世界の植物性スキンケア製品市場(~2033):製品種類別(クリーム&ローション、スクラブエクスフォリエーター、クレンザー&トナー、エッセンシャルオイル、バーム&バター、美容液&マスク、メイク落とし)、顧客層別(女性、男性、男女兼用、子供)、性質別(オーガニック、従来型)、販売チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、専門店、ドラッグストア、オンラインショップ、直販)、パッケージ別(ポンプ&ディスペンサー、コンパクトケース、容器、ペンシル&スティック、チューブ、小袋)、エンドユーザー別(個人、商業)、地域別

【英語タイトル】Plant-based Skincare Products Market Analysis By Product Type (Creams & Lotions, Scrub Exfoliators, Cleansers & Toners, Essential Oils, Balms & Butter, Serums & Masks, Makeup Removers), By Customer Orientation (Women, Men, Unisex, Kids), By Nature (Organic, Conventional), By Sales Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Mono-brand Stores, Specialist Retailers, Drug Stores, Online Retailers, Direct Selling), By Packaging (Pumps & Dispensers, Compact Cases, Jars, Pencils & Sticks, Tubes, Sachets), By End Use (Personal, Commercial) and Region - Global Market Insights 2023 to 2033

FactMRが出版した調査資料(FACT23JUL0103)・商品コード:FACT23JUL0103
・発行会社(調査会社):FactMR
・発行日:2023年6月
・ページ数:約170
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧、印刷不可)USD4,500 ⇒換算¥684,000見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(同一拠点内共有可)USD8,500 ⇒換算¥1,292,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

植物性スキンケア製品市場 – レポート範囲
Fact.MRの最新調査レポート「植物性スキンケア製品市場」は、2023年から2033年までの10年間の予測を提供しています。この調査では、現在市場の成長を決定している重要なトレンドを分析しています。本レポートでは、主要市場プレイヤーの促進要因、阻害要因、機会などの重要なダイナミクスについて、主要なステークホルダーや植物性スキンケア製品市場の提供に関連する新興プレイヤーとともに解説しています。

また、予測期間における植物性スキンケア製品市場の将来状況に影響を与える原動力も提供しています。地域市場全体のバリューチェーン分析、ビジネス遂行、サプライチェーン分析に関する詳細な評価が報告書に掲載されています。

植物性スキンケア製品市場で事業を展開する著名企業のリストは、その製品ポートフォリオ、主要戦略、SWOT分析とともに、この包括的な調査研究の信頼性を高めています。

レポート概要

この調査レポートは、世界中の植物性スキンケア製品の生産能力、需要、製品開発、収益創出、販売などの多様な特徴に関する包括的な分析を提供しています。

予測期間中の植物性スキンケア製品の売上高を考慮し、楽観的シナリオと保守的シナリオによる包括的な市場予測を提供しています。また、世界平均価格との地域別価格比較も考慮されています。

市場規模評価に関する分析

市場は各セグメントごとに金額(US$ Mn)で分析されています。
植物性スキンケア製品の世界レベルおよび地域レベルの推定値は、金額ベース「US$ Mn」で入手可能です。市場の魅力度評価とともに、顕著な市場セグメントに関する前年比成長コントラストがレポートに組み込まれています。さらに、全セグメントの絶対ドル機会分析が、この報告書を際立たせています。

絶対的なドルの機会は、世界の植物性スキンケア製品市場における販売と流通の視点を考慮し、潜在的なリソースを特定するとともに、製造業者/販売業者が達成することができる機会のレベルを評価する上で重要な役割を果たしています。

地域セグメントに関する検査評価

本レポートでは、地域市場に関する予測を提供するのに役立つ主要なセクションを詳しく解説しています。これらの章には地域マクロ(政治、経済、ビジネス環境の展望)が含まれ、予測期間中の植物性スキンケア製品市場の成長に大きな影響を与えると予測されています。

