世界のパルメザンチーズ市場2021-2031:種類別(粉末、グレイテッド、シュレッド、ホイール)、性質別(乳製品、ビーガン)、カテゴリー別(従来型、オーガニック型)、エンドユーザー別(食品加工業、食品サービス業、食品小売業)

【英語タイトル】Parmesan Cheese Market By Type (Powdered, Grated, Shredded, Wheels), By Nature (Dairy, Vegan), By Category (Conventional, Organic), By End User (Food Processing, Food Service, Food Retail): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC072)・商品コード:ALD23MC072
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:245
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には15,426.1百万ドルであった世界のパルメザンチーズ市場規模が2031年には22,992.5百万ドルへ上り、2022年から2031年の間に年平均4.3%成長すると見込んでいます。本書では、パルメザンチーズの世界市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、種類別(粉末、グレイテッド、シュレッド、ホイール)分析、性質別(乳製品、ビーガン)分析、カテゴリー別(従来型、オーガニック型)分析、エンドユーザー別(食品加工業、食品サービス業、食品小売業)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、BelGioioso Cheese Inc.、Italia del Gusto、Auroville、All American Foods, Inc.、Bluegrass Ingredients, Inc.、Caseificio Gennari Sergio & Figli Srl、Caseificio Sepertino、DalterAlimentari S.p.A、Frank & Sal Italian Market、Lactalis Group、Organic Valley、Caseifico San Pier Damiani、The Kraft Heinz Company、The Kroger Co.、Thornico A/Sなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のパルメザンチーズ市場規模:種類別
- 粉末パルメザンチーズの市場規模
- グレイテッドパルメザンチーズの市場規模
- シュレッドパルメザンチーズの市場規模
- ホイールパルメザンチーズの市場規模
・世界のパルメザンチーズ市場規模:性質別
- 乳製品性パルメザンチーズの市場規模
- ビーガン性パルメザンチーズの市場規模
・世界のパルメザンチーズ市場規模:カテゴリー別
- 従来型パルメザンチーズの市場規模
- オーガニック型パルメザンチーズの市場規模
・世界のパルメザンチーズ市場規模:エンドユーザー別
- 食品加工業における市場規模
- 食品サービス業における市場規模
- 食品小売業における市場規模
・世界のパルメザンチーズ市場規模:地域別
- 北米のパルメザンチーズ市場規模
- ヨーロッパのパルメザンチーズ市場規模
- アジア太平洋のパルメザンチーズ市場規模
- 中南米/中東・アフリカのパルメザンチーズ市場規模
・競争状況
・企業情報

2021年のパルメザンチーズ市場規模は154億2610万ドル、2031年には229億9250万ドルに達すると推定され、2022年から2031年までのCAGRは4.3%となる見込みです。2021年には、粉末パルメザンチーズセグメントがパルメザンチーズ市場全体の大半を占めています。パルメザンチーズは、販売前に1年以上熟成させた牛の乳で作られる硬い粒状のチーズです。パルミジャーノ・レッジャーノは、イタリアのレッジャーノ地方で生産される最も本格的なパルメザンチーズです。

世界中の人口の大半は、健康を増進し、ファーストフードや不健康な食品の消費を減らすために、家庭料理に目を向けています。家庭料理は、在宅勤務の選択肢がある消費者や、日中に家庭料理に十分な時間を割ける消費者の間で最も人気があります。消費者は家庭料理に健康的な食材を取り入れ、さまざまなレシピを試して、世界のさまざまな文化や地域の新しい料理を試しています。パスタ、ラザニア、ピザ、カルツォーネなどのイタリア料理は、おいしさだけでなく、簡単に調理できることから、世界中の多くの消費者が料理を楽しんでいます。このため、家庭でのパルメザンの使用が増加しており、市場の成長に大きく貢献しています。

乳糖不耐症とは、牛乳に含まれる糖分の一種である乳糖を体内でうまく消化できず、胃腸の不快感、胃痙攣、下痢などの症状を引き起こす病状です。パルメザンチーズには乳糖はほとんど含まれていませんが、乳糖不耐症の人には不快感を与えることがあります。乳糖不耐症は、年齢に関係なく発症する可能性があるため、世界中で一般的になりつつあります。これが市場成長の妨げになっています。さらに、パルメザンチーズはナトリウム含有量が高い。パルメザンチーズ5グラムには76mgのナトリウムが含まれており、チーズ中のナトリウム濃度は非常に高い。ナトリウム含有量が多いため、多くの消費者がパルメザンチーズを敬遠しています。その結果、パルメザンチーズに含まれる乳糖と高いナトリウム濃度が、市場成長への障壁となっています。

