世界の非肉原材料市場(~2030年):製品種類別(結合剤、増量剤、充填剤、香味剤、着色剤、保存料、塩、テクスチャリング剤、その他)、種類別、供給源別、形態用途別、地域別

【英語タイトル】Non-Meat Ingredients Market Forecasts to 2030 – Global Analysis By Product Type (Binders, Extenders, Fillers, Flavoring Agents, Coloring Agents, Preservatives, Salt, Texturing Agents and Other Product Types), Type, Source, Form Application and By Geography

Stratistics MRCが出版した調査資料(SMRC24NOV184)・商品コード:SMRC24NOV184
・発行会社(調査会社):Stratistics MRC
・発行日:2024年8月
・ページ数:200 Pages
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User LicenseUSD4,150 ⇒換算¥630,800見積依頼/購入/質問フォーム
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❖ レポートの概要 ❖

Stratistics MRCによると、世界の非肉原材料市場は2024年に440億ドルを占め、予測期間中の年平均成長率は6.3%で、2030年には636億ドルに達する見込みです。非肉原材料には、植物由来やその他の非動物由来の様々な製品が含まれます。一般的な例としては、ニンジン、ホウレンソウ、ジャガイモなどの野菜類、リンゴ、ベリー類、柑橘類などの果物類、米、キヌア、オーツ麦などの穀物類、豆類、レンズ豆、ひよこ豆などの豆類、アーモンド、チア、亜麻などのナッツ類や種子類、アーモンドミルク、豆乳ヨーグルト、ココナッツチーズなどの乳製品代替品、豆腐、テンペ、セイタンなどのその他の品目が挙げられます。バジル、ターメリック、醤油などのハーブ、スパイス、調味料は風味を加えます。これらの食材は、ベジタリアンやビーガン、その他の植物性食生活には欠かせないもので、必要不可欠な栄養素とバラエティーを提供します。
FAOによると、北アメリカは一人当たりの肉消費量が最も多く、2016年から2018年の間に一人当たり約95キロを消費しているため、非肉原材料の市場として高い可能性を秘めています。

市場ダイナミクス

推進要因
ドライバー:代替植物性タンパク質への需要の高まり
植物ベースの食事に関連する健康上の利点、環境持続可能性への懸念、動物福祉に関連する倫理的配慮に対する消費者の意識の高まり。その結果、豆類、ナッツ類、種子、穀物、植物性タンパク質単離物など、幅広い非肉原材料の需要が急増。メーカーは、肉の代替品、乳製品の代替品、タンパク質が豊富なスナックなどの革新的な植物性製品を開発することで対応しています。このため、製品の多様化が進み、飲料、ベーカリー製品、栄養補助食品など、従来の食品以外の分野にもビジネスチャンスが広がっています。

阻害要因:
消費者の認識と透明性
天然」や「植物由来」といったあいまいな用語など、表示慣行に関する誤った情報や明確性の欠如は、消費者を混乱させ、製品の主張に対する信頼を損なう可能性がある。肉以外の原材料に含まれるアレルゲン、遺伝子組み換え作物、化学添加物に関する懸念は、消費者の意思決定をさらに複雑にし、購入をためらわせたり、消極的にさせたりします。さらに、従来の食肉製品と比べて製品の品質や味にばらつきがあることが、植物由来の選択肢を完全に受け入れることを消費者に躊躇させることもあります。味、食感、成分組成に基づく否定的な経験や認識は、リピート購入や市場成長に影響を与える可能性があります。

機会:
クリーンラベルと天然素材への注目
クリーン・ラベルのトレンドは透明性を重視し、消費者は人工添加物、保存料、遺伝子組み換え作物(GMO)を含まない製品を求めるようになっています。このため、非肉原材料市場のメーカー各社は、植物性タンパク質、全粒穀物、ナッツ、種子などの天然原料を使用した製品の改良に取り組んでいます。その結果、健康志向で環境的に持続可能なライフスタイルに沿った、最小限の加工で認知度の高い原材料への需要が高まり、市場を後押ししています。

脅威
規制による監視
厳しい規制は製造業者の運営コストを増大させ、コンプライアンスを確保するための試験、認証、文書化への投資を必要とします。地域や国ごとに複雑な規制の枠組みがあると、特に経営資源が限られている中小企業や新興企業にとっては、市場参入や拡大の障壁となります。これは、企業が研究開発への投資よりも規制要件への対応に注力するため、イノベーションを阻害し、製品の多様化を制限する可能性があります。