植物性スキンケア製品の需要に関する国別の評価は、市場規模の推定と予測、価格指数、地域と国の隆盛の力学の影響分析とともに、各地域で提供されています。また、すべての地域市場について、前年比成長率の推定値も掲載しています。
また、新興国の金額と数量の詳細な内訳もレポートに含まれています。

競合に関する詳細分析

本レポートでは、植物性スキンケア製品市場の主要メーカーについて、その詳細なプロフィールとともに明らかにしています。植物性スキンケア製品の提供を主業務とする市場参入企業に関連する重要かつ最新のデータを、詳細なダッシュボードビューを利用して提供しています。本レポートに掲載されている著名企業の市場シェア分析と比較により、レポート読者はビジネスを進める上で先手を打つことができます。

企業プロフィールは、各プレイヤーの包括的なSWOT分析とともに、製品ポートフォリオや主要戦略などの要点を含んでいます。企業のプレゼンスはマッピングされ、すべての著名なプレーヤーのマトリックスを通して提示されるため、読者に実用的な洞察力を提供し、市場の状況を思慮深く提示し、植物性スキンケア製品領域における競争レベルを予測するのに役立ちます。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Fact.MR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Risks and Trends Assessment

    3.1. Risk Assessment

        3.1.1. Current Scenarios/ Immediate Actions

        3.1.2. Global Market Forecast Scenario Comparison of Annual Growth Rates for short Term (2020-2024) and Long Term (2025-2033)

        3.1.3. Optimistic Scenario

            3.1.3.1. China

            3.1.3.2. US

            3.1.3.3. Euro Zone

            3.1.3.4. Asia Pacific

        3.1.4. Likely Scenario

            3.1.4.1. China

            3.1.4.2. US

            3.1.4.3. Euro Zone

            3.1.4.4. Asia Pacific

        3.1.5. Pessimistic Scenario

            3.1.5.1. China

            3.1.5.2. US

            3.1.5.3. Euro Zone

            3.1.5.4. Asia Pacific

        3.1.6. Key Factors Impacting the Market

    3.2. Key Market Trends

4. Market Background

    4.1. Global Beauty Care Products Market Outlook

    4.2. Key Sales Differentiator – Top Buying Factors

    4.3. Consumer Sentiment Analysis

    4.4. Global Market Forecast Factors

    4.5. Macroeconomic Factors

    4.6. Market Dynamics

        4.6.1. Macro-drivers

        4.6.2. Demand-drivers

        4.6.3. Supply-drivers

    4.7. Supply Chain Analysis & Profitability Margin

    4.8. Porter’s Five Force Analysis: Plant-based Skincare Products

    4.9. Value Chain Analysis

        4.9.1. List of Raw Materials Suppliers

5. Key Success Factors

    5.1. Strategic Promotional Activity

    5.2. Categorically Launching Products for Key Consumer Clusters

    5.3. Establishing Flexible Supply Chains to Optimize on Miracle Products

    5.4. Tapping Celebrities for Product Promotion

    5.5. Marketing Strategies by Key Manufacturers

6. Global Market Demand (Size in US$ Mn) Analysis 2018-2020 and Forecast, 2023-2033

    6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis, 2018-2020

    6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023-2033

        6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis Country of Operation

7. Global Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    7.1. Introduction

    7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    7.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        7.3.1. By Product Type

        7.3.2. By Customer Orientation

        7.3.3. By Nature

        7.3.4. By Sales Channel

        7.3.5. By Packaging Type

        7.3.6. By End-user

        7.3.7. By Region

            7.3.7.1. North America

            7.3.7.2. Latin America

            7.3.7.3. Europe

            7.3.7.4. South Asia

            7.3.7.5. East Asia

            7.3.7.6. Oceania

            7.3.7.7. MEA

    7.4. Market Attractiveness Analysis

        7.4.1. By Product Type

        7.4.2. By Customer Orientation

        7.4.3. By Nature

        7.4.4. By Sales Channel

        7.4.5. By Packaging Type

        7.4.6. By End-user

        7.4.7. By Region

    7.5. Market Trends

    7.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    7.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

8. North America Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    8.1. Introduction

    8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    8.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        8.3.1. By Country

