世界のスマートドアベル市場2021年-2031年:製品種類別(有線ドアベル、無線ドアベル)、流通チャネル別、エンドユーザー別

【英語タイトル】Smart Doorbell Market By Product Type (Wired Doorbell, Wireless Doorbell), By Distribution Channel (Online, Offline), By End User (Residential, Commercial): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23FB021)・商品コード:ALD23FB021
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年11月
・ページ数:220
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:建築&製造
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料は、世界のスマートドアベル市場規模が2021年2667.6百万ドルから2031年14441百万ドルに達し、2022年から2031年まで年平均18.3%成長すると予測しています。当書は、スマートドアベルの世界市場を調査対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、エンドユーザー別(住宅、商業)分析、製品種類別(有線ドアベル、無線ドアベル)分析、流通チャネル別(オンライン、オフライン)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、企業状況などについて以下の構成でまとめています。なお、参入企業情報として、Panasonic Corporation、dbell Inc.、ASSA ABLOY Group、Amazon.com, Inc.、Owlet Home LLC、Night Owl SP, LLC、SkyBell Technologies, Inc.、Netvue, Inc.、Vivint Smart Home, Inc.、LaView Eagle-Eye Technology Inc.などが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のスマートドアベル市場規模:エンドユーザー別
- 住宅における市場規模
- 商業における市場規模
・世界のスマートドアベル市場規模:製品種類別
- 有線ドアベルの市場規模
- 無線ドアベルの市場規模
・世界のスマートドアベル市場規模:流通チャネル別
- オンラインチャネルの市場規模
- オフラインチャネルの市場規模
・世界のスマートドアベル市場規模:地域別
- 北米のスマートドアベル市場規模
- ヨーロッパのスマートドアベル市場規模
- アジア太平洋のスマートドアベル市場規模
- 中南米・中東・アフリカのスマートドアベル市場規模
・企業状況
・企業情報

スマートドアベルの世界市場は、2021年に26億6760万ドルと評価され、2022年から2031年までの年平均成長率は18.3%を記録し、2031年には144億4100万ドルに達すると予測されています。
スマートドアベルシステムは、インターネットに接続されたドアベルデバイスで、ドアの前に誰が来たかを家の所有者に通知します。スマートフォン、IoSデバイス、アンドロイドデバイスと互換性があります。スマートドアベルは、来訪者がドアベルのボタンを押すと作動し、ドアベルは内蔵のモーション・センサーで来訪者を感知します。

モノのインターネット(IoT)と人工知能(AI)のドアベルシステムへの採用が増加し、スマートドアベル市場の成長を後押し。安全・安心に対する住民の関心の高まりが、スマート・ドアベルの需要を増加させ、スマートドアベル市場の成長をさらに押し上げる見込み。ワンクリックでほとんどの設備をコントロールしたいという欲求の増加とともに、インターネットの普及率が上昇し、スマートドアベルの販売を促進する見込みです。

スマートドアベルの使用を促進するために当局や政府によって実施されたイニシアチブの上昇は、スマートドアベル市場の成長に有利な機会を提供すると予想されます。さらに、個人と家庭の安全に対する脅威の増加は、スマートドアベル市場の成長を促進すると予想されています。快適で贅沢なライフスタイルに対する世界的な需要の高まりは、スマートドアベルシステムの需要を増加させ、スマートドアベル市場の成長を後押しするとみられています。
しかし、インターネット接続が利用できないことと、スマートドアベルに必要な資本コストが高いことが、スマートドアベル市場の成長を制限しています。さらに、スマートドアベルシステムの技術革新は、スマートドアベル市場の成長に有利な機会を提供する見込みです。

スマートドアベル市場は、製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、地域によって区分されます。製品タイプ別では、市場は有線ドアベルと無線ドアベルに分けられます。流通チャネル別では、市場はオンラインとオフラインに分けられます。エンドユーザー別では、市場は住宅用と商業用に二分されます。 地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、英国、フランス、イタリア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、韓国、インド、その他アジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)に市場を分けて分析しています。

スマートドアベル市場の主要企業は、Panasonic Corporation、Amazon.Com、Dbell Inc.、Skybell Technologies Inc.、ASSA ABLOY Group、Vivint Smart Home Inc.、Owlet Home LLC、Netvue Inc.、Night Owl SP LLC、LaView Eagle Eye Technology Inc.です。 市場の主要企業は、スマートドアベル市場でより良い製品とサービスを顧客に提供するために、製品発売、事業拡大、契約、買収を主要な開発戦略として採用しています。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本調査レポートは、スマートドアベルの世界市場を詳細に分析し、現在の動向と将来予測を提供することで、差し迫った投資ポケットを解明します。
・市場成長を促進および制限する要因の包括的な分析を提供します。
・2021年から2031年までの業界の包括的な定量分析を提供し、利害関係者が既存の市場機会を活用できるようにします。
・市場の競争展望を理解するために、主要な市場プレイヤーとその戦略を分析しています。

〈主要市場セグメント〉
エンドユーザー別
商業
住宅

製品タイプ別
有線ドアベル
無線ドアベル

販売チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
パナソニック株式会社
dbell Inc.
ASSA ABLOY Group
Amazon.com, Inc.
Owlet Home LLC
Night Owl SP, LLC
SkyBell Technologies, Inc.
Netvue, Inc.
Vivint Smart Home, Inc.
LaView Eagle-Eye Technology Inc.

