世界の調理済みコーンフラワー市場2021-2031:種類別(ホワイト、イエロー、ブルー)、用途別、性質別、流通チャネル別

【英語タイトル】Precooked Corn Flour Market By Type (White, Yellow, Blue), By Application (Household, Commercial), By Nature (Organic, Conventional), By Distribution Channel (B2C, B2B): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23JN074)・商品コード:ALD23JN074
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年9月
・ページ数:260
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料では、2021年に23億ドルであった世界の調理済みコーンフラワー市場規模が、2031年までに34億ドルに拡大し、2022年から2031年の間に年平均4.2%で成長すると予想しています。本資料は、調理済みコーンフラワーの世界市場について調べ、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、種類別(ホワイト、イエロー、ブルー)分析、用途別(家庭用、商業用)分析、性質別(オーガニック型、従来型)分析、流通チャネル別(B2C、B2B)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、企業状況、企業情報などの項目を掲載しております。また、Archer Daniels Midland Company、Arcor Group、Bob's Red Mill、Bunge Limited、cargill, inc.、Empresas Polar, Inc.、Goldmine Natural Foods、Goya Foods, Inc.などの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の調理済みコーンフラワー市場規模:種類別
-調理済みホワイトコーンフラワーの市場規模
-調理済みイエローコーンフラワーの市場規模
-調理済みブルーコーンフラワーの市場規模
・世界の調理済みコーンフラワー市場規模:用途別
-家庭用調理済みコーンフラワーの市場規模
-商業用調理済みコーンフラワーの市場規模
・世界の調理済みコーンフラワー市場規模:性質別
-オーガニック型調理済みコーンフラワーの市場規模
-従来型調理済みコーンフラワーの市場規模
・世界の調理済みコーンフラワー市場規模:流通チャネル別
-B2Cチャネルのの市場規模
-B2Bチャネルのの市場規模
・世界の調理済みコーンフラワー市場規模:地域別
- 北米の調理済みコーンフラワー市場規模
- ヨーロッパの調理済みコーンフラワー市場規模
- アジア太平洋の調理済みコーンフラワー市場規模
- 中南米・中東・アフリカの調理済みコーンフラワー市場規模
・企業状況
・企業情報

調理済みコーンフラワーの世界市場規模は、2021年に22億8,690万ドルと評価され、2022年から2031年までの年平均成長率は4.2%を記録し、2031年には34億2,790万ドルに達すると予測されています。
世界人口の約5%がグルテンアレルギーに苦しんでいると推定されています。グルテンアレルギーに関する意識の高まりは、グルテンを完全に含まないことから、消費者の間で調理済みコーンフラワーの需要を後押ししています。また、グルテンのような食感と粘弾性を食品に提供します。外食産業や食品加工産業において、麺、パスタ、ソース、スープなど様々な食品の製造に調理済みコーンフラワーが大量に採用されていることは、世界の調理済みコーンフラワー市場の成長を促進すると予想されます。

さらに、有機食品の健康上の利点に関する消費者の意識の高まりは、ヨーロッパや北米などの先進地域における有機調理済みコーンフラワーの需要を煽っています。また、有機栽培は化学肥料や農薬を使用しないため、土壌や環境にも有益です。さらに、機能的で健康的な食品に対する消費者の支出が増加していることも、有機調理済みコーンフラワーの売上高を押し上げています。
世界中のミレニアル世代やZ世代におけるコンビニエンスフードの需要の急増は、調理済みコーンフラワーメーカーに有利な成長機会を提供しています。発展途上国でのコンビニエンスフードの普及は市場成長を促進すると予想されます。アジア太平洋地域は世界人口の約60%が居住する地域であり、この地域の食品に対する莫大な需要により、調理済みコーンフラワー市場で活動する市場プレーヤーに大きな成長見通しを提供しています。

調理済みコーンフラワー市場の分析によると、市場は種類、用途、性質、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化されます。種類別では、ホワイト、イエロー、ブルーに分類されます。用途別では、市場は家庭用と商業用に二分されます。業務用セグメントはさらに食品加工用とフードサービス用に分けられます。性質別では、市場はオーガニックと従来型に二分されます。流通チャネル別では、B2CとB2Bに分類されます。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)に市場を分けて分析しています。

世界の調理済みコーンフラワー業界で活動している主なプレーヤーは、Archer Daniels Midland Company、Bob’s Red Mill、Bunge limited、Cargill, Incorporated、Empresas Polar Inc.、Goldmine natural foods、Goya Foods, Inc.、Harinera Del Valle、LifeLine Foods LLC.、Molino Peila SpA、Arcor Group、Cool Chile Co.、Garnec, LLC.、Gruma、The Quaker Oats Companyなどです。これらの市場プレーヤーは、調理済みコーンフラワーの市場機会を開拓し、市場シェアを獲得するために、買収、合併、製品発表などの様々な開発戦略に絶えず取り組んでいます。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの調理済みコーンフラワー市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、優勢な調理済みコーンフラワー市場機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・調理済みコーンフラワー市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界の調理済みコーンフラワー市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
種類別
ホワイト
イエロー
ブルー

