3 Japan
8.4.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.3.2 Market size and forecast, by Product
8.4.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.3.4 Market size and forecast, by Application
8.4.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.4 South Korea
8.4.6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.4.2 Market size and forecast, by Product
8.4.6.4.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.4.4 Market size and forecast, by Application
8.4.6.4.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.5 Rest of Asia-Pacific
8.4.6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.5.2 Market size and forecast, by Product
8.4.6.5.3 Market size and forecast, by Type
8.4.6.5.4 Market size and forecast, by Application
8.4.6.5.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5 LAMEA
8.5.1 Key trends and opportunities
8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Product
8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Type
8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Application
8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
8.5.6.1 Latin America
8.5.6.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.1.2 Market size and forecast, by Product
8.5.6.1.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.1.4 Market size and forecast, by Application
8.5.6.1.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.2 Middle East
8.5.6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.2.2 Market size and forecast, by Product
8.5.6.2.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.2.4 Market size and forecast, by Application
8.5.6.2.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.3 Africa
8.5.6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.3.2 Market size and forecast, by Product
8.5.6.3.3 Market size and forecast, by Type
8.5.6.3.4 Market size and forecast, by Application
8.5.6.3.5 Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1 Audio-Technica Corporation
10.1.1 Company overview
10.1.2 Key Executives
10.1.3 Company snapshot
10.1.4 Operating business segments
10.1.5 Product portfolio
10.1.6 Business performance
10.1.7 Key strategic moves and developments
10.2 Beats Electronics LLC
10.2.1 Company overview
10.2.2 Key Executives
10.2.3 Company snapshot
10.2.4 Operating business segments
10.2.5 Product portfolio
10.2.6 Business performance
10.2.7 Key strategic moves and developments
10.3 Bose Corporation
10.3.1 Company overview
10.3.2 Key Executives
10.3.3 Company snapshot
10.3.4 Operating business segments
10.3.5 Product portfolio
10.3.6 Business performance
10.3.7 Key strategic moves and developments
10.4 Sony Corporation
10.4.1 Company overview
10.4.2 Key Executives
10.4.3 Company snapshot
10.4.4 Operating business segments
10.4.5 Product portfolio
10.4.6 Business performance
10.4.7 Key strategic moves and developments
10.5 Logitech
10.5.1 Company overview
10.5.2 Key Executives
10.5.3 Company snapshot
10.5.4 Operating business segments
10.5.5 Product portfolio
10.5.6 Business performance
10.5.7 Key strategic moves and developments
10.6 Harman Kardon
10.6.1 Company overview
10.6.2 Key Executives
10.6.3 Company snapshot
10.6.4 Operating business segments
10.6.5 Product portfolio
10.6.6 Business performance
10.6.7 Key strategic moves and developments
10.7 Koninklijke Philips N.V.
10.7.1 Company overview
10.7.2 Key Executives
10.7.3 Company snapshot
10.7.4 Operating business segments
10.7.5 Product portfolio
10.7.6 Business performance
10.7.7 Key strategic moves and developments
10.8 Shenzhen Grandsun Electronic Co., Ltd.
10.8.1 Company overview
10.8.2 Key Executives
10.8.3 Company snapshot
10.8.4 Operating business segments
10.8.5 Product portfolio
10.8.6 Business performance
10.8.7 Key strategic moves and developments
10.9 Samsung Electronics Co Ltd
10.9.1 Company overview
10.9.2 Key Executives
10.9.3 Company snapshot
10.9.4 Operating business segments
10.9.5 Product portfolio
10.9.6 Business performance
10.9.7 Key strategic moves and developments
10.10 Sennheiser electronic GmbH & Co. KG
10.10.1 Company overview
10.10.2 Key Executives
10.10.3 Company snapshot
10.10.4 Operating business segments
10.10.5 Product portfolio
10.10.6 Business performance
10.10.7 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場2021-2031:製品別(オンイヤー、オーバーイヤー)、種類別、用途別、流通チャネル別] (コード:ALD23MA083)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のノイズキャンセリングヘッドホン市場2021-2031:製品別(オンイヤー、オーバーイヤー)、種類別、用途別、流通チャネル別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