第1章 調査範囲
1.1. 調査目的
1.2. 市場定義
1.3. 分析期間
1.4. 市場規模の内訳(セグメント別
1.4.1. 市場規模の内訳(導入形態別
1.4.2. 市場規模の内訳(組織規模別
1.4.3. 市場規模の内訳(テストツール別
1.4.4. 侵害レベル別市場規模内訳
1.4.5. テストの種類別市場規模内訳
1.4.6. エンドユーザー別市場規模内訳
1.4.7. 地域別市場規模内訳
1.4.8. 国別市場規模内訳
1.5. 市場データ報告単位
1.5.1. 価値
1.6. 主要関係者
第2章 調査手法
2.1. 二次調査
2.1.1. 有料
2.1.2. 無料
2.1.3. P&S Intelligenceデータベース
2.2. 一次調査
2.3. 市場規模の推定
2.4. データの照合
2.5. 通貨換算レート
2.6. 本調査の前提条件 2.7. 注記および免責事項 第3章 エグゼクティブサマリー 第4章 市場指標 第5章 業界展望 5.1. 市場力学 5.1.1
2.6. 本調査の前提条件
2.7. 注記および免責事項
第3章 エグゼクティブサマリー
第4章 市場指標
第5章 業界展望
5.1. 市場力学
5.1.1. 傾向
5.1.2. 推進要因
5.1.3. 抑制要因/課題
5.1.4. 推進要因/抑制要因の影響分析 5.2. COVID-19 の影響 5.3. ポーターのファイブフォース分析 5.3.1. 買い手の交渉力 5
5.1.4. 推進要因/阻害要因の影響分析
5.2. COVID-19 の影響
5.3. ポーターのファイブフォース分析
5.3.1. 買い手の交渉力
5.3.2. 売り手の交渉力
5.3.3. 新規参入の脅威
5.3.4. 競合の激しさ
5.3.5. 代替品の脅威 第6章 世界市場 6.1. 概要 6.2. 展開形態別市場収益(2019年~2030年) 6.3. 市場収益
5.3.5. 代替品による脅威
第6章 世界市場
6.1. 概要
6.2. 展開形態別市場収益(2019年~2030年)
6.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)
6.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
6.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)
6.6. テストの種類別市場規模(2019年~2030年)
6.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
6.8. 地域別市場規模(2019年~2030年)
第7章 北米市場
7.1. 概要
7.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
7.3. 企業規模別市場収益(2019~2030年)
7.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
7.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)
7.6. テスト種類別市場規模(2019年~2030年)
7.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
7.8. 国別市場規模(2019年~2030年)
第8章 ヨーロッパ市場
8.1. 概要
8.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
8.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)
8.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
8.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)
8.6. テストの種類別市場規模(2019年~2030年)
8.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
8.8. 国別市場規模(2019年~2030年)
第9章 APAC市場
9.1. 概要
9.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
9.3. 企業規模別市場収益(2019~2030年)
9.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
9.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
9.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
9.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
9.8. 国別市場収益(2019年~2030年)
第10章:中南米市場
10.1. 概要
10.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
10.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)
10.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
10.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)
10.6. テストの種類別市場規模(2019年~2030年)
10.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
10.8. 国別市場規模(2019年~2030年)
第11章 MEA市場
11.1. 概要
11.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
11.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
11.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
11.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
11.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
11.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
11.8. 国別市場収益(2019年~2030年)
第12章:米国市場
12.1. 概要
12.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
12.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)
12.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
12.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
12.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
12.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第13章 カナダ市場
13.1. 概要
13.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
13.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
13.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
13.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
13.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
13.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第14章 ドイツ市場
14.1. 概要
14.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
14.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)
14.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
14.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
14.6. テスト種類別市場収益(2019年~2030年)
14.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第15章 フランス市場
15.1. 概要
15.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
15.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
15.4. 市場収益、テストツール別(2019~2030年)
15.5. 市場収益、侵害レベル別(2019~2030年)
15.6. 市場収益、テスト種類別(2019~2030年)
15.7. 市場収益、エンドユーザー別(2019~2030年)
第16章 英国市場
16.1. 概要