最も本格的なパルメザンチーズであるパルミジャーノ・レッジャーノはイタリアでのみ生産されています。しかし、世界の他の地域で同じような方法、同じような条件で生産されるチーズもパルメザンチーズに分類されます。発展途上国ではパルメザンの輸入コストが高いため、この地域のパルメザンの普及率は低い。しかし、世界の発展途上国におけるパルメザンの生産は急速に増加しています。発展途上地域の新興企業は、パルメザンチーズをイタリアで生産される方法と同様の方法で生産しており、チーズに同様の味と感触を与えています。このため、この地域の消費者はパルメザンを安価で入手することができ、同地域のパルメザンの消費量が増加しています。世界の発展途上国におけるパルメザンチーズの生産量の増加は、今後の市場成長を促進するでしょう。

パルメザンチーズ市場は、種類、性質、カテゴリー、エンドユーザー、地域によって区分されます。
種類別では、パルメザンチーズ市場はパウダー、グレイテッド、シュレッド、ホイールに分類されます。
性質別では、市場は乳製品とヴィーガンに分類されます。
カテゴリー別では、従来型とオーガニックに分類されます。
エンドユーザー別では、市場は食品加工、食品サービス、食品小売に分類されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、オランダ、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)に分類されます。

本レポートに含まれる主なプレーヤーは、All American Food、BelGioioso Cheese Inc.、Bluegrass Ingredients, Inc.、Caseificio Gennari、Caseificio Sepertino、Dalter Food Group、Frank and Sal.、Italia del Gusto、La Ferme Cheese、Lactalis Corporation、Organic Valley、San Pier Damiani、The Kraft Heinz Company、The Kroger Company、Thornico A/Sです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・2021年から2031年までのパルメザンチーズ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、パルメザンチーズの市場機会を特定します。
・主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・パルメザンチーズ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・パルメザンチーズ市場の細分化に関する詳細な分析は、市場機会を決定するのに役立ちます。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・パルメザンチーズの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
種類別
パウダー
グレイテッド
シュレッド
ホイール

性質別
乳製品
ヴィーガン

カテゴリー別
従来型
オーガニック

エンドユーザー別
食品加工
フードサービス
食品小売
サブタイプ
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
オンラインチャネル
その他

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
オランダ
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
BelGioioso Cheese Inc.
Italia del Gusto
Auroville
All American Foods, Inc.
Bluegrass Ingredients, Inc.
Caseificio Gennari Sergio & Figli Srl
Caseificio Sepertino
DalterAlimentari S.p.A
Frank & Sal Italian Market
Lactalis Group
Organic Valley
Caseifico San Pier Damiani
The Kraft Heinz Company
The Kroger Co.
Thornico A/S

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate bargaining power of buyers
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate threat of new entrants
3.3.5. Moderate intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in demand for nutrient rich food
3.4.1.2. Increased consumer interest in home cooking
3.4.1.3. Increase in production of parmesan-based snacks

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Availability of alternatives
3.4.2.2. Rising cases of lactose intolerance and reduced sodium intake

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increase in availability of vegan parmesan
3.4.3.2. Rise in production of parmesan in developing regions

