世界のゼロプルーフスピリット市場2023-2033:種類別(ジン、ラム、ウイスキー、テキーラ、ウォッカ)、包装種類別(ボトル、缶)、販売チャネル別(オンライン販売、スーパーマーケット/大型スーパーマーケット、コンビニエンスストア、レストラン・バー)、地域別

【英語タイトル】Zero Proof Spirit Market Analysis by Type (Gin, Rum, Whiskey, Tequila, Vodka), by Packaging Type (Bottle, Can), by Sales Channels (Online Sales, Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Restaurants & Bars) & by Region - Global Market Insights 2023 to 2033

FactMRが出版した調査資料(FACT23OCT057)・商品コード:FACT23OCT057
・発行会社(調査会社):FactMR
・発行日:2023年8月
・ページ数:約170
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:飲料
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧、印刷不可)USD2,900 ⇒換算¥440,800見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(同一拠点内共有可)USD5,900 ⇒換算¥896,800見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

ゼロプルーフスピリット市場 - レポートの範囲
Fact.MRによるゼロプルーフスピリット市場に関する最新調査レポートは、2023年から2033年までの10年間の予測を提供しています。この調査では、現在市場の成長を決定している重要なトレンドを分析しています。本レポートでは、ゼロプルーフスピリットの提供に関連する主要なステークホルダーや新興企業とともに、主要な市場プレイヤーの促進要因、阻害要因、機会などの重要なダイナミクスについて解説しています。
また、予測期間におけるゼロプルーフスピリット市場の将来状況に影響を与える原動力も提供しています。地域市場全体のバリューチェーン分析、ビジネス遂行、サプライチェーン分析に関する詳細な評価を掲載しています。
製品ポートフォリオ、主要戦略、SWOT分析とともに、ゼロプルーフスピリット市場で事業を展開する著名企業のリストは、この包括的な調査研究の信頼性を高めています。

レポート概要

本調査では、ゼロプルーフスピリットの生産能力、需要、製品開発、収益創出、全世界での販売など、多様な特徴に関する包括的な分析を提供しています。
予測期間中のゼロプルーフスピリットの売上高を考慮し、楽観的シナリオと保守的シナリオを通じて市場の包括的な予測を提供。また、世界平均価格との地域別価格比較も考察しています。

市場規模評価に関する分析

市場は各セグメントごとに金額(US$ Mn)で分析されています。
世界および地域レベルでのゼロプルーフスピリットの推定値は、金額ベース「US$ Mn」で入手可能です。市場の魅力度評価とともに、顕著な市場セグメントに関する前年比成長コントラストをレポートに組み込んでいます。さらに、全セグメントの絶対ドル機会分析が報告書に脚光を浴びています。
絶対ドル機会は、世界のゼロプルーフスピリット市場における販売と流通の観点を考慮し、潜在的なリソースの特定とともに、メーカー/ディストリビューターが達成できる機会のレベルを評価する上で重要な役割を果たします。

地域セグメントに関する検査評価

本レポートでは、地域市場に関する予測を提供するのに役立つ主要なセクションを詳しく説明しています。これらの章には、予測期間中にゼロプルーフスピリット市場の成長に重大な影響を与えると予想される地域マクロ(政治、経済、ビジネス環境の見通し)が含まれています。
各地域のゼロプルーフスピリット需要に関する国別評価を、市場規模の推定と予測、価格指数、地域と国の隆盛の力学の影響分析とともに提供。また、すべての地域市場について、前年比成長率の予測もレポートに組み込んでいます。
また、新興国の金額と数量の詳細な内訳もレポートに含まれています。

競合に関する詳細分析

本レポートでは、ゼロプルーフスピリットの主要メーカーについて、その詳細なプロフィールとともに明らかにしています。を提供する主要な市場参入企業に関連する重要かつ最新のデータを、詳細なダッシュボードビューの助けを借りて提供しています。本レポートで提供される著名企業の市場シェア分析と比較は、レポート読者がビジネスを進める上で先手を打つことを可能にします。
各プレイヤーの包括的なSWOT分析とともに、製品ポートフォリオや主要戦略などの要点を含む企業プロフィールを掲載しています。企業のプレゼンスはマッピングされ、すべての著名なプレーヤーのマトリックスを通して提示され、したがって、読者に実用的な洞察を提供し、思慮深く市場の状況を提示し、ゼロプルーフスピリットドメインにおける競争レベルを予測するのに役立ちます。