16.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
16.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)
16.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
16.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
16.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
16.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第17章 イタリア市場
17.1. 概要
17.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
17.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)
17.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
17.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
17.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
17.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第18章 スペイン市場
18.1. 概要
18.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
18.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)
18.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
18.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
18.6. テスト種類別市場収益(2019年~2030年)
18.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第19章 日本市場
19.1. 概要
19.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
19.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)
19.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
19.5. 侵害レベル別市場収益(2019~2030年)
19.6. テスト種類別市場収益(2019~2030年)
19.7. エンドユーザー別市場収益(2019~2030年)
第20章 中国市場
20.1. 概要
20.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
20.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
20.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
20.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
20.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
20.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第21章 インド市場
21.1. 概要
21.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
21.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
21.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
21.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
21.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
21.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第22章 オーストラリア市場
22.1. 概要
22.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
22.3. 市場収益:組織規模別(2019年~2030年)
22.4. 市場収益:テストツール別(2019年~2030年)
22.5. 市場収益:侵害レベル別(2019年~2030年)
22.6. 市場収益:テスト種類別(2019年~2030年)
22.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第23章 韓国市場
23.1. 概要
23.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
23.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
23.4. 市場収益、テストツール別(2019年~2030年)
23.5. 市場収益、侵害レベル別(2019年~2030年)
23.6. 市場収益、テスト種類別(2019年~2030年)
23.7. 市場収益、エンドユーザー別(2019年~2030年)
第24章 ブラジル市場
24.1. 概要
24.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
24.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)
24.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
24.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
24.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
24.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第25章 メキシコ市場
25.1. 概要
25.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
25.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
25.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)
25.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
25.6. テストの種類別市場規模推移(2019年~2030年)
25.7. エンドユーザー別市場規模推移(2019年~2030年)
第26章 サウジアラビア市場
26.1. 概要
26.2. 導入形態別市場規模推移(2019年~2030年)
26.3. 市場収益:組織規模別(2019年~2030年)
26.4. 市場収益:テストツール別(2019年~2030年)
26.5. 市場収益:侵害レベル別(2019年~2030年)
26.6. 市場収益:テスト種類別(2019年~2030年)
26.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第27章 南アフリカ市場
27.1. 概要
27.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)
27.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)
27.4. 市場収益、テストツール別(2019年~2030年)
27.5. 市場収益、侵害レベル別(2019年~2030年)
27.6. 市場収益、テスト種類別(2019年~2030年)
27.7. 市場収益、エンドユーザー別(2019年~2030年)
第28章:アラブ首長国連邦市場
28.1. 概要
28.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)
28.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)
28.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)
28.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)
28.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)
28.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第29章 競合状況
29.1. 市場関係者の一覧とそのサービス
29.2. 主要企業の競合ベンチマーク
29.3. 主要企業の製品ベンチマーク
29.4. 最近の戦略的展開
第30章 企業プロフィール
RAPID7 INC.
Secureworks Inc.
30.3. Synopsys Inc
CrowdStrike Holdings Inc.
