世界のライドオンバイク市場2021-2031:年齢層別(1-6歳、7-12歳、12歳以上)、販売チャネル別(オフライン、オンライン)、推進力別(モーターなし、モーター付き)

【英語タイトル】Ride on Bikes Market By Age Group (1 to 6 years, 7 to 12 years, Greater than 12 years), By Sales Channel (Offline, Online), By Propulsion (Non-motorized, Motorized): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC008)・商品コード:ALD23MC008
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:347
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:二輪車
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、世界のライドオンバイク市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、年齢層別(1-6歳、7-12歳、12歳以上)分析、販売チャネル別(オフライン、オンライン)分析、推進力別(モーターなし、モーター付き)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、Razor USA LLC、TOBBI、Suzuki Motor Corporation、Honda Motor Co., Ltd.、Kawasaki Heavy Industries, Ltd.、KTM AG、Costzon、woom GmbH、Yamaha Motor Co., Ltd.、Huffy Corporationなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のライドオンバイク市場規模:年齢層別
- 1-6歳における市場規模
- 7-12歳における市場規模
- 12歳以上における市場規模
・世界のライドオンバイク市場規模:販売チャネル別
- オフラインチャネルの市場規模
- オンラインチャネルの市場規模
・世界のライドオンバイク市場規模:推進力別
- モーターなしライドオンバイクの市場規模
- モーター付きライドオンバイクの市場規模
・世界のライドオンバイク市場規模:地域別
- 北米のライドオンバイク市場規模
- ヨーロッパのライドオンバイク市場規模
- アジア太平洋のライドオンバイク市場規模
- 中南米/中東・アフリカのライドオンバイク市場規模
・競争状況
・企業情報

子供たちがスマートデバイスやガジェットから離れ、楽しく体を動かすことを奨励するために、ライドオンバイクの利用が増えています。協調性、持久力、筋力強化に取り組むことで総合的な運動能力を向上させる子供用乗用自転車の需要が増加しています。自転車の需要の増加により、メーカーはますます新製品を発表しています。例えば、ホンダは2022年9月に、2025年までに少なくとも10種類の電動バイクを発売する計画を発表しました。このような開発は、市場の成長を後押しすると期待されています。

電動ライドオンバイクの中には、リチウムイオン・バッテリーで作動するものもあります。充電式バッテリーは、電力を供給するためにバイクに取り付けられています。メーカーは、バッテリーを充電するための充電器をライドオンバイクに付属しています。一般的に、バッテリーは2つのインジケータを備えています:1つは充電中であることを示し、もう1つは使用可能であることを示します。 バッテリーは、一定の使用で約2年持続します。子供乗せ自転車もエンジンで駆動し、ガスで動きます。2ストロークまたは4ストロークエンジンが装備されています。エンジンで動くライドオンバイクは、ダートバイクに乗る若いレーサーによく使われています。

オフラインの流通チャネルは、顧客にオンライドバイクを販売する伝統的な方法です。オフライン流通チャネルは、アクセスが容易ですぐに製品を入手できるため、世界中で支配的です。売り手の存在は、消費者が最良の製品を選択するのに役立ちます。購入前にさまざまな製品を直接比較できるため、オフラインチャネルが好ましい選択肢となっています。子供たちは、お気に入りの乗用自転車を購入する体験を楽しみにしています。オフラインチャネルでのタッチ&フィール体験の需要は、市場におけるこのセグメントの成長を促進すると予想されます。
電動バランスバイクの人気は高まっており、ライダーが補助輪なしで学べるように、地面に快適に届く能力を提供します。市場参入企業は、拡大する市場需要に対応するため、さまざまなモードを搭載した軽量の電動バランスバイクを開発しています。例えば、2022年6月、二輪車メーカーのGASGASは、2022年モデルの12eDriveと16eDriveバランスバイクを更新するために、eバイクの専門家であるStacycとパートナーシップを開発しました。e-バランスバイクは、小さな子供たちが初めて二輪車に乗る際に安全で楽しい体験ができるように設計されています。

さらに、新製品の発売により電動バランスバイクの需要が増加する見込みです。例えば、2019年9月、Harley-Davidsonは、3歳から7歳の子供向けに設計された子供用電動バランスバイクの最初のデュオを発売しました。この電動バランスバイクは、幼児用(IRONe12)と高学年用(IRONe16)の2モデルが登場。このような要因は、市場の成長に大きな機会を提供すると期待されています。

ライドオンバイク市場は、年齢、推進力、流通チャネル、地域によって区分されます。
推進力別では、電動式と非電動式に分けられます。
年齢別では、1~6歳、6~12歳、12歳以上に分けられます。
流通チャネル別では、オンラインとオフラインに分けられます。
地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに市場を分けて分析しています。

本レポートに掲載されている主要企業は、Razor USA LLC、TOBBI、スズキ株式会社、本田技研工業株式会社、川崎重工業株式会社、KTM AG、Costzon、Huffy Corporation、Woom GmbH、ヤマハ発動機株式会社などです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのライドオンバイク市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスの定量的分析を提供し、ライドオンバイク市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・ライドオンバイク市場の細分化に関する詳細な分析により、市場機会を特定します。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・ライドオンバイクの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
年齢層別
1~6歳
7~12歳
12歳以上

販売チャネル別
オフライン
オンライン

推進力別
非電動式
電動式

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
Razor USA LLC
TOBBI
スズキ株式会社
本田技研工業株式会社
川崎重工業株式会社
KTM AG
Costzon
woom GmbH
ヤマハ発動機株式会社
Huffy Corporation

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Low bargaining power of buyers
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate threat of new entrants
3.3.5. Moderate intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Introduction of new features in ride on bikes
3.4.1.2. Increase in demand for ride on bikes for the development of gross and motor skills in kids
3.4.1.3. Rise in demand for ride on bikes for racing and off-road driving

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Surge in popularity of online games among kids
3.4.2.2. Increase in battery prices

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rising inclination toward biking as a physical activity
3.4.3.2. Growing popularity of lightweight electric balance bikes

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: RIDE ON BIKES MARKET, BY AGE GROUP
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. 1 to 6 years
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. 7 to 12 years
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Greater than 12 years
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: RIDE ON BIKES MARKET, BY SALES CHANNEL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Offline
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Online
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: RIDE ON BIKES MARKET, BY PROPULSION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Non-motorized
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Motorized
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: RIDE ON BIKES MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.2.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.4.5.2. India
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.4.5.3. Japan
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by Propulsion
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by Propulsion
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Costzon
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Huffy Corporation
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Razor USA LLC
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. TOBBI
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. Suzuki Motor Corporation
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Honda Motor Co., Ltd.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Yamaha Motor Co., Ltd.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Kawasaki Heavy Industries, Ltd.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. KTM AG
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. woom GmbH
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のライドオンバイク市場2021-2031:年齢層別(1-6歳、7-12歳、12歳以上)、販売チャネル別(オフライン、オンライン)、推進力別(モーターなし、モーター付き)] (コード:ALD23MC008)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のライドオンバイク市場2021-2031:年齢層別(1-6歳、7-12歳、12歳以上)、販売チャネル別(オフライン、オンライン)、推進力別(モーターなし、モーター付き)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