世界の侵入テスト市場規模&シェア分析(2024年~2030年)

【英語タイトル】Penetration Testing Market Size & Share Analysis - Trends, Drivers, Competitive Landscape, and Forecasts (2024 - 2030)

P&S Intelligenceが出版した調査資料(PS25JAN003)・商品コード:PS25JAN003
・発行会社(調査会社):P&S Intelligence
・発行日:2024年7月
・ページ数:280
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:IT
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❖ レポートの概要 ❖

市場概要
2024年には、世界的な侵入テスト業界の収益は18億1,820万米ドルに達し、予測期間にわたって17.2%のCAGRを達成し、10年後には47億780万米ドルに達すると予測されています。

この業界の発展は、デジタル化が進む世界においてサイバー攻撃からの保護に対する要求が高まっていることが理由です。このため、業界や企業はデータやその他の悪意ある目的のために侵害されるリスクが高い状況にあります。そのため、安全性とプライバシーがビジネスにおける重要な関心事であることから、侵入テストへの注目が高まっています。

ペネトレーションテストへのAIの統合は、業界で必要とされるテストを強化しています。AIは、システムのさまざまな策略や弱点を分析することで、これを実現します。AIは、脆弱性の診断やテストの脆弱性評価およびスキャンの段階に組み込むことができ、スキャンの結果の理解を助け、結果に追加情報を提供し、不要なデータを排除します。

AIは、攻撃や侵入者がシステムにアクセスし続けることがないようにすることで、システムを保護します。また、その柔軟性により、システムを悪用するためのさまざまなアプローチを継続的に提供します。AIのこうした能力は、より精巧で高度な攻撃シナリオの模倣に役立ち、IT部門が適切なソフトウェアを導入してフレームワークを強化することで、犯罪者より一歩先を行くことを可能にします。

主な洞察

2024年には、高度なセキュリティとテスト環境の直接的な管理が必要なため、オンプレミス型が70%の収益を上げ、業界をリードするでしょう。

オンプレミス型導入の主な利点は、システム全体を完全に制御でき、データのプライバシーが完全に守られることです。

機密データや経済的資源を保有する多国籍企業は、データのプライバシーとセキュリティを懸念しているため、オンプレミス型導入を好みます。

クラウドカテゴリーは、パブリック、プライベート、ハイブリッドの各クラウドモードの柔軟性により、予測期間にわたって17.5%の高いCAGRで成長すると予測されています。

2024年には、経済力、業界知識、堅牢なITインフラ保護の要件により、大企業カテゴリーが業界をリードし、75%の収益を占めるでしょう。

中小企業(SME)カテゴリーは、手頃な価格で手間がかからないクラウドベースの展開が受け入れられているため、予測期間中に17.4%という高いCAGRで成長すると予測されています。

脆弱性スキャナーカテゴリーは、2024年には市場で最大の40%の収益を上げ、費用対効果に優れた自動化された継続的な監視と積極的なセキュリティ対策により、最も急速に成長する分野です。

グレーボックステストのカテゴリーは最大のシェアを占めており、ウェブアプリケーションテストの急増と複雑なアプリケーションに対する高い精度により、2024年から2030年の年平均成長率(CAGR)は17.8%で最も急速に成長すると予測されています。

モバイルアプリケーションのカテゴリーは、BYODポリシー、サイバー攻撃リスクの増加、および標的型モバイルバンキングサービスにより、この10年間で年平均成長率(CAGR)18.0%で最も急速に成長すると予測されています。

金融サービス業界(BFSI)は、サイバー詐欺のリスクの高さと定期的な侵入テストの規制要件により、2024年には35%のシェアを占め、最大のカテゴリーとなるでしょう。

北米は、多数のテクノロジー企業が存在し、革新的なテクノロジーが採用され、サイバー攻撃のリスクが高まっていることから、約50%の最大の市場シェアを占めています。

アジア太平洋地域は、サイバー犯罪のリスクが高まっていることから、多くの中小企業が侵入テストサービスを利用しており、クラウドコンピューティングとモバイル用途の急速な普及により、17.6%の最高のCAGRで成長すると予測されています。