            8.3.1.1. US

            8.3.1.2. Canada

        8.3.2. By Product Type

        8.3.3. By Customer Orientation

        8.3.4. By Nature

        8.3.5. By Sales Channel

        8.3.6. By Packaging Type

        8.3.7. By End-user

    8.4. Market Attractiveness Analysis

        8.4.1. By Countries

        8.4.2. By Product Type

        8.4.3. By Customer Orientation

        8.4.4. By Nature

        8.4.5. By Sales Channel

        8.4.6. By Packaging Type

        8.4.7. By End-user

    8.5. Market Trends

    8.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    8.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

9. Latin America Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    9.1. Introduction

    9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    9.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        9.3.1. By Country

            9.3.1.1. Brazil

            9.3.1.2. Mexico

            9.3.1.3. Rest of Latin America

        9.3.2. By Product Type

        9.3.3. By Customer Orientation

        9.3.4. By Nature

        9.3.5. By Sales Channel

        9.3.6. By Packaging Type

        9.3.7. By End-user

    9.4. Market Attractive Analysis

        9.4.1. By Countries

        9.4.2. By Product Type

        9.4.3. By Customer Orientation

        9.4.4. By Nature

        9.4.5. By Sales Channel

        9.4.6. By Packaging Type

        9.4.7. By End-user

    9.5. Market Trends

    9.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    9.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

10. Europe Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    10.1. Introduction

    10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    10.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        10.3.1. By Country

            10.3.1.1. Germany

            10.3.1.2. Italy

            10.3.1.3. France

            10.3.1.4. U.K.

            10.3.1.5. Spain

            10.3.1.6. Russia

            10.3.1.7. Benelux

            10.3.1.8. Rest of Europe

        10.3.2. By Product Type

        10.3.3. By Customer Orientation

        10.3.4. By Nature

        10.3.5. By Sales Channel

        10.3.6. By Packaging Type

        10.3.7. By End-user

    10.4. Market Attractiveness Analysis

        10.4.1. By Countries

        10.4.2. By Product Type

        10.4.3. By Customer Orientation

        10.4.4. By Nature

        10.4.5. By Sales Channel

        10.4.6. By Packaging Type

        10.4.7. By End-user

    10.5. Market Trends

    10.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    10.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

11. South Asia Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    11.1. Introduction

    11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    11.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        11.3.1. By Country

            11.3.1.1. India

            11.3.1.2. Indonesia

            11.3.1.3. Malaysia

            11.3.1.4. Thailand

            11.3.1.5. Rest of South Asia

        11.3.2. By Product Type

        11.3.3. By Customer Orientation

        11.3.4. By Nature

        11.3.5. By Sales Channel

        11.3.6. By Packaging Type

        11.3.7. By End-user

    11.4. Market Attractiveness Analysis

        11.4.1. By Countries

        11.4.2. By Product Type

        11.4.3. By Customer Orientation

        11.4.4. By Nature

        11.4.5. By Sales Channel

        11.4.6. By Packaging Type

        11.4.7. By End-user

    11.5. Market Trends

    11.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    11.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

12. East Asia Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    12.1. Introduction

    12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    12.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        12.3.1. By Country

            12.3.1.1. China

            12.3.1.2. Japan

            12.3.1.3. South Korea

        12.3.2. By Product Type

        12.3.3. By Customer Orientation

        12.3.4. By Nature

        12.3.5. By Sales Channel

        12.3.6. By Packaging Type

        12.3.7. By End-user

    12.4. Market Attractiveness Analysis

        12.4.1. By Countries

        12.4.2. By Product Type

        12.4.3. By Customer Orientation

        12.4.4. By Nature

        12.4.5. By Sales Channel

        12.4.6. By Packaging Type

        12.4.7. By End-user

    12.5. Market Trends

    12.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    12.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

13. Oceania Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    13.1. Introduction

    13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    13.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        13.3.1. By Country

