世界のオーガニックデオドラント市場(2025-2030):種類別(スティック/クリーム、スプレー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン)、地域別

【英語タイトル】Organic Deodorant Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Sticks/Creams, Sprays), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

Grand View Researchが出版した調査資料(GRV25JAN086)・商品コード:GRV25JAN086
・発行会社(調査会社):Grand View Research
・発行日:2024年11月
・ページ数:80
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:パーソナルケア
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD3,950 ⇒換算¥600,400見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User/Five UserUSD4,950 ⇒換算¥752,400見積依頼/購入/質問フォーム
Global/corporate LicenseUSD6,950 ⇒換算¥1,056,400見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

オーガニックデオドラント市場の成長と動向
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のオーガニックデオドラント市場規模は2030年までに3億1,610万米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は14.8%で拡大する見込みです。オーガニックデオドラントは、特に女性消費者の間で、アルミニウム塩の有害な影響に関する意識の高まりにより、大きな人気を集めています。

植物をベースとした自然な美容・衛生製品の人気は、皮膚への害が少ないオーガニックデオドラントを発売するメーカーを後押しし、それによってこの市場の消費者の嗜好を促進しています。例えば、Weleda、Speick、Sebamed、Niveaなどのオーガニック・ブランドは、アルミニウム塩不使用の自然で肌に優しいデオドラントを発売することで利益を得ています。

消費者の傾向として、男性の約16%、女性の約14%がデオドラント剤や制汗剤による肌荒れに直面していると報告されており、低アレルギー製剤を配合したオーガニック製品の需要を促進すると予想されています。さらに、オフラインとオンラインの両方で流通チャネルの拡大が、こうした製品の認知範囲を広げています。

最も人気のある美容電子小売業者の1つであるNykaaは、2020年までにインド全土に30店舗の実店舗を開設してプレゼンスを拡大する計画で、オーガニック消臭剤もその1つです。さらに、2020年までにNykaa Luxe Nykaa On Trendのオフライン店舗を90店舗オープンする予定。

スーパーマーケット/ハイパーマーケットの2018年の売上シェアは57.9%。商品の物理的な陳列と商品属性を確認できることが、スーパーマーケット/ハイパーマーケットの人気を牽引する主な要因となっています。スーパーマーケットのレイアウトや大手ブランドによる販促キャンペーンも、スーパーマーケット/ハイパーマーケット部門の販売量を増加させています。

例えば、米国では、クレド・ビューティが2017年から2018年にかけて6店舗を出店していました。さらに2018年10月には、今後数年間でオフライン店舗をさらに増やす計画。市場プレーヤーによるオーガニックコンセプトストアの立ち上げの増加も、予測期間中のオーガニックデオドラント市場の成長を後押しすると予想されます。

スプレーは2018年に46.5%の最大シェアを占めました。スプレーは、その長期的な存在とインドの消費者による広範な使用により、大きな成長を目撃しています。米国は唯一の例外で、スティックが最大の売上を生み出す単一の最大のデオドラントと考えられていました。しかし、米国では技術革新の中心がスプレーにシフトしているため、スティック型デオドラントの売上は減少すると見られており、これがスプレーの成長に寄与すると予想されています。

欧州は2018年に34.8%の最大シェアを占めました。同地域の需要の大部分はドイツとフランスが生み出しており、2018年にはそれぞれ19.2%と16.9%のシェアを占めています。欧州での製品発表としては、英国を拠点とするElsa’s Organic Skinfoods Ocean Natural Deodorant Crèmeの2019年の発売があります。これは、ティーツリー、ココナッツオイル、ローズゼラニウム・ペパーミント、パチョリなどの天然成分を配合したユニセックスなクリームで、24時間保護します。

フランスのアロマテラピーブランド、ラボラトワール・サン・カム・デオクヴェール・ナチュラル・ボディデオドラントは、フルーツベースの処方に含まれる活性分子によって臭いを吸収し、消臭します。天然アルコール70%配合で、100%リサイクル可能なボトル入り。