1.エグゼクティブサマリー
2.市場概要
3.市場背景
4.世界のゼロプルーフスピリット市場分析・予測
5.世界のゼロプルーフスピリット市場分析・予測:種類別
6.世界のゼロプルーフスピリット市場分析・予測:包装種類別
7.世界のゼロプルーフスピリット市場分析・予測:販売チャネル別
8.世界のゼロプルーフスピリット市場分析・予測:地域別
9.北米のゼロプルーフスピリット市場分析・予測
10.中南米のゼロプルーフスピリット市場分析・予測
11.ヨーロッパのゼロプルーフスピリット市場分析・予測
12.アジア太平洋のゼロプルーフスピリット市場分析・予測
13.中東・アフリカのゼロプルーフスピリット市場分析・予測
14.ゼロプルーフスピリット市場の主要国別分析
15.市場構造分析
16.競合分析
17.仮定・略語
18.調査方法

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Product Life Cycle Analysis

    3.5. Supply Chain Analysis

        3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

            3.5.1.1. Producers

            3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

            3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

        3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

        3.5.3. List of Raw Material Suppliers

        3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

    3.6. Investment Feasibility Matrix

    3.7. Value Chain Analysis

        3.7.1. Profit Margin Analysis

        3.7.2. Wholesalers and Distributors

        3.7.3. Retailers

    3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.9. Regulatory Landscape

        3.9.1. By Key Regions

        3.9.2. By Key Countries

    3.10. Regional Parent Market Outlook

    3.11. Production and Consumption Statistics

    3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis, 2018-2022

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Projections, 2023-2033

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Type, 2018-2022

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Type, 2023-2033

        5.3.1. Gin

        5.3.2. Rum

        5.3.3. Whiskey

        5.3.4. Tequila

        5.3.5. Vodka

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018-2022

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023-2033

6. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Packaging Type

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Packaging Type, 2018-2022

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Packaging Type, 2023-2033

        6.3.1. Bottle

        6.3.2. Can

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Packaging Type, 2018-2022

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Packaging Type, 2023-2033

7. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

    7.1. Introduction / Key Findings

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Sales Channel, 2018-2022

    7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023-2033

        7.3.1. Online Sales

        7.3.2. Supermarkets/Hypermarkets

        7.3.3. Convenience Stores

        7.3.4. Restaurents & Bars

    7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2018-2022

    7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2023-2033

8. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

    8.1. Introduction

    8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Region, 2018-2022

    8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Region, 2023-2033

        8.3.1. North America

        8.3.2. Latin America

        8.3.3. Europe

        8.3.4. Asia Pacific

        8.3.5. MEA

    8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. U.S.

            9.2.1.2. Canada

        9.2.2. By Type

        9.2.3. By Packaging Type

        9.2.4. By Sales Channel

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Type

        9.3.3. By Packaging Type

        9.3.4. By Sales Channel

    9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Brazil

            10.2.1.2. Mexico

            10.2.1.3. Rest of Latin America

        10.2.2. By Type

        10.2.3. By Packaging Type

        10.2.4. By Sales Channel

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Type

        10.3.3. By Packaging Type

        10.3.4. By Sales Channel

    10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. Germany

            11.2.1.2. U.K.

            11.2.1.3. France

            11.2.1.4. Spain

            11.2.1.5. Italy

            11.2.1.6. Rest of Europe

        11.2.2. By Type

        11.2.3. By Packaging Type

        11.2.4. By Sales Channel

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Type

        11.3.3. By Packaging Type

        11.3.4. By Sales Channel

    11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. China

            12.2.1.2. Japan

            12.2.1.3. South Korea

            12.2.1.4. Singapore

            12.2.1.5. Thailand

            12.2.1.6. Indonesia

            12.2.1.7. Australia

            12.2.1.8. New Zealand

            12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

        12.2.2. By Type

        12.2.3. By Packaging Type

        12.2.4. By Sales Channel

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Type

        12.3.3. By Packaging Type

        12.3.4. By Sales Channel

    12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

    13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        13.2.1. By Country