            13.3.1.1. Australia

            13.3.1.2. New Zealand

        13.3.2. By Product Type

        13.3.3. By Customer Orientation

        13.3.4. By Nature

        13.3.5. By Sales Channel

        13.3.6. By Packaging Type

        13.3.7. By End-user

    13.4. Market Attractiveness Analysis

        13.4.1. By Countries

        13.4.2. By Product Type

        13.4.3. By Customer Orientation

        13.4.4. By Nature

        13.4.5. By Sales Channel

        13.4.6. By Packaging Type

        13.4.7. By End-user

    13.5. Market Trends

    13.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    13.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

14. MEA Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023-2033

    14.1. Introduction

    14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    14.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        14.3.1. By Country

            14.3.1.1. GCC Countries

            14.3.1.2. South Africa

            14.3.1.3. North Africa

            14.3.1.4. Rest of MEA

        14.3.2. By Product Type

        14.3.3. By Customer Orientation

        14.3.4. By Nature

        14.3.5. By Sales Channel

        14.3.6. By Packaging Type

        14.3.7. By End-user

    14.4. Market Attractiveness Analysis

        14.4.1. By Countries

        14.4.2. By Product Type

        14.4.3. By Customer Orientation

        14.4.4. By Nature

        14.4.5. By Sales Channel

        14.4.6. By Packaging Type

        14.4.7. By End-user

    14.5. Market Trends

    14.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    14.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

15. Market Analysis 2018-2020 and Forecast 2023–2033, Key Country Analysis

    15.1. Introduction

    15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2020

    15.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        15.3.1. By Country