Covid-19の影響:
当初、サプライチェーンの混乱と物流の問題は、成分の入手可能性と価格に影響を与えました。消費者の備蓄や、保存のきくものやパントリー用品への購買行動のシフトは、豆類、穀物、植物性タンパク質など、特定の非肉原材料の需要を押し上げました。しかし、外食施設の閉鎖や、非必需品への消費支出の減少は、一時的に市場の成長を鈍化させました。

予測期間中、香料セグメントが最大になる見込み
香味料は、天然および人工の香味料、ハーブ、スパイス、調味料ブレンドを含み、食肉製品の風味を再現または強化するために使用されます。さらに、香味料における技術革新により、メーカーは肉の味と食感を忠実に模倣した製品を製造できるようになり、ベジタリアン、ビーガン、フレキシタリアンの食生活に移行する消費者にアピールすることができます。これは、利用可能な非肉食の選択肢の多様性と食べやすさを拡大することにより、市場の成長に貢献します。

植物由来セグメントは予測期間中に最も高いCAGRを示す見込み
豆類、穀物、ナッツ、種子、野菜などの植物由来原料は、健康上の利点、持続可能性の利点、ベジタリアン、ビーガン、フレクシタリアンなどの食事傾向との整合性などが評価され、ますます好まれるようになっているため、植物由来セグメントは予測期間中に最も高いCAGRを示すと予想されます。このため、従来の動物由来原料にとどまらず、健康志向や環境意識の高い消費者層の拡大に対応した製品も提供されるようになっています。

最大のシェアを占める地域:
北アメリカが予測期間中最大の市場シェアを占めると予測されるのは、健康志向、環境問題、倫理的配慮を背景に、植物由来の食事を好む消費者が増加し、非肉原材料の需要を大幅に押し上げたためです。この傾向は、食品イノベーションと製品開発のための強力なインフラストラクチャーによって支えられており、植物由来の肉代替品、乳製品代替品、植物由来のタンパク質製品の多様化につながっています。

CAGRが最も高い地域:
アジア太平洋地域は自然食品とクリーンラベル製品の市場が確立しており、メーカーが健康志向の消費者の共感を得られる植物由来の原料を使用することを奨励しているため、予測期間中のCAGRはアジア太平洋地域が最も高くなると予測されます。同地域の規制枠組みも食品の安全性と透明性を優先しており、製品の配合や表示方法に影響を与えています。さらに、大手食品・飲料企業が存在し、強固な小売・電子商取引インフラが整備されていることも、非肉原材料の市場成長と入手のしやすさを促進しています。

市場の主要プレーヤー
非肉原材料市場の主要企業には、Archer Daniels Midland Company, Associated British Foods plc, Koninklijke Dsm N.V, DuPont de Nemours Inc, Kerry Group PLC, Ingredion Incorporated, BASF SE, Advanced Food Systems, Inc., Aliseia SRL, Kerry Group plc, Ingredion, Cargill, Incorporated, Mosaic Flavors, Essentia Protein Solutions, Wenda Ingredients, Hydrosol Gmbh & Co. Kg, Fiberstar, Nikken Foods, Palsgaard and Nassau Foods, Incなどがあります。

主な動向:
2024年7月、BASFと「Pragati」はSuCCESSコードでバイオベースのフットウェア・ソリューションに完全な透明性とトレーサビリティを拡大。Pragati社は、認定された持続可能なひまし油の基準を設定する統一持続可能性コードSuCCESS(Sustainable Castor Caring for Environmental and Social Standards)で設立。

2024年6月、ADMアニマルニュートリション社はリコールを拡大し、様々な飼料製品のロットを追加。特定のロットに高濃度のマグネシウム、ナトリウム、カルシウム、塩化物および/またはリンが含まれている可能性があり、牛、鶏、馬、ヤギ、子羊、ラマ、ウサギ、羊、豚に害を及ぼす可能性。

204年3月、ADMとWater.orgは、安全な水と衛生設備への世界的なアクセスを増やすために提携しました。ADMは、Water.orgに100万ドルの寄付を行うことで、安全な水と衛生設備を世界に普及させるというコミットメントをさらに強化し、世界規模で数百万人の生活を変革するWater.orgの非営利組織の取り組みを支援します。