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❖ レポートの目次 ❖

第1章 調査範囲

1.1. 調査目的

1.2. 市場定義

1.3. 分析期間

1.4. 市場規模の内訳(セグメント別

1.4.1. 市場規模の内訳(導入形態別

1.4.2. 市場規模の内訳(組織規模別

1.4.3. 市場規模の内訳(テストツール別

1.4.4. 侵害レベル別市場規模内訳

1.4.5. テストの種類別市場規模内訳

1.4.6. エンドユーザー別市場規模内訳

1.4.7. 地域別市場規模内訳

1.4.8. 国別市場規模内訳

1.5. 市場データ報告単位

1.5.1. 価値

1.6. 主要関係者

第2章 調査手法

2.1. 二次調査

2.1.1. 有料

2.1.2. 無料

2.1.3. P&S Intelligenceデータベース

2.2. 一次調査

2.3. 市場規模の推定

2.4. データの照合

2.5. 通貨換算レート

2.6. 本調査の前提条件 2.7. 注記および免責事項 第3章 エグゼクティブサマリー 第4章 市場指標 第5章 業界展望 5.1. 市場力学 5.1.1

2.6. 本調査の前提条件

2.7. 注記および免責事項

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場指標

第5章 業界展望

5.1. 市場力学

5.1.1. 傾向

5.1.2. 推進要因

5.1.3. 抑制要因/課題

5.1.4. 推進要因/抑制要因の影響分析 5.2. COVID-19 の影響 5.3. ポーターのファイブフォース分析 5.3.1. 買い手の交渉力 5

5.1.4. 推進要因/阻害要因の影響分析

5.2. COVID-19 の影響

5.3. ポーターのファイブフォース分析

5.3.1. 買い手の交渉力

5.3.2. 売り手の交渉力

5.3.3. 新規参入の脅威

5.3.4. 競合の激しさ

5.3.5. 代替品の脅威 第6章 世界市場 6.1. 概要 6.2. 展開形態別市場収益(2019年~2030年) 6.3. 市場収益

5.3.5. 代替品による脅威

第6章 世界市場

6.1. 概要

6.2. 展開形態別市場収益(2019年~2030年)

6.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)

6.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

6.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)

6.6. テストの種類別市場規模(2019年~2030年)

6.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)

6.8. 地域別市場規模(2019年~2030年)

第7章 北米市場

7.1. 概要

7.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

7.3. 企業規模別市場収益(2019~2030年)

7.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

7.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)

7.6. テスト種類別市場規模(2019年~2030年)

7.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)

7.8. 国別市場規模(2019年~2030年)

第8章 ヨーロッパ市場

8.1. 概要

8.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

8.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)

8.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

8.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)

8.6. テストの種類別市場規模(2019年~2030年)

8.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)

8.8. 国別市場規模(2019年~2030年)

第9章 APAC市場

9.1. 概要

9.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

9.3. 企業規模別市場収益(2019~2030年)

9.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

9.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

9.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

9.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

9.8. 国別市場収益(2019年~2030年)

第10章:中南米市場

10.1. 概要

10.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

10.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)

10.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

10.5. 侵害レベル別市場規模(2019年~2030年)

10.6. テストの種類別市場規模(2019年~2030年)

10.7. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)

10.8. 国別市場規模(2019年~2030年)

第11章 MEA市場

11.1. 概要

11.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

11.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

11.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

11.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

11.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

11.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

11.8. 国別市場収益(2019年~2030年)

第12章:米国市場

12.1. 概要

12.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

12.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)

12.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

12.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

12.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

12.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第13章 カナダ市場

13.1. 概要

13.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

13.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

13.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

13.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

13.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

13.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第14章 ドイツ市場

14.1. 概要

14.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

14.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)

14.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

14.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

14.6. テスト種類別市場収益(2019年~2030年)

14.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第15章 フランス市場

15.1. 概要

15.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

15.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

15.4. 市場収益、テストツール別(2019~2030年)

15.5. 市場収益、侵害レベル別(2019~2030年)

15.6. 市場収益、テスト種類別(2019~2030年)

15.7. 市場収益、エンドユーザー別(2019~2030年)

第16章 英国市場

16.1. 概要

16.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

16.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)