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Market Share Analysis
3.7. Pricing Analysis
3.8. Value Chain Analysis
CHAPTER 4: PARMESAN CHEESE MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Powdered
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Grated
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Shredded
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Wheels
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: PARMESAN CHEESE MARKET, BY NATURE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Dairy
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Vegan
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: PARMESAN CHEESE MARKET, BY CATEGORY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Conventional
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Organic
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: PARMESAN CHEESE MARKET, BY END USER
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Food Processing
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Food Service
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Food Retail
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
7.4.4. Food Retail Parmesan Cheese Market by Sub Type
7.4.4.1. Supermarkets and Hypermarkets Market size and forecast, by region
7.4.4.2. Convenience Stores Market size and forecast, by region
7.4.4.3. Specialty Stores Market size and forecast, by region
7.4.4.4. Online Channels Market size and forecast, by region
7.4.4.5. Others Market size and forecast, by region
CHAPTER 8: PARMESAN CHEESE MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key trends and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Type
8.2.3. Market size and forecast, by Nature
8.2.4. Market size and forecast, by Category
8.2.5. Market size and forecast, by End User
8.2.5.1. North America Food Retail Parmesan Cheese Market by Sub Type
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Type
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Nature
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Category
8.2.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Type
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Nature
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Category
8.2.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Type
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Nature
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by Category
8.2.6.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3. Europe
8.3.1. Key trends and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Type
8.3.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.4. Market size and forecast, by Category
8.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3.5.1. Europe Food Retail Parmesan Cheese Market by Sub Type
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. UK
8.3.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Type
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Category
8.3.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.2. Germany
8.3.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Type
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Category
8.3.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Type
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Category
8.3.6.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Type
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Category
8.3.6.4.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Type
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Category
8.3.6.5.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.6. Netherlands
8.3.6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Type
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Category
8.3.6.6.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.7. Rest of Europe
8.3.6.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.7.2. Market size and forecast, by Type
8.3.6.7.3. Market size and forecast, by Nature
8.3.6.7.4. Market size and forecast, by Category
8.3.6.7.5. Market size and forecast, by End User
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key trends and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Type
8.4.3. Market size and forecast, by Nature
8.4.4. Market size and forecast, by Category
8.4.5. Market size and forecast, by End User
8.4.5.1. Asia-Pacific Food Retail Parmesan Cheese Market by Sub Type
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Type
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Nature
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Category
8.4.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.2. Japan
8.4.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Type
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Nature
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Category
8.4.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.3. India
8.4.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Type
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Nature
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Category
8.4.6.3.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.4. South Korea
8.4.6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Type
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Nature
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Category
8.4.6.4.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.5. Australia
8.4.6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Type
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Nature
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Category
8.4.6.5.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Type
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Nature
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Category
8.4.6.6.5. Market size and forecast, by End User
8.5. LAMEA
8.5.1. Key trends and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Type
8.5.3. Market size and forecast, by Nature
8.5.4. Market size and forecast, by Category
8.5.5. Market size and forecast, by End User
8.5.5.1. LAMEA Food Retail Parmesan Cheese Market by Sub Type
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Latin America
8.5.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Type
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Nature
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Category
8.5.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6.2. Middle East
8.5.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Type
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Nature
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Category
8.5.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6.3. Africa
8.5.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Type
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Nature
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Category
8.5.6.3.5. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. All American Foods, Inc.
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key Executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.2. BelGioioso Cheese Inc.
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key Executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Key strategic moves and developments
10.3. Bluegrass Ingredients, Inc.
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key Executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Key strategic moves and developments
10.4. Caseificio Gennari Sergio & Figli Srl
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key Executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.5. Caseificio Sepertino
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key Executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.6. DalterAlimentari S.p.A
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key Executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Key strategic moves and developments
10.7. Frank & Sal Italian Market
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key Executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.8. Italia del Gusto
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key Executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.9. Auroville
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key Executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.10. Lactalis Group
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key Executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Key strategic moves and developments
10.11. Organic Valley
10.11.1. Company overview
10.11.2. Key Executives
10.11.3. Company snapshot
10.11.4. Operating business segments
10.11.5. Product portfolio
10.11.6. Key strategic moves and developments
10.12. Caseifico San Pier Damiani
10.12.1. Company overview
10.12.2. Key Executives
10.12.3. Company snapshot
10.12.4. Operating business segments
10.12.5. Product portfolio
10.13. The Kraft Heinz Company
10.13.1. Company overview
10.13.2. Key Executives
10.13.3. Company snapshot
10.13.4. Operating business segments
10.13.5. Product portfolio
10.13.6. Business performance
10.14. The Kroger Co.
10.14.1. Company overview
10.14.2. Key Executives
10.14.3. Company snapshot
10.14.4. Operating business segments
10.14.5. Product portfolio
10.14.6. Business performance
10.14.7. Key strategic moves and developments
10.15. Thornico A/S
10.15.1. Company overview
10.15.2. Key Executives
10.15.3. Company snapshot
10.15.4. Operating business segments
10.15.5. Product portfolio
10.15.6. Business performance



★調査レポート[世界のパルメザンチーズ市場2021-2031:種類別(粉末、グレイテッド、シュレッド、ホイール)、性質別(乳製品、ビーガン)、カテゴリー別(従来型、オーガニック型)、エンドユーザー別(食品加工業、食品サービス業、食品小売業)] (コード:ALD23MC072)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のパルメザンチーズ市場2021-2031:種類別(粉末、グレイテッド、シュレッド、ホイール)、性質別(乳製品、ビーガン)、カテゴリー別(従来型、オーガニック型)、エンドユーザー別(食品加工業、食品サービス業、食品小売業)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