対象製品
– バインダー
– エクステンダー
– 充填剤
– 香料
– 着色剤
– 保存料
– 塩
– テクスチャー剤
– その他の製品タイプ

対象となる種類
– 生鮮加工品
– 調理済み
– 生加工
– 生発酵ソーセージ
– その他の種類

対象ソース
– 植物由来
– 動物由来
– 化学物質

対象形態
– 液体
– 固体

対象用途
– ベーカリー&製菓
– 乳製品および乳製品代替品
– 食肉代替品
– その他の用途

対象地域
– 北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
– ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
イタリア
フランス
スペイン
その他のヨーロッパ
– アジア太平洋
日本
中国
インド
オーストラリア
ニュージーランド
韓国
その他のアジア太平洋地域
– 南アメリカ
アルゼンチン
ブラジル
チリ
その他の南アメリカ諸国
– 中東/アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
カタール
南アフリカ
その他の中東/アフリカ

レポート内容
– 地域および国レベルセグメントの市場シェア評価
– 新規参入企業への戦略的提言
– 2022年、2023年、2024年、2026年、2030年の市場データをカバー
– 市場動向(促進要因、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
– 市場予測に基づく主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
– 主要な共通トレンドをマッピングした競合のランドスケープ
– 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイリング
– 最新の技術進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1 エグゼクティブ・サマリー
2 序文
2.1 概要
2.2 ステークホルダー
2.3 調査範囲
2.4 調査方法
2.4.1 データマイニング
2.4.2 データ分析
2.4.3 データの検証
2.4.4 リサーチアプローチ
2.5 リサーチソース
2.5.1 一次調査ソース
2.5.2 セカンダリーリサーチソース
2.5.3 前提条件
3 市場動向分析
3.1 はじめに
3.2 推進要因
3.3 抑制要因
3.4 機会
3.5 脅威
3.6 製品分析
3.7 アプリケーション分析
3.8 新興市場
3.9 コビッド19の影響
4 ポーターズファイブフォース分析
4.1 供給者の交渉力
4.2 買い手の交渉力
4.3 代替品の脅威
4.4 新規参入の脅威
4.5 競争上のライバル関係
5 非肉原材料の世界市場、製品種類別
5.1 はじめに
5.2 結合剤
5.3 エクステンダー
5.4 充填剤
5.5 香料
5.6 着色剤
5.7 保存料
5.8 食塩
5.9 テクスチャー剤
5.10 その他の製品タイプ
6 世界の非肉原材料市場、種類別
6.1 はじめに
6.2 生鮮加工品
6.3 調理済み
6.4 生調理済み
6.5 生発酵ソーセージ
6.6 その他のタイプ
7 世界の非肉原材料市場、供給源別
7.1 はじめに
7.2 植物由来
7.3 動物由来
7.4 化学物質
8 世界の非肉原材料市場:形態別
8.1 はじめに
8.2 液体
8.3 固形
9 非肉原材料の世界市場:用途別
9.1 はじめに
9.2 ベーカリー&菓子
9.3 乳製品・乳製品代替品
9.4 肉の代替品
9.5 その他の用途
10 非肉原材料の世界市場、地域別
10.1 はじめに
10.2 北アメリカ
10.2.1 アメリカ
10.2.2 カナダ
10.2.3 メキシコ
10.3 ヨーロッパ
10.3.1 ドイツ
10.3.2 イギリス
10.3.3 イタリア
10.3.4 フランス
10.3.5 スペイン
10.3.6 その他のヨーロッパ
10.4 アジア太平洋
10.4.1 日本
10.4.2 中国
10.4.3 インド
10.4.4 オーストラリア
10.4.5 ニュージーランド
10.4.6 韓国
10.4.7 その他のアジア太平洋地域
10.5 南アメリカ
10.5.1 アルゼンチン
10.5.2 ブラジル
10.5.3 チリ
10.5.4 その他の南アメリカ地域
10.6 中東/アフリカ
10.6.1 サウジアラビア
10.6.2 アラブ首長国連邦
10.6.3 カタール
10.6.4 南アフリカ
10.6.5 その他の中東/アフリカ地域
11 主要開発
11.1 契約、パートナーシップ、提携、合弁事業
11.2 買収と合併
11.3 新製品上市
11.4 事業拡大
11.5 その他の主要戦略
12 企業プロフィール
12.1 Archer Daniels Midland Company
12.2 Associated British Foods plc
12.3 Koninklijke Dsm N.V
12.4 DuPont de Nemours Inc
12.5 Kerry Group PLC
12.6 Ingredion Incorporated
12.7 BASF SE
12.8 Advanced Food Systems, Inc.
12.9 Aliseia SRL
