世界の小児神経科装置市場2021-2031:製品種類別(神経刺激装置、脳神経外科用装置、介入性神経科装置、脳脊髄液管理装置、その他)、疾患別(脳卒中、痙攣、水頭症、腫瘍、その他)、年齢層別(0-5歳、5-10歳、10-15歳)、エンドユーザー別(病院、外来手術センター、その他)

【英語タイトル】Pediatric Neurology Device Market By Product Type (Neurostimulation Devices, Neurosurgery Devices, Interventional Neurology Devices, Cerebrospinal Fluid Management Devices, Others), By Condition (Stroke, Seizures, Hydrocephalus, Oncology, Others), By Age group (0-5 Years, 5-10 Years, 10-15 Years), By End User (Hospitals, Ambulatory surgery centers, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC083)・商品コード:ALD23MC083
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:220
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:医療機器
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には2,764.90百万ドルであった世界の小児神経科装置市場規模が2031年には5,842.62百万ドルへ上り、2022年から2031年の間に年平均7.8%成長すると見込んでいます。本書では、小児神経科装置の世界市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、製品種類別(神経刺激装置、脳神経外科用装置、介入性神経科装置、脳脊髄液管理装置、その他)分析、疾患別(脳卒中、痙攣、水頭症、腫瘍、その他)分析、年齢層別(0-5歳、5-10歳、10-15歳)分析、エンドユーザー別(病院、外来手術センター、その他)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、Integra LifeSciences Holdings、B.Braun SE、Medtronic plc、Stryker Corporation、Boston Scientific Corporation、LivaNova PLC、Natus Medical Incorporated、Abbott Laboratories、KARL STORZ SE & Co. KG、Zimmer Biomet Holding Inc.などの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の小児神経科装置市場規模:製品種類別
- 神経刺激装置の市場規模
- 脳神経外科用装置の市場規模
- 介入性神経科装置の市場規模
- 脳脊髄液管理装置の市場規模
- その他小児神経科装置の市場規模
・世界の小児神経科装置市場規模:疾患別
- 脳卒中における市場規模
- 痙攣における市場規模
- 水頭症における市場規模
- 腫瘍における市場規模
- その他疾患における市場規模
・世界の小児神経科装置市場規模:年齢層別
- 0-5歳における市場規模
- 5-10歳における市場規模
- 10-15歳における市場規模
・世界の小児神経科装置市場規模:エンドユーザー別
- 病院における市場規模
- 外来手術センターにおける市場規模
- その他エンドユーザーにおける市場規模
・世界の小児神経科装置市場規模:地域別
- 北米の小児神経科装置市場規模
- ヨーロッパの小児神経科装置市場規模
- アジア太平洋の小児神経科装置市場規模
- 中南米/中東・アフリカの小児神経科装置市場規模
・競争状況
・企業情報

小児神経科装置市場は、2021年に27億6490万ドル、2031年には58億4262万ドルに達すると予測され、2022年から2031年までの年平均成長率は7.8%となる見込みです。

小児神経学は、新生児、乳児、小児、青少年の神経学的状態の管理と診断を扱うことで知られる医学の専門分野です。小児神経学は、子どもの神経系に影響を及ぼす脳、脊髄、自律神経系(ANS)、末梢神経系(PNS)、血管、筋肉の障害や疾患を扱う学問です。小児神経科医が扱う一般的な疾患は、脳性麻痺や片頭痛から、神経変性疾患などのまれで複雑な疾患までさまざまです。さらに、小児神経科で治療を受ける患者の中には、学習障害や発達障害、てんかんを抱える人も非常に多くいます。

小児神経科装置市場の成長は、神経疾患の発生率の急増、小児におけるてんかんや片頭痛の有病率、および先進的な製品の上市数の増加が原動力となっています。さらに、世界中の大手医療技術企業は、神経疾患用デバイスを提供する企業の買収にますます力を入れており、これが市場成長に顕著に寄与すると予想されます。例えば、2022年7月、フランスを拠点とする投資会社ArchiMedは、米国を拠点とする神経診断機器プロバイダーNatus Medicalの買収を総額12億ドルで完了しました。さらに、世界の小児神経科装置市場の成長は、小児患者における神経学機器の重要な用途の増加、大規模な小児神経学疾患研究プロジェクトに対する政府や民間団体からの様々な取り組みや資金提供、治療費の低下などの要因によって大きく左右されます。世界の小児神経科装置市場の有力企業は、市場での地位を強化し、競争環境を維持するために、製品の発売、買収、小児神経科装置の進歩のための研究開発への投資など、さまざまな戦略を選択しています。

しかし、神経疾患の治療費が高いことが市場の成長を制限しています。逆に、神経疾患治療のための新しく先進的なデバイスの開発や、病院への入院患者の増加など、さまざまな技術的進歩は、近い将来、市場の成長に有利な機会を提供すると期待されています。バイオテクノロジーと医療機器の分野における広範な研究開発活動は、医療インフラの大幅な改善とともに、市場拡大の新たな道を開くと予想されます。

小児神経科装置市場は、製品、年齢層、疾患、エンドユーザー、地域によって区分されます。
製品別では、神経刺激装置、神経外科用装置、介入型神経学装置、脳脊髄液(CSF)管理装置、その他に分類されます。
年齢層別では、0~1歳、1~5歳、5~10歳、10歳以上に分類されます。
疾患別では、脳卒中、発作、水頭症、腫瘍、その他に分類されます。
エンドユーザー別では、市場は病院、外来手術センター、その他に分類されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、その他の欧州地域)、アジア太平洋地域(日本、中国、オーストラリア、インド、韓国、その他のアジア太平洋地域)、LAMEA(ブラジル、南アフリカ、サウジアラビア、その他のLAMEA地域)に市場を分けて分析しています。