            13.2.1.1. GCC Countries

            13.2.1.2. South Africa

            13.2.1.3. Israel

            13.2.1.4. Rest of MEA

        13.2.2. By Type

        13.2.3. By Packaging Type

        13.2.4. By Sales Channel

    13.3. Market Attractiveness Analysis

        13.3.1. By Country

        13.3.2. By Type

        13.3.3. By Packaging Type

        13.3.4. By Sales Channel

    13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

    14.1. U.S.

        14.1.1. Pricing Analysis

        14.1.2. Market Share Analysis, 2022

            14.1.2.1. By Type

            14.1.2.2. By Packaging Type

            14.1.2.3. By Sales Channel

    14.2. Canada

        14.2.1. Pricing Analysis

        14.2.2. Market Share Analysis, 2022

            14.2.2.1. By Type

            14.2.2.2. By Packaging Type

            14.2.2.3. By Sales Channel

    14.3. Brazil

        14.3.1. Pricing Analysis

        14.3.2. Market Share Analysis, 2022

            14.3.2.1. By Type

            14.3.2.2. By Packaging Type

            14.3.2.3. By Sales Channel

    14.4. Mexico

        14.4.1. Pricing Analysis

        14.4.2. Market Share Analysis, 2022

            14.4.2.1. By Type

            14.4.2.2. By Packaging Type

            14.4.2.3. By Sales Channel

    14.5. Germany

        14.5.1. Pricing Analysis

        14.5.2. Market Share Analysis, 2022

            14.5.2.1. By Type

            14.5.2.2. By Packaging Type

            14.5.2.3. By Sales Channel

    14.6. U.K.

        14.6.1. Pricing Analysis

        14.6.2. Market Share Analysis, 2022

            14.6.2.1. By Type

            14.6.2.2. By Packaging Type

            14.6.2.3. By Sales Channel

    14.7. France

        14.7.1. Pricing Analysis

        14.7.2. Market Share Analysis, 2022

            14.7.2.1. By Type

            14.7.2.2. By Packaging Type

            14.7.2.3. By Sales Channel

    14.8. Spain

        14.8.1. Pricing Analysis

        14.8.2. Market Share Analysis, 2022

            14.8.2.1. By Type

            14.8.2.2. By Packaging Type

            14.8.2.3. By Sales Channel

    14.9. Italy

        14.9.1. Pricing Analysis

        14.9.2. Market Share Analysis, 2022

            14.9.2.1. By Type

            14.9.2.2. By Packaging Type

            14.9.2.3. By Sales Channel

    14.10. China

        14.10.1. Pricing Analysis

        14.10.2. Market Share Analysis, 2022

            14.10.2.1. By Type

            14.10.2.2. By Packaging Type

            14.10.2.3. By Sales Channel

    14.11. Japan

        14.11.1. Pricing Analysis

        14.11.2. Market Share Analysis, 2022

            14.11.2.1. By Type

            14.11.2.2. By Packaging Type

            14.11.2.3. By Sales Channel

    14.12. South Korea

        14.12.1. Pricing Analysis

        14.12.2. Market Share Analysis, 2022

            14.12.2.1. By Type

            14.12.2.2. By Packaging Type

            14.12.2.3. By Sales Channel

    14.13. Singapore

        14.13.1. Pricing Analysis

        14.13.2. Market Share Analysis, 2022

            14.13.2.1. By Type

            14.13.2.2. By Packaging Type

            14.13.2.3. By Sales Channel

    14.14. Thailand

        14.14.1. Pricing Analysis

        14.14.2. Market Share Analysis, 2022

            14.14.2.1. By Type

            14.14.2.2. By Packaging Type

            14.14.2.3. By Sales Channel

    14.15. Indonesia

        14.15.1. Pricing Analysis

        14.15.2. Market Share Analysis, 2022

            14.15.2.1. By Type

            14.15.2.2. By Packaging Type

            14.15.2.3. By Sales Channel

    14.16. Australia

        14.16.1. Pricing Analysis

        14.16.2. Market Share Analysis, 2022

            14.16.2.1. By Type

            14.16.2.2. By Packaging Type

            14.16.2.3. By Sales Channel

    14.17. New Zealand

        14.17.1. Pricing Analysis

        14.17.2. Market Share Analysis, 2022

            14.17.2.1. By Type

            14.17.2.2. By Packaging Type

            14.17.2.3. By Sales Channel

    14.18. GCC Countries

        14.18.1. Pricing Analysis

        14.18.2. Market Share Analysis, 2022

            14.18.2.1. By Type

            14.18.2.2. By Packaging Type

            14.18.2.3. By Sales Channel

    14.19. South Africa

        14.19.1. Pricing Analysis

        14.19.2. Market Share Analysis, 2022

            14.19.2.1. By Type

            14.19.2.2. By Packaging Type

            14.19.2.3. By Sales Channel

    14.20. Israel

        14.20.1. Pricing Analysis

        14.20.2. Market Share Analysis, 2022

            14.20.2.1. By Type

            14.20.2.2. By Packaging Type