12.10 Kerry Group plc
12.11 Ingredion
12.12 Cargill, Incorporated
12.13 Mosaic Flavors
12.14 Essentia Protein Solutions
12.15 Wenda Ingredients
12.16 Hydrosol Gmbh & Co. Kg
12.17 Fiberstar
12.18 Nikken Foods
12.19 Palsgaard
12.20 Nassau Foods, Inc
表一覧
表1 非肉原材料の世界市場展望、地域別(2022-2030年)(MNドル)
表2 非肉原材料の世界市場展望、製品種類別(2022-2030年) ($MN)
表3 非肉原材料の世界市場展望、バインダー別 (2022-2030) ($MN)
表4 非肉原材料の世界市場展望、エクステンダー別 (2022-2030) ($MN)
表5 非肉原材料の世界市場展望、充填剤別 (2022-2030) ($MN)
表6 非肉原材料の世界市場展望、香料別 (2022-2030) ($MN)
表7 非肉原材料の世界市場展望、着色料別 (2022-2030) ($MN)
表8 非肉原材料の世界市場展望、保存料別 (2022-2030) ($MN)
表9 非肉原材料の世界市場展望、塩別 (2022-2030) ($MN)
表10 非肉原材料の世界市場展望、テクスチャー剤別 (2022-2030) ($MN)
表11 非肉原材料の世界市場展望、その他の製品種類別 (2022-2030) ($MN)
表12 非肉原材料の世界市場展望、種類別 (2022-2030) ($MN)
表13 非肉原材料の世界市場展望、生鮮加工品別 (2022-2030) ($MN)
表14 非肉原材料の世界市場展望、調理済み別 (2022-2030) ($MN)
表15 非肉原材料の世界市場展望、生加工別 (2022-2030) ($MN)
表16 非肉原材料の世界市場展望、生発酵ソーセージ別 (2022-2030) ($MN)
表17 非肉原材料の世界市場展望、その他の種類別 (2022-2030) ($MN)
表18 非肉原材料の世界市場展望、ソース別 (2022-2030) ($MN)
表19 非肉原材料の世界市場展望、植物由来別 (2022-2030) ($MN)
表20 非肉原材料の世界市場展望、動物由来別 (2022-2030) ($MN)
表21 非肉原材料の世界市場展望、化学物質別 (2022-2030) ($MN)
表22 非肉原材料の世界市場展望、形態別 (2022-2030) ($MN)
表23 非肉原材料の世界市場展望、液体別 (2022-2030) ($MN)
表24 非肉原材料の世界市場展望、固体別 (2022-2030) ($MN)
表25 非肉原材料の世界市場展望、用途別 (2022-2030) ($MN)
表26 非肉原材料の世界市場展望、製パン・製菓別 (2022-2030) ($MN)
表27 非肉原材料の世界市場展望、乳製品・乳製品代替品別 (2022-2030) ($MN)
表28 非肉原材料の世界市場展望、肉代替物別 (2022-2030) ($MN)
表29 非肉原材料の世界市場展望、その他の用途別 (2022-2030) ($MN

注:北アメリカ、ヨーロッパ、APAC、南アメリカ、中東/アフリカ地域の表も上記と同様に表記しています。

According to Stratistics MRC, the Global Non-Meat Ingredients Market is accounted for $44.0 billion in 2024 and is expected to reach $63.6 billion by 2030 growing at a CAGR of 6.3% during the forecast period. Non-meat ingredients include a variety of plant-based and other non-animal derived products. Common examples are vegetables like carrots, spinach, and potatoes; fruits such as apples, berries, and citrus; grains like rice, quinoa, and oats; legumes including beans, lentils, and chickpeas; nuts and seeds like almonds, chia, and flax; dairy substitutes such as almond milk, soy yogurt, and coconut cheese; and other items like tofu, tempeh, and seitan. Herbs, spices, and condiments, such as basil, turmeric, and soy sauce, add flavor. These ingredients are vital in vegetarian, vegan, and other plant-based diets, providing essential nutrients and variety.

