製品エンジニアリングサービスのグローバル市場:サービス別、組織規模別、用途別、業種別

P&S Market Researchが出版した調査資料(PS24MAR016)・商品コード:PS24MAR016
・発行会社(調査会社):P&S Market Research
・発行日:2023年11月
・ページ数:290
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業機械
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❖ レポートの概要 ❖

2023年の製品エンジニアリングサービス市場規模は1,116.5百万ドルで、2030年には年平均成長率7.5%で1,840.8百万ドルに達すると予測されています。これは主に、スマートハウスに対する需要の高まり、製造支出の減少、絶え間ない技術革新と反復によるものです。

顧客企業向け製品カテゴリーが業界をリードしています。これは、顧客のニーズを綿密に調査することが、アイテム・エンジニアリング設備の基礎を形成するためです。顧客企業向け製品を研究する際には、企業の問題、ワークフロー、ビジネス手段を特定することが不可欠です。

2023年、大企業カテゴリーは7億米ドルと評価され、予測期間中7.5%のCAGRで進歩した。これは主に、大半の大企業がより迅速な変革と低価格での機能提供を目標としているためです。また、巨大企業は一般的に、より多くの資金、技術インフラ、熟練した労働力を手にしています。彼らは、彼らのモバイルアイテムを構築または強化するために、アイテムエンジニアリング施設に支払うためのリソースを持っています。

製品エンジニアリングサービスは、企業により迅速で迅速な作業能力を提供し、顧客エンゲージメントを向上させます。サンプルは、ビジネス開発を支援するために効果的なデジタルアイテム成長サービスを利用する組織によって作られることができます。

さらに、賢明な企業は、自社の技術計画を理解するために、潜在能力をフルに活用する必要があることを知っています。彼らは、事業所内で理想的な製品を適用するために、最新のソフトウェア、ツール、技術におけるプラットフォームの知識を増やし、また新しいフレームワークやアクセラレータを立ち上げることが求められています。

予測期間中、中小企業カテゴリーは大幅な発展を遂げると見られています。これは主に、中小企業が特定の領域やニッチ産業に特化しているため、ニーズに合わせた独自のアイテム・エンジニアリング設備を利用できるためです。このため、極めて焦点の絞られた修正されたソリューションを求める顧客を引き付けることができます。

予測期間中、APACのプロダクト・エンジニアリング・サービス産業はCAGR 7.9%で成長すると予測されています。これは主に、同地域で技術インフラへの支出が増加し、革新的な製品やソリューションへの需要が高まっているためです。

この地域では、多くの国がそれぞれの生産分野で世界のリーダーとなっています。これらの国々は研究開発に重点を置いており、エレクトロニクス、自動車、電気通信、その他の分野でその技術が認められています。こうした生産力は、新製品の開発と改良をサポートする製品エンジニアリングサービスへの大きな需要を生み出しています。

したがって、製品エンジニアリングサービス産業の主な促進要因としては、TTM(Time-to-Market)製品の重視の高まり、継続的な革新と反復の必要性の高まり、デジタル変更技術の受け入れの高まり、スマートホーム、スマートエレクトロニクス、車載ネットワーク・システムに対する要望の高まりなどが挙げられます。

製品エンジニアリングサービス市場の主要企業
Alten Group
AVL Group
HCLTech
Akka technologies
IBM Corporation
Capgemini SE
TATA Consultancy Services Limited
Wipro
Accenture plc

第1章.調査範囲
第2章.調査方法
第3章.エグゼクティブサマリー
第4章.市場指標
第5章.産業動向
第6章.世界市場
第7章.北米市場
第8章.ヨーロッパ市場
第9章.アジア太平洋市場
第10章.中南米市場
第11章.中東/アフリカ市場
第12章.アメリカ市場
第13章.カナダ市場
第14章.ドイツ市場
第15章.フランス市場
第16章.イギリス市場
第17章.イタリア市場
第18章.スペイン市場
第19章.日本市場
第20章.中国市場
第21章.インド市場
第22章.オーストラリア市場
第23章.韓国市場
第24章.ブラジル市場
第25章.メキシコ市場
第26章.サウジアラビア市場
第27章.南アフリカ市場
第28章.中東市場
第29章.競争状況
第30章.企業情報
第31章.付録