16.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

16.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

16.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

16.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第17章 イタリア市場

17.1. 概要

17.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

17.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)

17.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

17.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

17.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

17.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第18章 スペイン市場

18.1. 概要

18.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

18.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)

18.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

18.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

18.6. テスト種類別市場収益(2019年~2030年)

18.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第19章 日本市場

19.1. 概要

19.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

19.3. 企業規模別市場収益(2019年~2030年)

19.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

19.5. 侵害レベル別市場収益(2019~2030年)

19.6. テスト種類別市場収益(2019~2030年)

19.7. エンドユーザー別市場収益(2019~2030年)

第20章 中国市場

20.1. 概要

20.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

20.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

20.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

20.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

20.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

20.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第21章 インド市場

21.1. 概要

21.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

21.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

21.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

21.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

21.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

21.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第22章 オーストラリア市場

22.1. 概要

22.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

22.3. 市場収益:組織規模別(2019年~2030年)

22.4. 市場収益:テストツール別(2019年~2030年)

22.5. 市場収益:侵害レベル別(2019年~2030年)

22.6. 市場収益:テスト種類別(2019年~2030年)

22.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第23章 韓国市場

23.1. 概要

23.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

23.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

23.4. 市場収益、テストツール別(2019年~2030年)

23.5. 市場収益、侵害レベル別(2019年~2030年)

23.6. 市場収益、テスト種類別(2019年~2030年)

23.7. 市場収益、エンドユーザー別(2019年~2030年)

第24章 ブラジル市場

24.1. 概要

24.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

24.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)

24.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

24.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

24.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

24.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第25章 メキシコ市場

25.1. 概要

25.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

25.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

25.4. テストツール別市場収益(2019年~2030年)

25.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

25.6. テストの種類別市場規模推移(2019年~2030年)

25.7. エンドユーザー別市場規模推移(2019年~2030年)

第26章 サウジアラビア市場

26.1. 概要

26.2. 導入形態別市場規模推移(2019年~2030年)

26.3. 市場収益:組織規模別(2019年~2030年)

26.4. 市場収益:テストツール別(2019年~2030年)

26.5. 市場収益:侵害レベル別(2019年~2030年)

26.6. 市場収益:テスト種類別(2019年~2030年)

26.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第27章 南アフリカ市場

27.1. 概要

27.2. 導入形態別市場収益(2019年~2030年)

27.3. 組織規模別市場収益(2019年~2030年)

27.4. 市場収益、テストツール別(2019年~2030年)

27.5. 市場収益、侵害レベル別(2019年~2030年)

27.6. 市場収益、テスト種類別(2019年~2030年)

27.7. 市場収益、エンドユーザー別(2019年~2030年)

第28章:アラブ首長国連邦市場

28.1. 概要

28.2. 導入形態別市場収益(2019~2030年)

28.3. 組織規模別市場収益(2019~2030年)

28.4. テストツール別市場収益(2019~2030年)

28.5. 侵害レベル別市場収益(2019年~2030年)

28.6. テストの種類別市場収益(2019年~2030年)

28.7. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)

第29章 競合状況

29.1. 市場関係者の一覧とそのサービス

29.2. 主要企業の競合ベンチマーク

29.3. 主要企業の製品ベンチマーク

29.4. 最近の戦略的展開

第30章 企業プロフィール

RAPID7 INC.
Secureworks Inc.
30.3. Synopsys Inc
CrowdStrike Holdings Inc.
IBM Corporation