IBM Corporation
…
第31章 付録
31.1. 略語
31.2. 出典および参考文献
31.3. 関連レポート
Chapter 1. Research Scope1.1. Research Objectives
1.2. Market Definition
1.3. Analysis Period
1.4. Market Size Breakdown by Segments
1.4.1. Market size breakdown, by deployment mode
1.4.2. Market size breakdown, by organization size
1.4.3. Market size breakdown, by testing tool
1.4.4. Market size breakdown, by breach level
1.4.5. Market size breakdown, by testing type
1.4.6. Market size breakdown, by end user
1.4.7. Market size breakdown, by region
1.4.8. Market size breakdown, by country
1.5. Market Data Reporting Unit
1.5.1. Value
1.6. Key Stakeholders
Chapter 2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.1.1. Paid
2.1.2. Unpaid
2.1.3. P&S Intelligence database
2.2. Primary Research
2.3. Market Size Estimation
2.4. Data Triangulation
2.5. Currency Conversion Rates
2.6. Assumptions for the Study
2.7. Notes and Caveats
Chapter 3. Executive Summary
Chapter 4. Market Indicators
Chapter 5. Industry Outlook
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Trends
5.1.2. Drivers
5.1.3. Restraints/challenges
5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints
5.2. Impact of COVID-19
5.3. Porter’s Five Forces Analysis
5.3.1. Bargaining power of buyers
5.3.2. Bargaining power of suppliers
5.3.3. Threat of new entrants
5.3.4. Intensity of rivalry
5.3.5. Threat of substitutes
Chapter 6. Global Market
6.1. Overview
6.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
6.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
6.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
6.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
6.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
6.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
6.8. Market Revenue, by Region (2019–2030)
Chapter 7. North America Market
7.1. Overview
7.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
7.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
7.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
7.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
7.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
7.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
7.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 8. Europe Market
8.1. Overview
8.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
8.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
8.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
8.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
8.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
8.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
8.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 9. APAC Market
9.1. Overview
9.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
9.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
9.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
9.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
9.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
9.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
9.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 10. LATAM Market
10.1. Overview
10.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
10.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
10.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
10.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
10.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
10.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
10.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 11. MEA Market
11.1. Overview
11.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
11.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
11.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
11.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
11.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
11.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
11.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 12. U.S. Market
12.1. Overview
12.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
12.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
12.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
12.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
12.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
12.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 13. Canada Market
13.1. Overview
13.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
13.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
13.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
13.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
13.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
13.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 14. Germany Market
14.1. Overview
14.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
14.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
14.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
14.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
14.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
14.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 15. France Market
15.1. Overview
15.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
15.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
15.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
15.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
15.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
15.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 16. U.K. Market
16.1. Overview
16.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
16.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
16.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
16.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
16.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
16.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 17. Italy Market
17.1. Overview
17.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
17.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
17.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
17.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
17.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
17.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 18. Spain Market
18.1. Overview
18.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
18.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
18.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
18.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
18.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
18.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 19. Japan Market
19.1. Overview
19.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
19.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
19.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
19.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
19.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
19.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 20. China Market
20.1. Overview
20.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
20.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
20.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
20.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
20.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
20.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 21. India Market
21.1. Overview
21.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
21.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
21.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
21.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
21.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
21.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 22. Australia Market
22.1. Overview
22.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
22.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
22.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
22.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
22.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
22.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 23. South Korea Market
23.1. Overview
23.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
23.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
23.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
23.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
23.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
23.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 24. Brazil Market
24.1. Overview
24.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
24.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
24.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
24.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
24.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
24.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 25. Mexico Market
25.1. Overview
25.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
25.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
25.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
25.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
25.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
25.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 26. Saudi Arabia Market
26.1. Overview
26.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
26.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
26.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
26.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
26.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
26.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 27. South Africa Market
27.1. Overview
27.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
27.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
27.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
27.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
27.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
27.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 28. U.A.E. Market
28.1. Overview
28.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)
28.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)
28.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)
28.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)
28.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)
28.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 29. Competitive Landscape