用途別
家庭
商業

性質別
オーガニック
従来型

流通チャネル別
B2C
B2B

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
その他のヨーロッパ
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
・アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Archer Daniels Midland Company
Arcor Group
Bob’s Red Mill
Bunge Limited
cargill, inc.
Empresas Polar, Inc.
Goldmine Natural Foods
Goya Foods, Inc.
Harinera Del Valle
LifeLine Foods LLC
Molino Peila SpA
Gruma
Cool Chile Company
Garnec, LLC
The Quacker Oats Company

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Top player positioning
3.5.Market dynamics
3.5.1.Drivers
3.5.2.Restraints
3.5.3.Opportunities
3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
3.7.Value Chain Analysis
3.8.Market Share Analysis
CHAPTER 4: PRECOOKED CORN FLOUR MARKET, BY TYPE
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2 White
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market analysis by country
4.3 Yellow
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market analysis by country
4.4 Blue
4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2 Market size and forecast, by region
4.4.3 Market analysis by country
CHAPTER 5: PRECOOKED CORN FLOUR MARKET, BY APPLICATION
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2 Household
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market analysis by country
5.3 Commercial
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market analysis by country
5.3.4 Commercial Precooked Corn Flour Market by Sub Type
5.3.4.1 Food Processing Market size and forecast, by region
5.3.4.2 Food Service Market size and forecast, by region
CHAPTER 6: PRECOOKED CORN FLOUR MARKET, BY NATURE
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2 Organic
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market analysis by country
6.3 Conventional
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 7: PRECOOKED CORN FLOUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 B2C
7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2 Market size and forecast, by region
7.2.3 Market analysis by country
7.3 B2B
7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2 Market size and forecast, by region
7.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 8: PRECOOKED CORN FLOUR MARKET, BY REGION
8.1 Overview
8.1.1 Market size and forecast
8.2 North America
8.2.1 Key trends and opportunities
8.2.2 North America Market size and forecast, by Type
8.2.3 North America Market size and forecast, by Application
8.2.3.1 North America Commercial Precooked Corn Flour Market by Sub Type
8.2.4 North America Market size and forecast, by Nature
8.2.5 North America Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6 North America Market size and forecast, by country
8.2.6.1 U.S.
8.2.6.1.1 Market size and forecast, by Type
8.2.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.2.6.1.3 Market size and forecast, by Nature
8.2.6.1.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.2 Canada
8.2.6.2.1 Market size and forecast, by Type
8.2.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.2.6.2.3 Market size and forecast, by Nature
8.2.6.2.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.3 Mexico
8.2.6.3.1 Market size and forecast, by Type
8.2.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.2.6.3.3 Market size and forecast, by Nature
8.2.6.3.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3 Europe
8.3.1 Key trends and opportunities
8.3.2 Europe Market size and forecast, by Type
8.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
8.3.3.1 Europe Commercial Precooked Corn Flour Market by Sub Type
8.3.4 Europe Market size and forecast, by Nature
8.3.5 Europe Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
8.3.6.1 Germany
8.3.6.1.1 Market size and forecast, by Type
8.3.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.1.3 Market size and forecast, by Nature
8.3.6.1.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.2 France
8.3.6.2.1 Market size and forecast, by Type
8.3.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.2.3 Market size and forecast, by Nature
8.3.6.2.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.3 Italy
8.3.6.3.1 Market size and forecast, by Type
8.3.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.3.3 Market size and forecast, by Nature
8.3.6.3.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.4 Spain
8.3.6.4.1 Market size and forecast, by Type
8.3.6.4.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.4.3 Market size and forecast, by Nature
8.3.6.4.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.5 UK
8.3.6.5.1 Market size and forecast, by Type
8.3.6.5.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.5.3 Market size and forecast, by Nature
8.3.6.5.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.6 Rest of Europe
8.3.6.6.1 Market size and forecast, by Type
8.3.6.6.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.6.3 Market size and forecast, by Nature
8.3.6.6.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4 Asia-Pacific
8.4.1 Key trends and opportunities
8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type
8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
8.4.3.1 Asia-Pacific Commercial Precooked Corn Flour Market by Sub Type
8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Nature
8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
8.4.6.1 China
8.4.6.1.1 Market size and forecast, by Type
8.4.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.1.3 Market size and forecast, by Nature
8.4.6.1.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.2 Japan
8.4.6.2.1 Market size and forecast, by Type
8.4.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.2.3 Market size and forecast, by Nature