第31章 付録

31.1. 略語

31.2. 出典および参考文献

31.3. 関連レポート

Chapter 1. Research Scope

1.1. Research Objectives

1.2. Market Definition

1.3. Analysis Period

1.4. Market Size Breakdown by Segments

1.4.1. Market size breakdown, by deployment mode

1.4.2. Market size breakdown, by organization size

1.4.3. Market size breakdown, by testing tool

1.4.4. Market size breakdown, by breach level

1.4.5. Market size breakdown, by testing type

1.4.6. Market size breakdown, by end user

1.4.7. Market size breakdown, by region

1.4.8. Market size breakdown, by country

1.5. Market Data Reporting Unit

1.5.1. Value

1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

2.1. Secondary Research

2.1.1. Paid

2.1.2. Unpaid

2.1.3. P&S Intelligence database

2.2. Primary Research

2.3. Market Size Estimation

2.4. Data Triangulation

2.5. Currency Conversion Rates

2.6. Assumptions for the Study

2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Market Indicators

Chapter 5. Industry Outlook

5.1. Market Dynamics

5.1.1. Trends

5.1.2. Drivers

5.1.3. Restraints/challenges

5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints

5.2. Impact of COVID-19

5.3. Porter’s Five Forces Analysis

5.3.1. Bargaining power of buyers

5.3.2. Bargaining power of suppliers

5.3.3. Threat of new entrants

5.3.4. Intensity of rivalry

5.3.5. Threat of substitutes

Chapter 6. Global Market

6.1. Overview

6.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

6.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

6.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

6.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

6.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

6.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

6.8. Market Revenue, by Region (2019–2030)

Chapter 7. North America Market

7.1. Overview

7.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

7.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

7.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

7.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

7.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

7.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

7.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 8. Europe Market

8.1. Overview

8.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

8.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

8.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

8.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

8.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

8.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

8.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 9. APAC Market

9.1. Overview

9.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

9.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

9.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

9.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

9.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

9.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

9.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 10. LATAM Market

10.1. Overview

10.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

10.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

10.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

10.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

10.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

10.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

10.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 11. MEA Market

11.1. Overview

11.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

11.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

11.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

11.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

11.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

11.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

11.8. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 12. U.S. Market

12.1. Overview

12.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

12.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

12.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

12.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

12.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

12.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 13. Canada Market

13.1. Overview

13.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

13.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

13.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

13.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

13.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

13.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 14. Germany Market

14.1. Overview

14.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

14.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

14.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

14.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

14.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

14.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 15. France Market

15.1. Overview

15.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

15.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

15.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

15.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

15.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

15.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 16. U.K. Market

16.1. Overview

16.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

16.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

16.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

16.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

16.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

16.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 17. Italy Market

17.1. Overview

17.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

17.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

17.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

17.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

17.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

17.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 18. Spain Market

18.1. Overview

18.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

18.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

18.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

18.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

18.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

18.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 19. Japan Market

19.1. Overview

19.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

19.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

19.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

19.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

19.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

19.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 20. China Market

20.1. Overview

20.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

20.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

20.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

20.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

20.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

20.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 21. India Market

21.1. Overview

21.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

21.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

21.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

21.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

21.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

21.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 22. Australia Market

22.1. Overview

22.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

22.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