            14.20.2.3. By Sales Channel

15. Market Structure Analysis

    15.1. Competition Dashboard

    15.2. Competition Benchmarking

    15.3. Market Share Analysis of Top Players

        15.3.1. By Regional

        15.3.2. By Type

        15.3.3. By Packaging Type

        15.3.4. By Sales Channel

16. Competition Analysis

    16.1. Competition Deep Dive

        16.1.1. Arkay Beverages Inc.

            16.1.1.1. Overview

            16.1.1.2. Product Portfolio

            16.1.1.3. Profitability by Market Segments

            16.1.1.4. Sales Footprint

            16.1.1.5. Strategy Overview

                16.1.1.5.1. Marketing Strategy

                16.1.1.5.2. Product Strategy

                16.1.1.5.3. Channel Strategy

        16.1.2. Ritual Zero Proof

            16.1.2.1. Overview

            16.1.2.2. Product Portfolio

            16.1.2.3. Profitability by Market Segments

            16.1.2.4. Sales Footprint

            16.1.2.5. Strategy Overview

                16.1.2.5.1. Marketing Strategy

                16.1.2.5.2. Product Strategy

                16.1.2.5.3. Channel Strategy

        16.1.3. Optimist Botanicals

            16.1.3.1. Overview

            16.1.3.2. Product Portfolio

            16.1.3.3. Profitability by Market Segments

            16.1.3.4. Sales Footprint

            16.1.3.5. Strategy Overview

                16.1.3.5.1. Marketing Strategy

                16.1.3.5.2. Product Strategy

                16.1.3.5.3. Channel Strategy

        16.1.4. Cut Above Spirits

            16.1.4.1. Overview

            16.1.4.2. Product Portfolio

            16.1.4.3. Profitability by Market Segments

            16.1.4.4. Sales Footprint

            16.1.4.5. Strategy Overview

                16.1.4.5.1. Marketing Strategy

                16.1.4.5.2. Product Strategy

                16.1.4.5.3. Channel Strategy

        16.1.5. Ghia

            16.1.5.1. Overview

            16.1.5.2. Product Portfolio

            16.1.5.3. Profitability by Market Segments

            16.1.5.4. Sales Footprint

            16.1.5.5. Strategy Overview

                16.1.5.5.1. Marketing Strategy

                16.1.5.5.2. Product Strategy

                16.1.5.5.3. Channel Strategy

        16.1.6. Strykk

            16.1.6.1. Overview

            16.1.6.2. Product Portfolio

            16.1.6.3. Profitability by Market Segments

            16.1.6.4. Sales Footprint

            16.1.6.5. Strategy Overview

                16.1.6.5.1. Marketing Strategy

                16.1.6.5.2. Product Strategy

                16.1.6.5.3. Channel Strategy

        16.1.7. Drink Monday

            16.1.7.1. Overview

            16.1.7.2. Product Portfolio

            16.1.7.3. Profitability by Market Segments

            16.1.7.4. Sales Footprint

            16.1.7.5. Strategy Overview

                16.1.7.5.1. Marketing Strategy

                16.1.7.5.2. Product Strategy

                16.1.7.5.3. Channel Strategy

        16.1.8. Ceder’s.

            16.1.8.1. Overview

            16.1.8.2. Product Portfolio

            16.1.8.3. Profitability by Market Segments

            16.1.8.4. Sales Footprint

            16.1.8.5. Strategy Overview

                16.1.8.5.1. Marketing Strategy

                16.1.8.5.2. Product Strategy

                16.1.8.5.3. Channel Strategy

        16.1.9. Rasasvada LLC.

            16.1.9.1. Overview

            16.1.9.2. Product Portfolio

            16.1.9.3. Profitability by Market Segments

            16.1.9.4. Sales Footprint

            16.1.9.5. Strategy Overview

                16.1.9.5.1. Marketing Strategy

                16.1.9.5.2. Product Strategy

                16.1.9.5.3. Channel Strategy

        16.1.10. Svami

            16.1.10.1. Overview

            16.1.10.2. Product Portfolio

            16.1.10.3. Profitability by Market Segments

            16.1.10.4. Sales Footprint

            16.1.10.5. Strategy Overview

                16.1.10.5.1. Marketing Strategy

                16.1.10.5.2. Product Strategy

                16.1.10.5.3. Channel Strategy

        16.1.11. Sober

            16.1.11.1. Overview

            16.1.11.2. Product Portfolio

            16.1.11.3. Profitability by Market Segments

            16.1.11.4. Sales Footprint

            16.1.11.5. Strategy Overview

                16.1.11.5.1. Marketing Strategy

                16.1.11.5.2. Product Strategy

                16.1.11.5.3. Channel Strategy

        16.1.12. Pentire Drinks

            16.1.12.1. Overview

            16.1.12.2. Product Portfolio