本レポートに掲載されている主要企業には、Abbott Laboratories、B. Braun Melsungen AG、Boston Scientific Corporation、Integra LifeSciences Holdings KARL STORZ SE & Co. KG.、LivaNova PLC、Medtronic plc、Natus Medical Incorporated (ArchiMed)、Stryker Corporation、Zimmer Biometなどがあります。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの小児神経科装置市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、小児神経科装置市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・小児神経科装置市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界の小児神経科装置市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
製品タイプ別
神経刺激装置
神経外科用機器
インターベンショナル神経学機器
脳脊髄液管理装置
その他

疾患別
脳卒中
発作
水頭症
腫瘍
その他

年齢層別
0~5歳
5~10歳
10~15歳

エンドユーザー別
病院
外来手術センター
その他

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Integra LifeSciences Holdings
B.Braun SE
Medtronic plc
Stryker Corporation
Boston Scientific Corporation
LivaNova PLC
Natus Medical Incorporated
Abbott Laboratories
KARL STORZ SE & Co. KG
Zimmer Biomet Holding Inc.

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate bargaining power of buyers
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate threat of new entrants
3.3.5. Moderate intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in the prevalence of neurological disorders in children
3.4.1.2. Increase in government funding to support development activities for invention of new medical devices
3.4.1.3. Changing lifestyles led by growing industrialization and urbanization

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost associated with diagnosis and treatment monitoring of neurological disorders

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in awareness regarding the benefits of pediatric neurology devices

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: PEDIATRIC NEUROLOGY DEVICE MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Neurostimulation Devices
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Neurosurgery Devices
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Interventional Neurology Devices
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Cerebrospinal Fluid Management Devices
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: PEDIATRIC NEUROLOGY DEVICE MARKET, BY CONDITION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Stroke
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Seizures
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Hydrocephalus
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Oncology
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: PEDIATRIC NEUROLOGY DEVICE MARKET, BY AGE GROUP
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. 0-5 Years
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. 5-10 Years
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. 10-15 Years
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: PEDIATRIC NEUROLOGY DEVICE MARKET, BY END USER
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Hospitals
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Ambulatory surgery centers
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Others
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: PEDIATRIC NEUROLOGY DEVICE MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key trends and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Product Type
8.2.3. Market size and forecast, by Condition
8.2.4. Market size and forecast, by Age group
8.2.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Product Type
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Condition
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Age group
8.2.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Product Type
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Condition
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Age group
8.2.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Product Type
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Condition
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by Age group
8.2.6.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3. Europe
8.3.1. Key trends and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.3. Market size and forecast, by Condition
8.3.4. Market size and forecast, by Age group
8.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Condition
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Age group
8.3.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.2. France
8.3.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Condition
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Age group
8.3.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.3. UK
8.3.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Condition
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Age group
8.3.6.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Condition
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Age group
8.3.6.4.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Condition
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Age group
8.3.6.5.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Product Type
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Condition
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Age group
8.3.6.6.5. Market size and forecast, by End User
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key trends and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.3. Market size and forecast, by Condition
8.4.4. Market size and forecast, by Age group
8.4.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Condition
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Age group
8.4.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.2. Japan
8.4.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Condition
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Age group
8.4.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.3. India
8.4.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Condition
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Age group
8.4.6.3.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.4. Australia
8.4.6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Condition
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Age group
8.4.6.4.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.5. South Korea
8.4.6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Condition
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Age group
8.4.6.5.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Product Type
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Condition
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Age group
8.4.6.6.5. Market size and forecast, by End User
8.5. LAMEA
8.5.1. Key trends and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Product Type
8.5.3. Market size and forecast, by Condition
8.5.4. Market size and forecast, by Age group
8.5.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Brazil
8.5.6.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Condition
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Age group
8.5.6.1.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6.2. Saudi Arabia
8.5.6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Condition
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Age group
8.5.6.2.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6.3. South Africa
8.5.6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Condition
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Age group
8.5.6.3.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6.4. Rest of LAMEA
8.5.6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.6.4.2. Market size and forecast, by Product Type
8.5.6.4.3. Market size and forecast, by Condition
8.5.6.4.4. Market size and forecast, by Age group
8.5.6.4.5. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Integra LifeSciences Holdings
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key Executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. B.Braun SE
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key Executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.3. Medtronic plc
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key Executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. Natus Medical Incorporated
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key Executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. Stryker Corporation
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key Executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.6. Boston Scientific Corporation
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key Executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.7. Abbott Laboratories
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key Executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Business performance
10.7.7. Key strategic moves and developments
10.8. LivaNova PLC
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key Executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.8.7. Key strategic moves and developments
10.9. Zimmer Biomet Holding Inc.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key Executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.9.7. Key strategic moves and developments
10.10. KARL STORZ SE & Co. KG
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key Executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio



★調査レポート[世界の小児神経科装置市場2021-2031:製品種類別(神経刺激装置、脳神経外科用装置、介入性神経科装置、脳脊髄液管理装置、その他)、疾患別(脳卒中、痙攣、水頭症、腫瘍、その他)、年齢層別(0-5歳、5-10歳、10-15歳)、エンドユーザー別(病院、外来手術センター、その他)] (コード:ALD23MC083)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の小児神経科装置市場2021-2031:製品種類別(神経刺激装置、脳神経外科用装置、介入性神経科装置、脳脊髄液管理装置、その他)、疾患別(脳卒中、痙攣、水頭症、腫瘍、その他)、年齢層別(0-5歳、5-10歳、10-15歳)、エンドユーザー別(病院、外来手術センター、その他)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