29.1. List of Market Players and their Offerings
29.2. Competitive Benchmarking of Key Players
29.3. Product Benchmarking of Key Players
29.4. Recent Strategic Developments
Chapter 30. Company Profiles
30.1. RAPID7 INC.
30.1.1. Business overview
30.1.2. Product and service offerings
30.1.3. Key financial summary
30.2. Secureworks Inc.
30.2.1. Business overview
30.2.2. Product and service offerings
30.2.3. Key financial summary
30.3. Synopsys Inc
30.3.1. Business overview
30.3.2. Product and service offerings
30.3.3. Key financial summary
30.4. CrowdStrike Holdings Inc.
30.4.1. Business overview
30.4.2. Product and service offerings
30.4.3. Key financial summary
30.5. IBM Corporation
30.5.1. Business overview
30.5.2. Product and service offerings
30.5.3. Key financial summary
30.6. Cigniti Technology Ltd.
30.6.1. Business overview
30.6.2. Product and service offerings
30.6.3. Key financial summary
30.7. TrustWave Holdings Inc.
30.7.1. Business overview
30.7.2. Product and service offerings
30.7.3. Key financial summary
30.8. Cisco Systems Inc.
30.8.1. Business overview
30.8.2. Product and service offerings
30.8.3. Key financial summary
30.9. Fortinet Inc.
30.9.1. Business overview
30.9.2. Product and service offerings
30.9.3. Key financial summary
30.10. Bugcrowd
30.10.1. Business overview
30.10.2. Product and service offerings
30.10.3. Key financial summary
30.11. Invicti Security Corp
30.11.1. Business overview
30.11.2. Product and service offerings
30.11.3. Key financial summary
Chapter 31. Appendix
31.1. Abbreviations
31.2. Sources and References
31.3. Related Reports
Market Overview
In 2024, the worldwide penetration testing industry will produce revenue of USD 1,818.2 million, which is projected to experience a CAGR of 17.2% over the projection period, to attain USD 4,707.8 million by the end of the decade.
The development of the industry is because of the growing requirement for protection from cyberattacks in a progressively digital world. Because of this, industries and firms are at a high risk of being breached for data and other malicious purposes. Therefore, safety and privacy being a key concern for businesses is propelling the focus on penetration testing.
AI integration in penetration testing is enhancing the testing needed in industries. AI can do so by analyzing the different stratagems and the weak links of the system. AI can be incorporated in diagnosing vulnerabilities and in the vulnerability assessment and scanning phases of testing to aid in the comprehension of the results of the scans, provide additional information to the results, and eliminate unnecessary data.
AI helps keep attack/ intruder away from the system by ensuring that its access is not continuous, and its flexible nature provides continuous different approaches to the exploitation of the system. These abilities of AI aid in mimicking more elaborate and advanced attack scenarios, thus allowing IT departments to remain one step ahead of the miscreants by strengthening their frameworks with the right software employment.
Key Insights
In 2024, the on-premises category is leading the industry with 70% revenue because of the requirement for high-level security and direct control over the testing environment.
The key benefit of on-premises deployment is entire control over the system and complete data privacy.
Multinational businesses with sensitive data and economic resources prefer on-premises deployment because of data privacy and security concerns.
The cloud category is estimated to advance at a higher CAGR of 17.5% over the projection period because of the flexibility of public, private, and hybrid cloud modes.
In 2024, the large enterprises category leads the industry with 75% revenue because of their economic strength, industry knowledge, and requirement for robust IT infrastructure protection.
The SME category is estimated to advance at a higher CAGR of 17.4% during the projection period because of the acceptance of cloud-based deployment, which provides affordability and less hassle.
The vulnerability scanners category is the largest in the market with 40% revenue in 2024 and is the fastest-growing due to cost-effective, automated continuous monitoring and proactive security.
The gray box testing category holds the largest share and will be the fastest-growing with a 17.8% CAGR during 2024–2030 due to the surge in web application testing and high accuracy for complex applications.
The mobile application category is the fastest-growing with an 18.0% CAGR over this decade, driven by the BYOD policy, increased cyberattack risk, and targeted mobile banking services.
The BFSI category is the largest with a 35% share in 2024 due to the high risk of cyber fraud and regulatory requirements for regular penetration testing.
North America holds the largest market share at around 50% due to the presence of many tech companies, adoption of innovative technologies, and increased cyberattack risk.
Asia-Pacific region is projected to grow at the highest CAGR of 17.6% due to the rapid adoption of cloud computing and mobile applications, with many SMEs availing penetration testing services due to increased cybercrime risk.