オーガニックデオドラント市場レポートハイライト

– 2024年の売上高シェアはスプレーが48.2%で最大。スプレー式デオドラントは、塗布が簡単で速乾性に優れているため、外出先の消費者にとって非常に便利であることが支持されています。

– スティック/クリーム分野は、予測期間中に15.2%という最も速いCAGRで成長する見込みです。スティックとクリームは、より的を絞った長時間の塗布が可能で、効果的な消臭と一日中フレッシュな状態を求める消費者にアピールします。

– 2024年には、スーパーマーケットとハイパーマーケットが最大の収益シェアを占めました。これらの大型小売店では多種多様な製品が販売されており、消費者は多数のブランドから比較・選択することができます。

– 2024年には、オーガニック消臭剤が34.3%の売上シェアを占め、欧州市場を席巻。欧州の消費者は、従来のデオドラントに含まれる合成化学物質による潜在的な健康リスクへの認識を高めており、天然素材やオーガニックの代替品への嗜好が高まっています。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

目次

第1章. 方法論と範囲
1.1. 市場セグメンテーションとスコープ
1.2. 市場の定義
1.3. 情報調達
1.3.1. 購入データベース
1.3.2. GVRの内部データベース
1.3.3. 二次情報源と第三者の視点
1.3.4. 一次調査
1.4. 情報分析
1.4.1. データ分析モデル
1.5. 市場形成とデータの可視化
1.6. データの検証と公開
第2章. エグゼクティブサマリー
2.1. 市場スナップショット
2.2. セグメント別スナップショット
2.3. 競合環境スナップショット
第3章. オーガニック消臭剤市場の変数、動向、スコープ
3.1. 市場系統の展望
3.1.1. 親市場の展望
3.1.2. 関連市場の展望
3.2. 産業バリューチェーン分析
3.2.1. 利益率分析(業界レベル)
3.3. 市場ダイナミクス
3.3.1. 市場促進要因分析
3.3.2. 市場阻害要因分析
3.3.3. 市場機会
3.3.4. 市場の課題
3.4. 業界分析ツール
3.4.1. ポーターのファイブフォース分析
3.5. 市場参入戦略
第4章. 消費者行動分析
4.1. デモグラフィック分析
4.2. 消費者の動向と嗜好
4.3. 購買決定に影響を与える要因
4.4. 消費者の製品採用
4.5. 考察と提言
第5章. オーガニック消臭剤市場 タイプ別推定と動向分析
5.1. オーガニック消臭剤市場:タイプ別 主要項目
5.2. タイプ別動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3. 市場予測:タイプ別、2018年〜2030年(百万米ドル)
5.3.1. ロールオン
5.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年〜2030年 (百万米ドル)
5.3.2. スティック/クリーム
5.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.3. スプレー
5.3.3.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第6章. オーガニックデオドラント市場 流通チャネルの推定と動向分析
6.1. オーガニックデオドラント市場:流通チャネル別 主要なポイント
6.2. 流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3. 2018〜2030年の流通チャネル別市場推定・予測(百万米ドル)
6.3.1. スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.2. コンビニエンスストア
6.3.2.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.3. オンライン
6.3.3.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章. オーガニックデオドラント市場 地域別推定と動向分析
7.1. オーガニック消臭剤市場 地域別展望
7.2. 地域別市場 主要なポイント
7.3. 2018年~2030年の地域別市場推定と予測(百万米ドル)
7.3.1. 北米
7.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.3.1.2. 米国
7.3.1.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.1.3. カナダ
7.3.1.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.3.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.1.4. メキシコ
7.3.1.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.4.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2. 欧州
7.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.2. 英国
7.3.2.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.3. ドイツ
7.3.2.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.3.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.4. フランス
7.3.2.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.4.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.5. イタリア
7.3.2.5.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.5.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.6. スペイン
7.3.2.6.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.6.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3. アジア太平洋
7.3.3.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.2. 中国
7.3.3.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.3. インド
7.3.3.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.3.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.4. 日本
7.3.3.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.4.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.5. オーストラリアとニュージーランド
7.3.3.5.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.5.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.6. 韓国
7.3.3.6.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.6.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4. ラテンアメリカ
7.3.4.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4.2. ブラジル
7.3.4.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.4.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.5. 中東・アフリカ
7.3.5.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.5.2. 南アフリカ
7.3.5.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.5.2.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第8章. オーガニック消臭剤市場 競合分析
8.1. 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2. 企業分類
8.3. 参加企業の概要
8.4. 財務実績
8.5. 製品ベンチマーク
8.6. 企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7. 企業ヒートマップ分析
8.8. 戦略マッピング
8.9. 企業プロフィール
Unilever
Elsa’s Organic Skinfoods
Alverde
Speick Naturkosmetik
Weleda
Laverana Digital GmbH & Co. KG
EO Products
Buyindusvalley
Lavanila
Sebamed