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Market dynamics
3.4.1.Drivers
3.4.2.Restraints
3.4.3.Opportunities
3.5.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: SMART DOORBELL MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2. Wired Doorbell
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market share analysis by country
4.3. Wireless Doorbell
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 5: SMART DOORBELL MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2. Online
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market share analysis by country
5.3. Offline
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 6: SMART DOORBELL MARKET, BY END USER
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2. Residential
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market share analysis by country
6.3. Commercial
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 7: SMART DOORBELL MARKET, BY REGION
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 North America
7.2.1 Key trends and opportunities
7.2.2 North America Market size and forecast, by Product Type
7.2.3 North America Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.4 North America Market size and forecast, by End User
7.2.5 North America Market size and forecast, by country
7.2.5.1 U.S.
7.2.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.2.5.2 Canada
7.2.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.2.5.3 Mexico
7.2.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3.4 Market size and forecast, by End User
7.3 Europe
7.3.1 Key trends and opportunities
7.3.2 Europe Market size and forecast, by Product Type
7.3.3 Europe Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.4 Europe Market size and forecast, by End User
7.3.5 Europe Market size and forecast, by country
7.3.5.1 Germany
7.3.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.2 UK
7.3.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.3 France
7.3.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.4 Italy
7.3.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.5 Rest of Europe
7.3.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5.4 Market size and forecast, by End User
7.4 Asia-Pacific
7.4.1 Key trends and opportunities
7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Product Type
7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by End User
7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
7.4.5.1 China
7.4.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.2 Japan
7.4.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.3 India
7.4.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.4 South Korea
7.4.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.5 Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5.4 Market size and forecast, by End User
7.5 LAMEA
7.5.1 Key trends and opportunities
7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Product Type
7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by End User
7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country
7.5.5.1 Latin America
7.5.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.5.5.2 Middle East
7.5.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.5.5.3 Africa
7.5.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.3 Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3.4 Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1 Panasonic Corporation
9.1.1 Company overview
9.1.2 Key Executives
9.1.3 Company snapshot
9.1.4 Operating business segments
9.1.5 Product portfolio
9.1.6 Business performance
9.1.7 Key strategic moves and developments
9.2 dbell Inc.
9.2.1 Company overview
9.2.2 Key Executives
9.2.3 Company snapshot
9.2.4 Operating business segments
9.2.5 Product portfolio
9.2.6 Business performance
9.2.7 Key strategic moves and developments
9.3 ASSA ABLOY Group
9.3.1 Company overview
9.3.2 Key Executives
9.3.3 Company snapshot
9.3.4 Operating business segments
9.3.5 Product portfolio
9.3.6 Business performance
9.3.7 Key strategic moves and developments
9.4 Amazon.com, Inc.
9.4.1 Company overview
9.4.2 Key Executives
9.4.3 Company snapshot
9.4.4 Operating business segments
9.4.5 Product portfolio
9.4.6 Business performance
9.4.7 Key strategic moves and developments
9.5 Owlet Home LLC
9.5.1 Company overview
9.5.2 Key Executives
9.5.3 Company snapshot
9.5.4 Operating business segments
9.5.5 Product portfolio
9.5.6 Business performance
9.5.7 Key strategic moves and developments
9.6 Night Owl SP, LLC
9.6.1 Company overview
9.6.2 Key Executives
9.6.3 Company snapshot
9.6.4 Operating business segments
9.6.5 Product portfolio
9.6.6 Business performance
9.6.7 Key strategic moves and developments
9.7 SkyBell Technologies, Inc.
9.7.1 Company overview
9.7.2 Key Executives
9.7.3 Company snapshot
9.7.4 Operating business segments
9.7.5 Product portfolio
9.7.6 Business performance
9.7.7 Key strategic moves and developments
9.8 Netvue, Inc.
9.8.1 Company overview
9.8.2 Key Executives
9.8.3 Company snapshot
9.8.4 Operating business segments
9.8.5 Product portfolio
9.8.6 Business performance
9.8.7 Key strategic moves and developments
9.9 Vivint Smart Home, Inc.
9.9.1 Company overview
9.9.2 Key Executives
9.9.3 Company snapshot
9.9.4 Operating business segments
9.9.5 Product portfolio
9.9.6 Business performance
9.9.7 Key strategic moves and developments
9.10 LaView Eagle-Eye Technology Inc.
9.10.1 Company overview
9.10.2 Key Executives
9.10.3 Company snapshot
9.10.4 Operating business segments
9.10.5 Product portfolio
9.10.6 Business performance
9.10.7 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のスマートドアベル市場2021年-2031年:製品種類別(有線ドアベル、無線ドアベル)、流通チャネル別、エンドユーザー別] (コード:ALD23FB021)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のスマートドアベル市場2021年-2031年:製品種類別(有線ドアベル、無線ドアベル)、流通チャネル別、エンドユーザー別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