According to FAO, North America has the highest per capita meat consumption, roughly 95 kilos per person in the period between 2016 and 2018, thus making it a highly potential market for non-meat ingredients.

Market Dynamics:

Driver:
Growing demand for plant-based protein alternatives
Increasing consumer awareness of health benefits associated with plant-based diets, environmental sustainability concerns, and ethical considerations related to animal welfare. As a result, there is a surge in demand for a wide array of non-meat ingredients such as legumes, nuts, seeds, grains, and plant-based protein isolates. Manufacturers are responding by developing innovative plant-based products like meat substitutes, dairy alternatives, and protein-rich snacks. This has led to diversification of product offerings and opportunities in sectors beyond traditional food, including beverages, bakery products, and dietary supplements.

Restraint:
Consumer perception and transparency
Misinformation or lack of clarity about labeling practices, such as ambiguous terms like ""natural"" or ""plant-based,"" can confuse consumers and erode trust in product claims. Concerns about allergens, GMOs, and chemical additives in non-meat ingredients can further complicate consumer decision-making, leading to hesitation or reluctance to purchase. Moreover, inconsistencies in product quality or taste compared to traditional meat products can deter consumers from fully embracing plant-based options. Negative experiences or perceptions based on taste, texture, or ingredient composition can influence repeat purchases and market growth.

Opportunity:
Focus on clean label and natural ingredients
Clean label trends emphasize transparency, with consumers increasingly seeking products that are free from artificial additives, preservatives, and genetically modified organisms (GMOs). This has prompted manufacturers in the non-meat ingredients market to reformulate products using natural ingredients such as plant-based proteins, whole grains, nuts, and seeds. As a result, there is a growing demand for minimally processed, recognizable ingredients that align with health-conscious and environmentally sustainable lifestyles boosting the market.

Threat:
Regulatory scrutiny
Stringent regulations can increase operational costs for manufacturers, requiring investments in testing, certification, and documentation to ensure compliance. Complex regulatory frameworks across different regions or countries can create barriers to market entry and expansion, especially for smaller companies or startups with limited resources. This can stifle innovation and limit product diversification as companies focus on navigating regulatory requirements rather than investing in research and development.

Covid-19 Impact:
Initially, disruptions in supply chains and logistical challenges affected ingredient availability and pricing. Consumer stockpiling and shifts in purchasing behavior towards shelf-stable and pantry items boosted demand for certain non-meat ingredients like legumes, grains, and plant-based proteins. However, closures of food service establishments and reduced consumer spending on non-essential items temporarily slowed market growth.

The flavoring agents segment is expected to be the largest during the forecast period
The flavoring agents is expected to be the largest during the forecast period hese agents include natural and artificial flavors, herbs, spices, and seasoning blends, which are used to replicate or enhance the flavors typically associated with meat products. In addition innovations in flavoring agents allow manufacturers to create products that closely mimic the taste and texture of meat, appealing to consumers transitioning to vegetarian, vegan, or flexitarian diets. This contributes to the market's growth by expanding the variety and palatability of non-meat options available.

The plant origin segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period
The plant origin segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period because plant-based ingredients, such as legumes, grains, nuts, seeds, and vegetables, are increasingly preferred due to their perceived health benefits, sustainability advantages, and alignment with vegetarian, vegan, and flexitarian dietary trends. This has expanded the market's offerings beyond traditional animal-derived ingredients, catering to a growing segment of health-conscious and environmentally aware consumers.

Region with largest share:
North America is projected to hold the largest market share during the forecast period due to increasing consumer preference for plant-based diets, driven by health consciousness, environmental concerns, and ethical considerations, has significantly boosted demand for non-meat ingredients. This trend is supported by a strong infrastructure for food innovation and product development, leading to a wide variety of plant-based meat substitutes, dairy alternatives, and plant-derived protein products.

Region with highest CAGR:
Asia Pacific is projected to hold the highest CAGR over the forecast period because Asia Pacific has a well-established market for natural and clean label products, encouraging manufacturers to use plant-origin ingredients that resonate with health-conscious consumers. Regulatory frameworks in the region also prioritize food safety and transparency, influencing product formulations and labelling practices. Moreover the presence of major food and beverage companies, along with a robust retail and e-commerce infrastructure, further facilitates market growth and accessibility for non-meat ingredients.