Organic Deodorant Market Growth & Trends

The global organic deodorant market size is expected to reach USD 316.1 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., expanding at a CAGR of 14.8% from 2025 to 2030. Organic deodorants have been gaining significant popularity due to increasing awareness regarding harmful effects of aluminum salts, especially among the female consumers.

Popularity of plant based and natural beauty and hygiene products has encouraged the manufacturers to introduce organic deodorants that are less harmful to the skin, thereby driving consumer preference for this market. For instance, organic brands such as Weleda, Speick, Sebamed, and Nivea have benefitted by introducing aluminum salt free natural and skin friendly deodorants.

As per consumer trends, about 16% of men and 14% of women have reported to face skin irritation by deodorants and antiperspirants, which is expected to drive the demand for organic products infused with hypoallergenic formulations. Moreover, expansion of distribution channel both in terms of offline and online has widened the scope of visibility of such products.

One of the most popular beauty e-retailers, Nykaa plans to expand its presence by opening up 30 physical stores across India by 2020, which is expected to increase the visibility of its self and other brand products, organic deodorant being one of them. Moreover, it has plans to open 90 offline stores for its Nykaa Luxe Nykaa On Trend stores by 2020.

Supermarkets/Hypermarkets accounted for a revenue share of 57.9% in 2018. Physical display of products and ability to check the product attributes have been the major factors driving the popularity of supermarkets/hypermarkets. The layout of the supermarket and promotional campaigns by leading brands have also increased the sales volume in the supermarket and hypermarket segment.

For instance, in U.S., Credo Beauty had opened six stores between 2017 and 2018. Furthermore, in October 2018, the company planned to further increase its offline stores in the next few years. Increasing launch of organic concept stores by market players is also expected to boost the organic deodorant market growth during the forecast period.

Sprays accounted for the largest share of 46.5% in 2018. Sprays have been witnessing significant growth due to its long term existence and extensive use by the Indian consumers. U.S. was the only exception, wherein sticks were considered to be the single largest deodorant generating the maximum sales. However, sales of stick deodorants in U.S. are expected to witness a decline due to the shift in the innovation focus towards sprays, which is expected to contribute to the growth of sprays.

Europe accounted for the largest share of 34.8% in 2018. Majority of the demand in the region is generated by Germany and France, which accounted for a share of 19.2% and 16.9% respectively, in 2018. Some of the product launches in Europe are the launch of U.K.-based Elsa’s Organic Skinfoods Ocean Natural Deodorant Crème in 2019. It is a unisex cream containing natural ingredients such as tea tree, coconut oil, rose geranium peppermint, and patchouli, which offers 24 hour protection.

A French aromatherapy brand, Laboratoire Saint Come Deocouvert Natural Body Deodorant eliminates odor by absorbing them through active molecules present in its fruit-based formulation. It claims to contain 70% natural alcohol and is also packaged in a 100% recyclable bottle.