22.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

22.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

22.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

22.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 23. South Korea Market

23.1. Overview

23.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

23.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

23.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

23.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

23.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

23.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 24. Brazil Market

24.1. Overview

24.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

24.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

24.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

24.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

24.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

24.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 25. Mexico Market

25.1. Overview

25.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

25.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

25.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

25.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

25.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

25.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 26. Saudi Arabia Market

26.1. Overview

26.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

26.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

26.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

26.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

26.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

26.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 27. South Africa Market

27.1. Overview

27.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

27.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

27.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

27.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

27.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

27.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 28. U.A.E. Market

28.1. Overview

28.2. Market Revenue, by Deployment Mode (2019–2030)

28.3. Market Revenue, by Organization Size (2019–2030)

28.4. Market Revenue, by Testing Tool (2019–2030)

28.5. Market Revenue, by Breach Level (2019–2030)

28.6. Market Revenue, by Testing Type (2019–2030)

28.7. Market Revenue, by End User (2019–2030)

Chapter 29. Competitive Landscape

29.1. List of Market Players and their Offerings

29.2. Competitive Benchmarking of Key Players

29.3. Product Benchmarking of Key Players

29.4. Recent Strategic Developments

Chapter 30. Company Profiles

30.1. RAPID7 INC.

30.1.1. Business overview

30.1.2. Product and service offerings

30.1.3. Key financial summary

30.2. Secureworks Inc.

30.2.1. Business overview

30.2.2. Product and service offerings

30.2.3. Key financial summary

30.3. Synopsys Inc

30.3.1. Business overview

30.3.2. Product and service offerings

30.3.3. Key financial summary

30.4. CrowdStrike Holdings Inc.

30.4.1. Business overview

30.4.2. Product and service offerings

30.4.3. Key financial summary

30.5. IBM Corporation

30.5.1. Business overview

30.5.2. Product and service offerings

30.5.3. Key financial summary

30.6. Cigniti Technology Ltd.

30.6.1. Business overview

30.6.2. Product and service offerings

30.6.3. Key financial summary

30.7. TrustWave Holdings Inc.

30.7.1. Business overview

30.7.2. Product and service offerings

30.7.3. Key financial summary

30.8. Cisco Systems Inc.

30.8.1. Business overview

30.8.2. Product and service offerings

30.8.3. Key financial summary

30.9. Fortinet Inc.

30.9.1. Business overview

30.9.2. Product and service offerings

30.9.3. Key financial summary

30.10. Bugcrowd

30.10.1. Business overview

30.10.2. Product and service offerings

30.10.3. Key financial summary

30.11. Invicti Security Corp

30.11.1. Business overview

30.11.2. Product and service offerings

30.11.3. Key financial summary

Chapter 31. Appendix

31.1. Abbreviations

31.2. Sources and References

31.3. Related Reports

Market Overview

In 2024, the worldwide penetration testing industry will produce revenue of USD 1,818.2 million, which is projected to experience a CAGR of 17.2% over the projection period, to attain USD 4,707.8 million by the end of the decade.

The development of the industry is because of the growing requirement for protection from cyberattacks in a progressively digital world. Because of this, industries and firms are at a high risk of being breached for data and other malicious purposes. Therefore, safety and privacy being a key concern for businesses is propelling the focus on penetration testing.

AI integration in penetration testing is enhancing the testing needed in industries. AI can do so by analyzing the different stratagems and the weak links of the system. AI can be incorporated in diagnosing vulnerabilities and in the vulnerability assessment and scanning phases of testing to aid in the comprehension of the results of the scans, provide additional information to the results, and eliminate unnecessary data.

AI helps keep attack/ intruder away from the system by ensuring that its access is not continuous, and its flexible nature provides continuous different approaches to the exploitation of the system. These abilities of AI aid in mimicking more elaborate and advanced attack scenarios, thus allowing IT departments to remain one step ahead of the miscreants by strengthening their frameworks with the right software employment.

Key Insights

In 2024, the on-premises category is leading the industry with 70% revenue because of the requirement for high-level security and direct control over the testing environment.

The key benefit of on-premises deployment is entire control over the system and complete data privacy.

Multinational businesses with sensitive data and economic resources prefer on-premises deployment because of data privacy and security concerns.

The cloud category is estimated to advance at a higher CAGR of 17.5% over the projection period because of the flexibility of public, private, and hybrid cloud modes.

In 2024, the large enterprises category leads the industry with 75% revenue because of their economic strength, industry knowledge, and requirement for robust IT infrastructure protection.

The SME category is estimated to advance at a higher CAGR of 17.4% during the projection period because of the acceptance of cloud-based deployment, which provides affordability and less hassle.

The vulnerability scanners category is the largest in the market with 40% revenue in 2024 and is the fastest-growing due to cost-effective, automated continuous monitoring and proactive security.

The gray box testing category holds the largest share and will be the fastest-growing with a 17.8% CAGR during 2024–2030 due to the surge in web application testing and high accuracy for complex applications.

The mobile application category is the fastest-growing with an 18.0% CAGR over this decade, driven by the BYOD policy, increased cyberattack risk, and targeted mobile banking services.

The BFSI category is the largest with a 35% share in 2024 due to the high risk of cyber fraud and regulatory requirements for regular penetration testing.

North America holds the largest market share at around 50% due to the presence of many tech companies, adoption of innovative technologies, and increased cyberattack risk.

Asia-Pacific region is projected to grow at the highest CAGR of 17.6% due to the rapid adoption of cloud computing and mobile applications, with many SMEs availing penetration testing services due to increased cybercrime risk.

★調査レポート[世界の侵入テスト市場規模&シェア分析(2024年~2030年)] (コード:PS25JAN003)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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