Key players in the market
Some of the key players in Non-Meat Ingredients market include Archer Daniels Midland Company, Associated British Foods plc, Koninklijke Dsm N.V, DuPont de Nemours Inc, Kerry Group PLC, Ingredion Incorporated, BASF SE, Advanced Food Systems, Inc., Aliseia SRL, Kerry Group plc, Ingredion, Cargill, Incorporated, Mosaic Flavors, Essentia Protein Solutions, Wenda Ingredients, Hydrosol Gmbh & Co. Kg, Fiberstar, Nikken Foods, Palsgaard and Nassau Foods, Inc

Key Developments:
In July 2024, BASF and ‘Pragati’ extend full transparency & traceability to bio-based footwear solutions with SuCCESS code. Pragati was established with the unified sustainability code SuCCESS (Sustainable Castor Caring for Environmental and Social Standards) that sets a standard for certified sustainable castor oil.

In June 2024, ADM animal nutrition expands recall to include additional lots of various feed products. Specific lots may contain elevated levels of magnesium, sodium, calcium, chloride and/or phosphorus; may harm cattle, chickens, equine, goats, lambs, llamas, rabbits, sheep and swine

In March 204, ADM and Water.org partner to increase global access to safe water and sanitation. Further its commitment to bringing safe water and sanitation to the world by providing a $1 million contribution to Water.org in support of the nonprofit organization’s efforts to transform millions of lives on a global scale.

Product Types Covered:
• Binders
• Extenders
• Fillers
• Flavoring Agents
• Coloring Agents
• Preservatives
• Salt
• Texturing Agents
• Other Product Types

Types Covered:
• Fresh Processed
• Pre Cooked
• Raw Cooked
• Raw Fermented Sausages
• Other Types

Sources Covered:
• Plant Origin
• Animal Origin
• Chemical Substances

Forms Covered:
• Liquid
• Solid

Applications Covered:
• Bakery & Confectionery
• Dairy & Dairy Alternatives
• Meat Substitutes
• Other Applications

Regions Covered:
• North America
US
Canada
Mexico
• Europe
Germany
UK
Italy
France
Spain
Rest of Europe
• Asia Pacific
Japan
China
India
Australia
New Zealand
South Korea
Rest of Asia Pacific
• South America
Argentina
Brazil
Chile
Rest of South America
• Middle East & Africa
Saudi Arabia
UAE
Qatar
South Africa
Rest of Middle East & Africa

What our report offers:
- Market share assessments for the regional and country-level segments
- Strategic recommendations for the new entrants
- Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
- Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
- Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
- Competitive landscaping mapping the key common trends
- Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
- Supply chain trends mapping the latest technological advancements