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❖ レポートの目次 ❖

Chapter 1. Research Scope

1.1. Research Objectives

1.2. Market Definition

1.3. Analysis Period

1.4. Market Size Breakdown by Segments

1.4.1. Market size breakdown, by service

1.4.2. Market size breakdown, by organization size

1.4.3. Market size breakdown, by application

1.4.4. Market size breakdown, by vertical

1.4.5. Market size breakdown, by region

1.4.6. Market size breakdown, by country

1.5. Market Data Reporting Unit

1.5.1. Value

1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

2.1. Secondary Research

2.1.1. Paid

2.1.2. Unpaid

2.1.3. P&S Intelligence database

2.2. Primary Research

2.3. Market Size Estimation

2.4. Data Triangulation

2.5. Currency Conversion Rates

2.6. Assumptions for the Study

2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Market Indicators

Chapter 5. Industry Outlook

5.1. Market Dynamics

5.1.1. Trends

5.1.2. Drivers

5.1.3. Restraints/challenges

5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints

5.2. Impact of COVID-19

5.3. Porter’s Five Forces Analysis

5.3.1. Bargaining power of buyers

5.3.2. Bargaining power of suppliers

5.3.3. Threat of new entrants

5.3.4. Intensity of rivalry

5.3.5. Threat of substitutes

Chapter 6. Global Market

6.1. Overview

6.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

6.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

6.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

6.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

6.6. Market Revenue, by Region (2017–2030)

Chapter 7. North America Market

7.1. Overview

7.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

7.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

7.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

7.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

7.6. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 8. Europe Market

8.1. Overview

8.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

8.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

8.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

8.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

8.6. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 9. APAC Market

9.1. Overview

9.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

9.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

9.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

9.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

9.6. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 10. LATAM Market

10.1. Overview

10.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

10.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

10.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

10.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

10.6. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 11. MEA Market

11.1. Overview

11.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

11.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

11.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

11.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

11.6. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 12. U.S. Market

12.1. Overview

12.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

12.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

12.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

12.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 13. Canada Market

13.1. Overview

13.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

13.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

13.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

13.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 14. Germany Market

14.1. Overview

14.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

14.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

14.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

14.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 15. France Market

15.1. Overview

15.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

15.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

15.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

15.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 16. U.K. Market

16.1. Overview

16.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

16.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

16.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

16.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 17. Italy Market

17.1. Overview

17.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

17.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

17.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

17.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 18. Spain Market

18.1. Overview

18.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

18.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

18.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

18.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 19. Japan Market

19.1. Overview

19.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

19.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

19.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

19.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 20. China Market

20.1. Overview

20.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

20.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

20.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

20.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 21. India Market

21.1. Overview

21.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

21.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

21.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

21.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 22. Australia Market

22.1. Overview

22.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

22.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

22.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

22.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 23. South Korea Market

23.1. Overview

23.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

23.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

23.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

23.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 24. Brazil Market

24.1. Overview

24.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

24.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

24.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

24.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 25. Mexico Market

25.1. Overview

25.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

25.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

25.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

25.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 26. Saudi Arabia Market

26.1. Overview

26.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

26.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

26.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

26.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 27. South Africa Market

27.1. Overview

27.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

27.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

27.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

27.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 28. U.A.E. Market

28.1. Overview

28.2. Market Revenue, by Service (2017–2030)

28.3. Market Revenue, by Organization Size (2017–2030)

28.4. Market Revenue, by Application (2017–2030)

28.5. Market Revenue, by Vertical (2017–2030)

Chapter 29. Competitive Landscape

29.1. List of Market Players and their Offerings

29.2. Competitive Benchmarking of Key Players

29.3. Product Benchmarking of Key Players

29.4. Recent Strategic Developments

Chapter 30. Company Profiles

30.1. Alten Group

30.1.1. Business overview

30.1.2. Product and service offerings

30.1.3. Key financial summary

30.2. AVL Group

30.2.1. Business overview

30.2.2. Product and service offerings

30.2.3. Key financial summary

30.3. HCLTech

30.3.1. Business overview

30.3.2. Product and service offerings

30.3.3. Key financial summary

30.4. Akka Technologies

30.4.1. Business overview

30.4.2. Product and service offerings

30.4.3. Key financial summary

30.5. IBM Corporation

30.5.1. Business overview

30.5.2. Product and service offerings

30.5.3. Key financial summary

30.6. Capgemini SE

30.6.1. Business overview

30.6.2. Product and service offerings

30.6.3. Key financial summary

30.7. TATA Consultancy Services Limited

30.7.1. Business overview

30.7.2. Product and service offerings

30.7.3. Key financial summary

30.8. Wipro

30.8.1. Business overview

30.8.2. Product and service offerings

30.8.3. Key financial summary

30.9. Accenture plc

30.9.1. Business overview

30.9.2. Product and service offerings

30.9.3. Key financial summary

Chapter 31. Appendix

31.1. Abbreviations

31.2. Sources and References

31.3. Related Reports



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