Organic Deodorant Market Report Highlights

• The sprays segment dominated the market with the largest revenue share of 48.2% in 2024. Spray deodorants are favored for their ease of application and quick-drying properties, making them highly convenient for on-the-go consumers.

• The sticks/creams segment is expected to grow at the fastest CAGR of 15.2% over the forecast period. Sticks and creams offer a more targeted and long-lasting application, which appeals to consumers seeking effective odor control and all-day freshness.

• Supermarkets and hypermarkets dominated the market with the largest revenue share in 2024. These large retail outlets offer a wide variety of products, allowing consumers to compare and choose from numerous brands.

• In 2024, organic deodorant dominated the market in Europe, with a revenue share of 34.3%. European consumers are increasingly aware of the potential health risks associated with synthetic chemicals in conventional deodorants, leading to a growing preference for natural and organic alternatives.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Organic Deodorant Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Organic Deodorant Market: Type Estimates & Trend Analysis
5.1. Organic Deodorant Market, By Type: Key Takeaways
5.2. Type Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Type, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Roll Ons
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Sticks/Creams
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.3. Sprays
5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Organic Deodorant Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Organic Deodorant Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. Supermarkets/Hypermarkets
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Convenience Stores
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3. Online
6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Organic Deodorant Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Organic Deodorant Market: Regional Outlook
7.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
7.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1. North America
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.2. U.S.
7.3.1.2.1. Key country dynamics
7.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.3. Canada
7.3.1.3.1. Key country dynamics
7.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.4. Mexico
7.3.1.4.1. Key country dynamics
7.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Europe
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.2. UK
7.3.2.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.3. Germany
7.3.2.3.1. Key country dynamics
7.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.4. France
7.3.2.4.1. Key country dynamics
7.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.5. Italy
7.3.2.5.1. Key country dynamics
7.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.6. Spain
7.3.2.6.1. Key country dynamics
7.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Asia Pacific
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.2. China
7.3.3.2.1. Key country dynamics
7.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.3. India
7.3.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.4. Japan
7.3.3.4.1. Key country dynamics
7.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.5. Australia & New Zealand
7.3.3.5.1. Key country dynamics
7.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.6. South Korea
7.3.3.6.1. Key country dynamics
7.3.3.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Latin America
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Brazil
7.3.4.2.1. Key country dynamics
7.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5. Middle East & Africa
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5.2. South Africa
7.3.5.2.1. Key country dynamics
7.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Organic Deodorant Market: Competitive Analysis
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Unilever
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Elsa's Organic Skinfoods
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Alverde
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Speick Naturkosmetik
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Weleda
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Laverana Digital GmbH & Co. KG
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. EO Products
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. Buyindusvalley
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Lavanila
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Sebamed
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives

❖ 世界のオーガニックデオドラント市場に関するよくある質問(FAQ) ❖

・オーガニックデオドラントの世界市場規模は?
→Grand View Research社は2025年のオーガニックデオドラントの世界市場規模をXXドルと推定しています。

・オーガニックデオドラントの世界市場予測は?
→Grand View Research社は2030年のオーガニックデオドラントの世界市場規模を3億1,610万米ドルと予測しています。

・オーガニックデオドラント市場の成長率は?
→Grand View Research社はオーガニックデオドラントの世界市場が2025年~2030年に年平均14.8%成長すると予測しています。

・世界のオーガニックデオドラント市場における主要企業は?
→Grand View Research社は「Unilever、Elsa's Organic Skinfoods、Alverde、Speick Naturkosmetik、Weleda、Laverana Digital GmbH & Co. KG、EO Products、Buyindusvalley、Lavanila、Sebamedなど ...」をグローバルオーガニックデオドラント市場の主要企業として認識しています。

※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。

★調査レポート[世界のオーガニックデオドラント市場(2025-2030):種類別(スティック/クリーム、スプレー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン)、地域別] (コード:GRV25JAN086)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のオーガニックデオドラント市場(2025-2030):種類別(スティック/クリーム、スプレー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