1 Executive Summary
2 Preface
2.1 Abstract
2.2 Stake Holders
2.3 Research Scope
2.4 Research Methodology
2.4.1 Data Mining
2.4.2 Data Analysis
2.4.3 Data Validation
2.4.4 Research Approach
2.5 Research Sources
2.5.1 Primary Research Sources
2.5.2 Secondary Research Sources
2.5.3 Assumptions
3 Market Trend Analysis
3.1 Introduction
3.2 Drivers
3.3 Restraints
3.4 Opportunities
3.5 Threats
3.6 Product Analysis
3.7 Application Analysis
3.8 Emerging Markets
3.9 Impact of Covid-19
4 Porters Five Force Analysis
4.1 Bargaining power of suppliers
4.2 Bargaining power of buyers
4.3 Threat of substitutes
4.4 Threat of new entrants
4.5 Competitive rivalry
5 Global Non-Meat Ingredients Market, By Product Type
5.1 Introduction
5.2 Binders
5.3 Extenders
5.4 Fillers
5.5 Flavoring Agents
5.6 Coloring Agents
5.7 Preservatives
5.8 Salt
5.9 Texturing Agents
5.10 Other Product Types
6 Global Non-Meat Ingredients Market, By Type
6.1 Introduction
6.2 Fresh Processed
6.3 Pre Cooked
6.4 Raw Cooked
6.5 Raw Fermented Sausages
6.6 Other Types
7 Global Non-Meat Ingredients Market, By Source
7.1 Introduction
7.2 Plant Origin
7.3 Animal Origin
7.4 Chemical Substances
8 Global Non-Meat Ingredients Market, By Form
8.1 Introduction
8.2 Liquid
8.3 Solid
9 Global Non-Meat Ingredients Market, By Application
9.1 Introduction
9.2 Bakery & Confectionery
9.3 Dairy & Dairy Alternatives
9.4 Meat Substitutes
9.5 Other Applications
10 Global Non-Meat Ingredients Market, By Geography
10.1 Introduction
10.2 North America
10.2.1 US
10.2.2 Canada
10.2.3 Mexico
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.2 UK
10.3.3 Italy
10.3.4 France
10.3.5 Spain
10.3.6 Rest of Europe
10.4 Asia Pacific
10.4.1 Japan
10.4.2 China
10.4.3 India
10.4.4 Australia
10.4.5 New Zealand
10.4.6 South Korea
10.4.7 Rest of Asia Pacific
10.5 South America
10.5.1 Argentina
10.5.2 Brazil
10.5.3 Chile
10.5.4 Rest of South America
10.6 Middle East & Africa
10.6.1 Saudi Arabia
10.6.2 UAE
10.6.3 Qatar
10.6.4 South Africa
10.6.5 Rest of Middle East & Africa
11 Key Developments
11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
11.2 Acquisitions & Mergers
11.3 New Product Launch
11.4 Expansions
11.5 Other Key Strategies
12 Company Profiling
12.1 Archer Daniels Midland Company
12.2 Associated British Foods plc
12.3 Koninklijke Dsm N.V
12.4 DuPont de Nemours Inc
12.5 Kerry Group PLC
12.6 Ingredion Incorporated
12.7 BASF SE
12.8 Advanced Food Systems, Inc.
12.9 Aliseia SRL
12.10 Kerry Group plc
12.11 Ingredion
12.12 Cargill, Incorporated
12.13 Mosaic Flavors
12.14 Essentia Protein Solutions
12.15 Wenda Ingredients
12.16 Hydrosol Gmbh & Co. Kg
12.17 Fiberstar
12.18 Nikken Foods
12.19 Palsgaard
12.20 Nassau Foods, Inc
List of Tables
Table 1 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
Table 2 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Product Type (2022-2030) ($MN)
Table 3 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Binders (2022-2030) ($MN)
Table 4 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Extenders (2022-2030) ($MN)
Table 5 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Fillers (2022-2030) ($MN)
Table 6 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Flavoring Agents (2022-2030) ($MN)
Table 7 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Coloring Agents (2022-2030) ($MN)
Table 8 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Preservatives (2022-2030) ($MN)
Table 9 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Salt (2022-2030) ($MN)
Table 10 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Texturing Agents (2022-2030) ($MN)
Table 11 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Other Product Types (2022-2030) ($MN)
Table 12 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Type (2022-2030) ($MN)
Table 13 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Fresh Processed (2022-2030) ($MN)
Table 14 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Pre Cooked (2022-2030) ($MN)
Table 15 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Raw Cooked (2022-2030) ($MN)
Table 16 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Raw Fermented Sausages (2022-2030) ($MN)
Table 17 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Other Types (2022-2030) ($MN)
Table 18 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Source (2022-2030) ($MN)
Table 19 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Plant Origin (2022-2030) ($MN)
Table 20 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Animal Origin (2022-2030) ($MN)
Table 21 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Chemical Substances (2022-2030) ($MN)
Table 22 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Form (2022-2030) ($MN)
Table 23 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Liquid (2022-2030) ($MN)
Table 24 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Solid (2022-2030) ($MN)
Table 25 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
Table 26 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Bakery & Confectionery (2022-2030) ($MN)
Table 27 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Dairy & Dairy Alternatives (2022-2030) ($MN)
Table 28 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Meat Substitutes (2022-2030) ($MN)
Table 29 Global Non-Meat Ingredients Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN
)
Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

★調査レポート[世界の非肉原材料市場(~2030年):製品種類別(結合剤、増量剤、充填剤、香味剤、着色剤、保存料、塩、テクスチャリング剤、その他)、種類別、供給源別、形態用途別、地域別] (コード:SMRC24NOV184)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の非肉原材料市場(~2030年):製品種類別(結合剤、増量剤、充填剤、香味剤、着色剤、保存料、塩、テクスチャリング剤、その他)、種類別、供給源別、形態用途別、地域別]についてメールでお問い合わせ


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