            15.3.1.1. US

            15.3.1.2. Canada

            15.3.1.3. Mexico

            15.3.1.4. Brazil

            15.3.1.5. Germany

            15.3.1.6. Italy

            15.3.1.7. France

            15.3.1.8. U.K.

            15.3.1.9. Spain

            15.3.1.10. Russia

            15.3.1.11. Japan

            15.3.1.12. South Korea

            15.3.1.13. China

            15.3.1.14. India

            15.3.1.15. GCC Countries

        15.3.2. By Product Type

        15.3.3. By Customer Orientation

        15.3.4. By Nature

        15.3.5. By Sales Channel

        15.3.6. By Packaging Type

        15.3.7. By End-user

    15.4. Market Attractiveness Analysis

        15.4.1. By Product Type

        15.4.2. By Customer Orientation

        15.4.3. By Nature

        15.4.4. By Sales Channel

        15.4.5. By Packaging Type

        15.4.6. By End-user

16. Brand Assessment

    16.1. Brand Identity

    16.2. Target Audience and Positioning

    16.3. Brand Strategy

    16.4. Key Brands

        16.4.1. MCaffeine

        16.4.2. Forest essential

        16.4.3. Skinkraft

        16.4.4. Juicy Chemistry

        16.4.5. OSEA

        16.4.6. 100% Pure

        16.4.7. Credo

        16.4.8. Reed + Gwen

        16.4.9. True Botanicals

        16.4.10. Ursa Major

17. Market Structure Analysis- Global Assessment

    17.1. Company Dashboard

    17.2. Industry Structure Analysis by Tier of Companies, 2023E

    17.3. Company Share Analysis of Top Players, 2023E

        17.3.1. Company Share By Segment

        17.3.2. Company Share By Region

    17.4. Competition Benchmarking- Matrix

18. Competition Deep Dive

    18.1. Loreal S.A.

        18.1.1. Overview

        18.1.2. Product Portfolio

        18.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.1.4. Sales Footprint

        18.1.5. Strategy Overview

            18.1.5.1. Marketing Strategy

            18.1.5.2. Product Strategy

    18.2. Procter & Gamble Co.

        18.2.1. Overview

        18.2.2. Product Portfolio

        18.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.2.4. Sales Footprint

        18.2.5. Strategy Overview

            18.2.5.1. Marketing Strategy

            18.2.5.2. Product Strategy

    18.3. Unilever

        18.3.1. Overview

        18.3.2. Product Portfolio

        18.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.3.4. Sales Footprint

        18.3.5. Strategy Overview

            18.3.5.1. Marketing Strategy

            18.3.5.2. Product Strategy

    18.4. Estee Lauder

        18.4.1. Overview

        18.4.2. Product Portfolio

        18.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.4.4. Sales Footprint

        18.4.5. Strategy Overview

            18.4.5.1. Marketing Strategy

            18.4.5.2. Product Strategy

    18.5. The Body Shop

        18.5.1. Overview

        18.5.2. Product Portfolio

        18.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.5.4. Sales Footprint

        18.5.5. Strategy Overview

            18.5.5.1. Marketing Strategy

            18.5.5.2. Product Strategy

    18.6. Mama Earth

        18.6.1. Overview

        18.6.2. Product Portfolio

        18.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.6.4. Sales Footprint

        18.6.5. Strategy Overview

            18.6.5.1. Marketing Strategy

            18.6.5.2. Product Strategy

    18.7. Clorox Co.

        18.7.1. Overview

        18.7.2. Product Portfolio

        18.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.7.4. Sales Footprint

        18.7.5. Strategy Overview

            18.7.5.1. Marketing Strategy

            18.7.5.2. Product Strategy

    18.8. Honest Co.

        18.8.1. Overview

        18.8.2. Product Portfolio

        18.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.8.4. Sales Footprint

        18.8.5. Strategy Overview

            18.8.5.1. Marketing Strategy

            18.8.5.2. Product Strategy

    18.9. The Hain Celestial Group

        18.9.1. Overview

        18.9.2. Product Portfolio

        18.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.9.4. Sales Footprint

        18.9.5. Strategy Overview

            18.9.5.1. Marketing Strategy

            18.9.5.2. Product Strategy

    18.10. Bloomtown

        18.10.1. Overview

        18.10.2. Product Portfolio

        18.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.10.4. Sales Footprint

        18.10.5. Strategy Overview

            18.10.5.1. Marketing Strategy

            18.10.5.2. Product Strategy

    18.11. Eminence Organic Skincare

        18.11.1. Overview

        18.11.2. Product Portfolio

        18.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.11.4. Sales Footprint

        18.11.5. Strategy Overview

            18.11.5.1. Marketing Strategy

            18.11.5.2. Product Strategy

    18.12. Botanic Organic, LLC

        18.12.1. Overview

        18.12.2. Product Portfolio

        18.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.12.4. Sales Footprint

        18.12.5. Strategy Overview

            18.12.5.1. Marketing Strategy

            18.12.5.2. Product Strategy

    18.13. FOM London Skincare

        18.13.1. Overview

        18.13.2. Product Portfolio

        18.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Country)

        18.13.4. Sales Footprint

        18.13.5. Strategy Overview

            18.13.5.1. Marketing Strategy

            18.13.5.2. Product Strategy

19. Assumptions and Acronyms Used

20. Research Methodology



★調査レポート[世界の植物性スキンケア製品市場(~2033):製品種類別(クリーム&ローション、スクラブエクスフォリエーター、クレンザー&トナー、エッセンシャルオイル、バーム&バター、美容液&マスク、メイク落とし)、顧客層別(女性、男性、男女兼用、子供)、性質別(オーガニック、従来型)、販売チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、専門店、ドラッグストア、オンラインショップ、直販)、パッケージ別(ポンプ&ディスペンサー、コンパクトケース、容器、ペンシル&スティック、チューブ、小袋)、エンドユーザー別(個人、商業)、地域別] (コード:FACT23JUL0103)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の植物性スキンケア製品市場(~2033):製品種類別(クリーム&ローション、スクラブエクスフォリエーター、クレンザー&トナー、エッセンシャルオイル、バーム&バター、美容液&マスク、メイク落とし)、顧客層別(女性、男性、男女兼用、子供)、性質別(オーガニック、従来型)、販売チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、専門店、ドラッグストア、オンラインショップ、直販)、パッケージ別(ポンプ&ディスペンサー、コンパクトケース、容器、ペンシル&スティック、チューブ、小袋)、エンドユーザー別(個人、商業)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