            16.1.12.3. Profitability by Market Segments

            16.1.12.4. Sales Footprint

            16.1.12.5. Strategy Overview

                16.1.12.5.1. Marketing Strategy

                16.1.12.5.2. Product Strategy

                16.1.12.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

Table 01: Global Market Value (US$ Million) Forecast by Region, 2018-2033

Table 02: Global Market Volume (Litres) Forecast by Region, 2018-2033

Table 03: Global Market Value (US$ Million) Forecast by Type, 2018-2033

Table 04: Global Market Volume (Litres) Forecast by Type, 2018-2033

Table 05: Global Market Value (US$ Million) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 06: Global Market Volume (Litres) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 07: Global Market Value (US$ Million) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 08: Global Market Volume (Litres) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 09: North America Market Value (US$ Million) Forecast by Country, 2018-2033

Table 10: North America Market Volume (Litres) Forecast by Country, 2018-2033

Table 11: North America Market Value (US$ Million) Forecast by Type, 2018-2033

Table 12: North America Market Volume (Litres) Forecast by Type, 2018-2033

Table 13: North America Market Value (US$ Million) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 14: North America Market Volume (Litres) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 15: North America Market Value (US$ Million) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 16: North America Market Volume (Litres) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 17: Latin America Market Value (US$ Million) Forecast by Country, 2018-2033

Table 18: Latin America Market Volume (Litres) Forecast by Country, 2018-2033

Table 19: Latin America Market Value (US$ Million) Forecast by Type, 2018-2033

Table 20: Latin America Market Volume (Litres) Forecast by Type, 2018-2033

Table 21: Latin America Market Value (US$ Million) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 22: Latin America Market Volume (Litres) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 23: Latin America Market Value (US$ Million) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 24: Latin America Market Volume (Litres) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 25: Europe Market Value (US$ Million) Forecast by Country, 2018-2033

Table 26: Europe Market Volume (Litres) Forecast by Country, 2018-2033

Table 27: Europe Market Value (US$ Million) Forecast by Type, 2018-2033

Table 28: Europe Market Volume (Litres) Forecast by Type, 2018-2033

Table 29: Europe Market Value (US$ Million) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 30: Europe Market Volume (Litres) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 31: Europe Market Value (US$ Million) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 32: Europe Market Volume (Litres) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 33: Asia Pacific Market Value (US$ Million) Forecast by Country, 2018-2033

Table 34: Asia Pacific Market Volume (Litres) Forecast by Country, 2018-2033

Table 35: Asia Pacific Market Value (US$ Million) Forecast by Type, 2018-2033

Table 36: Asia Pacific Market Volume (Litres) Forecast by Type, 2018-2033

Table 37: Asia Pacific Market Value (US$ Million) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 38: Asia Pacific Market Volume (Litres) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 39: Asia Pacific Market Value (US$ Million) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 40: Asia Pacific Market Volume (Litres) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 41: MEA Market Value (US$ Million) Forecast by Country, 2018-2033

Table 42: MEA Market Volume (Litres) Forecast by Country, 2018-2033

Table 43: MEA Market Value (US$ Million) Forecast by Type, 2018-2033

Table 44: MEA Market Volume (Litres) Forecast by Type, 2018-2033

Table 45: MEA Market Value (US$ Million) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 46: MEA Market Volume (Litres) Forecast by Packaging Type, 2018-2033

Table 47: MEA Market Value (US$ Million) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

Table 48: MEA Market Volume (Litres) Forecast by Sales Channel, 2018-2033

★調査レポート[世界のゼロプルーフスピリット市場2023-2033:種類別(ジン、ラム、ウイスキー、テキーラ、ウォッカ)、包装種類別(ボトル、缶)、販売チャネル別(オンライン販売、スーパーマーケット/大型スーパーマーケット、コンビニエンスストア、レストラン・バー)、地域別] (コード:FACT23OCT057)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のゼロプルーフスピリット市場2023-2033:種類別(ジン、ラム、ウイスキー、テキーラ、ウォッカ)、包装種類別(ボトル、缶)、販売チャネル別(オンライン販売、スーパーマーケット/大型スーパーマーケット、コンビニエンスストア、レストラン・バー)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