8.4.6.2.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.3 India
8.4.6.3.1 Market size and forecast, by Type
8.4.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.3.3 Market size and forecast, by Nature
8.4.6.3.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.4 Australia
8.4.6.4.1 Market size and forecast, by Type
8.4.6.4.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.4.3 Market size and forecast, by Nature
8.4.6.4.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.5 South Korea
8.4.6.5.1 Market size and forecast, by Type
8.4.6.5.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.5.3 Market size and forecast, by Nature
8.4.6.5.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.6 Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1 Market size and forecast, by Type
8.4.6.6.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.6.3 Market size and forecast, by Nature
8.4.6.6.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5 LAMEA
8.5.1 Key trends and opportunities
8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type
8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
8.5.3.1 LAMEA Commercial Precooked Corn Flour Market by Sub Type
8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Nature
8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
8.5.6.1 Brazil
8.5.6.1.1 Market size and forecast, by Type
8.5.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.5.6.1.3 Market size and forecast, by Nature
8.5.6.1.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.2 Saudi Arabia
8.5.6.2.1 Market size and forecast, by Type
8.5.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.5.6.2.3 Market size and forecast, by Nature
8.5.6.2.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.3 South Africa
8.5.6.3.1 Market size and forecast, by Type
8.5.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.5.6.3.3 Market size and forecast, by Nature
8.5.6.3.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.4 Rest Of Lama
8.5.6.4.1 Market size and forecast, by Type
8.5.6.4.2 Market size and forecast, by Application
8.5.6.4.3 Market size and forecast, by Nature
8.5.6.4.4 Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 9: COMPANY LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Key developments
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1 Archer Daniels Midland Company
10.1.1 Company overview
10.1.2 Company snapshot
10.1.3 Operating business segments
10.1.4 Product portfolio
10.1.5 Business performance
10.1.6 Key strategic moves and developments
10.2 Arcor Group
10.2.1 Company overview
10.2.2 Company snapshot
10.2.3 Operating business segments
10.2.4 Product portfolio
10.2.5 Business performance
10.2.6 Key strategic moves and developments
10.3 Bob’s Red Mill
10.3.1 Company overview
10.3.2 Company snapshot
10.3.3 Operating business segments
10.3.4 Product portfolio
10.3.5 Business performance
10.3.6 Key strategic moves and developments
10.4 Bunge Limited
10.4.1 Company overview
10.4.2 Company snapshot
10.4.3 Operating business segments
10.4.4 Product portfolio
10.4.5 Business performance
10.4.6 Key strategic moves and developments
10.5 cargill, inc.
10.5.1 Company overview
10.5.2 Company snapshot
10.5.3 Operating business segments
10.5.4 Product portfolio
10.5.5 Business performance
10.5.6 Key strategic moves and developments
10.6 Empresas Polar, Inc.
10.6.1 Company overview
10.6.2 Company snapshot
10.6.3 Operating business segments
10.6.4 Product portfolio
10.6.5 Business performance
10.6.6 Key strategic moves and developments
10.7 Goldmine Natural Foods
10.7.1 Company overview
10.7.2 Company snapshot
10.7.3 Operating business segments
10.7.4 Product portfolio
10.7.5 Business performance
10.7.6 Key strategic moves and developments
10.8 Goya Foods, Inc.
10.8.1 Company overview
10.8.2 Company snapshot
10.8.3 Operating business segments
10.8.4 Product portfolio
10.8.5 Business performance
10.8.6 Key strategic moves and developments
10.9 Harinera Del Valle
10.9.1 Company overview
10.9.2 Company snapshot
10.9.3 Operating business segments
10.9.4 Product portfolio
10.9.5 Business performance
10.9.6 Key strategic moves and developments
10.10 LifeLine Foods LLC
10.10.1 Company overview
10.10.2 Company snapshot
10.10.3 Operating business segments
10.10.4 Product portfolio
10.10.5 Business performance
10.10.6 Key strategic moves and developments
10.11 Molino Peila SpA
10.11.1 Company overview
10.11.2 Company snapshot
10.11.3 Operating business segments
10.11.4 Product portfolio
10.11.5 Business performance
10.11.6 Key strategic moves and developments
10.12 Gruma
10.12.1 Company overview
10.12.2 Company snapshot
10.12.3 Operating business segments
10.12.4 Product portfolio
10.12.5 Business performance
10.12.6 Key strategic moves and developments
10.13 Cool Chile Company
10.13.1 Company overview
10.13.2 Company snapshot
10.13.3 Operating business segments
10.13.4 Product portfolio
10.13.5 Business performance
10.13.6 Key strategic moves and developments
10.14 Garnec, LLC
10.14.1 Company overview
10.14.2 Company snapshot
10.14.3 Operating business segments
10.14.4 Product portfolio
10.14.5 Business performance
10.14.6 Key strategic moves and developments
10.15 The Quacker Oats Company
10.15.1 Company overview
10.15.2 Company snapshot
10.15.3 Operating business segments
10.15.4 Product portfolio
10.15.5 Business performance
10.15.6 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界の調理済みコーンフラワー市場2021-2031:種類別(ホワイト、イエロー、ブルー)、用途別、性質別、流通チャネル別] (コード:ALD23JN074)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の調理済みコーンフラワー市場2021-2031:種類別(ホワイト、イエロー、ブルー)、用途別、性質別、流通チャネル別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